Ultrassa kävijöille :hug: Harmi,kun oli huonoja uutisia! Saa ihan käyttää voimasanoja,itelläkin niitä välillä tulee,kun harmittaa tämä tilanne!
Macylle tervetuloa joukkoon! :hug: Mulla esikoinen syntyny kanssa 7/04! :heart: Me yritetään nyt sitten kolmatta!
Tiedän tuon,että ettekö meinaa leikkikaveria tehdä,ottaa niin päähän,kun monet luulevat että se on niin helppoa. Monille olen kyllä sanonu,että on tervetullut kun on tullakseen,jättää vähän arvailujen varaan! =) Monet on just ihmetelly,kun oon sanonu,et esikoista yritettiin reilu vuosi,niin heti ollaan että meillä ei mennyt kun kuukausi jne, niin että mikäs teissä on vikana! :headwall: Voi....
:kieh:
Itellä oli eilen semmonen tunne,että ei tästä tule mitään,että varmaan taas menkat alkaa,mut nyt tänään on sit ollu jo parempi päivä,ei viitsi koko ajan murehtia! Niin nyt kp13,et en tiedä mitä tuolla on nyt tapahtunut,olikohan ovis jo?
Niin mä olen ottanu aamulla aina clomit. Niin ja täällä on kanssa tuota valkovuotoa runsaammin,et ehkä sitten noista clomeista johtuvaa.
Viikonlopun jatkoja! :heart: