Callanetics...

  • Viestiketjun aloittaja Taivaansini
  • Ensimmäinen viesti
Sinttura harmaana
Oletteko tosta 30 pvä jne.. -kirjasta tehneet ne kolme kohtaa samaan aikaan vai treenanneet eri aikana eri kohdat?

Kuinka kauan mahtaa liikkeitten tekemisessä mennä päivittäin jos ottaa kaikki kolme kerralla?
 
kili
Nostampa tän ettei jää ihan unholaan... Miten teillä muilla on mennyt? Äätä? Almiina? Ootteko saaneet 30 päivän urakan valmiiksi?
Mä oon jatkanut samaan tapaan (kirjalla 10 vuotta....) aina muutaman kerran viikossa vajaan tunnin ja tulokset eivät edellenkään ole kovin hyvin mitattavissa (pömppistä edelleen raskauden jälkeen ja vyötärö kateissa) mutta vaatteista huomaa kyllä että merkittävää solakoitumista on tapahtunut. Muutkin ovat huomanneet että olen sutjakoitunut ja luulevat minun laihtuneen paljonkin. Kiloja ei ole erityisemmin hävinnyt, mutta se johtunee siitä että terveellisen ruokavalion kanssa on mennyt nyt vähän heikommin... Tsemppiä muille!
 
Heipsans!

Mulla on on nyt toi 30 päivän jumppa saanut päästöksen ja olen nyt oikeestaan viikon ollut tekemättä koko jumppaa..alkoi niin puuduttaan koko homma,ne toistot..HUOH!
mutta nyt taas alkaa tuntuun että jumppailuahan on tullut ihan ikävä....ja se olo ja tunne minkä saa jumpasta.
sitä mä ihmettelen että kun tätä callan jumppaa ei ole koskaan niin kauheena mainostettu tai ollut pinnalla..en ainakaan muista. siis ihme miten tällainen jumppa on jääny pimentoon.
Mä olen ainakin mielettömän tyytyväinen tähän jumpaan ja tuloksia todellakin on tullut.
Osaisko kukaan neuvoa mistä nyt kandeis lähtä? kun on tuo 30 pv takana.. mulla on myös tuo 10 vuotta..... kirja niin pitäisköhän siitä alkaa tekeen tuota ylläpito ohjelmaa tai sitten jumppailla aina eri päivinä jalkoja masua tai jotain...
tietääkö kukaan kuinka tehokasta on tuo 15 min. ylläpito...tuleeko tuloksia lainkaan enään.?

auttakaa mua..ku ei tiä mistä jatkaa...
Tuo oli itselle liikaa kun vedin koko jumpan jok ikinen päivä, siis mahat,reidet,ja kaikki.. meni helposti se tunti joka päivä..se oli liikaa..nyt vois tehdä jaksoihin..kertokaa miten te muut jumppailette ja saatte tuloksia.

 
kili
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2006 klo 10:37 almiina kirjoitti:
Heipsans!

Mulla on on nyt toi 30 päivän jumppa saanut päästöksen ja olen nyt oikeestaan viikon ollut tekemättä koko jumppaa..alkoi niin puuduttaan koko homma,ne toistot..HUOH!
mutta nyt taas alkaa tuntuun että jumppailuahan on tullut ihan ikävä....ja se olo ja tunne minkä saa jumpasta.
sitä mä ihmettelen että kun tätä callan jumppaa ei ole koskaan niin kauheena mainostettu tai ollut pinnalla..en ainakaan muista. siis ihme miten tällainen jumppa on jääny pimentoon.
Mä olen ainakin mielettömän tyytyväinen tähän jumpaan ja tuloksia todellakin on tullut.
Osaisko kukaan neuvoa mistä nyt kandeis lähtä? kun on tuo 30 pv takana.. mulla on myös tuo 10 vuotta..... kirja niin pitäisköhän siitä alkaa tekeen tuota ylläpito ohjelmaa tai sitten jumppailla aina eri päivinä jalkoja masua tai jotain...
tietääkö kukaan kuinka tehokasta on tuo 15 min. ylläpito...tuleeko tuloksia lainkaan enään.?

