Callanetics...

  • Viestiketjun aloittaja Taivaansini
  • Ensimmäinen viesti
Taivaansini laiskana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2006 klo 20:10 Ninttu83 kirjoitti:
Kertokaas mitä nuo vaiheet on, kun moni sanoo että siinä ja siinä vaiheessa menossa?ei tos mun kirjassa puhuta mistään vaiheista.
Siinä Unelmavartalo 30 päivässä-kirjassa on homma jaettu neljään eri vaiheeseen, joissa liikkeet vähän muuttuu ja toistot lisääntyy. Sulla oli muistaakseni se toinen kirja?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2006 klo 20:56 Taivaansini laiskana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2006 klo 20:10 Ninttu83 kirjoitti:
Kertokaas mitä nuo vaiheet on, kun moni sanoo että siinä ja siinä vaiheessa menossa?ei tos mun kirjassa puhuta mistään vaiheista.
Siinä Unelmavartalo 30 päivässä-kirjassa on homma jaettu neljään eri vaiheeseen, joissa liikkeet vähän muuttuu ja toistot lisääntyy. Sulla oli muistaakseni se toinen kirja?
Juu mul on se 10 vuotta nuoremmax 10 tunnissa, ku ei kirjastosta muuta löytyny, pitsi joku selkä juttu.
 
joulusentit pois
Mittailtu nyt 10 päivän jälkeen:

Vyötärön kapeimmasta kohdasta - kaksi senttiä

Lantiolta - kaksi senttiä

Rinnan ympärys - 4 senttiä!

Tuo rinnanympärys olisi saanut kyllä säilyä. Ihme juttu, kun en edes erikseen mitään rintalihasharjoituksia tehnyt! Vain vatsaa ja reisiä!

Syönytkin olen normaalia enemmän mm. suklaita päivittäin ja sipsejä, mehuja ja siideriä.

Jatkoa seuraa vielä :D
 
pystyitkö tekeen sarjat läpi ekalla kerralla..? piettekö taukoja välisä..? mie oon iha rapa kunnossa!!!!! :'( :'( :'( :headwall: :headwall:
en uskonutkaan olevani oikeesti näi huonossa jamassa!
 
Mäkin hain kirjastosta pari callanetics-kirjaa ja ne nyt lukeneena en voi kun ihmetellä miten ne liikkeet voi olla niin tehokkaita kun täällä väitetään.
Täytyy ite kai sit vaan kokeilla.

Ajattelin tehdä sen vatsaosuuden ja sitten reisien sisäsivut osuuden yhtäaikaa. Jos ei onnistu tai niin teen ne sitten peräjälkeen ja kyllä kai se pakarakuurikin olis hyvä tehdä, että pysyis tasapaino kropassa kohdallaan. Tietty olettaen, että se tehoaa.

Liikkeet ja periaatteet vaikutti vähän samantyylisiltä kun Method Putkiston syväjumppa. Eli jos ei löydä callaneticsiä, niin se syväjumppa voisi olla kans vaihtoehto. Suurin ero taitaa olla se, että putkiston metoodissa käytetään erillistä hengitystekniikkaa. Se on mulle ainakin vaikeeta.

Syväjumpat on kirjoittanut Marja Putkisto
 
Laitoim sit Gummerukselle sähköpostia että oisko näitä kirjoja mahdollisuus saada takas myyntiin... saas nähä mikä vastaus on.. toivottavasti kyllä, mut epäilempä että ei.. :/
nyt kaikki muutkin laittamaan viestiä sinne, jospa se onnistuisi jos tarpeeksi moni kävis kyseleen!!
 
joulusentit pois
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 23:45 äätä kirjoitti:
pystyitkö tekeen sarjat läpi ekalla kerralla..? piettekö taukoja välisä..? mie oon iha rapa kunnossa!!!!! :'( :'( :'( :headwall: :headwall:
en uskonutkaan olevani oikeesti näi huonossa jamassa!
Teen sitä kirjaa, jossa aloitetaan vähillä toistoilla, teetkö sinäkin sitä?

Oli just sopivaa mulle aloittaa parista kymmenestä toistosta. En tosiaankaan olisi jaksanut heti mitään sataa vääntää mitä kuulemma jossain toisessa kirjassa mainitaan heti alkuun.

Mutta taukoja voi pitää sen mukaan kuin tuntuu :wave:
Sitä paremmalta sitten tuntuu kun alkaa jaksaa enemmän.

