*clomittaret toukokuussa*

Laitamme uuden ketjun..
Edellisen ketjun ihmiset taitavat olla odottajien puolella :whistle: :heart:
Lainaan tähän oman tekstini vanhasta ketjusta:

-Nonii..nyt sitä ollaan(viimein) virallisesti clomisti Ensimmäinen tabu sujahti suuhun. Toiveet on korkealla...Tämän pidemmälle ei hoidoissa mennä, eli tärppi saisi tulla muutaman kuukauden sisään!
Mulla 3-7kp:nä clomit ja ultraa kp13.Yksityisellä hoidossa.

Yksi -05 syntynyt todellinen luomuihme on jo.Toista ihmettä ei sitten tapahtunutkaan.Noh, liikaahan se olisi ollut yhteen perheeseen..

Pco:n hoidossa lisäksi diformin ja luget.
-

Toivottavasti moni clomien käyttäjä tulisi kertomaan tilanteestaan ja kaikesta muusta :attn:
 
Elisa
Kopioin myös!!
Ilmottaudun mukaan =) Nyt kp2 ja clomeja aloitan popsimaan ensimmäistä kertaa kp5-9 eli nyt perjantaina.
Soittelen juuri tuonne poliklinikalle ja sain seurantaultra ajan ensviikon perjantaille kp12 koska kiinni ke ja to :/ tiedä sitten onko liian myöhään!?! Nii ja kunnallisella ollaan. (inssistä vielä keskustellaan ultarassa, josko sekin sitten tehtäis, ehkä...)

Taustaa: Toista yritetty kohta 2,5vuotta. Syynä kuukautiskierron häiriöt+ovuloimattomuus. Miehen uimarit ok! Käytiin ensikäynnillä tammikuussa, mutta tähän asti piti odottaa, että saatiin poistettua sappikivet mahasta. Nii juu ja nyt syönyt odotellessa 3kk teroluttia jotta kierto saataisiin suht normaaliksi.

Otattekos pillerit muuten aamulla vai illalla?

perjantaita/ oireita odotellessa Elisa :heart:
 
Mimosa
MInä en ole ilmoittautunut vielä tuonne odottaviin, sillä ei ole aihetta ollut...

Toinen Clomikierto menossa nyt kp 24.
Viime kierto jotain yli 40 päivää, joten odottelua tässä nyt sitten....
En taaskaan tikuttanut ovulaatiota, sillä uskon tunteneeni sen, oli munasarjat niin kipeät vapun tienoilla.
Katsotaan nyt mitä tuleman pitää, on mennyt maku tuohon touhuiluun almanakka kädessä!
Ellei tällä kierrolla tärppää, niin koetamme syksyllä uudelleen, kesä kun tuo muita juttuja mukanaan...

Tsemppiä meille Clomittarille!!!!
 
Moikka! Mulla eka clomikierto menossa.. kp14 nippailua ja kp15 limaa.. Mutta donna ovistesti näytti hedelmätöntä.. Liekö kuitenkin ollut ovis?? :eek:
Toivottavasti! :whistle: =)
Viimiset terot otan huomenna ja jollei täti tule vloppuna vierailulle alkuvkosta pääsee testailemaan..

 
Ines!
Tuo Donna-testi taitaa olla se sylkitesti? Onko mielestäsi luotettava?Helppokäyttöinen taitaa ainakin olla?
minun pitäisi tilata jostain ovistestejä..Advancet ei tainneet oikein mulla toimia..Prismasta saatavat Fertestit olivat muistaakseni mulle parhaita, mutta prsimaa ei nytte tässä lähellä ole. Jostain prismasta en niitä löytänyt edes..
Mutta palaillaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 09:12 mm-72 kirjoitti:
Ines!
Tuo Donna-testi taitaa olla se sylkitesti? Onko mielestäsi luotettava?Helppokäyttöinen taitaa ainakin olla?
minun pitäisi tilata jostain ovistestejä..Advancet ei tainneet oikein mulla toimia..Prismasta saatavat Fertestit olivat muistaakseni mulle parhaita, mutta prsimaa ei nytte tässä lähellä ole. Jostain prismasta en niitä löytänyt edes..
Mutta palaillaan!
Juu, sylkitesti on. En tiedä sitten, ovis tuntemukset tosiaan oli mut donnan mukaan ei ollut.. Ja clomeja syödessä sitä ei voi käyttää, voi näyttää vääriä kuvioita.. mut mä käsitin että vääriä positiivisia ei negoja??

