Clomittaret 2013

ihania tekstejjä kaikilla :heart: tippa linssissä täälläkin olen itse niit lukenut. Ja yhdyn noihin.. kaikki te naiset olette ihania ja teilt saa tukea ja ja liputan tedän kaikkien puolesta. Ittellä on tänään niin itsesääli päivä ollu mutta teidän tekstiä lukiessa mieli taas tasoittunut.
 
Luna miehesi sanoi valtavan kauniisti. Parasta, mitä voi tuossa tilanteessa kuulla. Munkin mies on aina ollut optimistinen ja se on huikee juttu. Kun 1,5 vuoden hoitojen ja epäonnistumisten jälkeen romahdin maahan itkemään miehen kanssa lenkkeillessämme, miehen sanat auttoi jaksamaan. Tuskailin hänelle kroppaani ja sen toimimattomuutta. Kysyin, haluaako hän olla kanssani, vaikkei saataisi lasta. Hän vastasi, että totta kai. Kyllä me keinot keksitään, adoptoidaan vaikka tai eletään onnellisena joka tapauksessa. Ja sitten hän lisäsi, että hän kyllä uskoo lapseen, nyt vain pitää malttaa odottaa. Sillon tajusin, miten mahtava parisuhde meillä on ja miten paljon siitä saa voimaa. Onneksi sulla on myös Luna mies tukena!

En poistu taustalle siksi, etten kokisi teidän kanssa samoja tunteita enkä ole loukkaantunut muiden kommenteista. Mutta itse aikoinaan kuumeillessa hoitojen keskellä, tuntui vaikealta jakaa asioita niiden kanssa, joilla oli jo lapsi. Joka kerta kun mainitsen lapsesta, mietin, että sattuuko se jotain teistä, edes vähän.

Ekaa yritettäessä mulla oli onneksi (?) myös ystäviä, jotka oli hoidoissa ja kärsivät lapsettomuudesta. Joten heidän kanssaan jaoin hoitojen vaiheita. Yksi ystäväni on saanut kaksi lastaan ivf:llä useiden vuosien hoitojen jälkeen. Hän on ollut myös hyvä tuki. Silti täällä oleva ryhmä oli valtava apu.

Se, kun joku "tuskailee" vauvan tuloa, raskausvaivoja, vapauden menetystä tms. tuntuu kiroukselta. Pitäisivät kiittämättömät suunsa kiinni, sitä ajattelee. Silti hehän ovat vain onnekkaita, kun eivät tiedä lapsettomuuden tuskaa. Ei se tavallaan ole meiltä sen kokeneilta pois. Senkin ajatuksen yritin itselleni iskostaa. Mun henkireikä oli myös veljen tyttö, jota oon saanu rakastaa jo yhdeksän vuotta. Hänestä en ole kenellekään kateellinen ja sekin on vapauttava tunne kaiken kateuden keskellä. Mutta nämä tunteet on mulla kuitenkin imperfektissä, koska nyt en samaa tuskaa tunne, vaikka kovasti toivoisin sisaruksen lapselleni. Oon niin onnellinen yhdestä, etten osaa liikaa vaatia toista. En anna siihen pahaan oloon itselleni mahdollisuutta (ainakaan vielä).

Se mikä täällä varmasti kaikkia yhdistää, on tosiaan se odottamisen vaikeus, epätietoisuus, pettymys omaan kroppaan ja toive plussasta. Mutta olettehan armollisia itsellenne! Tehkää asioita, joista nautitte ja joista tulee hyvä olo. Se on tosi tärkeetä kaiken keskellä. Henkireiät, jolloin voi unohtaa yrittämisen hetkeks, antaa voimaa. Luna, uskon voi menettää hetkeksi, mutta se kannattaa kaivaa jostain takaisin. Surulle ei voi mitään eikä pelkokaan väisty. Mut toivetta kannattaa vaalia ja elämäniloa tosiaan. Haleja teille kaikille! :heart:
 
