Clomittaret 2013




Maanantai 17.6.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
skorppari82..45/??..............yv2,5............hoitotauko.......pco,1.lapsi
dots..........35/31.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
takkuapina.......32/30-40.............ya2/12....3.c...............pco,1.lapsi,26v
Karamelli81.....31/28.............ya4/12..........5.c.....................2.lapsi
Kazu87..........29/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi
Miyaka.........28/32-34..........ya06...........3.c+m+t........pcos,1.lapsi,34v
Mojito..........28/30-35........ya12/11........1.c+ins.............1.lapsi, 26v.
Emiliaani.........27/29-32.....ya 09/12....2.c......1.lapsi 28v.
Vauva haaveissa... 22/32....ya 4/13.....3. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Hydrangea.22/29-44.ya1/12...6.ax2+mp+pr+(2.ins)+l+m..pco,1.lapsi,27v
inessa_........22/30............yv6....... .2.c+.t........pco, keliakia..2.lapsi,27v
Grill...........21/30-32.......ya9/11 yk21......1.c......endo 1.lapsi 23v
Pumppeli.......19/?.......ya01/11......1.c......pco,2.lapsi,30v
Niian.....17/27-28......yk9/ya4/2011....tk(2.c+1.pu).....selitm.1.lapsi,26v
Seemi............12/28-41.......ya11/09......2.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
apsu............9/30..............ya 01/12......g+irr...............pco,2.lapsi,30v
Hipsunpöpsy...8/32.............yk20............(c+l).................2.lapsi,34v.
plitsis......8/28......ya11/2011......1.c.......1. lapsi, 26v
-minävain-.....8/30..............yk7.........2.t+c?...................1lapsi
Malla84.....7/30-? .......ya3/13.............t+f..............pco,1.lapsi,29v
tarana......7/27........yk16..................3.c..........pco,1.lapsi,26v
Mimmuskainen_..6/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
marianna87....5/28-29.....ya 11/12.........2.c+l..............pco ja 26v.
hiulu.........1/27-32.........yk 3............kesätauko.............2.lapsi

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, Ambrosia85, hanzku_91, jenninoora, StellaI


Piinailijat
Karamelli81 dpo 17
takkuapina dpo 14
dots dpo 11
Miyaka dpo 9
Grill dpo 8




:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:
takkuapina



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Niian, Grill (ja Hydrangea)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea takkuapina! Dpo 12... Mitä suurempi dpo sitä hermostuneemmaksi tässä käy, oon testannut pariin otteeseen jo - PC näytti mun mielestä mulle pe aamuna jotain häilyvää aaveen äitiä ehkä. Tänään sain Clearbluhun roskishaamun, mitä ei lasketa. Eikö nyt himputti voi näyttää sellaista (edes heikkoa) viivaa jonka mä voisin plussaksi tulkita?! Onko ihan pakko odottaa se pari päivää vielä? Ilmeisesti on...
 
Kiitoksia kaikille onnitteluista :) vaikka varovastihan tässä vielä mennään ja pitkän aikaa. On se plussa hieman jo vahvistunut, mutta ei millään tapaa vastaa kontrolliviivaa. Enkä edes tiiä tuleeko koskaan vastaamaankaan.
hiululle kaikki sympatia ja pitkiä hermoja. Toivottavasti se plussa siellä antaa odotuttaa =)
 
Kaikki on vissiin lomailemassa ja makoilemassa auringossa, kun täällä on niin hiljaista. :)

Tänne ei kuulu ihmeempiä. Nyt vois olla dpo 8-9. Luget näköjään pidentää taas hyvin lutista, kun viimeksi se oli huimat 6 päivää. Metformiini aiheuttaa inhaa makua suuhun, on kait ihan tyypillistä sille. Turvottaa myös ihan kivasti mahaa. Loppuviikosta pitäis nostaa annos kahteen, joten katsotaan millainen ilmapallo oon sen jälkeen. :D Lääkäri sanoi, että Lugeja vois jatkaa 24.6. asti. En kyllä tiedä, kannattaako niin pitkään venyttää vuodon alkua. Tosin ei mulla seuraavaan kiertoon mikään kiire ole, kun ei ole metujen lisäksi tulossa mitään lääkkeitä, paitsi terot vuodon käynnistykseen. Toisaalta voiskin odottaa lopetuksen kanssa juhannuksen yli, niin ei ehkä olis menkat riesana silloin, jos ne ei kesken käytön ala. Viimeks ei alkanu.
 
