Clomittaret 2015

Heissan naiset ! Täällä ollaan ihan hyvillä mielin huonoista arvoista huolimatta. Kp 19 menossa ja tänään o-testi aamulla näytti vahvahkoa viivaa ja alavatsalla juilii, limaakin oon bongannu. Voi kun tää onnistuis !

Täällä saatiin tosiaan ovisplussa vahvana viime torstai aamuna ja torstaina myöhään illasta harrastettiin seksiä. Mutta olen itse tosi pettynyt koska ovis toi mukanaan niin järkyttävän turvotuksen ettei seksi tuntunut kuin epämukavalta :( Ei harrastettu seksiä sitten torstai illan jälkeen eli todennäköisesti odottelen nyt vaan menkkojen alkua ja ensi kierrossa uusi yritys. En voinut yhtään nauttia petipuuhista, eikös naisen pitäisi olla halukkaimillaan oviksen aikaan. Nyt eilen sitten oli olo sen mukainen että homma hoitu paremmalla halulla, mutta sehän nyt oli jo myöhästä ovikselle.

Niin ja siis nyt kp 22, ja nännit on ollu ovulaatiosta asti kosketusarat, päätä vihlonu silloin tällöin. ja mahasta välillä ""repii. Olo ei siis ole ollut mitenkäänn ihailtava oviksen aikana eikä sen jälkeen!! :stick:

Viimeksi muokattu:
Hei kaikille! Ajattelin kirjoitella tähän ketjuun, kun ollaan nyt siirrytty hoitojen piiriin. Tänään alkaneessa kierrossa on tarkoitus aloittaa Letrozolit, jotka kävin juuri apteekista hakemassa.

Sen verran taustoja, että reilu vuosi on yritystä takana, ikää minulla 26 vuotta ja miehellä 25, ja hoidot päätettiin aloittaa yksityisellä. Mitään varsinaista vikaa kummastakaan ei löytynyt, mitä nyt minulla on jonkin verran epäsäännölliset kuukautiset (28-40 päivää). Ovuloin kuitenkin luomunakin, ainoa poikkeava testitulos oli korkea amh-arvo (12,5), josta lääkäri sanoi vain että osittain selittää kierron epäsäännöllisyyttä.

Ensimmäistä lasta ollaan siis yrittämässä ja voin sanoa, että aika epätoivoista tämä varsinkin minulle tuntuu olevan. :/ toivottavasti näistä lääkkeistä nyt olisi apua, mutta ihmeen vähän olen keskusteluja selaamalla löytänyt (positiivisia) kokemuksia letrozoleista.

Alainne, meillä tärppäs ensimmäisestä letrokierrosta. (3 clomikiertoa ennen sitä) ensimmäinen lapsi sai siis alkunsa "lääkkeillä helposti" nyt tosin menty 8 kiertoa letroilla ja ei tärppää. Meille sanottu että ei ovulaatiota ilman lääkkeittä joten luomutärppi meillä ei mahdollista.

Peukkuja pystyyn kiertoon kaikille! :)

Täällä menossa kp. 7 ja viimeiset Letrot nautittu tälle kierrolle. Nyt odotellaan ovista. Tänään tuli tilattua netistä ovulaatiotikkuja lisää. Otin halpiksia ja "hymynaamoja" ;)

Pikaisesti omaa napaa.. kauanko se pregnyl näkyy testissä? Kun pakko oli täällä reissun päällä poiketa apteekkiin ja ostaa testi kun olishan sitä kiva palata kotiin hyvillä mielin :) piti tehdä kyllä vasta perjantaina mutta teinkin tänään ja kyllä siinä toinenkin viiva näkyy, tosin haalea mutta kuitenkin :)

Kiitos Ihaa, olen nyt tehnyt parikin testiä tuon edellisen jälkeen ja vahvistuvan näyttää :) Uusi pelon aihe on sitten kohdunulkoinen mutta ei kai näistä peloista pääse koskaan :)

Tänään soitan hoitajalle ja varataan aika ultraan, toivottavasti olisi pian :D

Minäki täällä edelleen käyn välillä kurkkimassa hyvien uutisten toivossa ja nythän täällä olikin iloisia uutisia! ONNEA KIRPSAKKA!!! :heart:

Plussatuulia puhaltelen kaikille muillekkin!

Täällä raskaus on sujunut hyvin ja 11. päivä on sokerirasitus ja VASTA heinäkuun vikalla viikolla rakenneultra..
Jomppe rv14+2

Kiitos kaikille :heart:

Tänään käyn verikokeessa vielä ja ultra on 18.päivä, siihen asti saa jännittää :| Viime yönä heräsin aivan kauhean vatsakipuun jota kesti muutama minuutti, olin ihan varma että nyt alkaa vuoto. Mutta se meni onneksi ohi.

Missäs vaiheessa muut menee?