Huomenta,

Jälleen huonosti nukuttu yö. Kuinkahan kauan clomit vaikuttaa uniin? Työpäivän jälkeen teen taas ovistestin, mutta negahan se on. Ei ole oikeanlaisia tuntemuksia. En tiedä mitä nyt sitten teen, kun terot pitäisi aloittaa sunnuntaina. Jos ovista ei ole tullut, niin varmaan siirrän niiden aloitusta. En vielä ymmärrä lääkkeiden toimintaperiaatteita, mutta olen nyt saanut sen käsityksen, että terot voi jopa estää ovulaation clomien kanssa. Vai olenko ihan ulalla? Soitan tänään gynelle, mutta tuskin saan omaani kiinni. Yksityisessä on se huono puoli, että lääkärit tekee siellä keikkaa ja ovat paikalla vain tiettyinä päivinä. Siksi toivon pikaista plussaa tai siirtoa julkiselle. Olisipahan ainakin seurannat.

Mukavaa viikonloppua kaikille! Jospa plussatuulet puhaltaisivat kauniin sään lisäksi.
 
jomilla kiitos sanoistasi ja onnea ja rakkautta teille kaikille.
Itsekin liikutuin viestistäsi.
Olen itse hämmentävän sinut triploidian kanssa - vaihtoehtoja kun tosiaan ei meille(kään) annettu. Olen myös ihmeenkaupalla aika lapsettomuusstressittömässä tilanteessa. Tilanne on tämä, eikä se miksikään muutu. Hoitoja tarvitaan, mutta jos ei jaksa sitä stressiä, niin ei jaksa. Positiivisilla asioilla jaksaa jatkaa.. Olenhan kuitenkin ollut raskaana, eikä esteitä ole etten uudestaan tulisi.
En tahdo kenenkään mieltä pahoittaa seuraavilla ajatuksilla, mutta mikä on minut saanut jaksamaan on se, että saimme poikkeavuudesta kuitenkin tietää ajoissa. Vauva ei kuollut kohtuun viimeisillä viikoilla, emme menettäneet tervettä vauvaa eikä minulle ei aiheutunut hengenvaaraa, ja tosiaan, olen tullut raskaaksi. Asiat voisivat olla tämänkin suhteen niin paljon "pahemmin".
Lunalle paljon jaksamista - välillä noita syviä vesiä tulee, mutta onneksi sulla on ihana mies tukena ja muutamia hyviä ystäviäkin.

Itse oon kuumeilupuolella monia pinoja kahlannut läpi ja taustalla olen joissakin edelleen.
Ekoista kierroista tärppääville toki toivon kaikkea parasta (niinkuin kaikille), mutta saa se silti pahalta tuntua. Silti olen tiennyt, että joukossa on niitäkin, joilla voi kestää. Eikä se tunnu yhtään sen paremmalta että teitä esim clomittariinkin tulee.

Täällä oli eilen ovis. Mun pitää teille ihan kuva laittaa jahka koneelle sen jotain kautta saan. Ei ole nimittäin davidin halpistestit ikinä tuollaista näyttänyt. Eilen oli myös puhtaan rehelliset oviskivut :) Eilistä ei hyödynnetty - nukahdettiin heti kun päästiin sänkyyn - tarkoitus kyllä oli. Onneksi toissa iltana käytettiin tilaisuus hyödyksi, ja kai tänäänkin teoriassa olisi vielä mahdollisuuksia.
 
titiuu :heart:

ambro Onnittelut oviksesta tätäkin kautta :flower: Oon koittanu ajatella noin kuten säkin, ehkä mä kans pikku hiljaa alan saada voimaa lisää.

vauvatoiveinen mäkin alunperin luulin että terot voi estää oviksen mutta just viime viikon torstaina lääkäri sanoi, kun se 11,5mm kysta näkyi, että voin aloittaa terot jo lauantaina että "nehän ei ovista estä". Mutta sitten kuitenkin sovittiin että aloitan ne vasta loppukuusta. Kantsii varmistaa gyneltä, mä ehkä oottasin oviksen ja jos se tulis niin en alottas teroja ollenkaan, ellei ne tue luteaalivaihetta mutta semmosesta en oo ainakaan kuullut. Jos sit taas ovista ei tulis ollenkaan niin varmaan joskus kp 28 viimestään vois alottaa terot jos ei vuotoo oo kuulunu ja raskaustesti nega. Nää on tosiaan mun lääkärin ohjeita, joten en tiedä miten sulle on suunniteltu.

