Clomittaret 2015

Ihaa82 juurikin näin.

Mietin että mitä jos nää menkat ei tästä kummoisemmiksi muutu? Laskenko jostain päivästä oikeasti sitten kp 1? Eilen vuoto oli ihan kirkkaan veren punaista, mutta edelleenkin sitä näkee vain vessassa käydessä eikä suojalle ole tarvetta. Jos mulla on aikasemmin tuhturua tullu niin on ollu rusehtavaa. AUTTAKAA MITÄ MÄ TEEN?? :ashamed:

nyt kp on 28/30?
Ei mitää oireita normaaleista menkoista edelleenkään.
 
Viimeksi muokattu:
Minä pidän Ihaa peukkuja että nyt onnistaisi teillä :) Mä olen kanssa katsonut leikkimökkejä mutta ne on käytettynäkin kalliita. Mies on kyllä lupautunut tekemään kuhan kerkee :)

Toivottavasti Amouretin tuhruttelu lakkaisi, inhottavaa tuollainen.

Aloitin eilen illalla terolutit kuitenkin. Ollaan lähdössä reissuun niin tahtoisin että saadaan vielä seuraava kierto käyntiin ja folliultra tehtyä ennen reissua ettei osu juuri sille viikolle sitten :)
 
Mulla toimi sitten clomit vähän liiankin hyvin ja tänään ultrassa jopa 7 isoa follia joten ei inssiä eikä suojaamatonta seksiä tiedossa tässä kierrossa. Välikierron jälkeen kokeillaan sitten 25 mg annostusta. Ainakin lääke toimii mutta nyt harmittaa kun inssimahdollisuus seuraavan kerran sitten kesäkuussa.. noh, tämmöstä tää on.
 
Thelma
Älä luovu epätoivoon. Meillähän se ensimmäinen kierto jouduttiin keskeyttämään, kun soluja tuli liikaa. Mutta sen jälkeen kroppa rauhottui ja on puskenut yhden ja toisessa kierrossa 2 solua. Se vähä innostui vaan tuosta ekasta kierrosta :)
 
Täällähän on ollut vilkasta :)

Thelma: voihan kurjuus, mutta toisaalta ainakin clomeilla on saatu eloa aikaseksi. Tuollainen varmasti harmittaa, kun joutuu taasen odottelemaan kuukauden. Tuntuu niin jatkuvalle odottelulle muutoinkin.

Itsellä jännittää myös, mitä munasarjoissa mahtaa ensi viikolla näkyä. Tänään kp 7 ja viimeiset Letrot nautittu. Mahtaakohan kahdella tabletilla olla enemmän vaikutusta kuin yhdellä.

Muutaman päivän on tuntunut jotenkin epätoivoiselle. Olen käynyt itseni kanssa vuoropuhelua siitä, miltä oikeastaan tuntuisi jos emme koskaan saisi lasta. Oma lapsi on niin iso ja tärkeä asia elämässä ettei siitä millään haluaisi luopua edes ajatustasolla.

Ja mikä ihme minua oikein vaivaa etten saa laihdutettua edes viittä kiloa!! :'( No eihän se riitä, kun pitäisi laihduttaa kolmekymmentä. Miten monta kertaa olen ajatellut, että jos tämä tilanne johtuu, mikä voi olla tottakin, lihavuudestani ja kadun loppuelämäni etten saanut kilojani pois silloin kun olisi ollut sen aika.... ja maksan siitä lapseni hinnan! Voi miksi edes tämä ajatus ei pidä minua kaidalla polulla. On tässä ihmisellä ongelma. Että tämmöstä täällä. Tulipa avauduttua!
 
Nuttunen, tiedän tunteen, mulla 10kg extraa ja eivät sitten lähde millään. (Ainakaan sohvalla istuminen ja syöminen ei ole auttanut) :)
Ajattelin ensiviikolla yrittää vähän enemmän ja ainakin miettiä mitä suuhuni pistän...tosin näinhän minä joka sunnuntai ajattelen.

Täällä viimeiset letrot heitetään naamaan tänään jonka jälkeen sitten toivotaan parasta.
 
Täälä varmaan menkat lähenee. Testasin dpo.10 iltapäivällä negan. Usko et jos sielä jotain olis, niin se jo näkyis. Nytkin on tosi kipeä alavatsa, ja varsinkin vasenta munista pakottaa. Ja mua kiukuttaa ja ja ja.... Että vappuna sitten hanat auki. En varmaan tänään enää laita lugea. 1 kierto napuja vielä, sit kesä taukoa, ja syksy sit letroilla. Ja sit tää on tässä. Huoh!!

