Clomittaret 2013

Ok, täytyy ostaa kun kauppaa menee niin niitä testejä. Onks ne lääkärit antanut sit jotkut ohjeet testauksiin? Mä kyselen aikas paljon kaikenlaista, mut osaksi ihan siksi kun kaikki on niin uutta ja vierasta.. Kyl tässä nyt ainakin tämä eka kierto niin lippu korkealla et jos jotain vaikka taoahtuis..

vauvatoiveinen: Juu näköjään, sillon kun olen viimeksi marketista ostellut ovat olleet saman hintaisia raskauskeijun kanssa. :)

hannuliini: Lääkärit antaa yleensä ohjeistuksia testaamisiin vasta kun siirrytään inssiin tai IVF:ään.

Minä testaan aina liian aikaisin, kun en tiedä milloin edes kannattaisi :D Huomenna on vasta dpo9 ja en tiedä voiko näkyä jotain, mutta testaan kuitenkin. Ehkä siinä voi haamu jo olla. Osallahan raskaushormonin määrä nousee hitaasti ja plussan voi saada vasta kun on reilusti menkat myöhässä. Itsestäni en tiedä, ei ole kokemusta.

vauvatoiveinen Minulla ei ole omia kokemuksia raskaudesta mutta minun serkkuni sai kaksosia kesällä ja hän on aina sanonnut minulle että ei kannata testata ennen dop14, aikaisintaan. Serkun testi oli negatiivinen kun hän testast dop14, vieläkin negatiivinen dop16 mutta dop18 oli sitten selkeä plussa. Ennen sitä hän i edes saannut haamuviivaa. Toki se voi vaihdella hirveesti henkilöstä henkilöön.. :)

Esikko83: Kiitos kun selvensit asiaa. Minä aina aattelen tyhmiä tai syntyjä syviä ja kyselen sen mukaan.
Vauvatoiveinen: Ite syön kans metuja ja alkuun oli muutaman päivän vatsaoireita. Mut sen oon huomannu kun otan lääkettä niin samalla syön jotain niin vatsaoireet pysyy poissa.

Täällä tunnelma senkun synkkenee. Eilen alko tulee menkkamaisii tuntemuksii ja tänään voimistunu vaan. Jokainen vessareissu jännittää ihan pirusti, et onko vuoto alkanu. Oon kyl varma, et menkat alkaa parin päivän kuluessa, sen verran tukala olo on ollut.

Kiitos Ambro linkistä. Se fifty-fifty lähes tulkoon mahis, että jotain näkyy.

Minäkin syön metut aina ruoan kanssa, vaikka oireet ei siis ole vatsaoireita, vaan lihas.

:hug: kaikille uuteen kiertoon joutuneille tai joutumassa oleville. On tää niin syvältä.

Olen syönyt metuja tasan viikon enkä ole saannut yhtään haittavaikutuksia, vielä! Tosiaan olen syönnyt ainoastaan yhden tabletin päivässä. Huomenna pitäisi tuplata annos, yksi tabletti aamuin ja illoin. Korotan taas annosta koleen tablettiin viikon päästä. Pidän peukkuja että en sivuvaikutuskia saa. :)

Minulla oli tänään jälkitarkastus ja ultrassa kohdustani löytyi pieni rakkula. Mikähän se voisi olla, onko jollain ollut? Kiertopäivä on nyt 15 ja tunsin oviksen olleen eilen. Lääkärin mukaan kyseessä voi olla merkki tulevien kuukautisten alkamisesta (miten muka nyt jo???) tai verisuoni, tai JOSKUS HARVOIN. Merkki siitä, että raskaus on alkanut. No miten helvtissä se voisi olla alkanut raskaus, kun ovis oli eilen? Follikkelia katsoessaan totesi, että se näyttää siltä, että ovis on tapahtunut.

Testasin kahdella testillä ettei vaan jää mitään arvailujen varaan ja kaksi putipuhdasta negaahan sieltä tuli! Ylläri.. :( Illan aikana alkoi rinta-arkuus jo hävitä ja nyt aamulla naaman näpytkin olivat aika pitkälti tiessään... Tätä pelkäsin, mutta silti vielä jostain syystä jaksoin toivoa parasta. Nyt olen vaan turta, en edes itke. Eli jos joku päivittelee listaa, niin mut voi ottaa pois piinailijoista!

Nega oli täälläkin ja menkkakivut alkaneet. Eiköhän tämä ole taas paketissa. Menkat tekee tuloaan sen muutaman päivän ja tiputaan pohjalle. Niin tuttua.

Grill: :hug:

Luna: Tsemppiä ultraan!

Hipsu: Toivotaan, että tarkoitti raskauden alkaneen. Erikoista kyllä olisi, jos jotain näkyisi heti ovulaation jälkeen.

Mirzukka: Haittavaikutuksia ei tule kaikille. Minulla alkoivat noin viikon päästä aloittamisesta, kun nostin annosta. Aloitusannos oli 2x500mg. Merkitsi mulle keikkaa ensiavussa, koska kaikki neljä raajaa puutuivat yhtä aikaa... Näin rajuja saa hyvin harva. Lupa jatkaa tuli kuitenkin, koska elimistö tottuu näihin, ainakin osittain. Mulla tuskin koskaan tulee sitä täyttä tottumista.

