Moikka!
Pitkästä aikaa kirjoittelen taas. Matkalta tultiin jo viikko sitten mut nyt vasta kirjoittelen. Ei ole hirveän kivoja ilmoja täällä suomessa ollu
Onneksi lomalla oli joka päivä vähintään +35 yön alin +31 ja yhtä ainutta pilvenhattaraa ei koko loman aikana näkyny. Sitä jo ehti unohtaa, että mitä ne pilvet ja sade on
Kaktuspiikki: Kyllä nyt on ihan pakko olla teidän vuoro! Ei yhtä perhettä voi kahdesti kohdata noin suurta surua. Sulla on hyvät viikot ja oot hoitanu itseäsi hyvin
Pian sä saat nauttia vauvantuoksusta <3
Aniit: Toivottavasti sulla ja vauvalla kaikki hyvin tänään ultrassa. Jäädään odottamaan kuulumisia!
Joku kysyi varhaisultran ajankohdasta. Itse kävin rv 6+1 ja syke näkyi, ei vielä niin vahvasti mutta näkyi kuitenkin ja löytyi heti. Oli se 6+1 kuitenkin aika aikaisin.
Meillä oli np-ultra viime torstaina ja kaikki oli niin hyvin kun olla voi. Peökäsin paljon, koska seuraavana päivänä siitä kun oltiin saavuttu lomakohteeseen mulla loppui kaikki oireet ku seinään, siis kaikki. Oireet oli pois lähes 2 viikkoa ja maha vaan pieneni (ehkä turvotus laski?). En tienny mitä ajatella ja loma meni aika pelon vallassa. Miehelle se oli vielä suurempi yllätys että se olikin elossa. Ja sitten kun sai varmuuden, että kaikki on hyvin niin sitä kyllä huomasi (ja uskoi) että vatsa on alkanu pyöristymään. Kotiin palattua oireetkin tuli takas ja oksentelin monta päivää. Oisko voinu johtua ilmastosta, että oireet katos ulkomailla?
Mutta mulla ei edelleenkään herää mitään tunteita tätä rakautta kohtaan. Ultra ei hirveesti tuntunu miltään enkä suuremmin osaa ja pysty iloita. Liekö vielä pelkoa, ei uskalla kiintyä, kun pelkää menettävänsä. Tuntuu surulliselta, mutta jospa se sitten kun liikkeet alkaa tuntumaan!?? Todella toivon. Pitäisi pystyä uskomaan, että ihmeitä tapahtuu: myös meille!!
Tää raskaus on ihan erilainen kun esikoista odottaessa. Mulla on koko ajan huono olo, olen väsyny enkä jaksa nousta sängystä ja tehdä mitään. Vatsassa on koko ajan outoja kovia kipuja ja päätä särkee. Lisäks verensokerit heittelee miten sattuu. Toivottavasti aika auttaa...!
Vauvis: Tulehan taas kertomaan kuulumisia!!
Entä mitä kuuluu vauvattomalle?
Onnittelut ja tervetulotoivotukset uusille
Mulle vois päivittää ekalle sivulle että toinen lapsi tulossa. Tärppäs clomit+inssi hoidolla. Clomikierto tais olla 6:s muttei heti peräjälkeen. Laskettuaika siis 28.1.13 Yritystä oli 2,5v. Laitoin nyt noi kaikki tiedot kun en muista mitä sinne ekalle sivulle piti laittaa.
Räsynukke 12+2