Mites muilla?

Ihaa
 
Mun epämääräiset vudot oli niin epämääräistä tuhrua etten uskaltanut aloittaa clomeja kun en osannut edes sanoa että mikä olis ollut 1. kiertopäivä. Tein varuiksi testinkin mutta se oli tietenkin negatiivinen. Nyt sitten vaan odottelen että pääsen aloittamaan seuraavan terolut kuurin ja sen jälkeen 1. clomit. Terolutin käyttöön nyt laskin kierron siitä päivästä kun paperiin jäi punaista verta eikä ruskeeta.
 
No voi tylsät negat :hug:

Mä otan huomenna viimeisen terolutin ja vuoto on alkanut aina seuraavana päivänä joten viikonloppuna viimeistään pitäisi alkaa. Tietysti toivon että se minun vahva viiva ois meinannut ovista mutta ei ole ollut mitään oireita. Molemmin puolin muniksia on jomotellut, siinä ainoat oireet :D
 
Vaikka menkkojen tulo saakin aikaan paskat fiilikset, niin toisaalta kiertopäivä 1 on taas uuden alku ja ehkä nyt.. Kirpsakka :)

Täällä menossa kp 15. Ovisplussaa ei ole tullut. Tikuttelut siis ohjeen mukaan aloitettu perjantaina (oikeasti jo viime viikon lauantaina). Ultrassa näkyi keskiviikkona kp 12 kaksi kappaletta 13,7 mm kokoisia munasoluja. Ovis siis ehkä lääkärin mukaan sunnuntaina tai maanantaina. Jos ei ovista maanantai iltaan mennessa, laitan pregnylin. Toivossa on hyvä elää etten tarvitsisi sitä tässä kierrossa. Tällaisin kuulumisin täällä elellään.
 
Hei neidit! :)
Täällä clearblue näytti positiivisen ovulaatiohymnaaman aamulla joten tässä kierrossa on toiveita.
Muuten ei oireita ole ollut ja ultraa ei myöskään. (Itse näin valitsin)
Toivottavasti teillä on ollut mukava Vappu!
Onko nuttunen ovisplussaa tullut jo?
Miten ihaa82? Uusi kierto?
 
Rooroolle kovasti nyt peukkuja :)

Ja toivottavasti Nuttusellakin on jo ovisplussa tullut :)

Ihaalle myöskin peukkuja!

Minä täällä alotin letrot taas ja tänään täytyisi soitella hoitajalle että miten aloitan sen menopurin sitten, kovat on toiveet nyt tässä kierrossa. Mietin että pitäisikö sitten kesän taukoa tai ainakin yhden kierron niitä e-pillereitä, letroja löytyy sen verran että voin omatoimisesti niitä kokeilla jossain välissä :whistle:

Mulla ei näemmä tuo terolut aiheuta mitään oireita, ei tissikipua eikä lämmönnousua ja aina seuraavana päivänä vikasta pilleristä alkaa vuoto. Huomattavasti mukavemmat kuin primolutit.
 
Noniin...

Täälä uusi kierto pyörähti käyntiin lauantaina. Ja me päätettiin pitää isännän kanssa että otetaan taas kuukauden hengähdystauko. Clomit on nyt kokeiltu yhtä kertaa lukuunottamatta. Ehkä nappaan sen sit vaikka kesäkuussa. Mutta nyt pieni tauko.

Sitten tilaan lekurin tälle kuulle ja käyn sielä kysymässä niitä letroja. Jos ois parempi onni niillä, tai sitten yhdistetäänkö tähän juurikin menopur tai jotain. Sit hengähdetään kesä/heinäkuu ja ehkä elokuu ja sit taas kokeillaan hormoeja. MÄ aion nyt laihduttaa, ja hommata liikunnasta taas hyvän mielen. Ja rupean pikkuhiljaa tekemään surutyötä siitä että meille jää vain tuo yksi lapsi. Mä en jaksa tätä jatkuvaa pahaa oloa. Ja clomeilla mun vatsakivut on voimistunut menkkojen aikaan. Enne pärjäs yhellä grammasella panadolilla, nyt menee ekat kaksi päivää niitä, kuuden tunnin välein.

Eli kesäkuussa vielä nappaan clomit ihan vaan et syön ne loppuun. Ei mitään naama irvessä yrittämistä, ei ovistikkuja, kyllä mä sen tunnistan kun se kohdalla on...

Ja sit heinä/elokuu mahdollisesti lomalla. Elokuuta vielä harkitaan ja sit uudet lääkkket.

