Clomittaret 2012

minnams: Tervetuloa :)
Meillä on kolmannen yritys myös meneillään, ihan aluillaan vasta "virallisesti".

En tiedä kuinka paljon olette muut kertoneet aiemmin itsestänne mutta en ole tainnut tarkemmin minä ainakaan kertoa.
PCO todettiin ollessani 15-16v kipuilujen vuoksi.
Ensimmäinen tuli lähes luomusti. Pillerit lopetin ja kierto meni sekaisin totaalisesti. Teroluttien jälkeen sain menkat takaisin ja muutama kk meni kunnes tulin raskaaksi. Ehkäisyn lopettamisen jälkeen meni n.1,5v raskauden alkamiseen.
Ilman ehkäisyä olin ensimmäisen jälkeen ja ikäeroksi tuli 5v lapsille. Lähdimme hoitoihin neljännen vuoden kohdalla ja vuoden kuluttua syntyi toinen. Yksi inssi tehtiin ja kotiyritystä oli useampi kierto clomeilla. Kotiyritys tuotti silloin tuloksen. Nyt toinen on 1,5v ja ehkäisyä ei ole käytetty tässäkään välissä. Olen tainnut pillereitä syödä viimeksi 8v sitten. Mutta siis tuli vain mieleen kertoilla itsestäni :)
 
Viimeksi muokattu:
Hollannissa: On varmaan jännä käydä ulkomailla lääkärillä tälläisten asioiden kanssa :) Mutta mukavaa kun sait varmuuden, että sielläkin homma osataan :) Aika mielenkiintoista kuitenkin, että ajattelivat irtoamispäiväksi kp12.. Mulla kun on ollut follikkelit luokkaa 28mm kp12, ja luultavasti irtoaminen on tapahtunut seuraavana päivänä.

rimpatti: Vaikea kuvitella, että ihan noin nopeasti ovis menisi ohi? :O Mutta mä en niistä mitään tiedä.. viisaammat kertoo :)

skorppari82: Toivottavasti ei ole menkat alkamassa!! Mutta tosiaan hyvä sitten kuitenkin jos alkavat, että on se ovis tapahtunut ja voi lähteä paremmilla mielin seuraavaan kiertoon :)

minttu_89: Kaippa niitä testejä voi olla erilaisia..? Joten kaippa sä sitten ovuloit :D

minnams: Tervetuloa mukaan munki puolesta :) Ite oon ajatellut kanssa, etten yhtään keskenmenoa kestäisi.. Toisaalta taas sitten edes tietäisi, että on mahollista tulla raskaaksi :/ Mulla yksi lapsi onkin, mutta miehellä ei ole vielä biologisesti omia vaikka meidän isi onkin <3

toivounelma: "meidän kolme vuotta yritetty esikoinen".. tuo meni jotenkin rinnan alle.. <3 Toivon niin valtavasti kaikkea hyvää teidän matkalle <3
Kun mä odotin esikoistani, niin ei mulla ollut alkuraskaudesta mitään oireita. Raskaus oli saanut alkunsa maaliskuun lopussa ja toukokuun 7. päivä vasta tajusin tehdä testin, kun en saanut syötyä ruokaa vaikka oli nälkä :)

Katrina86: Mä oon vähän ulkona, mutta niin siis mitä varten käyt labrassa..? :/ Anteeksi tyhmä kysymys. Onneksi touhua riittää, ettei ehdi ihan koko aikaa murehtimaan näitä juttuja.

another: Meillä on rahantuhlauksen vuosi talon ja häiden takia, joten tässä on tullut jo vähän sokeaksikin kaikelle :) Sitä on nyt vain asennoitunut siihen, että tänä vuonna sitä rahaa palaa enemmän kuin loppuelämän aikana yhteensä :D Mutta on ainakin sitten oma ihana koti ja lupauskin annettu :) Eilen kaikki alkoi tuntua niin konkreettiselta, kun postista tuli meidän hääkakun koriste. Willow Treen Promise <3 Se on niin kaunis. Siihen tuli vähän tuhlattua, mutta kun isäntä siihen ihastui, niin ei siinä auttanut :)
Toivottavasti teilläkin jonain päivänä <3

