Clomittaret 2012

Ambrosia, mulla on toki eri lääke, mutta siis joskus on ihan pientä vihlontaa havaittavissa, mutta ei kyllä mitenkään merkittävästi.

Katselin tuossa tuota meidän listan alkupäätä. Sieltä voisi ehkä another poistaa jo toivounelman, kun hän on kuitenkin jo merkattu plussanneisiin. Undercovergirl kirjoitteli viimeksi näin: "Mut vois melkein hei siirtää taustalle kokonaan. Ei tästäkään kierrosta mitään tulosta tullut joten ajattelin pistää pillit pussiin kokonaan tän asian suhteen... Käyn kyllä seurailemassa teidän tilanteita...
Ja erityisesti onnea Aniitille!" Mut mielellään kyllä under pidettäs sut täällä keskustelussa mukana, listoilla tai taustalla. Onko Minttu_89 siis eri henkilö kuin minttu_89. Oliko Minttu_89 se, joka silloin sai sen varhaisen keskenmenon vai miten se nyt olikaan. Jos luette ketjua, niin selventäkäähän itse :)

PikkuJellonalle peukutukset testailuun.

Mä sainkin tänään jo selkeän plussan ovistikkuun ja talletuksetkin jo tehty. Olisin niiiiin onnellinen, jos se plussa pärähtäis tikkuun parin viikon kuluttua. Sitähän me kaikki kovasti toivotaan itsekullekin. Voi kun olis noit luget vielä tukena, mutta en taida jaksaa soittaa reseptiä.
 
Ambrosia, mulla on nyt Clomien kanssa ollu tota vihlontaa aika lailla. En tiiä puhutaako samanlaisesta vihlonnasta, mutta mulla sitä esiintyy etenkin äkkinäisissä liikkeissä, esim. juuri äskön noustessani tuolilta, tai esim. yskiessä/aivastaessa. Harmillinen lääke sinänsä, kun tuottaa noita raskausoireita, vaikkei mitään sisällä kasvaisikaan : / Toivotaan kuitenkin, et sulla ois just sitä oikeaa vihlontaa ja saisit ilmottaa meille pian iloisia uutisia :)

Eilen kun kehuin, ettei mitään oireita, niin alkoihan se tissikipu heti illalla :D Mut joo, siis just sellasta menkkoja enteilevää kipua... Testaan kuitenkin huomenna tai maanantaina varuiks, vaikka niin varma olen, että nega sieltä taas pärähtää ruutuun...

Onko teillä muuten vaikuttanut parisuhteeseen tää lapsettomuus? Positiivisesti tai negatiivisesti? Tosin tällä palstalla kaikki vielä suht hoitojen alussa, mutta itseään jännittää miten alkaa vaikuttaa sitten, jos ja kun rankempiin hoitoihin mennää... Mä oon jo niin kilari tosta Clomista, et saa isäntä olla aika varpasillaan, kun tän neidin mielialat heittelee hirmusia voltteja :D Vielä kun tuo isäntäkin on aikas temperamenttinen, eikä ehkä tunnu oikee tajuavan, että ne on nää lääkkeet mitkä musta tekee tälläsen. Muistan jo joltain aiemmalta Clomikierrolta vuosien takaa, että se päättyi siihen, kun isäntä ehdotti, että keskeytetään hoidot toistaseks, kun musta tuli niin seko... Varmaan tulee aikamoisia yhteenottoja tulevaisuudessa! Noh, se mikä ei tapa, niin vahvistaa! Niinhän ne sanoo :)
 
DjaP meillä ainakin toistaiseksi vaikutus suhteeseen on ollut positiivnen. On yksi tärkeä yhteinen asia enemmän. Voi olla että tilanne muuttuu kun pinna kiristyy entisestään jos yritysaika venyy. Toivon että ei.

Ei ole yksi mun suosikkiaamuista tämä. Kamalan sään lisäksi heti herättyäni sain viestin että ystävä on sanut pienen tytön yöllä. Tuntuu kuin olisi taas lyöty päin naamaa. En pysty olemaan yhtään iloinen heidän puolestaan ja sitten on huono omatunto kun tuntuu että pitäisi olla. :|
 
Heipä hei kaikille, mun osalta on ollut aika hiljais eloa kun ei ole moneen kuukauteen ollut nettiä käytössä. Joten täällä taas :) elikkä nyt menossa Kp 13/27-28
Syön clomeja kp3-7 1kpl. Toukokuussa meillä olikin eka aika lapsettomuus polille ja pco löydös varmistui..
Ja eilen kävin ultrassa kp12 16mm foliikkeli oli. Tänä aamuna tein clearblue digital ovis testin ja hymyähän se näytti. onkohan noihin luottamista?

