Callanetics...

  • Viestiketjun aloittaja Taivaansini
  • Ensimmäinen viesti
kolmas vaihe takana ei tahdo viittiä enää joka päivä tehä niin kun eka viikolla. menee paljon kauemmin aikaa.

sentti on kuitenkin lähteny lantiolta ja molemmista reisistä.

Mullakaan ne reisi liikkeet ei tuntunu mutta oon tehny niitä aina muutaman lisää.
 
Minulla on kolmas vaihe menos. Tänää ois kolmas päivä.
En tiiä onko vatsa nyt yhtään littanammaksimennyt, mutta vyötäröltä on lähtenyt ainakin kolme senttiä. Ja ukko sanoi eilen, että oonpa mie kaventynut, kun kahtoo sivulta.

Viikkopunnitus oli eilen ja paino oli silloin 63,5 kg
Toissa viikon sunnuntaina paino oli: 64,7kg
ja sitä edellisenä paino oli: 63,6 kg.
Eli varmaankin lihaksia on tullut ainakin.
Ja vyötärö on tällä hetkellä 89 cm ja lähtö oli 100 cm.
 
mukaan
Moi!

Aiemmin sain hyviä tuloksia callaneticsillä aikaan ja nyt on aika aloittaa alusta.
Painonvartijoissa olen ja vauhtia senttien lähtemiseen haen tällä..
Tänään jumppa siis alkakoon ja kirjana minulla on tuo 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa..
 
jumppaan hörähtänyt
Hei! Onko muille käynyt alussa silleen että kroppa ottaa vähän takapakkia? Mulla on nyt viides päivä mennyt ja aloitin vaiheen 2. Musta tuntuu niinku olisin jopa vähän turvonnut tai näyttää kuin kiloja olisi tullut pari lisää, vaikka vaakaa en käytä, mutta peilistä huomasin että olen enemmän kasvanut kun kutistunut.Reisiliikkeet ei mullakaan tuntunut oikeastaan enää missään. Pitää varmaan tehdä niitä muutama enemmän kuin ohjeessa sanotaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2006 klo 21:49 jumppaan hörähtänyt kirjoitti:
Hei! Onko muille käynyt alussa silleen että kroppa ottaa vähän takapakkia? Mulla on nyt viides päivä mennyt ja aloitin vaiheen 2. Musta tuntuu niinku olisin jopa vähän turvonnut tai näyttää kuin kiloja olisi tullut pari lisää, vaikka vaakaa en käytä, mutta peilistä huomasin että olen enemmän kasvanut kun kutistunut.Reisiliikkeet ei mullakaan tuntunut oikeastaan enää missään. Pitää varmaan tehdä niitä muutama enemmän kuin ohjeessa sanotaan.
Mulla ainakin tuli ns. pömppömaha tuonne alas ja kilo tuli lisää. Mutta sekin on jo lähtenyt poies. En sit tiiä onko johtunut just callanetics:ista.
Lihaksix on ainakin muuttunut
 
Mä kävin eilen kirjastosta hakemassa kyseisen kirjan ja kuopuksen nukkuessa aloitin.Ihmeen hyvin se sujui ja ymmärsin kai ne liikkeet ihan oikein :whistle:
Mut jäin tänään miettii et on kyljet,käsivarret yms "hellänä" et tarkoittaako se sitä et se on ns tehonnut? piru ku vaikee selittää :snotty:
 
19 päivää takana 1cm lähteny lantiolta ja olo on ryhdikkäämpi ja jaksaa tehä nuo liikkeet paremmin. nelos vaiheen yhden jalan nostot tuntuu niin että ei pysty vielä keskeyttämättä tekemään.