Aniit: Voi kauhistus mitä epävarmuutta.. :( Itsekin olisin varmasti ihan helisemässä. Koita kuitenkin ottaa rauhallisesti ja elää päivä kerrallaan <3 Onneksi mies pitää susta huolta <3

10kaks: Olipas mukava kuulla teidän tarinaa, vaikkei nyt mikään helpoimmasta päästä tarina ollutkaan. Tavallaan se tuo toivoa ainakin mulle, joka täällä toista lasta yrittää.. Jotenkin tuntuu, ettei tästä mitään tule. Eikä kolmannesta uskalla edes haaveilla. Oma isäkin sanoi viimeksi kun näin hänet, että "sulleki tulee ikää jo 30" kun puhuttiin näistä vauvajutuista. Vaikkei se paljoa ole, mutta jotenkin on sellainen paine.. Oma äitini oli neljän lapsen äiti ollessaan 26-vuotias.
Toivotaan kovasti, että teillä tärppäisi nopeasti ja saisitte sen toivomanne kolmannen pienen ihmeen <3


Täällä ei tapahdu mitään. Mies lähtee sunnuntaina reissuun ja on siellä sitten ensi viikolla kun mulla tulee kp28 täyteen ja menkkojen pitäis alkaa. Mitenkähän siitä selvitään..? No onneksi mulla on täällä töitä, lapsen hoitoon kuskaamista, kissan hoitamista JA koiran hoitamista.. Ihmettelen miten ehdin ajattelemaan ikinä yhtään mitään :) Hääkutsutkin pitäisi saada postiin pikkuhiljaa.

Paljon voimia teille kaikille ihanille ja vahvoille naisille! Ootte ihania kun haluatte pitää tällä tavalla yhtä ja tsempata toisianne. Ette varmaan ymmärräkään miten paljon apua tästä on..
 
PikkuJellona piti ihan googlata tuo Willow Treen Promise, todella hieno koriste kyllä :heart: kyllä se varmaan pikku hiljaa alkaa tuntuun todellisemmalta päivä päivältä kun h-hetki lähestyy ;)

10kaks kylläpä te ootte olleet sinnikkäitä kun noin monta vuotta olette malttaneet ootella pienten elämien alkua! ja ihanaa kuulla että juuri clomit teille tuloksen toi, toivotaan että tuo nyttenkin!

minnams
miepä lisäilen siut listoille, pistän kyllä 0. clomi kun en kuitenkaan muista jättää siihen 1.clomiin tekstii ensi kiertoon :D

mites skorpparilla menee? toivotaan että siulla on parempaa onnea matkassa kuin miulla :D mä ootan nimittäin viimeistään ylihuomiselle vuotoa, vähän jo merkkejä siitä on..
 


maanantai 28.5.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

minttu_89..........kp57/26-28..........yk4................................tauko
Katrina86............kp48/29-?............ya10/2010....................2. clomi
undercovergirl.....kp40/30..............ya6/10/yv2.....................tauko
toivounelma.....kp36/29-48...ya 5/2009/ yk29... 3.clomi+GonalF+Pregnyl
Ansku83............kp28/30-31..........yk15/ya11/10..................tauko
minnams..........kp27/32.................yk11...........................0.clomi
PikkuJellona........kp26/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
DjaP..................kp21/??...............ya2007.........................2. clomi?
Minttu_89...........kp18/??...............?...................................?
10kaks...............kp17/42...............yk3................tero&clomi-tauko
Sanzu...............kp17/34................yv1..............................2.femar
Kassiopeia..........kp15/??...............ya8/2010.......................4.clomi
Ambrosia85.........kp15/26-32.........ya10/10/yk17.................3.clomi
rimpatti...............kp15/28.............yv2................................2.clomi
Hollannissa...........kp15/?............ya06/2011........................1. clomi
Auppis.................kp13/??...........ya8/2011..........................3.clomi
Tikkerituu..........kp12/31-37........ya08/11...........................4.clomi
Inkeri84.............kp11/34...............yk10.........metformiini (clomitauko)
Pettunia..............kp10/28-36..............yk19......................3.lezorol
Raita12..............kp10/30...................ya8/10.......................tauko
skorppari82.........kp3/??..............yv1,5.............................3.clomi
another.............kp2/32...........yk7/ya1/11.......................3.clomi
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku, Aniit,
JeNski91, Nyrpee-81