Hydra: Mä oon tässä pitkin päivää myös miettinyt, että missä kaikki on, mutta sinäpä sen syyn taisit sanoa! :)

Mulla on menossa dpo8 ja aika sekavat fiilikset. Lauantaina petipuuhien aikana alkoi taas verinen vuoto joka jatkuu niukkana edelleen. Eli ihan sitä samaa vanhaa... Pitäisi kai uskoa, että tämä kierto oli taas tässä, mutta ei vaan halua! Jotenkin vaan haluaisi koittaa uskoa mahdollisuuksiin, kun kerrankin niitä olis... Tai sitten ei ole. :stick:
 
Hei!
Saako liittyä seuraan?
Ensimmäinen clomikierto menossa, nyt kp 8. Ultra on keskiviikkona ja mikäli onnistun oviksen bongaamaan, niin ensi viikolla olisi ohjelmassa 2.IVF:n 1.PAS.
Meillä on yksi lapsi vm 2006, clomeilla alkunsa saanut. Vuodesta 2009 ollaan oltu ivf-hoidoissa. Hoidot olleet tuloksettomia. Kuitenkin olen viimeisen kahden vuoden aikana saanut kaksi luomuplussaa, molemmat menneet kesken.
Nyt lääkäri määräsi clomifenin sekä kortisonin tähän kiertoon. Katsotaan, päästäänkö siirtoa tekemään ennen klinikan kesätaukoa...
 
Oon taas koko vklopun selaillut pcos sivuja netissä yms:D
Hydra kun oot myös normaalipainoinen pcolainen niin kertyykö sinulla helposti juuri mahaan rasvaa tai tuleeko siitä helposti ns. "omppu"vatsa?
mulla tulee..
Itse kävin ostamassa berberiiniä, joka ois vähän niinku metut..meinasin jos sitä jotain h
äikkää kuitenkin olisi insuliinin kanssa.. Kaikkee sitä pitää koittaa:D
 
kaathy, juu, ei mullakaan mikään pyykkilauta ole. :D Mutta ei sitä rasvaa mun mielestä mitenkään erityisen paljon mahan kohdalle kerry. Sellainen normi pömppis. :) Nyt vielä metujen takia pahempi. Mäkin koitin joskus parin kierron ajan Gelee Royalea, mutta ei siitä tainnut mitään iloa olla.
 
Yritämpä lisätä jotenkin tietojani:

USL...........8/25-33........ya 2009........2.IVF:n1.PAS.....selitt. toiveissa 2.lapsi

Laitoin tuohon yrityksen alkaneeksi 2009, vaikkakin toista toivottiin jo loppuvuodesta 2006. Tosin vuodet synnytyksestä vuoteen 2009 menivät menkkoja odotellessa ja niitä yritettiinkiin käynnistää milloin teroluteilla ja milloin e-pillereillä.
2009 sain lähetteen naistentautienpolille, jossa todettiin kohdun kasvaneen umpeen kiinnikkeistä eli siinä syy siihen, miksei kuukautisia moneen vuoteen kuulunut. Nämä kiinnikkeet saivat ilmeisesti alkunsa pahasta kohtutulehduksesta, jonka sain synnytyksessä...

Kortisonit tähän kiertoon siitä syystä, että sairastan kilpirauhasenvajaatoimintaa ja kilpirauhasvasta-aineet olit reilusti koholla (normaali arvo alle 35, mun arvo yli 1300) ja käsittääkseni nämä vasta-aineeet voivat aiheuttaa hylkimisreaktion, jota kortisonin pitäisi estää eli auttamaan kiinnittymisessä.

Luin, että clomit ohentaa limakalvoa? Ihmettelen suuresti, miksi lääkäri sitten clomit määräsi, koska on aiemmissa kierroissa sanonut, että limakalvo on niin ohut, että raskauden todennäiköisyys on heikko.

Huomaa, että stressiä alkaa pukata. Jännitän niin kovasti ultraa ja sitä, että päästäänkö tässä edes siirtoon. :D
 
Viimeksi muokattu:
hydra ok, mielenkiinnolla odottaen onko näistä mitään apua kummallekkaa.=)

unelmasirpale itse mietin juuri samaa kun aina on lukenut papereissa että ohut limakalvo, ja silti minulle kokeillaan clomeja..kai ne haluaa katsoa silti tilanteen että miten siinä käy..kun ei ne kaikilla sitä ohenna lisää..
 