Tuskasena ootan että alkas näkymään :headwall:
 
Venjo-äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 13:35 VilliWiikari kirjoitti:
Mä kävin eilen kirjastosta hakemassa kyseisen kirjan ja kuopuksen nukkuessa aloitin.Ihmeen hyvin se sujui ja ymmärsin kai ne liikkeet ihan oikein :whistle:
Mut jäin tänään miettii et on kyljet,käsivarret yms "hellänä" et tarkoittaako se sitä et se on ns tehonnut? piru ku vaikee selittää :snotty:
Juu, eiköhän se oo sitä tervettä lihaskipeyttä, mitä tuossa alussa varsinkin tulee. 11 päivää takana, olo on jotenkin itsellä kiinteytyneempi vaik puntari ei paljoa kerro eroa - mittanauha sentään vähän.
 
jumppaan hörähtänyt
Kerronpa kuulumisia tänne... Mulla on lähteny "ylämahasta" 6cm ja alamahasta 3cm, tämä puolessa toista viikossa. Mulla on nyt molemmat kirjat; se 30 päivän tehojumppa ja 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa, ja musta tuntuu että tuo jälkimmäinen kirja on helpompi noudattaa ja liikkeet ovat järkevämpiä. Usein tuossa tehokuuri kirjassa liikkeet on selitetty huonosti ja kuvat eivät ole niin selkeitä kuin 10vuotta kirjassa.
Mitä mieltä te olette? Joskus hampaat irvessä teen liikkeitä ja yritän nipistää oikeen kunnolla, kunnes huomaan että kannattaa ehkä hieman yrittää rentoutua, muuten tulee niskat tosi kipeäksi. Kaikki yksityiskohdat mitä kirjassa sanotan kannattaa ottaa tosissaan, koska ne on todella merkityksellisiä. Jumppaamisen iloa, jos täällä vielä innokkaita jumppaajia on... :\|
 
mulla jäi tämän päivän jumppahetki tekemättä, ku koko päivän olin poissa kotoa.. Pitää kahtoo miten käy..
Mutta itsellä on ainakin käsivarret kiinteytynyt, ja ukko on sanonu: ootpa sie laiha, oot laihtunut mielettömästi." Tiedä tuota.. En oo kerennyt liikkumaan tällä viikolla mitää muuta ku tuon jumppahetken ja nyt oltiin puutarhaa laittamassa..
 
Motivaatiopula
Mitä pitää tehdä että saa motivaation takaisin. Ennen tein innolla mutta nyt en millään haluaisi tehdä kun alavatsat tuottaa tuskaa eikä muutokset näy. Olen nyt 3 vaiheen lopussa ja alkaa innostus hiipumaan kun tuloksia ei tule ainakaan niin nopeasti kuin alussa :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 11:44 Motivaatiopula kirjoitti:
Mitä pitää tehdä että saa motivaation takaisin. Ennen tein innolla mutta nyt en millään haluaisi tehdä kun alavatsat tuottaa tuskaa eikä muutokset näy. Olen nyt 3 vaiheen lopussa ja alkaa innostus hiipumaan kun tuloksia ei tule ainakaan niin nopeasti kuin alussa :/
sama täällä 20 päivää takana ja pitäs vielä kymmenen vääntää eikä tuloksia näy.oon pitäny taas parin päivän tauon . täytyypä mennä tästä jumppaan tai ainakin yrittään. oon tehny niitä pitkin päivää aina pätkissä nyt olis vatsat eessä . TSEMPPIÄ
 
Kiva ketju tämä...
Tuli mieleen kaapissa kaua lojuneet 30päivän jumppa kirja ja video.

Koitan aloittaa tänään tai huomenna jommankumman ohjeilla.

Ylipainoa mulla virlä +8 mitä ennen raskautta ( vauva nyt 6,5kk)

Vichydietillä ollaan parhaillaan ja siihen voisi tuloksia parantamaan koittaa jaksaa jumpata :)

Ilmottelen tuloksia kun saan aikasiks jumpattua.

Pitää vissiin jakaa osiin jumpat.Jumppaa vaikka ekoilla päikkäreillä vatsat ja seuraavilla unilla muita osia. =)

Tsemppiä kaikille jumppaajille :flower:
 
sistah
Jahas, nytpä siis minäkin tämän ketjun innoittamana kaivoin Calla-kirjan taas hyllystä ja rupesin jumppaaamaan. Itse asiassa just lopetin treenin :) Alkuvuodesta jaksoin tsempata, mutta sitten se alkoi tylsistyttäää..ja siirryin salin puolelle rautaa nostelemaan. Nyt sen rinnalle vois ottaa Callan kehiin, niin vois tulla tuloksia nopeammin! Mulla tuota painoa on ihan sopivasti, mutta jos sitä roikkua sais vähän tiukemmaksi, niin hyvä olis!