Piinailijat
toivounelma dpo22


Ghostbusters
toivounelma 19.5. kp27/dpo13




PLUSSANNEET

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi (kaksoset :heart:)
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit






Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
Eilen aamulla kävin inssissä ja illalla vielä luomusti, nyt vaan peukut ja varpaat pystyyn että tärppäisi :D

Gynekin oli sitä mieltä, että se lh-huippu saattaa olla "hetkessä ohi" eikä niitä aina saa noihin ovistesteihin metsästettyä. Itse toimenpide oli helpompi mitä pelkäsin.
 
  • Tykkää
Reactions: another
PikkuJellona, oi häitä ja talonostoa! Meillä oli häät viime vuonna ja myytiin toinen asunto ja tänä vuonna syssymmällä ois harkinnassa uuden asunnon osto (ja nykyisen myynti).
Se oiskin sitten asunto jonne mahduttas minä, mies, miehen poika ja ehkä 2 lasta jos meille yhteisiä lainkaan suodaan :)
rahan arvo on siis vähän meilläkin hämärtynyt :/

Ootteko muuten keille(kään) kertonut lapsettomuudesta? Missä vaiheessa ja miten ovat ottaneet?

rimpattia peukutellen! Kerro tuosta toimenpiteestä!

).(
Ei soittanu lekuri eilen ei :O Ehkä sillä oli kiireitä? Pitää alkuviikosta soitella taas polille ja kysellä että oonko itse sekoittanut päivän vai mitäs ihmettä?
Sovittiin miehen kanssa että tässä kierrossa testaan oviksen testeillä ihan vaan oman mielen rauhan takia, joten tänään testailut aloitettu. Ans kattoa mitä tästä tulee :) En onneks osaa stressata petipuuhista kun tiedän että ei sitä joka päivä tartte olla jotta voi raskautua ;)
Toivottavasti vaan ei tää meidän sairastelu (keuhkoputkentulehdukset) vie haluja kokonaan!
 
Pikkujellona. Onko teillä rakenteilla talo vai joko ootte muuttaneet? Me (mies) rakensimme talon ja nyt vuosi on tässä asuttu. Kyllähän tähänkin rahaa paloi :D

Another. Meillä muodostui tuo pitkä väli esikoisen ja toisen välille monista syistä. Valmistuin, sain vakkarityön.. Meininki oli "tuli jos on tullakseen" ja kunnon yrittämällä/tekemällä tekeminen alkoi sitten hoitoihin mennessä. Eli kp-seuranta jne.

Mietiskelin tätä keskenmenoasiaa. Ajattelin aiemmin myös, että en selviäisi mutta yllättäen sitä vaan selviää :)

Mukavia viikonloppuja!
 
PikkuJellona munkin piti googlettaa koriste: IHANA! :) Toi on kyllä huippua toi hääsuunnittelu, vaikkakin ehkä vähän liikaa ite stressasin siitä(kin) sillon, meillä häitä tanssittiin joulukuussa 2010.