Tikkerituu

Samanlaisia tunteita kuin sinulla. Kaveri sai vasta toisen lapsen. ja kertoi kuinka helppoa oli tulla raskaaksi. En pysty olemaan iloinen vaikka pitäisi :/
 
DjP meillä lapsettomuus on aika vaikea aihe. Puhutaan siitä kyllä, mutta miestä jotenkin ahditaa koko juttu. Yritti eilen selittää että miksi ja miten, koska kuitenkin rakastaa mua, ja haluaa mun kanssa niitä lapsia, mutta sille tämä on isompi asia.
Varmaan siksi kun sillä on ennestään lapsi (11v) joka on tullut todella helposti.
Ei siis osaa oikein käsitellä varmaan sitä että mussa on vika.
Kuitenkin on todella hyvänä tukena, ja tää on loppupeleissä meitä lähentänyt.

ja ollaanhan me papin ja seurakunnan edessä sanottu että halutaan olla yhdessä niin hyvinä kuin huonoina aikoina ja tässä on kohta 1,5vuotta tarvottu lapsi-asian kanssa ylämäkeä :)
 
vauvaton :kiss:

Uusille ketjuun liittyneille: Tervetuloa!

Täällä on tapahtunu niin paljon :) sori kaikille, mut tämäkin viesti jää aika lyhyeen :ashamed:

Toivotaan hyviä uutisia kaikille joka osa-alueella ja kovasti plussia testeihin :heart:

Jos täällä ei ois mun kierron tietoja niin oisin varmaan ihan pihalla ku en oo kauheesti miettiny missä mennään. ovistestit tein silti viime viikolla ja kaipa another mut vois kai laittaa piinalijoihin dpo2
 
DjaP kyseli tuossa lapsettomuuden vaikutusta parisuhteeseen. Ennen keskenmenoa tää aihe on vaan lähentäny, mut ehkä hiukan nyt on alkanu vaikuttaa myös negatiivisella tavalla, lähinnä sillä tavalla, et mä oon aika surullinen tän asian suhteen useammin kuin ennen keskenmenoa. Mutta kun puhutaan asioista ja mies jaksaa uskoa parempaan enemmän kuin minä, niin kyllä me porskutellaan eteenpäin positiivisissa merkeissä ja niinku Ambrosia mainitsi, niin kyllä meillä niin myötä- kuin vastamäessäkin tahdotaan ja rakastetaan. Mut en voi sanoa, etteikö tää ois vaikuttanu yhtään negatiivisella tavalla meidän suhteeseen. Siksipä olenkin nyt etsinyt tosissaan sitä terapeuttia/psykologia, jonka kans jutella. Nyt vaan mietin, et pitäiskö jo heti kättelyssä varata aika henkilölle, joka on perehtynyt lapsettomuuteen, jottei tarviis ihan alusta aloittaa.

Tikkerituu ja JeNski en mäkään vaan jaksa iloita ystävien raskauksista/syntyneistä lapsista tässä vaiheessa kauheesti. Ehkä tää kriisi on nyt pahimmillaan, joten siksi ei vaan jaksa yhtään.

).( oon nyt ihan mielenkiinnosta ekan kerran tässä yrityksen aikana suunnitelmallisesti tikuttanu ovista kp12 lähtien ja en oo saanu tikkuihin muutamaa haamua (ja nehän ei meinaa mitään) lukuunottamatta mitään. Just äsken oli taas hyvin haalea haamu eli siis nega. Eilen illalla tunsin kuitenkin noin vartin verran ihan selvää oviskipua oikealla puolella, uskon, etten tollaista kipua ole voinut kuitenkaan saada toivomalla ja kuvittelemalla aikaan. Ja kun olin juoksulenkillä, hulahteli valkkista aika runsaasti housuihin, pelkäsin jo et näkyykö se jotenkin mustista trikoista jo pian läpi =) Sit huomasin lenkin jälkeen vessassa käydessäni, et vuoto olikin hiukan beigen väristä, mutta eikös sieltä oviksen aikaan voi hiukan vertakin vuotaa, mulla ei toki oo sellaista ikinä ollu. Eilen sit illalla päästettiin pikkusimpat uintiretkelle ja jaksoimpa vielä seksin jälkeen makoilla jonkun aikaa tyyny pepun alla jalat kattoa kohti. Nyt vaan sit peukut pystyyn, että oikeesti ovuloin ja että jatkokin menis parhain päin!