  • Tykkää
Reactions: UnelmaSirpaLeena
Meillä on ollut näissä hoidoissa reilun vuoden tauko ja ihan siitä syystä, että olen ollut totaalisen lopussa...
Tähän väsymykseen löytyikin syyksi kilpirauhasen vajaatoiminta.
Nyt arvot alkavat olla kunnossa, joten päätettiin hoitoja jatkaa, vaikkakaan oli ei ole ollenkaan optimistinen.
Yhteensä on siirretty näiden vuosien aikana jo 16 (vai 18?) alkiota, eikä yhtään plussaa.
Ivf meille aloitettiin suoraan 2009, koska minulle tehtiin aukiolotutkimus ja todettiin, että
munatorvet täysin tukossa eli luomu mahdoton. Toisenkin kerran tehtiin aukiolotutkimus ja edelleen oltiin sitä mieltä, että tukossa on.
Yllätys olikin suuri, kun alkuvuodesta 2011 sain luomuplussan ja toisen viime vuonna. Molemmat tosin menivät heti alkuunsa kesken...

Jotenkin tuntuu niin toivottomilta nämä hoidot tällä historialla...
 
Hei...voiskohan tää täti valehdella mulle?! Yleensä täti tulee ryminällä kun tulee, tää tulee hiipien ja ihan pikkuhiljaa, ihan kuin vain kurkistelisi nurkan takaa. Oisko sittenkin vielä toivoa? Hätäpäissäni tein siinä wc-käynnillä tuon huomisaamuksi varatun testi, päivällä tietysti taas, tyylipuhdas nega, ei edes testiajan jälkeen ollut + kuten eilen...mutta ei varmaan ollut kyllä pissaamisesta kovin kauan. Voisko clomit tai pregnyl aiheuttaa sen, että tiputtelee ennen menkkoja vai voisko sittenkin olla vielä dpo 13?
 
Minulle voi päivittää huomiselle kp 4 ja 4 clomikierto käyntiin. Tässä on muutama kuukausi taukoiltu ja nyt sitten viimeiset pillerit purkista käyttöön. Ensi viikolla sitten armotonta peittojen pöllyttelyä ;) Eiköhän naiset nautita kesästä ja siipoistamme! Jospa meitä vihdoinkin onni potkaisisi! Niin ja hirmuisesti onnea plussanneille!!!
 
Heippa pitkästä aikaa ja onnea plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille!
Itse kuulun jälkimmäisiin valitettavasti jälleen kerran.. Täällä siis taas melkein viikon tuhruttelun jälkeen tänään kp1. Ajattelin nyt ainakin tämän kierron vielä roikkua listoilla, vaikka onnistuminen onkin aika utopiaa ja lähinnä odotan jo syksyn ivf-hoitojen aloitusta. Mä kuitenkin ajattelin nyt tässä kierrossa popsia vielä kaappiin jääneet femarit, josko oviksen saisi taas vähän aikaisemmaksi. KOntrolliultraa ei julkiselta tarjota, kun olen jonossa ivf:ään, joten varasin kontrolliultran ensi viikon torstaiksi yksityiseltä varmuuden vuoksi.

dots mä taisin ottaa 400 buranan ennen aukkaria, ja mulla ei ainakaan sattunut yhtään! :)
 
Viimeksi muokattu:
Juu, saapi laittaa plussanneisiin, ja sielläpä nimi näytti jo olevankin :)14.6....29/30-40.............ya2/12....3.c...............pco,1.lapsi,26v

Hiulu toivottavasti tuo ei olisi vielä sitä pahinta. :x

USL Tervetuloa! Mä oon kans tuota clomien ja limakalvojen suhdetta miettinyt. 1tbl/pv ja limikset oli 4,7 mm ja seuraavalla kierrolla 3,7 mm. Nyt viimeisessä kierrossa josta plussasin oli 7,5 mm. Ei mulla oo koskaa tollasta limistä ollut, edes silloin ku vasta tutkittii missä vika vois olla missä menkat viipyy.
 

Yhteistyössä