Another mulla on tällasta ärsyttäävää tiputtelua ollut nyt jo 3 päivää, ei vuoto vieläkään alkanut kunnolla mutta inasen tullut joka päivä tuhrua. Tänään tein aamulla testinkin varalta, negaa näytti :( kun oikeen käänteli ja väänteli niin muka olin toisenkin viivan näkevinäni, mutta ei siinä ainakaan väriä ollut, joten kyl on uskottava, että korkeintaan viivanpaikka näkyvillä :( Alkais nyt edes kunnolla vuoto niin pääsis seuraavaan kiertoon, pitää kyllä kysyä lääkäriltä onko ihan normaalia tuhrutella päiväkausia ennen kunnon vuodon alkua..
Harmi, jos sullakin semmenen olo, että menkat tulossa, peukut pystyssä että tulkitsisit kroppaasi väärin! :D

rimpatti täällä on myös sulle peukut pystyssä, ja ne varpaatkin! :)

Ambro tsemppiä ovistikutteluun! Kyselit lapsettomuudesta kertomisesta: itse olen miehen lisäksi puhunut asiasta kahden kaverin kanssa, jotka jossain määrin painii saman ongelman kanssa. Vanhemmille ym sukulaisille en oo kertonut, kun musta olisi vaan niin ihanaa joskus kertoa että vauva tulossa, en jaksaisi puida tätä vaihetta. Voi olla että jossain vaiheessa täytyy kyllä sanoa, koska nyt jo ollut muutamia sellaisia itseä satuttavia keskusteluja äitin kanssa kun se hyvää tarkoittaen valistaa että "kai sinä tiedät että mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vaikeammaksi.." ym..
 
10kaks en mie sitä niin ymmärtänytkään että olisi vauva teillä ollut tulematta vain ja ainoastaan sen takia ettei tule, vaan toki siihen vaikuttaa elämäntilanteiden muutokset myös. mutta aika pitkä aika tuo on silti!

skorppari
voi harmi jos sielläkin tiputteluu on :/ alkais jo kunnon vuoto jos ois alkaakseen, ainakin siis omalla kohdallani :D
niin, miullakin siis sitä ruskeeta jo tulee, eiköhän se siitä voimistu parissa päivässä.
 
minnams tervetuloa joukkoon! Toivon sinulle lyhyttä visiittiä tällä palstalla.

Inkeri84 kiva kuulla, että hyviä uutisia hoidoista siellä Briteissä. Eipä tosiaan sattunut kovin mukavasti tuo teidän "vuosipäivä"... eipä ollut itselläkään mitenkään kauheen juhlavat fiilikset kyseisenä päivänä.

PikkuJellona hyvin ootte kyllä saaneet budjetoitua teidän häät, kun kaikki noi luettelemasi jutut sisältyvät tuohon rahasummaan! Onhan toikin iso raha, meillä meni suunnilleen saman verran pelkkiin häihin, häämatka sit vielä päälle. Porukkaa kans se 100 henkee, mut oli kyllä kaikki joka euron arvoista!

Pidän peukkuja pystyssä sinulle Hollannissa, jotta saitte hyödynnettyä oviksen ja saisitte iloisia uutisia kierron loppupuolella! Ja hyvä, et Hollannin lekuri tuntuu olevan ok.

10kaks mukava oli lukea tarinasi, kovasti vain onnea ja voimia tähän yritykseen!

Ambrosia85 ollaan kerrottu lähimmille ystäville lapsettomuudesta ja kyllä tästä molempien suvutkin tietää, molempien vanhemmat on kertoneet eteenpäin, että ei sit tarvii kuulla koko ajan niitä kommentteja, että "ettekö te nyt jo ala niitä lapsia tekemään". Mulle on jotenkin kovin helpottavaa, et saan puhua asiasta, mut on se kyl hankalaa, kun ei vastapuoli vaan tiedä, miltä tämä tuntuu...

Tuosta keskenmenosta oli useampikin jutellut ja yhdyn 10kaksin kommenttiin, et kyllä siitä suosta on vaan jotenkin rämmittävä ylös. Mut en väitä, ettäkö olisin siitä vieläkään selvinnyt (kkm siis 03/12) ja se varmasti varjostaa vielä pitkään, ihan varmasti seuraavan plussaan saakka, ikinä se ei ainakaan unohdu. Kyllä mä vieläkin pyörittelen sellaisia ajatuksia päässä, et raskaus olis jo nyt yli puolen välin ja miks just meille kävi näin. Eipä siihen keskenmenoon voi valmistaa itseään, vaikka tietysti alkuraskaudessa miettii koko ajan, et onhan kaikki kunnossa, mut ei silti voi mitenkään valmistautua, eikä tietysti ole tarvettakaan.