toivounelma hienoa, että selvittelit asiaa lääkäriltäsi, toivottavasti nellustina lukee vielä palstaa, kun infoakin on nyt saatavilla. Mulle kun ei oo määrätty Teroja tuohon tarkoitukseen, mutta tiesin, että sen raskauden tukemisen takia niitä on joillekin määrätty, kun ne pitää aloittaa kp15. Mut se on tosiaan sit taas eri asia, mikä lääke on paras raskauden tukemiseen.

Tsemppiä piinapäiviin Hollannissa!

Ja PikkuJellonalle peukut ja varpaat pystyssä, millainen tilanne sinulla on tänään?
 
Tervetuloa uusille, pyritään siihen, että vaan käytte täällä! :)

Ja onnea plussanneille! :) Ihanaa kuulla myös hyviä uutisia, rupeaa toivomaan, että joko seuraavaksi olis meidän vuoro. :)

Pettunia kyseli tossa että onko sama minttu, niin oletan, että oon kumpikin minttu, mutta vahingos mut on laitettu listoille toiseen kertaan. Joten ylemmän voi poistaa.

Meillä tää lapsettomuus on toisaalta lähentäny, toisaalta tehny kuilua meidän väliin miehen kanssa. Itse osaan puhua asioista ja hirveästi analysoin kaikkea, kun taas mies sanoo, että joo joo, tuntuu mustaki pahalta, mutta kyllä meki vielä onnistutaan. Ja mun mielestä toi ei oo riittävää keskustelua aiheesta tai omasta pahasta olosta. Sen takia oonki ajatellu mennä terapeutin juttusille, kun meille siihen mahdollisuutta tarjottiin, koska mä koen, että mulla on suurempi tarve päästää näitä tunteita ja ajatuksia ulos.

Tuntuu, että tämä viikko on ollu pitkästä aikaa ihan hirveen rankka, oon asiaa ajatellu jatkuvasti ja pyöritelly päässäni. Hirveen tyhjä olo ja monta itkua taas itketty. Huomenna otan viimesen teron ja ens viikolla verikokeisiin. Sitten uutta clomikiertoa kehiin.
 


sunnuntai 3.6





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

Katrina86............kp54/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Ansku83............kp34/30-31..........yk15/ya11/10..................metut
PikkuJellona........kp32/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
DjaP..................kp27/??...............ya2007.........................2. clomi?
Minttu_89...........kp24/??...............?...................................?
10kaks...............kp23/42...............yk3................tero&clomi-tauko
Sanzu...............kp23/34................yv1..............................2.femar
Kassiopeia..........kp21/??...............ya8/2010.......................4.clomi
Ambrosia85.........kp21/26-32.........ya10/10/yk17.................3.clomi
rimpatti...............kp21/28.............yv2................................2.clomi
Hollannissa...........kp21/?............ya06/2011........................1. clomi
Auppis.................kp19/??...........ya8/2011..........................3.clomi
Tikkerituu..........kp18/31-37........ya08/11...........................4.clomi
Inkeri84.............kp17/34...............yk10.........metformiini (clomitauko)
Pettunia..............kp16/28-36..............yk19......................3.lezorol
Raita12..............kp16/30...................ya8/10.......................tauko
JeNski91..........Kp14/27-28 ...............?...............................?
skorppari82.........kp9/??..............yv1,5.............................3.clomi
another.............kp8/32...........yk7/ya1/11.......................3.clomi
Pamsku............kp6/27-52.............yk7........................... 1. clomi
minnams..........kp6/32.................yk12...........................1.clomi
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku, Aniit,
Nyrpee-81, undercovergirl


Piinailijat
ambrosia dpo7
Kassiopeia dpo3
Pettunia dpo0


Ghostbusters




PLUSSANNEET

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/2009).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi (kaksoset :heart:)
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi (kaksoset :heart:)
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit






Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
pettunia kiitos kun oikaisit noita miun lukuhäiriöitä eli kun kahdesti oon ihmisii tuonne kirjoitellut ;), oikaisehan jatkossakin ;)

tuohon parisuhdejuttuun pakko sanoa, että olen kyllä samoilla linjoilla minttu ja muutkin että kyllähän se on lähentänyt tavallaan kun yhdessä tätä asiaa koetaan, mutta toisaalta tunnen kyllä olevani niin yksin asian kanssa. ei tuo mies kuitenkaan koe sitä asiaa samanlaisena, kun ei sen tarvitse piinailla päiviä tai laskea kiertopäiviä, noh, eipä tarviis minunkaan, mutta lasken silti :D
mutta miekin kyllä uskon että tästä suosta vielä noustaan ja miehen kanssa yhdessä jatketaan. mä tiiän kyllä yhden pariskunnan jotka ehti mennä naimisiinkin ja sitten lapsia ei alkanutkaan tulla alle vuoden sisään häiden jälkeen niin pariskunta erosi. se mies sai sitten heti lapsen uuden naikkosen kanssa. uskomatonta..

plussatuulosia nyt meille kaikille, etenkin niille joilla h-hetket on käsillä oviksen tai kierron lopun suhteen!!! +++++:whitle:

ja onnittelut jenskille ovisplussasta, kyllä mie uskon enemmän noihin cb-testeihin kuin tavallisiin viivatesteihin, eli jospa se oikee plussa nyt ois! ja eihän se plussa testissä tarkoita sitä että munasolu irtoaisi, eli senhän näkee vain niistä aamulämmöistä...
 
Plääh! Kp 18 ja vieläkään ei ole ovisplussaa tullut ja olen testannut kp 12 lähtien päivittäin. Viime kierrossa plussa tuli juurikin kp 18 ja ovis tapahtui seuraavana yönä. Nyt alkuviikosta juili mahassa moneen otteeseen, joten luulin, että siellä jotain olisi kasvamassa. Täytyy vielä toivoa, että plussa tulisi lähipäivinä.
 
Parisuhdevaikutuksista DjaP kyseli: musta tuntuu, että kokonaisuutena on lähentänyt meitä, mutta se menee sellasina kausina, et välillä tuntuu että menee hyvin ja yhteinen projekti työn alla..mut sitten taas välillä on yksinäinen olo ja tuntuu ettei mies ymmärrä. Ja olishan se ihan kivaa, jos aviomiehen kanssa vois harrastaa seksiä silloin, kun tekee mieli, eikä silloin kun kalenteri sanoo (vaikka väkisin ja hampaat irvessä, jos ei millään jaksais.. :D). Mut tää on tätä. Pahin oli, kun parissa kierrossa ei saanut ovisplussaa ollenkaan ja "pakkoseksikautta" piti vaan jatkaa ja jatkaa ja jatkaa varalta. se alkoi tuntumaan jo hieman työltä. Mut nyt on taas parempi vaihe. :)
Mulla ei kans mies koe niin suurta tarvetta puhua tästä. JOskus olen avautunutkin aiheesta niin sanoo, että kun mä mietin ja puhun siitä niin paljon niin hän koittaa sitten ihan tietoisesti viedä mun ajatuksia muihin asioihin. Eikä se, ettei puhu tarkoita sitä etteikö se olisi iso asia hänellekin. Onni on kyllä käynyt miehen suhteen! :)

Mulla loppui eilen taas clomien syönnit tältä kierrolta, ens keskiviikkona on kontrolliultra. Pelkään, että siellä kypsyy jo muniksia liikaa, viimeksi oli kaksi.. jännääjännää.
 
skorppari aikalailla samoilla päivillä mennään taas, mie tuun päivää myöhemmässä vain, eli mie otin tänään vikat clomit. miulla vaan ei niitä seurantoja oo, joten jännäilen sitä vain siun puolesta ;)
mä vaan vähän veikkaan että tää kierto menee miulta ihan poskelleen, kun mulla on nyt vain jatkunut ja jatkunut tiputteluvuoto :( liekkö loppuu ollenkaan. onkohan se paha merkki näin kierron alkuun :/

voi auppis jospa se ovisplussa sieltä tulis++++:whistle:
onko sulla siis digitestit käytössä myös?
 