Callailemisiin, siskot! :wave:
 
Vedin tänään sen callanetics ekstra-30 päivää... kirjan mukaan kaikki läpi ne kolme ongelmaryhmää,vatsa,reidet,pakarat ja aikaa meni n. 50minsaa ekalla kertaa, kun viimeksi jumpannut vuosia sitten.

Pitää koittaa huomenna, jos menis nopeemmin ne läpi.
Pitää alkaa heti jumppaamaan, kun saa vauvan päiväunille, ettei jää kesken...

Täytyy ottaa kanssa mittoja niin näkee kutistuuko.

Ylimääräistä täällä vielä kai n. 15kg sitten ois tavoitteessa 55.
Lähtöpaino oli tammikuussa 79 nyt 70.

Kertokaa tuloksistanne muutkin.
 
Lainasin muutama päivä sitten kirjastosta sen 10 vuotta nuoremmaksi 10 päivässä tai joku sellainen... Kuvat oli ainakin ihan vuodelta miekka ja kypärä, mutta sillä tuskin on mitään väliä...

Sen verran kysyisin, että onko teillä käytössä tankoa? Siis esim. se alkuverryttelyn riippuminen, roikutteko ovesta vai mistä..? :whistle: :D En oo siis vielä kertaakaan kokeillut koko jumppaa, vasta kirjaa lueskellut läpi...
 
hannele
Heips! Täällä uusi jumppaaja :wave:
Olen nyt kaks kertaa tehnyt sen tunnin ohjelman kirjasta 10v nuoremmaksi 10:ssä tunnissa. Eka kerta tuntu aivan toivottomalta! Liikkeet tuntu tosi hankalilta, mut nyt toisella kerralla oli jo pikkusen helpompaa. En pysty kyllä tekeen lähellekään niitä määriä mitä kirjassa sanotaan, mutta kai sitä pikkuhiljaa edistyy. Musta ihan mukavaa jumppaa ku ei tarvi hikipäässä (vaikka välil tuliki hiki) ja verenmaku suussa hyppiä ja pomppia. Tykkään kyllä sellasestaki liikunnasta, mut kotona mukavampi jumpata rauhallisemmin. Kauanko teillä mennyt et jaksatte tehdä kaikki vatsalihakset sataan asti niinku kirjassa?
Mulla jää vielä kauas siitä :ashamed:
Mutta mittanauha näytti jo muka tuloksia!?!? Kahen kerran jälkeen!?!? Oonkohan mitannu vääristä kohdista, ku tuntuu niin uskomattomalta, et nyt jo ois vaikuttanu. Oon viis päivää samalla laskenu painonvartioiden pisteitäkin. Vaakaan en mene ennenkuin viikko on tullu täyteen.
Ihan mukava välillä kokeilla uusia jumppia ja tää on kyllä mun mielestä hyvä :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 18:52 hannele kirjoitti:
Heips! Täällä uusi jumppaaja :wave:
Olen nyt kaks kertaa tehnyt sen tunnin ohjelman kirjasta 10v nuoremmaksi 10:ssä tunnissa. Eka kerta tuntu aivan toivottomalta! Liikkeet tuntu tosi hankalilta, mut nyt toisella kerralla oli jo pikkusen helpompaa. En pysty kyllä tekeen lähellekään niitä määriä mitä kirjassa sanotaan, mutta kai sitä pikkuhiljaa edistyy. Musta ihan mukavaa jumppaa ku ei tarvi hikipäässä (vaikka välil tuliki hiki) ja verenmaku suussa hyppiä ja pomppia. Tykkään kyllä sellasestaki liikunnasta, mut kotona mukavampi jumpata rauhallisemmin. Kauanko teillä mennyt et jaksatte tehdä kaikki vatsalihakset sataan asti niinku kirjassa?
Mulla jää vielä kauas siitä :ashamed:
Mutta mittanauha näytti jo muka tuloksia!?!? Kahen kerran jälkeen!?!? Oonkohan mitannu vääristä kohdista, ku tuntuu niin uskomattomalta, et nyt jo ois vaikuttanu. Oon viis päivää samalla laskenu painonvartioiden pisteitäkin. Vaakaan en mene ennenkuin viikko on tullu täyteen.
Ihan mukava välillä kokeilla uusia jumppia ja tää on kyllä mun mielestä hyvä :)
Kiva että jumppa maistuu! :) Mulla on edelleen vasta harkinta-asteella... :whistle: :ashamed: :D Miten teet sen alkuverryttelyn, onko sulla tankoa mistä roikut vai roikutko ovesta? :D Meillä kun ei sellasta tankoa ole... Entäs muut liikkeet, käytätkö pöytää vai mitä tukena?
 