(.) Oli se sitten kysta:( Tänään taas haaleempi viiva pc:hen, samoin haalea viiva apteekin testiin ja lämmöt ei oo noussu. Soittelin hoitajalle voinko alottaa nyt sit heti terot enkä vasta kahden viikon päästä. Hän kysyy lääkäriltä ja ilmottelee mulle iltapäivällä.
Pieni asiahan tämä on ja oon iloinen että ne menkat tuli kuitenkin itestään muutama viikko sitten, mutta kyllä sitä silti miettii että miks siä tartti olla se kysta herättelemässä turhia toiveita:/
 
Onnea Ambrosia :heart: Peukut pystyssä puolestasi!

Luna: Kiitos! Minulle ei annettu tarkkoja ohjeita... Vain, että clomit 3.-7., terot 15.-24. ja metut koko ajan, nyt 3 x 500mg. Soitan heti sinne, koska epäilen nyt asiaa... Pahoittelut, että olikin kysta :( Seuraavassa kierrossa sitten jo folleja! Olet mielessäni ja pidän koko ajan peukkuja.

(.) Mullakin oli ne folleiksi luullut heinäkuun lopulla kystia (lääkäri luuli aluksi, mutta lausunnossa sanotaan kysta)... Mitä ilmeisemmin huhtikuussa niitä oli kolme ja yksi oli vasta hävinnyt. Irronneen follin paikalta näyttänythän voi olla puhjenneen kystan jäänteet eli ei hyvältä kuulosta nyt taas järkeiltynä. Minähän en usko tärppiin ekasta clomikierrosta kohdallani. Teroilla tämä on kuitenkin jo viides yritys.

Minä uskon, että te, jotka olette tulleet kertaalleen tai useammin jo raskaaksi, tulette uudelleenkin. Uskokaa siihen, että se on mahdollista.
 
Ambro, onnittelut oviksesta! :heart:

luna, ikävää, jos se olikin kysta. On niin harmittavaa heittää kiertoja hukkaan. :( :hug:

skorppari, olisi kiva kuulla sun kuulumisia jatkossakin. Vaikka sitten tuolla ivf-ketjussa, kun molemmat tositoimiin päästään. Harmi, jos teillä hoidon aloitus siirtyy. :(

ON: Hieman on vaikeaa ollut yrittää suunnata ajatuksia näistä vauvajutuista toisaalle. Vaikka taustalle nyt vaan yritän pysyä, niin silti tulee teidän juttuja käytyä lueskelemassa. Tästä porukasta on tullut niin uskomattoman tärkeä, että vaikea on teistä luopua. Jos musta ei jatkossa kauheasti kuulu, niin voitte olla varmoja, että elän hengessä mukana, käyn teidän kuulumisia lukemassa ja toivon kovasti kaikille plussia. :heart:

Sitten tähän päiväseen inssiin... Se olis sitten meidän viimeinen. Maanantaina vasemmalla näytti olevan vielä kaksi follia, mutta nyt oli enää yksi hyvännäköinen. Se 19-20 mm. Limiksen lääkäri sanoi olevan kaunis ja kolmikerroksinen. Ei sanonut paksuutta, enkä huomannut taaskaan kysyä. En tosin tiedä mittasko edes, kun ultraus oli niin pikainen. Ekaa kertaa inssi myös sattui hieman. Keväällä ekassa inssissä yksityisellä lääkäri kehui miehen näytteen hänen uran parhaimmaksi, mutta nyt tuli enää kommentiksi "ihan hyvä". Asiasta ei sen enempää keskusteltu, mutta äsken vilkaisin paperia, niin A+B pesun jälkeen oli vain 4,37 milj. Hyvien siittiöiden määrä on nyt laskenut parin edellisen kerran ajan... Jotenkin sellainen masennusfiilis ollut koko viikon ja nytkin tuntuu siltä, että eipä taida olla paljoa piinailtavaa. Onneksi ivf:n suunnitteluun enää kolme viikkoa... Ens kierto on tauko, mutta sitä seuraavasssa päästään varmaan jo asiaan.

