*clomittaret toukokuussa*

heksamiinalle onnittelut normaalin pituisesta kierrosta B) Minäkään en tätä ekaa clomikiertoa ota oikein "tosissani" kunhan nyt totuttaudun lääkkeeseen...

Ines,nyt on jännää..totisesti :D huomenna kuullaan uutiset..Kyl kait siinä pitäis jo haamu näkyä..?

Mimosa kanssa testailemaan!!
Mullakin oli raskaudessa ihan pientä rusehtavaa vuotoa, semmosta, että paperiin vain jäi pyyhkiessä. Tosin vain myöhemmillä viikoilla..
Keltrauhashormonin puutteesta kertoo. Samoin kyllä oireilee vaikka ei raskaana olisikaan. Eli että menkat alkaa muutaman päivän tuhruvuodolla
Mutta kahta viiva toivotaan sullekkin =)

Haaveelle ja elisalle kanssa peukutukset! Voi kun oltais edes puolivälissä kiertoa..Kyllästyttää tää odotus, perjantain ultraa odotan kun kuuta nousevaa. Oon melko varma, että annostusta nostetaan suraavaan kiertoon.
Mähän olen siis yksityisella, mutta tää tekee kait lähteen julkiselle, kun sanoin, että ei ole rahaa käydä hoidoissa..Meillä on valtava asunto-laina ja mä vielä hoitovapaalla :/
Se on aina reilusti yli satasen keikka, kun ultrataan..


terkuin,mm kp9/n. 32
 
Haave
Voi että oikein alkaa muakin jännittää,että josko joku sais positiivisen raskaustestin,olisi kyllä ihana kuulla hyviä uutisia! =) Jospa joku meistä pääsisi sinne odotuajan puolelle!

Ite otin eilen viimesen pillerin,että nyt sitten loppu viikosta pääsee taas tosi toimiin! :whistle: Kyllä sitä joka päivä laskee päiviä ja miettii josko pian tärppäisi. :\| Itse en osaa olla ajattelematta tuota odotus aikaa,mies ottaa paljon rennommin,eikä ota turhia paineita. Meillä vaan on vähän vaikeata löytää "yhteistä aikuisten aikaa",kun mies on yö töissä,että on aina kauheat suunnitelmat,että koska päästäis saman peiton alle. :heart:

Tuo on kyllä harmi kun ei näitten kuurien jälkeen vieläkään tule menkat niin kuin pitäisi ja sitten sitä luulee että nyt on tärpännyt. Muistan kun esikoisesta tein varmaan viisi raskaustestiä ja aina petyin,kun näytti vaan negaa,eikä siltikään menkkoja kuulunut. Sillonkin käytin clomifeniä ja teroluttia,mutta silloin nämä ei auttanut. Vasta kolmen kuukauden päästä sitten kävin lääkärissä ultrassa,kun olin uusimassa näitä reseptejä. Lääkäri vaan tokaisi että siellä on pieni vauvan alku. =) Oli pienoinen yllätys,vuoden yrittämisen jälkeen olin ihan että MITÄ? :) Lääkärikin vaan että tähänhän me ollaan koko ajan pyritty! :heart:

Mut täällä pidetään peukkuja niille,jotka nyt pääsevät tekemään raskaustestiä! Kertokaahan sitten miten kävi!
 
Täällä kans ollaan eka clomi kuuri popsittu ja kp 25. Kävin ultrassa kp 11 ja lääkäri sanoi että joo tässä voisi olla johtava follikkeli mutta sitten totesi etten ole ovuloinut että rakkuloiden (pco) vuoksi vaikea muutenkin erottaa.

Pari päivää ultrasta sitten sain järkyttävät vatsakrampit ja limaa vuoti niin paljon että ajattelin saaneeni jonkun tulehduksen. Liman vuoto loppu mutta alavatsa kramppaa edelleen varsinkin päivän töissä seisomisen jälkeen. Rinnat on myös olleet koko ajan arat, alavatsa turvoksissa (ei meinaa mennä housut kiinni), viluttaa, nälättää jne.

Tänään sitten sorruin jo ehkä vähän etuajassa :) tekemään eka testin mutta negahan sieltä pompsahti.

Tässä olen mietiskellyt että en voi kyllä kuvitellakaan oireita kun ovat niin voimakkaat, mutta voisko clomeista seurata näinkin mahtavat ja pitkäkestoiset kuukautisia edeltävät kivut?
 
Jännityksellä jo täällä odottelen, että mitä Ineksen testi näyttää! Etkös tänään aikonut testailla?
Mimosa: toivotaan, että se sun tiputtelu tarkoittaa alkuraskautta! =)
Ansku: pahoittelut negasta! :hug:
mm-72: mä käyn myös yksityisellä, ja kallistahan tuo on. En vaan haluaisi siirtyä kunnalliselle puolelle, kun oon aina käynyt tällä samalla gynellä.. Mutta jos tästä joutuu isompiin hoitoihin, niin sitten ei auta muu kuin siirtyä.
Haave: mun mies on myös yötöissä (siis tekee pelkkää yötyötä), ja meillä on sama juttu, että erilaisen vuorokausirytmin takia vällyjen väliin pujahtaminen on välillä vähän hankalaa. Mies tosin ottaa nyt tämän vauvaprojektin niin tosissaan, että on päättänyt, että joka toinen päivä ainakin pitää peittojen heilua, hinnalla millä hyvänsä :LOL:

Varasin eilen seurantaultran, joka on 25.5. Ekassa kierrossa mulla ei ollutkaan ultraa. Tosi mielelläni ja kiinnostuneena meen katsomaan, millaista elämää tuolta alakerrasta löytyy.
Kaikille mukavaa tiistaipäivää!
 