Ambro 7.7. olisi päivä, eli 5 viikko vielä! :D

DjaP ja another Oli se kuin vitsi tahansa "viimeseks sinkkuillaks" ni silti se pahalta tuntu eikä yhtää vitsiltä! Ja kaverit tietää kuitenki kuin kipee asia tää miulle on! Mie en olis ite edes vitsillä tuota tehny! Ja täähän on vaan miun mielipide asiaan! :)

Täällä edelleen kierto jatkuu....onneks on teroja kaapissa jos tarttee käynnistellä! :D
 
^^another: En ole vielä testannut digillä, kun kontrolliviivat eivät ole muuttuneet suuntaan taikka toiseen, aina sama hailakka viiva. Viimeksi tuli myös päivää ennen ovisplussaa nännit tosi kipeiksi, ja nyt ei ole ollut sitäkään. : /

Mietin, pitäiskö huomenna käydä gynellä ultrauksessa katsomassa, onko siellä yhtään follia kasvanutkaan.

edit. Päätin tehdäkin äskön vielä digitestin, ja kyllä sekin näytti negaa. Tosin kontrolliviiva oli mun mielestä melko vahva siinä, vaikkei sitä saisikaan tulkita vaan luottaa vain siihen näytölle ilmestyvään tulokseen.
 
Viimeksi muokattu:
auppis okei, harmi jos ei digi vielä hymyillyt, se voi joskus olla aika lähelläkin niiden viivojen kanssa ja silti näyttää negaa mutta ovis voikin olla siitä jonkin tuntimäärän päästä.
onpa kyllä kätevää jos noin pian pääset halutessasi ultraan! meilläpäin pitää noita aikoja ootella kuin kuuta nousevaa..

ansku83 juu, jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiinsä!
toivotaan että loppukierto sujuis siulla hyvin eikä teroille ois tarvetta :)
 
Ansku83, oijoi niin lähellä jo!! :heart:
Oot varmaan yrityksen aikana häitä suunnitellessa stressannu samasta asiasta mistä minä ennen häitä - me jätettiin ehkäsy pois 10/10 ja häät oli 8/11.. puvun hankinta oli aivan kamalaa kun stressas siitä että mitä jos onnistuiskin raskautumaan eikä mahtuis pukuun :LOL: noh, näin kävi että vieläkin täällä killutaan!

mutta tosta polttarijutusta niin mä ymmärrän kyllä sua niin sata ja täysin. Harmi vaan tosiaan se ettei kaikki tajua asioita oikealta kantilta =)

Toivottavasti teroja ei tartte alotella, eikä hääressi sotke kiertoa :)


Mitä Auppis mehiläisellä maksaa ultraus? Mä oon itsekin miettinyt yhdessä vaiheessa et meen ihan suoraan yksityiselle.. tosin siinä vaiheessa varmaan ihan se ja sama meneekö jollekin klinikalle asti?

Täällä velloo ja vihloilee edelleen. Nyt jo vähän vähemmän. Myös tullu sitä paineen tuntua taas kohtuun?
Onko tämmönen normaalia ? Mä kun en tosiaan tiedä kun ilmeisesti en oo juuri koskaan ilman clomeja ovuloinut :(
Ja ah nää järkyttävät hormooninäppylät joita ollu jo kolme päivää |O
 
Heipä hei naiset! Tänne ilmottautuisi yksi uusi clomitar. Kerrompa hieman meidän tarinaa:

Ehkäisy jätettiin pois lokakuussa 2011, ajatuksena, että häiden aikaan meillä olisi vuoden ikäinen lapsonen. Pientä nyyttiä ei ole kuitenkaan kuulunut.
Kierrot ovat laskeneet tasaisesti aina kp52 saakka, nyt kuitenkin alkaneet heittelemään.
Perjantaina mulla oli keskussairaalassa aika naistetautien poliklinikalla. Minulle sattui ihana naislääkäri, joka tutki tarkasti ja kertoi, mikä on vialla.
Munasarjat mulla oli pco -tyyppiset ja heittelevien kiertojen takia kirjoitti mulle clomireseptin. Clomit aloitin siis kp4 ja syön niitä kp8 saakka, kp 10 aletaan tikuttamaan ovulaatiota ja kp11 on ultra.
4kk mennään näillä ja jos ei lasta ala kuulumaan, niin syksyllä alkaa sairaalassamme lapsettomuus-tutkimus-sykli, johon meidät otetaan sitten sisälle.
Yrittämistä meillä on takana 9kk, yrityskertoina laskettuna 7. menossa.