hannele
Mä oon sen roikkumisen jättäny väliin kun en kehtaa pihalle mennä mattoteliseen roikkumaan :LOL: Johan ois naapureilla ihmettelemistä :LOL:
Muuten oon tukena käyttäny keittiön tuolia ja sohvan reunaa.. Kyllä se tuntuu jotenki hullulta sohvassa "roikkua", mut onnistuupahan ainaki! En kans oikein tiedä missä sen roikkumisen vois tehä.. siis sisätiloissa piilossa :) Ovessa yritin jotenki roikkua mut ei siitä mitään tullu. Hih... naurattaa täällä itteäni se yritys :LOL:
Reippaasti vaan kokeilemaan =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 22:25 hannele kirjoitti:
Mä oon sen roikkumisen jättäny väliin kun en kehtaa pihalle mennä mattoteliseen roikkumaan :LOL: Johan ois naapureilla ihmettelemistä :LOL:
Muuten oon tukena käyttäny keittiön tuolia ja sohvan reunaa.. Kyllä se tuntuu jotenki hullulta sohvassa "roikkua", mut onnistuupahan ainaki! En kans oikein tiedä missä sen roikkumisen vois tehä.. siis sisätiloissa piilossa :) Ovessa yritin jotenki roikkua mut ei siitä mitään tullu. Hih... naurattaa täällä itteäni se yritys :LOL:
Reippaasti vaan kokeilemaan =)
Juu, mä kysyin jo mieheltä että mitä luulet, kestääkö nuo meidän ovet roikkumista (ovat vanhat ja aikeissa on kohtapuoliin ostaa uudet). Mies katto ihan hölmön näkösenä ja sano vaan että eipä taida kestää... :whistle: :LOL: Jospa mäkin jättäsin sen roikkumisen väliin... :whistle:
 
mahtuuko mukaan
Täällä olis myös yksi jota tämä kiinnostaa tosi paljon. Salilla käyn 3 viikossa, mut kotona jumppaamista olen jo pitkään miettinyt. Osaako joku kertoa voiko tuollaisen kirjan ostaa omaksi? Ja mikä sen nimi ja tekijät on? Läöhinnä ajattelin sitä 10vuotta kirjaa.. :ashamed:

Raskauden jäljiltä on vieläkin tuota löysää masua joka pitäis kyllä saada kiinteytymään. Niskat mulla on sellaiset et ne on hyvin usein jumissa ja aiheuttavat päänsärkyä. Oisko noista jumpista apua niihin? Osaisko joku kertoa?
Sit olis kyllä kiva saada sellainen tsemppaajakin tähän, kun uutena mukaan tungen ja kaikki taitaa homman jo paremmin osata. Joten halukkaita auttajia kaivataan. :hug:
 
:wave: Täällä kans yks uus joka olis kiinnostunut kokeilemaan tota jumppaa, jos vain saisin ton kirjan jostain käsiini.Kuulostaa uskomattomalta että, jo muutaman harjoitus kerran jälkeen on jo senttejä pois. Tämä muija kyllä olis malttamattomana halukas kokeileen =)
 

Yhteistyössä