Onko kukaan muuten ajatellut tai käynyt juttelemassa lapsettomuudesta jonkun ulkopuolisen ammattiauttajan, esim. terapeutin kanssa? Mä olen vähän ajatellut, että jos alkais kattomaan millaisia on tarjolla. Vaikka sit aloittais julkiselta puolelta. Jotenkin tuntuu, että se vois tehdä hyvää. Mulla kun tää asia pyörii päivittäin mielessä ja vaikka en tunnekaan, et tässä olisin sekoamassa, niin ei toi varmaan pahaa tekis.

another jos ehdit jossain välissä päivittelemään mulle kierronpituudeksi 30, niin olisin kiitollinen!

Niin omaan napaan ei muuten kuulu mitään uutta. Kierron alkupäiviä mennään ja odotellaan, josko mahdollisesti vois tapahtua luomuovis. Mieskin lähtee yli kahden viikon työmatkalle kp17, joten onneks toi matka ei sotke meidän mahdollisia kuumia päiviä. Ja yritän olla stressaamatta tässä kierrossa!

Aurinkoista viikonloppua kaikille :cool:
 
kiitoksia, mäkin toivon et käynti jäis lyhkäseks, vaik onkin kiva lueskella sielunsiskojen tarinoita :) nyt ollu luomukierto menos ja pitäis sit ens kierros alottaa clomit. Jotenkin vaan kuvittelee et jos sitä oliskin jo raskaan, mut tuskinpa. Verikokeitten tuloksii odottelen, niin nähdään ovuloinko. Kp 15 oli 15mm folli, mut enpä älyn kysyy et onks riittävä et ovulois. Pitäis olla 18-24mm välil niin silloin ainakin ovuloi... Nyt on vähän painon tunnetta alavattas ja vatta on jumbo kokoo, on niin hirveen turvoksis. Vihloo joka kerta kun kuopus päättää istahtaa pötsini päälle :D toiveet on korkeet mut katotaa kuin korkeelt mätkähdän viikon pääst :D niih se mun piti viel kysyy et ku mul oli kp15 limakalvot 7mm paksut onks ne riittävät et mahdollisest vois alkio kiinnittyy? Sitäkään en älyn kysyy :D
 
Viimeksi muokattu:
another: On se kyllä ihana :) Piti tänäänkin ottaa paketista ihailtavaksi :)
Pahoittelut uudesta kierroksesta.. :(

rimpatti: Paljon paljon tsemppiä, että nyt olisi tärpännyt!! :) <3

Ambrosia85: :) Teilläkin siis jännäillään asuntoasioita tässä samanaikaisesti :) Meille tulee taloon neliöitä n. 220, että jos ei noita lapsia tule enempää, niin meillä on siellä kokonaan turha yläkerta :/
Mä oon kertonut alusta asti kaikesta tosi avoimesti kaikille läheisille. Ensin olivat kaikki huolissaan ja puhuivat asiasta, mutta nyt siitä on tullut semmonen surullinen tabu.
Tsemppiä oviksen bongailuun! :) Meille lääkäri sanoi, että joka toinen päivä olisi hyvä harrastella ovulaation aikoihin. Siittiöiden liikkuvuus kuulemma heikkenee jos joka päivä touhaa.

