*clomittaret toukokuussa*

Terve taas!

Ensimmäiseksi MAHTAVAT onnittelut Mimosalle :flower: :heart:
Ihanaa, mahtavaa ja mieletöntä et tänne saatiin plussa!! Onnea matkaan ja me kaikki pidetään peukkuja, että sun raskaus menee hyvin loppuun saakka. Käys välillä huikkaamassa sit meille tänne kuulumisia :)

... ja yhtä mahtavat halaukset Macylle :hug: tiedän miten turhauttavaa ja raastavaa pettyminen on. Yritä nyt kaikesta huolimatta ajatella positiivisesti, että toivoa jokatapauksessa on! Ja itse ajattelen myös niin, että kun meillä kaikilla lääkäri on määrännyt hoidoksi clomit ja siis näkee niillä onnistumisen mahdollisuuksia, niin ei meillä vielä huonosti asiat ole. Kuukausi tuntuu ikuisuudelta siinä vaiheessa kun menkat alkaa ja tajus ette vieläkään tärpännyt, mutta jos tämä nyt yhtään lohduttaa, niin siihenkin ajan kanssa tottuu ja oppii suhtautumaan. (Tietysti kyllä toivon, että teistä kukaan ei joudu sitä tottumista harjoittelemaan yhtä pitkään kuin mä :) )

Omia kuulumisia: soittelin perjantaina lääkärille ja sovittiin että edelleen syön clomeja 1 tbl/päivä, hänkin oli sitä mieltä et ovis tapahtuu, kun kierrot on säännölliset nyt clomien aikana. Meen kuitenkin tässä kierrossa ultraan ja se on sitten jo ens perjantaina! Oon täällä hyvinkin iloisin mielin, minähän en periksi anna :D Varmaan vielä viiskymppisenäkin kierrän yksityisklinikoita etsimässä tarpeeksi hullua lääkäriä, joka vielä suostuu tekemään mulle jotain hoitoja... :LOL: Jep...

Mutta hei naiset, kaikille oikein mukavaa, aurinkoista alkavaa viikkoa, lämpimiä haleja ja positiivisia ajatuksia! Kyllä me vielä paksuks pamahdetaan kukin vuorollaan :D ja sitä odotellessa nautitaan niistä lukuisista muista ihanista asioista, joita elämässä on!!! :heart: :heart:

Haave
Anteeks kauheesti,kun olin laittanu noin monta kertaa saman viestin,pitäisi saada uusi tietokonen kun tämä niin takkuilee. :kieh:

Kyllä omppu se siittä,pakko teilläkin pian tärpätä. Ja jos lääkäri kerta on määränny yhden clomin päivässä,niin se tietää jo hyvää! :)

Tekisi niin mieli testi tehdä jo kp27,sillon mulla synttärit,niin olis ihana lahja,mut taitaa olla liian aikaista,et varmaan sit testin vois tehdä siinä viikolla 23,loppu puolella,varman päälle meinaan nyt ottaa.

Niin elisa,esikoista kun aloin odottaa niin ei ollut mitään raskausoireita,mut taas toisesta tuli ihan höntti olo,koko ajan piti syödä ja silti oli vaan "nälkäinen" olo,mutta ei mitään oksentelua. Et ei pakosta tule mitään raskausoireita! Niin elisa,koska ite aijot testata?

Nyt sitten plussaa kaikille! :heart:

Vielä,lähdetään parin päivän mökkilomalle,että palailen tänne jutustelemaan loppu viikosta. Hyviä viikkoja kaikkille! :hug:

Moikka!
Mulla nyt viides clomikierto menossa. Kahen viikon sisällä pitäs menkat alkaa tai sit toivottavasti eivät ala =)

Joku jo tuolla aikaisemmin oli kysynyt et ekaa lastako yritämme ja kyllä näin on. Nyt ois 1½ vuotta yritystä takana. Tammikuussa todettiin pco ja siitä lähtien oon syönyt clomeja. Kierto oli ennen clomeja ihan mitä sattuu, mutta nyt säännöllinen.
Toivotaan nyt parasta, et tärppäis tästä kierrosta.

Onnittelut Mimosalle plussauksesta, toivottavasti plussatuulia muillakin!

Elisa
Ajattelin testata 6.6 sillon olis kp31. Kyllä sen luulis siihen mennessä näkyvän.

Nää piinaviikot on tosi rassaavia ja mielummin testaan sen negan ajallaan. Kuin odottelen menkkojen alkua ja kierto venyy yli40 vain stressistä/jossittelusta... Oon ainakin itse huomannut helpommaksi jo senkin takia kun tässä (juuri täydet :LOL: ) 30 kiertoo piinattu! :/

Tulin vaan nostelemaan pinoa, kun oltiin tiputtu kakkossivulle. =)

Täällä mennään kp 16/28 ja kovat tohinat on ollut peiton alla joka toinen päivä. ;)
Tärppionnea sulle Marie82 (ja tietysti yhtä lailla kaikille muillekin!)! Ja pahoittelut macylle! Onnea vaan uuteen kiertoon!

Moi!
Tulin vaan kurkkimaan teidän kuulumisia.
Itsellä kp... jotain, taitaa olla 8 eli huomenna vika clomi ja sitten perjantaina ultraan, jännää.