Jokatapauksessa kivaa viikonloppua kaikille!
 
Viimeksi muokattu:




Lauantai 14.9.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
kinuzki..........53/29-30...ya1/13/yk8......t+c......1.lapsi,PCOS,23v
jomilla.........52/36...........yk 3.............f?...........pco, 2.lapsi, 36v
inessa_........35/30............yv6.................mp.....pco,keliakia,2.lapsi,27v
Niian.......24/n.28......yk11/ya4/2011.........1.ivf............selitm.1.lapsi,27v
Päivi1980 ....23/29..............06/10..............lz............3.lapsi,32v
sansu86.....23/30-53.....ya08/11.................2.c...............1.lapsi
Esikko83.....22/25-29......ya 07/2011/ yk 20....1.c.... 1.lapsi, selitm., 30v.
luna_82...22/?................ya 03/2012...........tk.... pco, 31v.
Siiri84........21/25-32..................clomien aloitus seuraavassa kierrossa
Grill..............19/30-32.......ya9/11 yk24......4.c......endo 1.lapsi 23v
Miyaka..........19/32-34.........ya06.......6.c+m........pcos,1.lapsi,34v
Ambrosia85 ....18/28-32..............yk 4/ya 10/10.........t....................
deseo..........17/28........ya1/2011.....g,s,lutinus..1.ivf......selit m,1.lapsi
Minnikko.....14/33-35..........ya01/2011.....c..........1.lapsi
Vauvatoiveinen...14/27-29....ya 08/2012...m+t+c, 1.c..1.lapsi, pcos,37v.
Seemi..........13/28-41.......ya11/09......5.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
USL......10/25-33........ya 2009.........tk.........selitt. 2.lapsi
Kazu87..........10/28.............ya6/10...........5.c..1.ins........selitm,1.lapsi
-minävain-.....9/30............yk8..............c.............1lapsi
lotta1............8/?... ...........ya 4/13.........1.c.
SuAnn..........8/30.......ya 06/2012......3.c .......1. lapsi, 31v
dots..............5/29.......ya6/12................tk.....endo,1.lapsi,29v
Melody89......4/32(40-90)......ya 6/12....1c+t........pk+ovl., 1.lapsi, 24v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, jenninoora, StellaI, Basilika2, marianna87, Emiliaani, Vauva haaveissa, Malla84, Hydrangea, skorppari82


Piinailijat
Niian pp 10
Grill dpo 5
sansu86 dpo 2

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne.



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82....16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v(rk:'()
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:
takkuapina......14.6....29/30-40..........ya2/12....3.c........pco,1.lapsi,26v

heinäkuu:

elokuu:
Pumppeli.....5.8.....33/31-42........ya01/11........2.c.......pco,2.lapsi,30v
Mimmuskainen_..8.8...29/28-33.....ya2/09..1.Letrozol..selitm,1.lapsi,24v
Hipsunpöpsy...8.8......28/32-33.....ya11/11..........tk........2.lapsi, 34v.

syyskuu:
plitsis.......1.9.2013......29/28......ya 11/11...3c....selitm, 1.lapsi, 26 v
hiulu........7.9.2013......25/27-32......yk 5......3.c.......selit., 2.lapsi



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät: Grill, skorppari82 ja (Niian)
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin oon lääkäristä selvinnyt. Oli eri lääkäri kuin viimeksi, mutta ihan mukava hänkin. Mut ultrattiin ja ne vasemman puolen löydökset oli siellä edelleen. Ei ole täyttä varmuutta ovatko ne munasarjassa vai -johtimessa, mutta kuitenkin. Tämä lääkäri piti todennäköisempänä, että ne löydökset on kystia, mutta sanoi ettei sitä nestekertymän mahdollisuuttakaan voida poissulkea. Nuo kystat vaikuttivat sellaisilta (niiden nimeä en nyt muista) mitkä eivät itsestään poistu. Lisäksi sieltä löyty 3 muutakin löydöstä, yksi vaikutti endokystalta ja ne kaksi muuta (eli yhteensä neljä) samoilta kuin ne toisetkin. Nuo kaikki 5 (jos siis oikein laskin) vaativat poistuakseen leikkauksen, joten mulle varattiin aika laproskopiaan ja sainkin se todella nopeasti, aika on jo 26.9! Samalla tehdään aukiolotutkimus.

