Auppis joo täällä on mukavan vilkasta keskustelua kyllä! Itsekin liikun paljon, pyöräilen töihin ja sitten vielä lenkit/jumpat päälle, mutta en kyllä ihan tuota 12 h viikossa. Oon toki miettiny itekin samaa, että missä se raja menee, mut oon kokenu, ettei mun liikuntamäärät olis liikaa ja kun kuitenkaan en mee äärirajoilla, varsinkin nyt kun oon opetellu juoksemaan sykemittarin kanssa. Toivottavasti saisit jotain vastausta asiantuntijoilta, munkin täytyy käydä kurkkimassa sitä ketjua, kun aihe kiinnostaa. Eiköhän siihen liikuntamäärään vaikuta myös se millä teholla vetää?! Ja oon sun kans samaa mieltä, et pakko päästä purkamaan tätä pahaaoloa urheilemalla!
PikkuJellona toivottavasti sun menkat alkaa sit pian, kun kerta r-testi oli negatiivinen tai sit raskaushormonit lähtee nousuun vasta myöhemmin! Mä oon kans kokenu ton saman, kun puhut jollekin lapsettomuudesta, niin eipä saa välillä mitään vastakaikua tai sit ne samat tutut kommentit, et "älkää stressatko" ym. En oo jaksanu sit enää hirveesti oma-aloitteisesti jutella aiheesta, jos siitä ei multa kysytä (monet siis tietää). Mä haluaisin kans hirveästi puhua asiasta, kun se helpottaa... mut kai kaikki muut jotka ei oo tätä kokenu, niin tuntee asiasta puhumisen vaikeeks.
Onnea onnea kovasti vauvaton ja ihanaa odotusaikaa!
Peukut pystyssä rimpatille!
Toivon myös, että kevätkylvöt tuottavat tulosta Pettunia!
Hienoa minnams, et menkat alkoivat ilman teroja, jospa näin kävisi jatkossa, siis tietysti jos raskaus ei ole alkanut =)
Positiivisia ajatuksia lähetän odottajille Aniitille ja toivounelmalle, ihan varmasti molemmilla on pieni elämä kasvamassa sisällänne! Kaikkea hyvää teille!
nellustina teroja käytetään kahteen tarkoitukseen eli tasaamaan kiertoa tai tukemaan raskautta ovulaation jälkeen. Sinulla terot on siis määrätty tukemaan raskautta. Eli teroja syödään siis kp15-24 (10 pvä) ja sit jos menkat alkaa eli raskaus ei ole alkanut, niin sit aloitetaan uus clomi-kierto kp3. Terot eivät siis estä raskautumista, mutta ovulaation ne voivat estää, jos terot otetaan liian aikaisin. Eli voit siis syödä sekä clomeja että teroja samassa kierrossa, se on ihan normaalia, että niin määrätään.
Itsellä ei ole kokemusta tästä, mutta paljon määrätään clomeja ja teroja samaan tarkoitukseen kuin sinulla, myöskin netin eri keskustelupalstoilla käydään keskustelua asiasta ja näin olen asian ymmärtänyt. Mulla yks tero-kuuri auttoi lyhentämään kierron normaaliksi. Mut jos asia askarruttaa vielä, niin ota ihmeessä yhteyttä sinua hoitaneeseen lääkäriin ja pyydä häntä selostamaan asia vielä uudestaan, että varmasti ei jää mitään epäselvyyksiä.
).( Yritetään olla stressaamatta ja harrastaa seksiä silleen ei niinkun ohjelmoidusti, mut silti tiedostaen, että mahdollinen ovis vois olla lähipäivinä. Ei sitä vaan voi olla ihan coolisti - mä en ainaskaan pysty. Ovistakin oon tikutellu jopa jo kahden päivän ajan, mitään ei oo ainakaan tikkuun vielä tullut. Saa nähdä jaksanko tikutella enää, kun tasaisin väliajoin kuitenkin puksutellaan, niin pitäis olla simppoja varastossa. Ja kun mies lähtee reissuun kp17, niin sillon on sit tän kierron eteen tehty se mikä on ehditty.