Kovasti on alkanut noista clomeista tulemaan oiretta.. Milloin alavatsaa nipistele ja kovaa ja milloin mulla on kylmä ja milloin kuuma.
Ovulaatiotestejä tilailin heti perjantaina, ja mieleeni tulikin sellainen kysymys, että kuinka moni metsästää ovulaatiota digillä, kuinka se toimii ja ootteko ollu tyytyväisiä? Oli niin hilkulla, etten tilannut digiä, mutta katsoin kuitenkin pääseväni tuplasti halvemmalla ostamalla 28kp ovistikkuja kuin yhden digin (sis. 7 vaihtopäätä)...

niin ja nyt siis kp6/27-52 , yk 7, haaveissa 1. lapsi ja menossa 1. clomikierto


Pahoittelut DjaP negasta! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
DjaP Pahoittelut negasta... Toi on niin kurja tilanne :( :hug:

).( Eli ittestäni kerron.. Meillä on yks lapsi tullu teroilla +clomifenilla. Silloin söin niitä niin et ekat 3kk terolutteja sitte vasta seuraavista menkoista clomifen. Tulin toisesta kierrosta raskaaksi ja lapsi on nyt 2v.
Ollaan oltu ilman ehkäsyä nyt 1v7kk. ja nyt lääkäri määräs samoista kierroista terolutin ja clomifenin. Mulla ei tuu menkat luomusti ollenkaa. Sitte vasta jos oon syönyt jonku kuukauden terolutteja niin sitte voi tulla muutamat menkat. Mut nyt päätin et alotan sitte vasta terolutit jos ei tärppää eikä menkkoja kuulu.

Nyt on kiertopäivä 7 menos ja tänään otin viimeset clomifenit 2tbl. Tää on nyt toinen clomifen kierto.Mulla ei määrätty mitää ultraa..
 
Ambrosia85, huhtikuussa, kun kävin, erikoislääkärikäynti ja sen yhteydessä ollut ultraus maksoi yhteensä 114,9 €.

Mä olen ihan hermorauniona nyt miettiessäni, mitä pitäisi tehdä. Odottaako huomiseen lääkärin varaamisen kanssa, jolloin voisin vielä aamulla tehdä testin vai varata se nyt ja mennä huomenna lääkäriin tuli se ovisplussa sitten tai ei? Ääh! Eka kesälomapäivä on mennyt tän takia ihan plörinäksi, kun en ole voinut oikein muuta miettiä. :'(
 
Tervetuloa joukkoon mukaan Pamsku ja oliko muitakin. Aika kivasti täällä porukka vaihtuu, vaikka välillä toisia poistuu kyllä valitettavasti senkin takia, että väsyy tähän ajoittain kovin raskaaseen yrittämiseen. Soisi kaikkien poistuvan vain tuonne plussanneiden puolelle.

:hug: DjaP

Mulle voi merkata nyt dpo0, otan varman päälle, kun vielä eilen oli vahva viiva ja vasta tänään takaisin haalea. Ei tartte sitten liian aikaisin ruveta jännäilemään.
 
DjaPlle pahoittelu inhottavasta negatekstistä :( se on varmasti vielä kurjempi saada se teksti eteensä kuin katsella vain viivoja.

auppis joo se on kyllä totta että yksityiselle pääsee kyllä helposti, vaikka samalle päivälle jos malttaa vähän kaupunkeja vertailla et missä ois tilaa.

pamsku tervetuloa mukaan :wave: lisäsin siut listoille :)
me ollaan täällä palstalla usein puhuttu digien puolesta, miusta ne ainakin on todella kätevät, niistäkin näkee vähän viivojen vertailua ja sitten saa kuitenkin samalla selkeän vastauksen. niitä kun tilaa tuolta ulkomailta nettikaupasta, niin saa paljon edullisemmin kuin suomesta. en mie ainakaan raaskisi suomesta tilailla noita 7 kpl pakkauksia, kun esim englannista amazon.co.uk sivuilta saapi 20 kpl samaan hintaan kuin nuo 7 suomessa...

ambro miusta miulla maksoi n. 120-140e se ultraus + käyntimaksu yksityisellä, eli vissiin kai sekin on vähän aluekohtaista et missä päin suomee asuupi...
 
Tervetuloa uusille keskustelijoille :) Tästä foorumista on minulle ollut hirmusti apua :heart:

).( viikonlopun ajan on ollut aikamoiset jomotukset alaselässä ja pahoin pelkään että kuukautiset alkaa loppuviikkoon mennessä :(
 

Yhteistyössä