auttakaa mua..ku ei tiä mistä jatkaa...
Tuo oli itselle liikaa kun vedin koko jumpan jok ikinen päivä, siis mahat,reidet,ja kaikki.. meni helposti se tunti joka päivä..se oli liikaa..nyt vois tehdä jaksoihin..kertokaa miten te muut jumppailette ja saatte tuloksia.
Samaa olen pohtinut. Ajattelin kyllä jatkaa samalla tavalla kunnes tulokset tyydyttävät eli peilikuva alkaa olla jokseenkin siedettävä... Sitten ehkä 15 min ylläpitojumppa muutaman kerran viikossa tai koko ohjelma (about 50 min) harvemmin kuin nykyään.
Tuloksista vielä sen verran että jos vertaa lähtötilanteeseen jossa minulla ei ollu vyötäröä ollenkaan (raskauden jälkeen siis) :eek: niin nyt näkyy selvästi se paikka mihin uusi vyötäröni on tulossa... :whistle: Ja huomattavaa solakoitumistahan on tapahtunut koko vartalossa. Mittaan ja kerron tuloksista kunhan suoriudun...
 
Taivaansini laiskana
Vaikka olenkin viettänyt hiljaiseloa tän otsikon alla jo jonkin aikaa, niin oon kyllä seurannut muitten etenemistä täällä. Itse olen taas laiskistunut ja ton 30 päivän jälkeen en ole tehnyt mitään :ashamed: *hakkaa päätä seinään* Pitäisi vaan ottaa taas kirja esiin ja ryhtyä toimeen! Olen ollut niin väsynyt iltaisin, etten ole jaksanut ryhtyä jumppaamaan :/ Nyt olen motivoitunut muuttamaan ruokatapojani ja opetellut jälleen veden runsaan juonnin ja aion tarttua Callanetics kirjaani lähiaikoina!!! AION!!! Tavoitteena on näyttää kesällä siedettävämmältä ja haluan pudottaa reilu 6kg painostani myös (enemmänkin saa pudota mutta 6 kg on jo voitto :wave: ).
 
iihaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2005 klo 12:48 Nipsu2 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2005 klo 12:36 Seltsu kirjoitti:
Sori, en jaksanut lukea koko ketjua läpi mutta voiko tota Callaneticsiä harrastaa kuinka pian synnytyksen jälkeen? Noin suurinpiirtein...
täälä mietitään samaa. vastatkaa jos tiette, kiitos
eikös se niin ollut että pitäis ainaki ½ vuotta antaa kropan huilata ja palautua ennenku rupee treenaamaan..
 
Heips taas!
Mites toi pömppömaha, talttuko se 30päivän aikana? Oon tehnyt liikkeitä jonkun vajaa pari viikkoa ja vielä se pömpöttää! Läskiä siinä ei tietääkseni ole =D Meinaan kyllä jatkaa ohjelman tekemistä innolla, on tullut jo niin tavaksi! Tuntuu hyvältä ,kun huomaa edistyksen itsessään!
Mites muilla sujuu? Kertokaa tuloksia niin meillä muilla motivaatio senkun kasvaa!
 