Testasin sillon ihan huvikseni jos olisin nähnyt miltä ne hedelmälliset kuviot näyttää ku en ole niitä ikinä nähnyt... :ashamed: :LOL:
 
Elisa
Itse kanssa testannut mammaksin testeillä, apteekitesteillä ja citymarketin ovistesteillä, olisko just ollu tuo fertest, semmonen missä lehdekuva tai joku... Mutta mikään ei näyttänyt plussaa :/ tietty en kyllä varmaan sitten ovuloinutkaan.
Mutta nyt viimekierrossa aconin ovistestillä plussa ja oli ovisoireitakin lämmöt koholla ja etuvarustus kipee... Eli jakossa näitä käytän, ja halpojakin ovat ;)

 
Moro!
Kp5 ja kolmas clominappi otettu, luulin, että selviän ilman sivuvaikutuksia mutta ei sentään ;)
Eilen ja tänään on pissattanut enemmän, muutaman tunnin oksetusolokin oli, mutta meni ohi ilman yrjöjä..Jos näin vähällä pääsee niin hieno homma =)

Elisakin pääsee huomenna aloittamaan tositoimet :D
Koskas Mimosa testailee? Vappu-oviksesta reilu viikko..kiinnittyminen tapahtuu näinä päivinä... testiinkin voisi jo haamu tulla :D
ja Ines lienee tanssinut isännän kanssa vaakamamboa viime päivät? ;)
 
Elisa
Jeps täällä nyt ensimmäinen tab. otettu, joten virallisestii clomilaisia!

mm-72 tajusin just, että meille tulee päivä eroa testaukseen, siis jos kaikki menee nappiin ;)

elisa kp5
 
Täällä yksi clomitar :wave:
Eka clomikierto menossa, nyt kp 25. Kierron pituudesta ei ole tietoa (kun menkat olivat kateissa melkein vuoden), mutta ensi keskiviikkona ajattelin testailla, jollei menkat siihen mennessä ole alkaneet.. Raskausoireita olen ollut bongailevinani, mutta lienee kuvittelua ;) Nännit ovat tosi arat, viluttaa ja väsyttää.. Saapa nähdä, ovatko vain toiveikkaan mielikuvitukseni tuotetta. Clomeista tuli sivuoireina kuumat aallot sekä juilinta alavatsalla ja lantiossa. Kuitenkin ihan siedettäviä oireita.
Tärppionnea ja hyvää viikonloppua kaikille clomittarille! =)
 
Haave
Moikka!
Liityn joukkoon,vaikka jo kaksi lasta onkin. =) Nyt yritetään sitten kolmatta lasta, ajattelin että olisi jo helpompaa ja raskautuisi äkkiämpää,mutta ei! :'(

Nyt kolmena kuukautena ollut terolutit käytössä,kuukautiset alko pyörimään nyt vähän paremmin. Aina ollut noi kuukautiset todella epäsäännölliset,joskus tulee pari kertaa vuodessa vaan. Nyt sitten clomifen kuurin aloitin,nyt siis kp.5. Nyt ollaan toiveikkaina. =) En enään haluaisi joutua pettymään! Toinen lapsi sai alkunsa ekan clomifen kuurin aikana,että toivottavasti sitten tämäkin.

Tsemppiä yritykseen,josko sitten ensi vuonna olisi meilläkin pieni vauva! :wave:
 
Mulla on jo kp26 menossa... ja terotkin popsittu joten jos täti ei vlopun aikana tule pääsee alkuvkosta testailemaan..

Mulla oli sillon myös huomattavin clomioire kuumat aallot!! Huh huh.. mutta tossa puolen kierron kohdalla hävisivät..

++++++tuulia!! =)
 
Elisa
Voi vitsit Mimosalla, Heksamiinalla ja Ineksellä onkin jännät paikat tulossa! =) :attn:
Onkos kukaan vielä sortunut testailemaan? Millaisia tuntemuksia/oireita?
*Jännittää teidän puolesta* :heart:

Omaa napaa: kolmas clomi meni tänään. Eilen oli illalla pari kuumaa aaltoa, siis kaikki taipeet ihan hiessä :x :p ihanaa... Muuten ei ole vielä mitään, mahaa ei ole nippaillut eikä turvonnut tms. :/ mahtaako olla yhtään munista...noh näkee sitten pe.

Mites muilla mm-72 ja Haave?