10kaks: Meillä on siis talo rakenteilla :) Itse suunniteltu pohjalaistalo Lapista kaadetusta valtavasta hirrestä :) Kehikkoa on veistetty välikattoon asti. Elokuussa toimittavat sen tontille ja suunnilleen ensi vuoden kesäkuussa pitäisi sitten päästä muuttamaan :)
Aina noihin rahaa palaa, mutta ompahan sitten kerrasta kunnollinen :) Onnea teillekin hienosta saavutuksesta ja omasta kodista :)

skorppari82: Kiitos :) Mä nyt en hirmusti stressaa noista häistä. Enempi stressaan sitä, kun en meinaa saada niistä omannäköisiä. Jokaisella tuntuu olevan oma ajatuksensa joka asiasta.. Mutta tiukalla asenteella ja suurella suulla tästä selvitään :D Tänään kirjoittelin kutsut lähetysvalmiiksi. Ihan siinä herkistyi, kun kirjoitin vanhempieni nimiä kuoreen.. <3
Mulla on aina alkanut menkat kunnolla heti ekana päivänä, että kuulostaa mun korvaan hassulta toi monen päivän tuhruttelu.. :/

Raita12: Sitä on kyllä moni ihmetellyt, että miten ihmeessä saadaan kaikki tuohon hintaan.. Mutta kun joka ikisessä asiassa pihtailee, niin kyllä siitä vaan melkoisen eron saa aikaiseksi. Olen asunnut joskus monta vuotta Laihialla, joten nuukuus on verissä :D
Kyselit tosta, että onko kukaan suunnitellu menevänsä juttelemaan tästä asiasta ammattiauttajalle.. Mulla on ollut mielessä. Mulla tosin on miljoona muutakin asiaa, jota pitäis saada jonnekin purkaa.. Esim. isän paha sydänvika ja melkein-kuoleminen n. kerran vuodessa, oma vuoden kestänyt yksinhuoltajuus ja yksin raskaana oleminen, oman pojan vesipääepäily, joka kesti kolme vuotta yms yms. Vaikka itsestäkin tuntuu, ettei tähän sekoa, mutta pikku purku voisi auttaa :)

Mä oon vähän miettinyt, että miten ihmeessä selviän ens viikosta, ku isäntä lähtee reissuun jo huomenna ja tulee ens torstaina. Mulla on kp 28 keskiviikkona ja sillon mitä luultavimmin alkaa menkat. Ja ekaa kertaa se on vielä työpäivä. Ei siellä oikein viitsisi romahtaa kuten on tullut kotona tehtyä.. :/
 
Pikkujellona kiitos :) kyllä tää tästä, kohti uusia pettymyksiä ;) periksi ei anneta!
voi että, varmasti on ihanaa omakotitalo saada :heart:
me ostettiin vasta alle puoli vuotta sitten rivariosake, niin ei omakotitalosta voida vielä ees haaveilla, ensin pitää vähän kerätä pääomaa..
 
Hei siskot, liittyisin joukkoon mikäli vain sopii.

Olen melko tuore "yrittäjä". Pillerit jätin pois 08/11, jonka jälkeen kierrot olivat aivan ylipitkiä (42 ja 81 vrk), joten menin yksityiselle gynelle tammikuussa ja sieltä poistuinkin heti tero- ja clomiresepti kourassa. Lääkärin mukaan ultraääni näytti "vain heikosti PCO-viitteelliseltä" mutta jotain häikkää folleissa ja ovulaatioissa selvästi on. Menossa on nyt 4. clomikierto ja jos ei tästä(kään) tulosta tule niin sitten mennään jatkotutkimuksiin.
Nuo pilleritkin olin saanut pari vuotta aiemmin hoitokokeiluna arvoitukseksi jääneisiin järkyttäviin alavatsakipuihin, jotka lääkärin mukaan saattaisivat olla endoa (tätä ei kuitenkaan ultrassa ole löytynyt). Itse luulen että kyseessäon ennemminkin ollut ovuloitumaton jättifollikkeli, koska sellainen on löytynyt minulta 2 eri kerralla ultrassa. Olen 32-vuotias ja yrityksessä minulle 1. ja miehelle 2. lapsi.

Minut voi siis lisätä tiedoin kp 11/31-37.....ya08/11....4.clomi.
 
Tikkerituu tervetuloa mukaan :wave: mie lisäilen siut listoille samointein!
todella nopsaan ootte kyllä asioita eteenpäin vienneet, toivotaan kuitenkin että clomit toisivat kaivatun tuloksen teillekin eikä rankemmille hoidoille ois tarvetta :)
 
Tervetuloa joukkoon Tikkerituu.