Grill oon niin pahoillani:( Oireet on julmia:( Mulla ei oo missään kierroissa ollu mitään oireita, ei negoissa eikä siinä yhdessä plussassa, se on ollut ehkä armollistakin.

vauvatoiveinen toivottavasti testasit vaan liian aikasin:/

(.) Ultrassa tuli hyviä uutisia! Yks folli oli menny vasemmalta ohi:p
Tää on yhtä vuoristorataa, huono ylläri, hyvä ylläri, huono ylläri, hyvä ylläri:)
Maanantaina oikealla oli folli 12mm ja vasemmalla 8mm muutama. Tänään vasemmalla(!) yks 15mm ja ei muita varteenotettavia (yks vasemmalla 10mm mutta siitä ei kuulemma tarvii huolehtia). Limis 6.3mm, vielä ohut mutta ehtii kuulemma viä paksuta.

Ovisplussaa voi odotella su-ma. Sit maanantaina viä ultraan jos ei sillon viä ovisplussaa, että voidaan ajottaa pregnyl juuri sopivasti, kun näin paljon on tätä kiertoa viilattu (anazolit, puregon kahdella eri annostuksella, neljä ultraa, nyt jo kp 22).

Vasenta johdinta mulla ei oo varmaks todettu aukinaiseks, pitää toivoa että se oisi sen verran auki että se ei estä mahiksia.

On niin helpottunut olo..Pääsen ehkä oikeesti piinaileen eka kertaa kesän jälkeen.

Viimeksi muokattu:
Jee luna, olen niin iloinen sun puolesta! Yhtä vuoristorataa tämä kyllä todellakin on, oli sitten hoitojen vaihe mikä vaan. Toivon, että sulla olis jo kaikki huonot yllärit käytetty ja vaan hyviä jäljellä! :heart:
Mäkin sain tänään niin helpottavia uutisia: meillä on nyt 13 alkiota pakkasessa! Ne on pakastettu suurin osa kahden erissä siten, että 7:ään sulatukseen ja siirtoon mahkut! Nyt voin odotella hyvillä mielin tammikuun PAS:ia. :)

• Tykkää
Reactions: RooRoo1 ja luna_82
ompa meitä paljon taas putoamassa :( missä marraskuun plussat???? : /

Tänne kp1 ja 3.c.
kiertopäivät saa muuten pysyy samana, ei näistä mun kierroista ikinä tiiä mihin asti venyy..
tää vuoto alko vasta nyt dpo14 mikä on taas ihan hyvä juttu, ei ole näin pitkää lutista ollu ikinä!

palaillaan taas ja tsemppiä kaikille:hug:

nyt taas vähän ketuttaa.

Ei hemmetti, painoin väärää nappia ja koko pitkä kirjoitus katos.

Sitä vaan tässä olin kertomassa, että sain väärän positiivisen Clearbluella. Siinä liuskassa oli tosi paljon sitä sinistä värjäymää, joten ilmeisesti se häiritsi, koska tein uuden perään (kun tunsin ihan oireista tai lähinnä niiden puutteesta, ettei ovista vielä ole) ja negahan se oli, samaten tänä aamuna. Ei se meinaa sieltä tulla, on jo KP16.

Hannuliinille piti kertoa, että ihan halpisliuskoja voi tilata esim. Ebaysta. Oon tilannut sellaisen megasetin noin 7 euron hintaan kuluineen, jossa on 60 ovistestiä ja 30 raskaustestiä :D

Täällä odotellaan huomista ja lunan ultrakuulumisia :)

Mulla metut ei vaikuta enää mitenkään. Syön niitä tosi satunnaisesti - välillä voin syödä tosi tunnollisesti, ja sitten unohdan :whistle: enää ei onneks tuu oireita vaikka alotankin suoraan 1grammasella :)

Mä oon tossa ke ja pe testannu pregchekillä parin tunnin pidättelyn jälkeen negatestit ja tänää piti testata. Aamulla hirveellä kiireellä ja tohinalla vessaan ja aloin aukomaan noita testipaketteja. Nehän oli kaikki tyhjiä :D Mä siis hamstraan niitä aina tonne kaappiin niitä paketteja ja kun miehen poika (12v) on meillä olllu niin en tyhjiä paketteja oo viittiny roskiin viedä. Noh, eipäs sielä sitten tosiaan ollut kuin tyhjät boxit joten eipä tarttenu testailla. Oireina edelleen mm kuvotus, väsymys, palelu, finnit ja rintojen arkuus. Lämmöt on kyllä alhalla, joten en niiden puolesta jaksa kyllä uskoa mihinkään raskauteen. Noh, alkuviikosta pitäis senkin selvitä :)

Mulla tänään kp 8, tänään pitäis kauppaa mennä samalla vois kattoo niitä ovulaatiotestejä sieltä kaupasta. pikkujouluista selvitty vähän turvonnut olo tällä hetkellä, kaipa se tästä kun alottaa taas sen kunnon vedenjuonnin ja illalla pääsee lenkille pitkästä aikaa kun ei oo ehtinyt tällä viikolla kuin kerran lenkkipolulle.

Yhteistyössä