Clomittaret 2015

Ihaa82: varmaan yks kierto sillä kolmella tabletilla ja sit edessä pistoshoidot ja inssit mahdollisesti. Ne vaan tehdään sit eri paikassa eli odottelua tiedossa...

Tänään ovistesti vahvasti plussalla. Oisin tosi innoissani, jos en tietäisi että kunnollista follia ei ollut. :( Nyt vaan menkkojen odottelua tiedossa. Toivottavasti edes ne tulee ajallaan...
 
Okei :( yhtä epätoivosta täälläkin.. vaikka ff pisti mulle lämpöjen mukaan oviksen ja nyt ois dpo4 mutta en usko tuohon... ovat kuitenkin sen verran matalat eikä oo sellasta poskien hehkua.

Sen sijaan tissit on kipeenä, muniksiin nippaa ja repii sekä alamaha outo.. luultavasti terot tekee oireita.. alkas vaa menkat heti vaikkei ookaan varaa ostaa uutta clomipurkkia, puuttuu 2tbl että saosin 3tbl kierron :(
 
Mitäs meinaat pisamapeikko tehdä jos et uutta purkkia nyt pysty ostamaan? Montako kiertoa oot nyt mennyt clomeilla? Mä oon miettinyt, milloin tauko pitäisi pitää, nyt on neljäs kierto menossa.

Mulla alkoi tunti sit ihan jäätävät "oviskivut". Pitää kävellä kumarassa, alavatsalla hirvee paineentunne ja oudot viiltelyt. No progestahan sen näkee pian, aiheutuuko nää kivut ovulaatiosta vai siitä että se jää väliin...
 
Luultavasti syön 3+2+3+2+3. Tää on mun kolmas kierto clomeilla ja tällä kolmella clomilla jatketaan kolme kiertoo eli 2 vielä ja tauko, yhteensä 5 kiertoo.

Jos lääkäri muistanut laittaa progelähetteen, käyn siinä tiistaina.
 
Dpo13 ja testattu viivanpaikka :( en kyllä väriä kovin paljon näe. No toivoa on kai niin kauan ku menkat ei ala. Tosin eipä toi tuosta kai voi enää plussaksi muuttua. Ärsyttää kun kui se juuri nyt antaa jonkun viivanpaikan. No keskiviikkona teen apteekin testin jos huomenna ei ala menkat.
 
se selvä haamu, jonka sain dpo 8 oli ilmeisesti vielä pregnylistä johtuvaa.. huomenna loppuu luget ja toivon mukaan alkaa vuoto myös, seuraava askel on parin viikon päästä oleva laparoskopia ja sen jälkeen meillä alkaa mahdollisesti ivf-hoidot.. voipi olla et mä poistun tästä keskustelusta ja siirryn tonne ivf-hoidon keskustelun puolelle.
 
Viikonalkuja kaikille....
Mä testasin eilen, ja sain testiajalla näkymään viivan, mitä ei tarvi tiirailla, näkyy kauempaakin, ja vahvistui kuivuessaan. Mut ku en osaa sanoa onko väriä!! Et toi Davidin puikko antaa kyllä törkeetä viivanpaikkaa. Eilen on dpo 10 ja 11,5pv pregnylistä, ku illalla testasin. Syy miksi rupesin ees vielä testaamaan on se et perjantai-sunnuntai akselilla mulla on ollu ihan hirveitä mielialanvaihteluita. Oon siis melko pitkän pinnan omaava ja rauhallinen ihminen. Uskon et asioilla on tapana järjestyä jne... Mut nyt vkl... Oon yhtäkkiä kahdesti ruvennu ruokapöydässä itkemään, oon tiuskinu toooodella helposti miehelle ja esikolle, mikä ei yhtään oo mun tyylistä. Ja noi itkukohtaukset pyrkii pintaan kokoajan, en osaa varautua siihen purkaukseen ku se tulee. Se vaan tulee.... En tiä osaanko selittää, mut mulle tosi hämäävää.
Mä oon tottunu testaamaan iltasin, niin varmaan testaan tänään uuden.

Onko muilla noita/kokemusta noista Davidin herkistä puikoista/liuskoista?

Ihaa82
 
Ihaa täällä kans yks itkupilli raivohullu!! :wave: Eilen illalla piti taas itkiä silmät päästä ja kaikki ärsyttää ja vedän herneet nenään ihan mitättömistä asioista jne.. Ukkoki ihan ihmeissään ja luulee suunnilleen, että salaan siltä jotain, ku käyttäydyn niin omistuisesti.. Nyt on jo kp34, alan epäillä ettei ovista ole ollut ollenkaan tai sitte se on ollu tosi myöhään..
 
Kirpsakka ihan selvä haamu tossa sun testissä! :)
Täällä odottelen sun uutta testiä.. :D

Mulla ei edelleenkään ole menkat alkanu ja nyt on jo kp36! Alkaa jo pikkuhiljaa vituttaan.. Todennäköisesti sitä ovista ei sitten ole ollu.. Ja enää ei paljon hyövytä alottaa terojakaan, kun ainaki ennemmin mulla meni 10 päivää tai yli viimesen teron jälkeen ennen ku vuoto alkoi..
 
En mä tiedä mikä näitä testejä vaivaa, aamulla taas ihan haalea viiva ja nyt ostin töihin tullessa kaupasta pregchekin vai mikä hän oli ja siihenkin ihan hailu viiva, se näyttää kyllä viivanpaikalta.. Alkaa kans ketuttaa :D
 


Keskiviikko 11.2.2015


NimimerkkiIkäKpYa/ykHoidotMuuta
Riimini3255/?2/14C+P+metu2.lapsi, pco
Hannuliini2/?metu+menop.DPO11
Jomppe753336/34-378/13c+t4.lapsi,pco
Pisamapeikko3229/33-393c+t4.lapsi,pco,
kilppari,DPO8
DPO2
Miihailija2329/221/13c+menop.pco
RooRoo12722/27-569/14lz2.lapsi,pco
Maaliskuun
Aurinko
2919/28-345/14cpco






....Plussanneet....


 
Viimeksi muokattu:
Mulla on nyt kp34/? Kun ei ole omaa kiertoa ollenkaan ja tämä oli eka letrozol kierto :) ovis oli kp19 Elikkäs nyt olis dpo15. Jos noi viivat ei vahvistu niin luulis menkkojen kohta alkavan. Lämmöt on koholla ja tissit kipeät..
 
No voi jehna.... Onhan toi nyt ihan selvä viiva!

Verikokeeseen mars :) :) Eipä tarvi pähkiä.... ZEMIÄÄ!!!!

Mä tein illalla apteekin omalla negan dpo12. Lopetin luget niin et en tänään laittanu. Ne nyt oli muutenkin sellaset et lääkäri sano et jos niitä on niin voit toki käyttää, mut ei oo pakko...
 
Täällä terot nostanu nyt vasta vissiin lämmöt.. aamulla 36.1 toisesta ja toisesta 36.6. Päivällä 37.1.. mistään kierrosta ei oo noin korkee ollu päivällä.

Mutta menkkajuilintaa on ja yleensä hanat aukee pian. Nyt kn edelleen kova ja ylhäällä kii.

Viimeinen tero meni maanantaina.
 

Yhteistyössä