kili
Nyt olen sitten mittaillut ja vertaillut noin puolen vuoden takaisiin lukemiin.
Reisi -5cm
Lantio -5cm
Vyötärö -14cm!!!!!
Huom alkutilaneessa olin raskauden jälkeen aika muodottomassa kunnossa keskivartalosta ja oli vaikeaa nähdä missä vyötärö edes oli. Pikkuhiljaa on vyötärökin alkanut muodostua ja nyt näkyy uuma jo selvästi... Tulokset ovat siis callaneticsin (välillä taukoja) ja ohjatun jumpan x 2/vko (taukoja myös...) sekä kävelylenkkien tulosta. Ruokavaliosta olen jättänyt makeat pois ja vähentänyt hiilareita mutta en varsinaisesti laihduttanut. Nyt ajattelin tiukentaa ruokavaliotani kun en enää imetäkään. Kertokaahan muutkin kuinka teillä menee. :)
 
voiitku
käyn kerran viikossa callanetics jumpasssa ja siellä menee noin puolitoista tuntia ja lisäx pilatesta kotosalla, ja 3 viikon jälkeen maha katos! ja pömpötti oikein kunnolla niinku kolmen muksun jälkeen yleensäkin... suosittelen!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2006 klo 09:53 voiitku kirjoitti:
käyn kerran viikossa callanetics jumpasssa ja siellä menee noin puolitoista tuntia ja lisäx pilatesta kotosalla, ja 3 viikon jälkeen maha katos! ja pömpötti oikein kunnolla niinku kolmen muksun jälkeen yleensäkin... suosittelen!
Monastikko teet pilatesta ja minkä harjotusohjelman mukaan? voi ku meilläkin ois täällä callanetics tunteja tai etes jotain kunnin jumppia!! Mitä liikkeitä teetä siel teettä tunneilla? Samoja kuin kirjassa?
 
voiitku
callanetics jumpassa tehään aika lailla samat liikkeet kun siinä selkäjumppa kirjassa ja mulla on norjalainen power of pilates-dvd joka on älyttömän rankka, siinä menee semmonen 50 min kun sen tekee läpi. tilasin kuntoplussan ja siinä tuli mukana pilatesdvd joka on kanssa ihan hyvä ja siinä on kestot 20, 30 tai 40 min saa valita ite
 
CoPaCaBanGa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2006 klo 00:52 Taivaansini laiskana kirjoitti:
Noniin, taas aloitin Callaneticsit alusta. Kylläpä tuntui taas hyvältä!!
hitsi ku saiski itteensä niskasta kiinni ja alottaa, päivät menee yllättävän äkkiä ja kohta onki jo kesä! :kieh: :)
 
Taivaansini laiskana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2006 klo 13:51 parttis kirjoitti:
Mulla tänään kolmas päivä menossa ohjeilla. vielä tuntuu et kyl tällä kuukauen jaksaa tehä. :p =)
Mulla ei ole ongelmia sen kuukauden kanssa, mutta siihen se on sit aina loppunu :ashamed: Pitäis ylläpitää sitä, eikä aina aloittaa muutaman kuukauden kuluttua alusta... :whistle:
 
KIITOKSIA voiitku! =)
miul on se kuntoplussan pilates dvd, taidan kokeilla sitä ihan säännöllisessä käytössä! Ja jos ton callaneticsinkin alkas tehä iha tosissaan ja säännöllisesti ni jospa täsä jonkinlaiseen kesä kuntoon pääsis! B)
 
kalamama harmaana
Mikä näistä ois paras, kirjastosta löytyy kaikki:

Pinckney, Callan: Callanetics aamuin, illoin

Pinckney, Callan: Callanetics : ihannevartalo 30 päivässä : muutama
minuutti päivässä riittää

Pinckney, Callan: Callanetics : 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa

Super callanetics [Videotallenne]

Callanetics [Videotallenne] : alkeet = Beginning callanetics
 
Taivaansini laiskana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2006 klo 22:55 kalamama harmaana kirjoitti:
Mikä näistä ois paras, kirjastosta löytyy kaikki:

Pinckney, Callan: Callanetics aamuin, illoin

Pinckney, Callan: Callanetics : ihannevartalo 30 päivässä : muutama
minuutti päivässä riittää

Pinckney, Callan: Callanetics : 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa

Super callanetics [Videotallenne]

Callanetics [Videotallenne] : alkeet = Beginning callanetics
Minä en osaa noista videoista sanoa mitään, mutta kirjoista minulle sopivin on tuo ihannevartalo, mun mielestä helpoimmin seurattavat ohjeet. Lainaa kaikki ja tutustu :D
 
Sinttura harmaana
Mulla on toi 30 päivää-kirja. Ajattelin aloitella..

