Voi Mimosa 1, ihan hirmu suuret pahoittelut
:'( :hug:
Jotenkin tuntuu nää omat lapsettomuushuolet pieneltä sun tilanteesi rinnalla. MIten se voikin olla näin, että ihmisellä on joskus kertakaikkisen totaalinen epäonni matkassa...
voimia ja jaksamista ihan kamalasti, ei tähän nyt oikein muuta osaa sanoa.
Mä olen Mimosa myös sitä mieltä, että tuu ihmeessä tänne palstalle juttelemaan meidän kanssa, ellei sua sitten ahdista kuunnella lasta yrittävien juttuja. Mutta mä uskon että me osataan puhua muutakin ja mielellään tuetaan sua jos vain osataan! :hug:
No... kerrottakoon sen verran tästä mun menkattomasta aikakaudesta, että tosiaan meidän häiden jälkeen reilut kolme vuotta sitten kun lopetin pillerien syömisen, ei menkkoja kuulunut, eikä niitä saatu käyntiin ees Teroilla eikä muillakaan keltarauhashormoneilla. Labrakokeista sitten selvis, että oma estrogeenitaso on matala ja siks siis ei ees teroilla menkat tule kun ei ole estrogeenia mikä mitään limakalvoa ees kasvattaiskaan. Vuoto on toki välillä tullut niinä aikoina kun söin estrogeenikorvaushoitoa, mutta siis sen ulkopuolella ei kertaakaan. Tän vuoden alussa sitten ihme tapahtu, ja mulle ehti peräti kaks kertaa tulla ihan luomumenkat, tosin kierrot oli pitkiä, n. 60 päivää. Olin päättänyt, että hoidot ei jatku ennen kuin oma hormonitoiminta alkaa osoittaa toipumisen merkkejä. Ja kun kerran näin kävi niin lääkärin kans päätettiin että palataan takas kevyempään suuntaan ja kokeillaan clomeja. Nyt clomeilla siis kierrot on ollu tosi säännölliset eli siksikin uskon, että olisin niillä nyt ovuloinut.
On ollut pitkästä aikaa lähes kivaa kun on menkat =) mieskin katsoi hieman hitaasti, kun selitin sille joku kerta, että ihanaa kun mä oon taas tämmöinen normaali ja terve nainen jolla perä vuotaa ja naama kukkii B) Mitään syytähän tuohon estrogeenivajeeseen ei oo tiedossa, mutta oletettavasti se on mun kohdalla ollut aktiivinen urheilu ja taannoinen turhan ripeä painonpudotus. Eli tarinan opetus; kroppaansa ei saa rääkätä jos hormonitoiminta on pätkänkään vertaa kallis.
Mitäs muuta täällä... kp 2 ja mahtava meininki!
Perjantaina olis soittoaika lekuriin ja aattelin ilmoittaa että tässä kierrossa haluun ultraan. Eilen tosiaan menkkojenalkamisv***uksessani tulin "hieman" purkaneeksi mieltäni miesparkaan, mutta kai se silti musta vielä hiukan tykkää, ainakin luulisin....
Nyt on onneksi itselläkin jo ihan uusi mieli. Ei harmita enää!