Pitkään mietittyäni ja harkittuani lähdin tänään esikoisen kanssa käymään rattailla kirjastolla. Samalla tuli sitten 9 km:n matka tehtyä ja sekä käytyä mäkkärillä. Pitihän neiti palkita, kun on ollut koko matkan kaupunkiin niin kiltisti.
Kirjastosta sitten lainasin kirjan, Ihannevartalo 30 päivässä. Ajattelin sitten tuon aloittaa ja kokeilla onko se niin kehumisen arvoista.
Tänään sitten tein siis verryttely-osuuden ja ensimmäisen vaiheen vatsat ja loppu venytykset. Tein ne ulkona. Mahdollisimman hitaasti tein liikkeet ja kyllä huomasi esim. verryttelyissä miten ne auttoi. Kun aloitin vatsalihasliikkeen, ni kyllä ne joissakin tuntui, mutta ei kaikis. Tuntui, että lepsuilenkohan minä. Mutta ohjeet luin moneen otteeseen läpi, joten luulen, että tein ne oikein.
Olenko minä siis ymmärtänyt oikein, että sen 30 päivän ajan voin tehdä pelkästään vatsoja ja sitten seuraavat 30 päivää pakarat, lantio ja reisien sisäpuolia? tai sitten sen 30 päivän ajan sekä vatsat + jonkun toisen osion, mutta myös muistaa ne loppu venytykset erikseen?
Toivottavasti minä opin liikkeet ja kiinteydyn.
Viikottain, kun käyn vaa'alla, ni oli painoa tullut 1,1 kg takas, mutta vyötäröltä oli lähtenyyt 2 cm.. Oisko voinu muuttua lihaksiksi..<br><br>