Elisa kp7
 
Mimosa
Tässä kierrossa aion olla maltillisempi kuin edellisessä, enkä testaa vielä!
Viimeksi testasin ihan liian aikaisin ja negahan se oli.
Sitten tultiin alas kovaa ja korkealta....
Vaivana on nyt ollut väsy ja alavatsan turvotus sekä nippailu.
Vaaleanruskeaa limaa tulee silloin tällöin (ehkä parina kertana päivässä kun käy vessassa)
Mitäs muille kuuluu????
 
Moi!
Tänne ei kuulu oikeastaan mitään ihmeitä..Eilen otin viimeisen clomin, ainoastaan parina päivänä oli huonoa oloa- eli hyvin meni! Vai lieneekö sitten niin, että jos ei tule sivuvaikutuksia, on annos liian pieni= ei kypsy munarakkulatkaan? :(

Aamulämpöjä aloin taas mittailla, alkukierron lämmöt 35,6-35,7, olleet aina. Gyne kyllä sanoi, että ei tarvii mittailla kun se on sen verran työläs homma. Mutta ajattelin yrittää kaikki konstit kuitenkin!

Jänniä päiviä on osalla clomittarista =) Tuutte sitten heti kertomaan mikä tilanne on :wave:
 
ei ole tätiä näkyny.. ke otin vikat terot.. söin siis tuplana ku eivät yhdellä toimineet.. nyt sitte mietin et jospa eivät toimi kahdellakaan ja kierto taas venyy.. hoh, toki toivon et olisin raskaana, mut en haluis enää yhtään nega testiä tehä! ärsyttävää! Mitään raskausoireita ei ole! paitsi vähän lämpöä on ollu ny aina ku olen mitannut..
 
Tänään kp 28, eikä menkoista tietoakaan. Nyt viimeksi mainitsemani oireetkin ovat kadonneet.. Mitähän sekin tarkoittaa?? Vähän jännittää, josko menkat eivät alakaan ollenkaan (enkä ole raskaana), mitenköhän sitten pystyn ottamaan clomit? Mulla tosiaan menkat olivat vuoden verran poissa, eikä niitä oikein vieläkään olla saatu aikaiseksi, vaikka olen popsinut kahta eri hormonia. Gynekään ei osaa varmaksi sanoa, mistä niiden poissaolo johtuu. Outoa... On ihan sellainen fiilis, ettei tässä kierrossa ole tärpännyt. Mutta keskiviikkonahan se selviää, kun testailen! Tsemppiä kaikille muillekin jännäilijöille!
 
Mimosa
Mulla edelleen semmonen tiputtelu jatkuu.
Raivostuttavaa, kun menkat ei kunnolla ala vaan tiputtelevat vaan, vai voisko tää olla kiinnittymistä? Alkuraskautta?
Kuka tietää?
Jännän rauhallinen olo silti, ei tuu tällä kierrolla maailmanloppu vaikkei raskaus alakkaan....
Kesän pidänkin sitten taukoa ja syksyllä jatkan taas Clomeja.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 16:58 Mimosa kirjoitti:
Mulla edelleen semmonen tiputtelu jatkuu.
Raivostuttavaa, kun menkat ei kunnolla ala vaan tiputtelevat vaan, vai voisko tää olla kiinnittymistä? Alkuraskautta?
Kuka tietää?
Jännän rauhallinen olo silti, ei tuu tällä kierrolla maailmanloppu vaikkei raskaus alakkaan....
Kesän pidänkin sitten taukoa ja syksyllä jatkan taas Clomeja.
Kyllähän alkuraskaudesta voi tiputella.. katso tosta raskauden ABC:tä kohta verenvuoto. :)
 
Elisa
Mimosa: voisihan se olla alkuraskauteenkin liittyvää, toisillahan voi tulla norm. niukemmat menkat vaikka raskaana oliskin. Ja sitten taas joskus olen kuullut että jos raskaana ei ole hätää jos vuoto on niukkaa ja rusehtavaa,ettei kirkasta.
:saint:
Mahtaako clomeilla olla osaa tiputteluun?!? tiedä häntä, mutta toivotaan varasta :heart: :)

Itsekkin tuota kesätaukoa mietin, kun kunnallisella ollaan. Mahtaakohan onnistua jos kävisi yksityisellä vaan follikkeli ultrassa? Siis jos on tarpeellinen, eihän kaikkia ultrata joka kierto... Ei vaan taas jaksaisi odottaa... :/ Noh mutta toivotaan, että heti tärppää eikä tarvitse murehtia koko asiaa :heart: ;)

Niin ja äsken mies sanoi, että onpas sulla iso maha, ootko lihonnu? :LOL: taitaa olla turvotusta clomeista...
 

Yhteistyössä