Elisa
Voi ines :hug: :heart: voimahali!

Sulla nyt kp30 vai? Itsekkin söin teroja 2tab päivässä ja kierrot vaihteli 3kk aikana 26-32-35!
sitä vaan kun aiemmin kirjoitit, että jos ei kahdellakaan toimi...

elisa kp9
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:32 Elisa kirjoitti:
Voi ines :hug: :heart: voimahali!

Sulla nyt kp30 vai? Itsekkin söin teroja 2tab päivässä ja kierrot vaihteli 3kk aikana 26-32-35!
sitä vaan kun aiemmin kirjoitit, että jos ei kahdellakaan toimi...

elisa kp9
Kiitos! :hug:

Juu kp30. Kiva tietää.. jospa ne munki menkat sieltä alkaisi niin pääsisi taas uuteen kiertoon..
 
Voi Ines :'( Sitä aina toivoo ja toivoo, että kaksi viivaa tulisi..Joskus jopa menkkojen(runsaittenkin) aikana ajattelee, että jos nää olis vaan valemenkat :headwall: Ja aina päättää kierron alussa, että nyt en turhia odota.. Kunnes taas puoliväli kierrosta koittaa, ovisbogailut alkaa ja sen jälkeen raskausoireitten oireitten metsästys.. :headwall:
Mutta tsemppiä! Tiedän miltä tuntuu!

Ansku, miten se lekuri pystyi jo kp 11 sanomaan ettet ole ovuloinut???
Jos sulla noin hyvät ovisoireet oli, niin kyllä mä ainakin uskon tuohon oviksen...
 
Mimosa
Iinekselle iso halaus!

Täällä tullaan kaiketi perässä, tiputtelu jatkuu ja kaamea nälkä!
Rinnat on kipeet, mutta ne on menkkojenkin alkaessa....
Uskaltaiskohan sitä koettaa testiä aamulla????
Tänään kp 31.
Pääsis ainakin selvyyteen ja ehkä ne menkat sieltä tulis sitten paremmin, kun stressi on pois.
Kamalaa kun oon taas positiivinen immeinen!
 
Haave
Inesille :hug: Aina sitä kahta viivaa odottaa ja sitten tuleekin vaan yksi! :'( Josko sitten ensi kierrolla tärppäisi,toivotaan.

Mimosako meinaa tehdä seuraavaksi raskaustestin,että sitä tulosta nyt sitten jännittämään! =) Kuulostaa vähän siltä,että vauva voisi olla tulossa! :heart:

Onneksi täällä on muitakin jonka mies on yötöissä. Vähän tuossa varailin että josko mies kerkiäis huomenna töiden ohessa käymään kotona! :whistle: Meikin ollaan yritetty,että joka toinen päivä kerkiäis peiton alla olemaan! :whistle: Nyt olen sitten varaillu vähän että loppuviikosta voisi jopa joka päivä... kp kun on jo 9,että ottaa varman päälle,kun kierto on välillä mikä on. Onhan se kauheaa miehelle,kun joutuu tulemaan töistä tämmöisen asian vuoksi! ;) Innoissaahan tuo on ainakin vielä tullut. Naurettavalta tämä vähän kuulostaa,kun toinen joutuu töihin lähtemään senkin jälkeen. Onneksi ei ole työkavereita,tuossa ammatissa! ;)

Niin mulla ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia clomeista,alkaa pian epäilemään,että eikö ne toimi ollenkaan?

Mä en ole käynyt ultrassa pitkään aikaan,viimeksi viime kesänä,etten yhtään tiedä mitä tuolla tapahtuu. Hyvähän se olisi käydä tarkastuttamassa. Nyt siis lääkäri kirjoitti clomit kolmen kierron ajaksi,että varmaan sitten täytyy mennä,jos ei tuona aikana tärppää. Ehkä jo tämän kierron jälkeen kannattaisi mennä,sais varmuutta tähän. Niin itse olen käynyt yksityisella,kallistahan tuo on,että ymmärrän hyvin,ettei pysty joka kuukausi siellä käymään ja pitää siirtyä kunnalliseen. Toivottavasti mm-72:lla tärppää,niin ei tarvii sitten siirtyä kunnalliseen.

Mites muilla menee?
 
Mimosankos piti testailla tänä aamuna.. Innolla odotellaan testitulosta!

Mun menkat kesti sitten vain yhden päivän, outoa. Johtuu mitä todennäköisimmin clomeista. Onko täällä muita, joiden menkat ovat olleet erilaiset clomien aikana??
Perjantaina alkaa toinen clomikuuri. Toivottavasti ei tulisi niin paljon sivuoireilua kuin viime kerralla..