Mitä kuuluu Ansku? Tuntemuksia?

Omassa navassa riittää kummasteltavaa. Juuri kun pääsin noin kymmenen päivän tuhruttelun ja seitsemän päivän menkkojen jälkeen vuodottomaan aikaan, niin nyt sitten tuhruttelee taas. Siis mitä. Kp9. Kroppa taitaa olla ihan sekaisin. Vai voiko noilla lääkkeillä olla sivuvaikutuksena tuhru. Menkat oli mulla epätavallisen niukat, vaikka kestivätkin noin pitkään. Tietty nousee taas pienen pieni toiveajatus, jos olisivatkin olleet valemenkat. Ja sitten taas pudotaan korkealta, kun sen negatestin tekee. Jos tekee, ei ole kotona yhtäkään.
 
Tervetuloa uusille ja toivon myös, ettei teidän tarvitse kauaa tänne kirjotella :)

Mullakin ois ollu kysyttävää ovistesteistä! Joillain oli ollu positiivinen vaan hetken aikaa, mut mites ku mulla näytti positiivista kp 12, 13 ja 14!? Eli kolmen päivän ajan?! Tein testin aamuin ja illoin ja tosiaan vasta kp 15 aamun testi näytti negaa... Onko kellään kokemuksia?
Ohjeen mukaan, kun positiivinen tulos ilmestyy, tapahtuu ovis 12-48 tunnin päästä, mut mun laskutaidoilla se oli positiivinen pidempään... :confused:

Ja tuosta muille kertomisesta... Mä en alkuun kertonut kellekkään, kun jotenki nolotti. Sit kyllästyin niihin kyselyihin, että "koskas teille pikkuisia??" jne. ja sittemmin olen ihan avoimesti sanonut kaikille, jotka erehtyvät kysymään :) Jopa puoltutuille :D Menevätpä hiljasiks, eivätkä kysele enää :D
Mun on jotenkin vaikea ymmärtää, et mikä tarve ihmisillä on sitä kysellä!? Mekin ollaan meidän tuttavapiirissä yks pisimpään yhdessä olleista pariskunnista ja ainoat joilla ei jälkikasvua ole. Luulisi sillon jo kellojen lyövän päässä, että joko ne ei lapsia halua tai sitten eivät voi niitä saada!

Täälä mennään nyt kp21/30, eikä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Hirmu onnellinen olen, ettei mitään oireita Clomeista ole tähänkään kiertoon ilmaantunut :) Aiemmat yritykset tässä vuosien varrella ovat tuottaneet niin järkyttävät olot... Mutta hyvä näin :)

Toivotaan nyt pikaisia plussauksia kaikille :heart:
 
toivounelma joko muuten haluat plussanneisiin siirtyä listalla?

DjaP
hienoa jos ei oo pahempii oireita clomeista tullut, itsellä kyllä silloin herää vähän se tunne et entäs jos ne ei toimikaan. mutta jospa ne siulla toimisi. oliko sulla seurantaultra tässä kierrossa? ja meinasitkos tikutella ovista vai ottaa rennommin?

voi pettunia harmi jos kroppa ei oikein ota toimiakseen! inhottavii tuommoset välivuodot.. eikös niissä clomiohjeissa lue että jos menkat on niukat, niin pitäisi lääkärin varmistaa ettei kyseessä ole raskaus tai hyperstimulaatio.. toivotaan nyt ettei siulla tuota jälkimmäistä ole! raskaus olis kyllä positiivinen ylläri ;)
 