Nyt lähden tuonne harmaaseen säähän golffamaan, toivottavasti ei ala sataa...

Kaikki muut on jo niin pitkällä kierrossa, että kohta pääsette jo jännäilemään!

Mulla vasta kp 6 eli huomenna lähtee viimeinen clomi. Jännä, kun jotenkin odotin, että olisi tullut jotain sivuvaikutuksia, koska niistä on lukenut niin paljon, mutta mulla ei ole kyllä tullut yhtään mitään. Maanantaina on sitten seurantaultra ja toivotaan, että siellä olisi jo oikein isot follikkelit. Mulla kun ennen clomi kiertoa (ja siksi otettiinkin käyttöön) on ovis tapahtunut vasta tosi pitkällä kiertoa, joten toivotaan että aikaistuisi.

Onko kenelläkään kierto niin pitkällä, että pääsisi kohta testailemaan?
Onnea Mimosalle plussasta ja eikö sulla ollut 2 munasolua kypsymässä eli voi olla odotettavissa vielä yllätys ;)

Elisa
tulipahan kurkkaamaan mites täällä, mutta kovin hiljaiselta vaikuttaa :wave: :wave:

Itse toista päivää kaameessa räkätaudissa :snotty: ja naama on viimeviikolla alkanut "kukkia" oikein todenteolla, ihania ne clomit :D :ashamed:

mites muilla?
:attn:

Haave
Moikka taas!

Miniloma on vietetty ja tänään tultiin kotiin. Vauva juttuja ei pariin päivään kerinnyt miettiä,mutta nyt taas tämä alkoi,päiviä laskeskellut,että koska menkkojen pitäisi alkaa! :eek: Elisan kanssa sitten testailaan samoihin aikoihin,jos ei ala menkat ennen sitä. Epäilisin että menkat voisivat nyt sunnuntaina-tiistaina alkaa,mutta mene ja tiedä! :x Voi kun päivät menisivät äkkiä. Toivottavasti ultrassa kävijöille tulee hyviä uutisia! :hug:

Moi! Meillä on ollut tä clomi kierto ihan turha.. turhaan kärsinyt kuumista aalloista jne. Eipä meinaan saman peiton alle olla päädytty.. Nyt sitte päätinkin että antaa olla.. Meillä olis seuraavas kierrossa katottu sperma jne. Mutta mä tarvitsen nyt taukoa.. Ihan hulluksi meinaan tulla! Liekö nää kaikki hormonit tehnyt mut sekopääksi vai mikä on, mutta tosissaan ahdistaa kaikki! :ashamed:
Mutta ++++++++ tuulia tänne ja kyllä mä teijän kuulumisia käyn kurkkimassa! :hug:

Ines: pidä ihmeessä taukoa jos tuntuu että pääkoppa hajoaa. Nää piinailut, hoidot ym. ei totisesti ole mitään helppoja asioita!! Niin helposti nämä jutut menee "överiksi" ja alkavat olla se yksi ja ainut ajatus mielessä :(

Omassa tilanteessa ei ole mitään kerrottavaa.. Sain lekuriajan naistentautien polille kesäkuun puoliväliin, sitähän ei vielä tiedä mikä kp silloin on... :eek:
JOs menkat alkaa sunnuntaina, niin sitten olis kp11 silloin. Menisiköhän tällä kertaa niinkuin suunnitellaan... :/

Pitäisikö aloittaa huomenna uusi ketju kesäkuulle, ettei nää paisu niin monisivuisiksi..?? :attn:

Moix! Mulla menossa nyt kp21/32-34. Tässä sitä nyt pitää vielä jonku aikaa kärvistellä ja toivoa parasta. Tänään mulla on ollu tuolla alavatsalla ja munasarjojen kohilla sellasta painon tunnetta, aina kun vähän hypähtää ja kävelee niin tuntuu, kuin siellä ois joku irti tms. en osaa selittää. JA muutenki se on sellanen omituisen tuntunen. En tiiä johtusko oviksesta vai mistä...
Clomeja oon tosiaan 5 kiertoa nyt syöny ja tän jälkeen ei tietoa mitä tehän, jos en raskaudu nyt. Toivon parasta, että plussaa tulis..

Jaa tää ei toimikkaan jos ei oo kirjautunu... Eli siis elisa täällä :wave:

Inekselle :hug: juu kyllä tää on raskasta kaikki piinaaminen ym. ja kun ne ajatukset tahtoo todellakin olla vain siinä...... Mutta toivottavsti saat muuta ajateltavaa ja "akut ladattua" ;)

ompulle peukutukset huomiseen ultraan!

täällä kp25 flunssaa edelleen ja odotellaan keskiviikkoa =)

JEP
Huomenna siis menen aamulla ultraan katselemaan näkyykö mitään. Kp taitaa olla 13. Ihan hirviästi jänskättää onko siellä mitään kun nyt ei ole vielä mitään ovuloimisoireita joita siis viime kierrossa oli jo aiemmin.
Aika ovelaksi mennyt tämä foorumi kun ei saa enää vierailijana kirjoittaa ja itselläkin piti oikein rekisteröidä käyttäjätunnus ja eiköhän ollut jokainen nimimerkki varattuna :headwall: Mutta eiköhän tämä tästä!
Terveisin ex Ansku =)

Yhteistyössä