Saivat järjestettyä mulle sen leikkaushaastattelun heti, ettei sitten tarvitse sen takia uudelleen ajella. Mulle varattiin myös seuraava aika polille lokakuulle, silloin sitten puhutaan jatkosta. Lääkäri sanoi kylläkin, että jos nuo kaikki joudutaan leikkaamaan, niin ei ole varmuutta paljonko munanjohtimesta jää jäljelle, mutta sen näkee sitten...

Hydralle: Paljon tsemppiä! :)

Ambrolle onnittelut oviksesta!
 
Ovistesti plussaa tänään! Huomenna siis dpo0. Jännitettävää on kuin onkin. Ipadissa ei näköjään onnistu tuo värin vaihto... Laitan kotoa huomenna uudelleen punaisella. Piinaviikot kutsuvat.

Lääkäriystävän sain kiinni. Teroja ei kannata syödä, jos tulee ovisplussa. Eli jätän ne väliin. Ovat kai turhat. Kysyn tätä omalta gyneltä kunhan kiinni hänet saan.

ambrolla upea plussa! Jännitetään yhdessä! Onnea matkaan!
 
Viimeksi muokattu:
Te jotka olette clomien kanssa onnistuneet tulemaan raskaaksi, millaiset oireet teillä oli alkuraskaudessa (viikot 4-12)? Tuttavalta kuulin että hänellä oli "clomioireita", toisessa raskaudessa ei tarvinnut clomeja ja silloin ei mitään oireilua..

Mukavaa vikonloppua teille. Tunnen itseni taas "terveeksi" ja dpo 4 (luulisin) joten ensiviikolla selviää miten tämä eka clomikuuri mennyt..
 
vauvatoiveinen ja ambro jee!:)
Hitto kun en päässy teidän kans piinaileen.

Tietääkö joku noista munasarjakystista? Mistä ne tulee?
Esim. jos mulla oli vasemmassa munasarjassa 11,5mm kysta (ja lääkäri mietti että kun oli niin munasarjan laidalla että oliko se ulkopuolella vai sisäpuolella. Arveli että jos sisäpuolella niin folli, jos ulkopuolella niin kysta) niin mistä se on sinne kehkeytynyt. Liittyykö se puhjenneeseen munasoluun jotenkin? Vai tuleeko ne "tyhjästä".
 
Olen hiestä läpimärkä. Niin valtavat kuumat aallot, että huvittaa jo ihan.

Luna seuraavasta kierrosta sitten plussa molempiin testeihin! Mullakin on ollut aina kystia. Puhjenneet aina itsekseen. En tiedä kyllä mistä ne johtuu, mutta yleisiä ovat. Tulisiko se juuri puhkeamattomasta follista.

Mökillä ollaan ja kaunista on. Mies kellistetty heti aamusta :D
 
vauvatoiveinen ja ambro onnittelut plussista :)

Itellä varmaan flunssa yrittää iskeä päälle.. Huonoa oloa ollut ja lämmöt päälle 37.. Nukuttaa perhanan paljon. Hiukan on ollut kaikkea muutakin, liekö taas pää koppa kehittelee kaikkea.. Sen näkee taas ens viikolla.

Plussatuulia nyt kaikille ja aurinkoista syysviikonloppua :)
 
Oi, mitä kauniita sanoja ja asioita täällä on puhuttu! Ihan täällä sydän särkyy lukiessa.