Mielellään oisin tässä ryhmässä kuitenkin vielä, koska täälä on kivaa ,kun saa purkaa fiiliksiä ja muutenkin. Ei oo niin yksinäin olo :)

Kirpsakka.
Onnea pistelyihin. Mulla menopur toimi hyvin, mutta ei stimuloinut liikaa.

Mitäs muille<?
 
Jeee olipas iloinen yllätys tänään kun kp 1 tärähti aivan yllätyksenä, VIHDOIN!!!!!! Laskin, että edellinen kierto sitten venyi semmoiseen 42 päivään (ja huom terolut tauon jälkeen sekoitti ja PIDENSI mun kierron), no nyt sitten olen onneni kukkuloilla kun vihdoin saan aloittaa ensimmäisen clomikierron. Mulle siis määrätty clomit päiville 5.-9., laskin sitten kalenterista tietenkin heti, että mihin pitäisi ultraa varata (kp 11-13). JA EI VOI OLLA TOTTA MUTTA OSUU JUURI 15.5. NOH SIINÄHÄN ON 14.5 helatorstai ja ollaan lomalla ja reissussa 15.5 ja sitten viikonloppu. Mä en kestä miksei mikään voi mennä putkeen. uskallanko syödä ensimmäisen kierron ilman kontrolliultraa, en halua enään lykätä tuota Clomien aloitusta!! :kieh:

Onko täällä kaikki käyneet seurantaultrissa? Tiedän ettei kaikille sitä edes määrätä.

Varasin nyt kuitenkin ultran maanantaille kp14, ja näillä mennään :)
 
Viimeksi muokattu:
Ette arvaa miten onneissani olin eilen illalla!!! En ole ikinä oikeasti tainnut bongata ovulaatiotesteissä plussaa ja eilen se tapahtui. Clearblue hymyili mulle minkä kerkes :) JES! Tämä kierto mennään ilman puregonia. Ovuloin ihan itte. JESJESJES!

Tänään menossa kp 18, joten ovulaatio venähti.
 
Tänään haen menopurin ja huomenna alkaa pistely, maanantaina olisi ollut verikoe ja ultra mutta mulla on palaveri josta en voi olla pois niin onneksi ultra onnistui tiistaille, toivottavasti menopurista on apua :)

Nuttunen hieno homma! :D

Kiva että Amouretillain vihdoin koitti selkeä kierto ja pääset aloittamaan clomit :)
 
Tänään haen menopurin ja huomenna alkaa pistely, maanantaina olisi ollut verikoe ja ultra mutta mulla on palaveri josta en voi olla pois niin onneksi ultra onnistui tiistaille, toivottavasti menopurista on apua :)

Nuttunen hieno homma! :D

Kiva että Amouretillakin vihdoin koitti selkeä kierto ja pääset aloittamaan clomit :)
 
Olisi kyllä kiva saada plussia tähän pinoon.... Aina se antaa toivoa....

Mitä muille kuuluu?

Me vietettiin lauantaina laatuaikaa miehen kanssa. Ja se oli kyllä kivaa. Käytiin kattomas vähä urheilua naapurikaupungissa. Ja sit oltiin ilta ihan kahestaa, leffaa yms.... Mä en mitenkään usein kaipaa kahdenkeskistä aikaa, koska ollaan iltasin yhdessä kun neiti nukahtaa. Mut sitten kun sitä tulee oltua noin pitemmän aikaa, niin huomaa kuinka kivaa se on. Olla vaan, kahdestaan! Baarit on nounou, mut tykätään käydä kattomas kaikenlaisia pelejä, ja sit leffoja!

Ihaa
 
Kahdenkeskiset ajat on ihania, niistä kannattaa nauttia :)

Huomenna olisi sitten ultra, jännittää ihan kauheasti ja pelkään ettei menopurista ole ollut apua. Molemmin puolin on kyllä eilen ja tänäänkin nippaillut, että toivottavasti jotain kasvua olisi tapahtunut :) Huomenna voi kertoa vähän enemmän sitten missä mennään :)
 
Kaikesta mukavasta kannattaa nauttia aina vaan kun pystyypi! :)

Täällä menossa kp 24. Mielenkiintoisia huomioita omasta kropasta. Olen ymmärtänyt, että Pregnyl aiheuttaa monelle rintojen kipeytymistä etc. Itse en kahdessa viime kierrossa näistä saanut nauttia. Ihmettelin jopa tätä, koska normaalisti "luomukierrossa" minulla aina "ovisajankohdan" jälkeen kipeytyvät rinnat. Näin kävi tälläkin kertaa, kun en Pregnyliä laittanut. Mielenkiintoista.
 

Yhteistyössä