Aasialainen nainen tekee miehen ylionnelliseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Milloin aloittaja aikoo vihdoin etsiä itselleen aasialaisen naisen, niin voimme kaikki joukolla onnitella? :)
Super-Setis Rummo-jankkaaja sivupersoonineen ei pidä kiirettä. Mammapalstalla roikkuminen ensin, ja sitten elämän ehtoon viimeisillä metreillä ostetaan viimeisillä rahoilla lentolippu Aasiaan.
Jotkut tyytyvät Intian Kolkataan. Aiheesta enemmän Ylen sivulla.

Joo näin on, kuhan vähän härnäsin ;)
Härnää pois. Tämä palsta on jo tuttua kauraa eikä mikään
asia ihmetytä. Katsoin Yle Areenalta loppuun elokuvan Kuolleiden runoilijoiden seura. Nuori miesopiskelija ei kestänyt isänsä vaatimuksia loisteliaasta urasta. Elämä on valintoja.
Ehkä nettilinkin jutun mieshammaslääkärillä oli samanlainen kohtalo, ja nuoruus jäi elämättä.

Härnää pois. Tämä palsta on jo tuttua kauraa eikä mikään
asia ihmetytä. Katsoin Yle Areenalta loppuun elokuvan Kuolleiden runoilijoiden seura. Nuori miesopiskelija ei kestänyt isänsä vaatimuksia loisteliaasta urasta. Elämä on valintoja.
Ehkä nettilinkin jutun mieshammaslääkärillä oli samanlainen kohtalo, ja nuoruus jäi elämättä.

Ihana leffa, olen nähnyt useamman kerran ja ekan kerran dubattuna maassa, jossa asuin, kun se tuli ensiesitykseen.

Venezuelassakin on aivan upeita kaunottaria jotka oottaa rikkaan länsimaalaisen käyvän poimimassa talteen sivistyneeseen maailmaan. Tietty muuallakin et. Amerikassa on

Luultavasti käännetty kehnosti. Voisi riittää "todella/hyvin/erittäin onnellinen tai superonnellinen". Tuo ei ole luontevaa suomea.
Ei ketään tee onnelliseksi kukaan muu kuin henkilö itse.
Onnellisuus tarkoittaa tyytyväisyyttä. Näin viime yönä unen jossa selitin nykyistä elämääni. Ehkä uni johtui siitä, että katsoin ohjelman Elämäni biisi. Minua liikutti Marioninin muistelu yh-ajastaan. Mies jätti yllättäen, ja hän oli heikoilla. Viiden vuoden terapia rakensi hänelle uuden ”selkärangan”. Yllättävän syvällinen ja sielukas naine ja ihana elämäni biisin valinta. Muistan tuon biisin.

Onnellisuus tarkoittaa tyytyväisyyttä. Näin viime yönä unen jossa selitin nykyistä elämääni. Ehkä uni johtui siitä, että katsoin ohjelman Elämäni biisi. Minua liikutti Marioninin muistelu yh-ajastaan. Mies jätti yllättäen, ja hän oli heikoilla. Viiden vuoden terapia rakensi hänelle uuden ”selkärangan”. Yllättävän syvällinen ja sielukas nainen ja ihana elämäni biisin valinta. Muistan tuon biisin.

Onnellisuus tarkoittaa tyytyväisyyttä. Näin viime yönä unen jossa selitin nykyistä elämääni. Ehkä uni johtui siitä, että katsoin ohjelman Elämäni biisi. Minua liikutti Marioninin muistelu yh-ajastaan. Mies jätti yllättäen, ja hän oli heikoilla. Viiden vuoden terapia rakensi hänelle uuden ”selkärangan”. Yllättävän syvällinen ja sielukas naine ja ihana elämäni biisin valinta. Muistan tuon biisin.

Se on juuri näin. Mielestäni korostetaan myös liikaa juuri sanaa "onnellinen" tai "onnellisuus", kun juuri pitäisi olla kyse siitä, että on tyytyväinen elämäänsä, ja koska ei aina voi olla, vastoinkäymisiä on, niin kannattaa päivittäin miettiä, mikä just nyt on hyvin. Näin olen itse toiminut silloinkin, kun tuntui masennus kolkuttavan ovelle.

Katsoin myös sen jakson ja Marionin muistelu kosketti. Muistan myös sen kappaleen oikein hyvin.

Höpönpöpöt.

Yksinäisten susien lätinöitä. Ette vaan tule toimeen muiden kanssa hankalan luonteenlaatunne takia

Se on juuri näin. Mielestäni korostetaan myös liikaa juuri sanaa "onnellinen" tai "onnellisuus", kun juuri pitäisi olla kyse siitä, että on tyytyväinen elämäänsä, ja koska ei aina voi olla, vastoinkäymisiä on, niin kannattaa päivittäin miettiä, mikä just nyt on hyvin. Näin olen itse toiminut silloinkin, kun tuntui masennus kolkuttavan ovelle.

Katsoin myös sen jakson ja Marionin muistelu kosketti. Muistan myös sen kappaleen oikein hyvin.
Ihana viesti. Jatka samaan malliin tällä pervojen ja seksihullujen palstalla. Suomalaisen naisen pitää olla vahva ja itsenäinen tässä kylmässä ja harvaanasutussa maassa.
Tein taas monta raporttia palstan valvojalle minuun kohdistunåneista herjaviesteistä. Niiden kirjoittaja on luultavasti parhaillaan linjoilla.Hän yleensä aloittaa tykityksen anivarhain. Aiemmin hän kuvaili tarkoin aamuseisokkinsa tällä palstalla.

Yhteistyössä