Mulla ainakin tuli ns. pömppömaha tuonne alas ja kilo tuli lisää. Mutta sekin on jo lähtenyt poies. En sit tiiä onko johtunut just callanetics:ista.Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2006 klo 21:49 jumppaan hörähtänyt kirjoitti:Hei! Onko muille käynyt alussa silleen että kroppa ottaa vähän takapakkia? Mulla on nyt viides päivä mennyt ja aloitin vaiheen 2. Musta tuntuu niinku olisin jopa vähän turvonnut tai näyttää kuin kiloja olisi tullut pari lisää, vaikka vaakaa en käytä, mutta peilistä huomasin että olen enemmän kasvanut kun kutistunut.Reisiliikkeet ei mullakaan tuntunut oikeastaan enää missään. Pitää varmaan tehdä niitä muutama enemmän kuin ohjeessa sanotaan.
Juu, eiköhän se oo sitä tervettä lihaskipeyttä, mitä tuossa alussa varsinkin tulee. 11 päivää takana, olo on jotenkin itsellä kiinteytyneempi vaik puntari ei paljoa kerro eroa - mittanauha sentään vähän.Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 13:35 VilliWiikari kirjoitti:Mä kävin eilen kirjastosta hakemassa kyseisen kirjan ja kuopuksen nukkuessa aloitin.Ihmeen hyvin se sujui ja ymmärsin kai ne liikkeet ihan oikein
Mut jäin tänään miettii et on kyljet,käsivarret yms "hellänä" et tarkoittaako se sitä et se on ns tehonnut? piru ku vaikee selittää :snotty:
sama täällä 20 päivää takana ja pitäs vielä kymmenen vääntää eikä tuloksia näy.oon pitäny taas parin päivän tauon . täytyypä mennä tästä jumppaan tai ainakin yrittään. oon tehny niitä pitkin päivää aina pätkissä nyt olis vatsat eessä . TSEMPPIÄAlkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 11:44 Motivaatiopula kirjoitti:Mitä pitää tehdä että saa motivaation takaisin. Ennen tein innolla mutta nyt en millään haluaisi tehdä kun alavatsat tuottaa tuskaa eikä muutokset näy. Olen nyt 3 vaiheen lopussa ja alkaa innostus hiipumaan kun tuloksia ei tule ainakaan niin nopeasti kuin alussa :/
Kiva että jumppa maistuu! Mulla on edelleen vasta harkinta-asteella... :ashamed: Miten teet sen alkuverryttelyn, onko sulla tankoa mistä roikut vai roikutko ovesta? Meillä kun ei sellasta tankoa ole... Entäs muut liikkeet, käytätkö pöytää vai mitä tukena?Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 18:52 hannele kirjoitti:Heips! Täällä uusi jumppaaja :wave:
Olen nyt kaks kertaa tehnyt sen tunnin ohjelman kirjasta 10v nuoremmaksi 10:ssä tunnissa. Eka kerta tuntu aivan toivottomalta! Liikkeet tuntu tosi hankalilta, mut nyt toisella kerralla oli jo pikkusen helpompaa. En pysty kyllä tekeen lähellekään niitä määriä mitä kirjassa sanotaan, mutta kai sitä pikkuhiljaa edistyy. Musta ihan mukavaa jumppaa ku ei tarvi hikipäässä (vaikka välil tuliki hiki) ja verenmaku suussa hyppiä ja pomppia. Tykkään kyllä sellasestaki liikunnasta, mut kotona mukavampi jumpata rauhallisemmin. Kauanko teillä mennyt et jaksatte tehdä kaikki vatsalihakset sataan asti niinku kirjassa?
Mulla jää vielä kauas siitä :ashamed:
Mutta mittanauha näytti jo muka tuloksia!?!? Kahen kerran jälkeen!?!? Oonkohan mitannu vääristä kohdista, ku tuntuu niin uskomattomalta, et nyt jo ois vaikuttanu. Oon viis päivää samalla laskenu painonvartioiden pisteitäkin. Vaakaan en mene ennenkuin viikko on tullu täyteen.
Ihan mukava välillä kokeilla uusia jumppia ja tää on kyllä mun mielestä hyvä
Juu, mä kysyin jo mieheltä että mitä luulet, kestääkö nuo meidän ovet roikkumista (ovat vanhat ja aikeissa on kohtapuoliin ostaa uudet). Mies katto ihan hölmön näkösenä ja sano vaan että eipä taida kestää... Jospa mäkin jättäsin sen roikkumisen väliin...Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 22:25 hannele kirjoitti:Mä oon sen roikkumisen jättäny väliin kun en kehtaa pihalle mennä mattoteliseen roikkumaan Johan ois naapureilla ihmettelemistä
Muuten oon tukena käyttäny keittiön tuolia ja sohvan reunaa.. Kyllä se tuntuu jotenki hullulta sohvassa "roikkua", mut onnistuupahan ainaki! En kans oikein tiedä missä sen roikkumisen vois tehä.. siis sisätiloissa piilossa Ovessa yritin jotenki roikkua mut ei siitä mitään tullu. Hih... naurattaa täällä itteäni se yritys
Reippaasti vaan kokeilemaan =)