Kiitos kaikille ketkä luki mun pitkän avautuimsen!!
ja kiitos erityisesti kaikille vastanneille! tällaista tukea täältä on ihana saada :heart:
Karmini kiitos tsempeistä!! sitä aina tarvitaan
ja kiitos
vauvatoiveinen, kun muistutit, että nuoriahan me tosiaan ollaan (24 ja 26), ja paljon on apukeinoja vielä käytettävissä
luomusti yrittämiseen on vaan mennyt jo usko, kun ovuloin silloin todella epäsäännöllisesti ja max. 4 kertaa vuodessa, mutta voihan nekin vauhdittua näiden clomihoitojen jälkeen.
Luis, Ambro ja Luna kiitos kun valaisitte minua noiden pistoshoitojen ja muiden vaihtoehdoista! jotenkin olen luullut että niitä käytetään vain inseminaatioiden yhteydessä. Mutta ihmettelen kyllä miksei minulle ole niitä vielä määrätty, clomit kun kasvattaa mun folleja todella hitaasti (ovikset kp 19 ja kp29).
hmm.. mun on taas pakko pitää oman mielenterveyteni takia pientä taukoa tästä palstailusta, vaikka täältä niin älyttömän lohdullista vertaistukea saakin. Mies on ollut kuulemma minusta jo pitkän aikaa huolissaan, en ole kuulemma vähään aikaan näyttänyt niin iloiselta ja onnelliselta, kun normaalisti, ja olen siis aikalaisen naurava ja iloinen tapaus aina. miehen sanat jäivät oikeasti mietityttämään, ja onkin ollut vähän helpottavampi olo, kun on yrittänyt keskittyä muihin juttuihin. pysyn kyllä listoilla ja kuumeilen edelleen mukana!! kommentointi vaan saattaa jäädä harvemmaksi.
tsemppiä pimeän syksyn keskelle kaikki ihanaiset!! ja uusille tervetuloa!!
++++++++++++++++++++