Mul oli folliultra täs kierros jo kp8 another, kun samal oli se aukkari. Tässä kierrossa ei oo verikoetta oviksen varmistamiseks, mutta viime kierrossa oli Clomit ainakin tehneet tehtävänsä. Tikuteltua tuli tässä kierrossa, kun nyt jo tosiaan kp21 =)
 
another, mulle sais merkkailla tuonne listaan tälle päivälle kp2, kiitos. :) Vihdosta viimein päästiin uuteen kiertoon. Toivottavasti nyt paremmalla onnella. Tosin Clomeista tulee kyl nyt jo taukokierto, koska siellä Tays:ssa lääkäri viimeks sano, et katotaan seuraavalla käynnillä, et miten jatketaan. Se olis nyt sit viikon päästä maanantaina ja sillon luvassa siis myös aukiolotutkimus. Mikä tylsintä, niin joudun tällä kertaa menemään yksin, kun mies aloittaa työt just samaisena päivänä. :|

PikkuJellona kyseli siitä labrassa käynnistä... Mulla siis otetaan niitä alkukierron verikokeita (kp2-4). Pitkä lista oli kaikkea. Huomenna menen sitten siellä labrassa pyörähtään. Tosin jouduin vielä kertaalleen vaihtaan sitä aikaa. Kun soittelin Tays:iin ja varailin sinne aikaa, niin se hoitaja sanoi laittavansa vielä klamydia-testin, joka siis pissanäyte. Lääkärit kuulemma tykkäävät, että se on otettuna ennen aukkaria.
 
Pettunia Täällä ei ihmeempiä tuntemuksia ole suuntaan eikä toiseen! Perjantaina kävin sen pilonidaalin puitteissa lääkärillä, leikkaus tulee joskus syksyllä ja oli myös sitä mieltä et clomit on melko varmasti jotenkin edesauttanu tuota pilonidaalin puhkeamista! Pirsule sentään! Nyt oottelen et naistentautienpolilla alkaa soittoaika 13.30 ni soitan sinne ja kysyn et mitäs nyt sitte? Pitääks täs jättää koko homma sit sinne asti et saadaan leikkaus tehtyä ja sit vasta jatketaan! HUOOOOH!!!! Kyllä tää luonto nyt jarruttaa ja kovin! :( Taas tekis mieli kysyä et mitä hemmetin pahaa mä oon tehny tälle maailmalle ku se tälleen potkii ja jarruttaa unelmaa! :( Mut jos tää taas tästä! Häät on vajaa 6 viikon päästä ni pääsee nyt ainaki siks aikaa ajattelemasta pahemmin koko asiaa! Kiirettä rupee pitää niitte kans kohta! =) Mut, ilmoon mitä sieltä sanottii ku soitan! =)
 
another: Periksi ei anneta.. välillä vaan vähän, mutta aina sieltä sitten noustaan kuitenkin :) On kyllä ihanaa saada oma talo.. Vaikka pelkäänkin sitä työn määrää, mutta katsotaan miten pärjätään :)

skorppari82: Nyt vain isosti tsemppiä uuteen kiertoon! :heart:

Tikkerituu: Tervetuloa mukaan! :)

Pettunia: Oho... ompas kummallisen kuuloista! Toivottavasti on valemenkat! :heart:

DjaP: No jo on kummat ovistestitulokset!! En ole moisesta kuullutkaan..
Mulle kaupattiin puhelimitse tässä joku päivä Vauva-lehteä.. Aloin huutaa sille myyjä-reppanalle, että "MULLA EI OLE VAUVAA!!".. ei sitten yrittänyt tuputtaa.. :/
Ei ihmiset ymmärrä asian vakavuutta jos eivät ole sitä itse kokeneet, niin se vain on :( Valitettavasti.

Katrina86: Okei :) Niissä sitten näkyy, että onko ovulaatio oikeasti tapahtunut vai mitä?

Ansku83: Voi ei... :( Tiedän ihan tasan tarkkaan miltä susta tuntuu. Meidänki piti laittaa haaveet taka-alalle, ku multa leikattiin kohdunkaulansyöpä välillä pois. Sitte piti oottaa neljä kuukautta seuraavaan kontrolliin ennen ku sai ajatellakaa mitää vauvoja :( Mutta onneksi se aika kuitenki kului ja päästiin taas vauhtiin. Jaksamisia <3
Ja ihania häitä teille! <3 Me tullaan perässä sitten syyskuussa :)
 

Yhteistyössä