Näin lyhyesti tällä kertaa. =) Aurinkoista keskiviikkoa kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 07:34 Heksamiina kirjoitti:
Mimosankos piti testailla tänä aamuna.. Innolla odotellaan testitulosta!

Mun menkat kesti sitten vain yhden päivän, outoa. Johtuu mitä todennäköisimmin clomeista. Onko täällä muita, joiden menkat ovat olleet erilaiset clomien aikana??
Perjantaina alkaa toinen clomikuuri. Toivottavasti ei tulisi niin paljon sivuoireilua kuin viime kerralla..

Näin lyhyesti tällä kertaa. =) Aurinkoista keskiviikkoa kaikille!
Oletko varma heksamiina ettet ole raskaana? jos menkat vaan päivän kesti..
 
Elisa
Minäkin ineksen tavoin suosittelisin sua heksamiina testaamaan. Kun clomeja syödessä jotkut lääkärit suosittelee aina tekemään raskaustestin, ennen kun aloitaa uuden kierron, siis vaikka oliskin norm. menkat! Ettei käy niin, että popsii clomeja raskaana. Eihän niistä clomeista ja vaikutuksista ikinä tiiä :attn:
 
Juu Heksamiina testaamaan kans ;)
Cloimeihinhan annetaan sellainen ohje, että jos vuoto on normaalia niukempi, on tehtävä r-testi ennen seuraavan kuurin aloittamista!!! :attn:

Itselläni alkoi menkat menkat heti varsin runsaina, ja 3.pvnä kun aloitin lääkkeen, vuoto tyrehtyi tyystin..Kierto oli "vain" 6pvää. Meikäläisellä kun saattaa vuotaa lähemmäs 10 pvää.
Olen lukenut muualtakin, että lyhenee menkat!
 
Haave
Suosittelen kans heksamiina,että teet sen raskaustestin,ennen toista kuuria! :heart: Eihän sitä tiedä vaikka raskaana olisit,kun vaan päivän kestivät menkat. =) Itsellä on kans vuotoa noin viikon verran ja menkat alkaa runsaana ja sit kun clomeja oon ottanu,niin on kyllä vuoto vähentyny,mut kumminkin vuotoa on sen viikon verran,et kyllä sun kannattaa varmistaa,kun kerran päivän vaan vuoti!

Testi tuloksia odotellaan jännittyneenä! ;)
 
Mimosa
Täällä jälleen.
Aamulla sitten testailin ja negahan sieltä pomppas!
Pitihän se nyt arvatakkin.....

Mutta menkat ainakin on sitten ihan sekaisin, sillä tuota tuhrua tulee edelleen ja alavatsa on välillä ihan kouristuskipeä!
Alkaisivat sitten kunnolla, kun kerran ei tärpännyt!
Nyt sitten mitä todennäköisimmin pidän kesätauon, ja tiedä häntä vaikka sinä aikana raskautuisi.
Kuulolla olen siltikin, vaikka taukoilenkin!

 
Elisa
Mimosalle :hug: !!!!

Itsellä kanssa oli tossa keväällä tuhrua/tosi niukkaa vuotoa, kun oli kestänyt 3vko menin lääkärille ja sain terolut kuurin. Niillä vuoto loppuikin 3 päivän päästä. Ja sen jälkeen suht norm. menkat! jatkoin teroilla vielä 2kiertoa (yhteensä 3)

Mutta toivotaan, että ne sulla kunnolla alkaisi pian. Tiedän kuinka inhottavaa on kun odottaa että alkaisi ja miettii mitä tää on ja onko elimistö sitten ihan sekaisin.

(Muuten clomipakkauksessa lukee, että haittavaikutuksena voi tulla epänormaaleja kohtuverenvuotoja, mitä sitten ikinä tarkottaneenkaan :/ ja jos jatkuu, eikä vuoto kunnolla ala, soittelisin lääkärille)
 
kp11 ja jossain alhaalla oikealla puolella kivistää tai jotain,vähän..painetta, äh emmää tiedä. Ummetusta kai :LOL:

Älkää lannistuko negoista, kohta on kesä ja se on rakkauden aikaa :heart: Ja nainen on hedelmällisempi kesällä B)
seksihalut vaan puuttuu..Mutta pakko se on taas aloitella nekin hommat..
 
Haave
No voihan nyt,kun kaikille on tullut negaa! :hug: Olisi kiva että edes jollakin täppäisi,niin saisi vähän toivoa itsekkin!

Täällä on nyt siis kp10 ja välillä kipristelee alavatsasta toiselta puolelta,oliskohan ovis siis tulossa vai onko vaan merkki jostain,ettei mitään tapahdu sittenkään? :\|

Kyllähän tuo "kesäpaussi" voi tuottaa tulosta,kun ei ole niin yrittämistä,niin ei ota stressiä,jos vaan pystyy olemaan niin ettei laske päiviä! ;) Niin "kesäpaussilaiset" ei meinaa kuitenkaan alkaa ehkäisyä käyttämään?

 

Yhteistyössä