Jokos rooroo on päässyt piinailemaan?

Entäs Nuttunen?

Eilen minulla oli puolisen tuntia kestävä ihmeellinen tunne/kipu alavatsalla ja samaan aikaan tuli vähän ovismaista limaa. Ensin ajattelin että hitto, ovulaatio on vasta nyt, mutta tulin siihen tulokseen ettei se ole mahdollista, koska kp 11 minulla oli oikealla jo 15mm folli. Tänään kp 27 / dpo 6, jos kp 19 ovisoireilut ja lähes plussa tikkutesti pitää paikkansa. Edelleen paljon valkkaria, kuivasta kaudesta ennen menkkoja ei tietoakaan! Voikohan tämä valkovuodon määrä olla käytetyistä lääkkeistä (Terolut/Letrozol) johtuvaa tai siitä että ovulaatiota ei ole tapahtunut ollenkaan?

Moi kaikki!

Ajattelin tulla kyselemään, onko kellään clomittarista kokemuksia Letrozoleista?

Mulle tuli diagnoosi PCOsta viikko sitten kun kävin ensikäynnillä Fertinovalla (minne mut ohjattiin terveystalon kautta). En luultavasti myöskään ovuloi, huomenna tulee verikokeiden tulokset. Epäillään, että mulla on prolaktiinihormonia liika kehossa mikä aiheuttaa kai sen etten ovuloi ja ovistesti näyttää kokoajan plussaa (oon itsekkin aika pihalla kun oon kolmen eri lääkärin mielipidettä kuullut tästä mun tilanteesta ja kaikilla mielipide on ollut täysin eri..)

Noh, nyt on menossa jo kp60, ei menkkoja ja seitsemäs päivä Primolutien voimalla. Kp 3-7 mulle määrättiin Letrot kypsyttämään folleja ja ultra on sit muistaakseni kp14.

Olen koittanut googletella kokemuksia kyseisistä lääkkeistä, mutta melkein kaikille on määrätty clomit. Jos täällä siis jollain on mitä vaan kokemusta tai tietoa Letrozoleista niin kuulisin mielelläni! :)

Nyt kovasti peukkuja rooroolle ja wawwille :) mulla oli wawwi näissä molemmissa onnistuneissa kierroissa runsasta valkkaria oviksen jälkeen.

Nyytikki, mulla oli letrot käytössä. Ekalla kerralla saatiin ovis aikaiseksi, mutta sen jälkeen ei letrot auttanut. Mulla ei auttanut koskaan clomitkaan, että siinä mielessä letroista oli mulle enemmän hyötyä että edes yksi ovis saatiin aikaiseksi.

Mä täällä nyt roiku niin kauan että tiedän todistetusti olevani raskaana, veritesti sen kyllä todisti mutta odotan sitä alkuraskauden ultraa että on edes oikeassa paikassa :)

Hurjasti on kääntyessä tai yskiessä repäisykipuja. Ja tissit ovat kokonaan kipeytyneet.

:) Voi kirpsakka!! Niin isot onnittelut sinne. Olen niin iloinen puolestanne.

Täällä on menossa hmmm... (pitänee laskea) kp. 16. En ole niin kartalla edes tässä kierrossa. Olen eilen ja tänään tikutellut aamulla, mutta ovista ei ole vielä ollut. Ajattelenkin sen olevan vasta nyt loppuviikolla.

Kirpsakan uutiset tuo toivoa!

Nyytikkii: itselläni on menossa Letroissa neljäs kierto. Ilmeisesti nämä toimivat melko samaan tapaan kuin clomit. Ovat vaan kaiketi "tehokkaammat" käyttää eli parempia tuloksia kai saatu. Samoin näitä voi käyttää kaiketi ilman taukokuukausia pidempään. Myöskään näiden ei pitäisi sekoittaa omaa kiertoa. Tiedä sitten. Mukaan vaan :)

• Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Nyytikkii mulla menossa nyt eka letro kierto, myös kp 3-7 yksi tabletti määrättiin. Maaliskuussa minulta otettiin toi prolaktiiniarvo jolloin se oli ok mutta nyt toukokuussa uudelleen ja se oli aivan ylärajan tuntumassa kp 3 kohdalla. En tosiaan usko että tästä voisin plussata, koska se prolaktiini. Tänään dpo 8, ens maanantaina pitäisi alkaa menkat. Lääkäri laittoi siitä prolaktiinista lähetteen eteenpäin mutta ei ole vielä kuulunut mistään mitään.

Kiitos vastauksista kaikille! :) Jos on vielä lisää kokemuksia niin saa laittaa, niitä on aina aloittelijana mukava kuulla.

Parin tunnin päästä tulee verikokeiden tulokset (en ees tiiä mitä kaikkia juttuja siinä katsottiin, ainakin se prolaktiini)

Yhteistyössä