Harmi, jos ketjusta lähtee ihmisiä pois peläten, ettei voi omaa iloaan tai onnellista nopeaa plussaansa täällä hehkuttaa. Tai siksi, että on jo yksi lapsi. Itse en koe, että "lapselliset" clomittaret olisivat yhtään vähemmän tervetulleita ketjuun kuin me lapsettomatkaan. Jokaisen ongelmat ovat itselle suurimpia, koska ne ovat omia ja siksi tuntuvat pahimmalta. Itselleni tämä ketju on antanut paljon, vaikka en ole kovin usein kirjoitellutkaan. Tuntuu, että muilla on asiantuntemusta niin paljon enemmän, ettei minusta paljon ole ollut kenenkään auttajaksi :/ Olen silti myötäelänyt jokaisen onnen- ja surun hetkissä toivoen kaikille parasta ja onnellista loppua tässä ketjussa ;)

Tuntuu melko tahdittomalta aiempien keskustelujen perään kirjoittaa, että mulla näkyi tänään apteekin testissä (määräajassa, ei roskishaamu) haalea plussaviiva! Tarkoittaako se aina sitä, että on raskaana, vai pitääkö tässä vielä hillitä itseään?
 
Poca Ihanaa! Mä luottaisin apteekin testiin kyllä, varsinkin jos ei mitään pregnyliä tms oo taustalla! Itse sain sillä ekan haalean viivan dpo 12 maaliskuussa ja siitä se vahvistui. Toivottavasti viiva vain vahvistuu ja kaikki menee hyvin!
 
jooo munkin mielestä tää pino on kaikille clomien käyttäjille :) oli sitten yritystä tai lapsia kuinka paljon vaan.. mutta jokainen tekee tietysti omat valintansa.

Onnea Poca:flower: koitin tosta listalta kattoa sun yritystaustaasi, mutta en nähnyt sua listalla. Kiva ois kuulla millaisen yrityksen/mahdollisten hoitojen avulla sinulle tuo ihana plussa koitti =)

KYSYMYS: tietääkö kukaan että mikä ero on teroilla ja noilla "lugeilla"?? molemmat siis ilmeisesti keltarauhashormonia (?), mutta onko niillä eri käyttö tarkoitus kuitenkin? kumpikohan oisi sitten parempi tukemaan loppukiertoa??

(.) eipä tässä muuta, 3. clomipäivä ja nyt on alkanut lievä pahoinvointi, muuten selvitty vielä ilman oireita, huh! ensi perjantaina eli kp10 ois sitten eka ultra, jaiks =)

hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!:heart:
 
Pregnyl mulla ON taustalla! Pistoksesta tänään 14 vrk.
Ennenkin todettua, että lääkärit vois kertoa enemmän, vaikka itse ei osaa kysyä! Mulle ei nimittäin oo ollenkaan puhuttu Pregnylin vaikutuksesta testiin!

Onneksi te taas ootte olemassa ja kerrotte kaikista tällasista :)
 
Poca Hyvä juttu, ei sitten pregnyl enää näy, jee :)

Melody Joku joka tietää paremmin voi kommentoida lisää, mutta mulla on luget vahvistamaan keltarauhasen toimintaa, eli dpo 4->
ja terolutit taas siihen kun ovista ei oo tapahtunut ja halutaan vuoto alkamaan.
En osaa sanoa voiko terolutteja käyttään myös keltarauhasen toiminnan tukemiseen, mutta ainakin mun lääkäri on määrännyt tolleen kuten kerroin.
 
Onnea poca! Kannattaa tehdä se digitaalinen testikin, niin saat varmuuden.

Minä en myöskään tiedä tuon terolutin ja lugen rooleista... Teron paketissa lukee, että kuukautisten aikaansaamiseksi... Jätän nyt syömättä, kun ovis oli. Tänäänkin oli testi vielä plussalla, joten montahan lienee irronnut... Tosi kipeä vatsa ollut koko päivän.
 
Pikaisesti omaa napaa: Eilen tuli ovisplussa, eli tänään sunnuntaina on dpo0.
Huomisen listalle voisi miut päivittää piinailijoihin dpo1

Ihan jumalattomasti tullut painavaa tekstiä tänne, yritän huomenissa kirjuutella tännekin :)
Tsemppiä naiset! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea

Yhteistyössä