Kannattaako aloittaa heti "koko paketilla" elikkä noi kaikki kolme osa-aluetta vai olisko järkevämpää käydä osa-alue kerrallaan.

Meinaan vaan että jos koko ohjelmaan menee toista tuntia niin jaksaakohan/ehtiiköhän sitä sen 30 päivää...

Kokemuksia!???
 
kalamama harmaana
Ekat harjoitukset takana! 45min meni, tein kaikki, vaikka olinkin aatellut että tekisin ekaksi vain vatsat. Jotenkin kuitenkin olin pettynyt noihin vatsaliikkeisiin, tuntuu että mun läskit on niin tiellä niitä tehdessä, ettei tunnu venytystä yms. lihaksissa. Katotaan miten lähipäivinä tilanne muuttuu. Harmi, koska just noi mahalöllykät haluisin hävittää!
 
mä aloitin tänään ja tein vain yhden osa-alueen.

Olenkohan tavallista yksinkertaisempi ja enkö tajunnu ohjeita kunnolla (mul on toi 30 pvä kirja) kun mulla meni kans 45 min mut ei ollu kuin yksi osa-alue (lantio ym).

Tosin suurin syy tais olla se, että mulla meni verryttelyyn puoli tuntia kun taisin tajuta ohjeet väärin. Kun toistoja oli niissä molemmissa käden venyttelyliikkeissä 25 niin mä tein koko liikkeen alusta loppuun sen 25 kertaa. Ei kai se näin pitäny tehdä? Tarkoittaako noi 25 toistoa sitä, että niitä käsiä liikutellaa siinä "lopullisessa" asennossa se 25 kertaa edestakaisin? Ei kai se sitä tarkoita että venytetää, lasketaa kädet alas ja taas uudestaa 25 kertaa? JOhan siinä neljäntenä päivänä menis tunti pelkästää verryttelyy!

Musta oli aika epäselvästi selitetty että mitä se toisto käsittää. Tai sitte vaan olen niin tyhmä :ashamed: :LOL:
 
kili
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 23:47 Sinttura kirjoitti:
mä aloitin tänään ja tein vain yhden osa-alueen.

Olenkohan tavallista yksinkertaisempi ja enkö tajunnu ohjeita kunnolla (mul on toi 30 pvä kirja) kun mulla meni kans 45 min mut ei ollu kuin yksi osa-alue (lantio ym).

Tosin suurin syy tais olla se, että mulla meni verryttelyyn puoli tuntia kun taisin tajuta ohjeet väärin. Kun toistoja oli niissä molemmissa käden venyttelyliikkeissä 25 niin mä tein koko liikkeen alusta loppuun sen 25 kertaa. Ei kai se näin pitäny tehdä? Tarkoittaako noi 25 toistoa sitä, että niitä käsiä liikutellaa siinä "lopullisessa" asennossa se 25 kertaa edestakaisin? Ei kai se sitä tarkoita että venytetää, lasketaa kädet alas ja taas uudestaa 25 kertaa? JOhan siinä neljäntenä päivänä menis tunti pelkästää verryttelyy!

Musta oli aika epäselvästi selitetty että mitä se toisto käsittää. Tai sitte vaan olen niin tyhmä :ashamed: :LOL:
Joo siis se pieni edestakaisinliike on yksi toisto. Eli 25 toistossa mulla menee yhteensä muutama sekunti :whistle: tai no ok: ehkä puoli minuuttia... :) Mulla on kyllä "se toinen" kirja mutta samat liikkeet noissa molemmissa taitaa olla.
 

Yhteistyössä