Ite oon pitänyt nyt kaksi välipäivää, kun alkoi niin krampata että pyöräillessä kipeytyi kun joutui vielä jännittämään pystyssä pysymistä.

Tehokasta silti, motivoi kivasti kun ei ole pelkkiä lupauksia vaan oikeita tuloksia :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2006 klo 15:28 joulusentit pois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 23:45 äätä kirjoitti:
pystyitkö tekeen sarjat läpi ekalla kerralla..? piettekö taukoja välisä..? mie oon iha rapa kunnossa!!!!! :'( :'( :'( :headwall: :headwall:
en uskonutkaan olevani oikeesti näi huonossa jamassa!
Teen sitä kirjaa, jossa aloitetaan vähillä toistoilla, teetkö sinäkin sitä?

Oli just sopivaa mulle aloittaa parista kymmenestä toistosta. En tosiaankaan olisi jaksanut heti mitään sataa vääntää mitä kuulemma jossain toisessa kirjassa mainitaan heti alkuun.

Mutta taukoja voi pitää sen mukaan kuin tuntuu :wave:
Sitä paremmalta sitten tuntuu kun alkaa jaksaa enemmän.


Ite oon pitänyt nyt kaksi välipäivää, kun alkoi niin krampata että pyöräillessä kipeytyi kun joutui vielä jännittämään pystyssä pysymistä.

Tehokasta silti, motivoi kivasti kun ei ole pelkkiä lupauksia vaan oikeita tuloksia :p
miul on se 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa kirja kun ei meijän kirjastosta sitä ihannevartaloo löytyny. Siinä tosiaan alotetaan heti 100 toistosta! Ei oo ku vaa tuo yks "taso", mut kiva kuulla etten ookkaa ni huonossa kunnossa ku luulin! HUH!! se 20 miullakin menee kerralla ja sit paussia =) millo siinä vaihetaan niitä tasoja eli kauan tehään ykköstä ja millä toistoilla, kakkosta... jne. ? ois kiva itekkin porrastaa nuo liikkeet. Huomais ehkä paremmin kehitystä.
:D :D
hyvä se on muistaa kuunnella kehoa tässäkin asiassa ja pitää väli päivää sillon kun se sitä tarvii, eihän harjoittelusta olisi muuten enää etes hyötyä! :)
 
joulusentit pois
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2006 klo 21:38 äätä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2006 klo 15:28 joulusentit pois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 23:45 äätä kirjoitti:
pystyitkö tekeen sarjat läpi ekalla kerralla..? piettekö taukoja välisä..? mie oon iha rapa kunnossa!!!!! :'( :'( :'( :headwall: :headwall:
en uskonutkaan olevani oikeesti näi huonossa jamassa!
Teen sitä kirjaa, jossa aloitetaan vähillä toistoilla, teetkö sinäkin sitä?

Oli just sopivaa mulle aloittaa parista kymmenestä toistosta. En tosiaankaan olisi jaksanut heti mitään sataa vääntää mitä kuulemma jossain toisessa kirjassa mainitaan heti alkuun.

Mutta taukoja voi pitää sen mukaan kuin tuntuu :wave:
Sitä paremmalta sitten tuntuu kun alkaa jaksaa enemmän.


Ite oon pitänyt nyt kaksi välipäivää, kun alkoi niin krampata että pyöräillessä kipeytyi kun joutui vielä jännittämään pystyssä pysymistä.

Tehokasta silti, motivoi kivasti kun ei ole pelkkiä lupauksia vaan oikeita tuloksia :p
miul on se 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa kirja kun ei meijän kirjastosta sitä ihannevartaloo löytyny. Siinä tosiaan alotetaan heti 100 toistosta! Ei oo ku vaa tuo yks "taso", mut kiva kuulla etten ookkaa ni huonossa kunnossa ku luulin! HUH!! se 20 miullakin menee kerralla ja sit paussia =) millo siinä vaihetaan niitä tasoja eli kauan tehään ykköstä ja millä toistoilla, kakkosta... jne. ? ois kiva itekkin porrastaa nuo liikkeet. Huomais ehkä paremmin kehitystä.
:D :D
hyvä se on muistaa kuunnella kehoa tässäkin asiassa ja pitää väli päivää sillon kun se sitä tarvii, eihän harjoittelusta olisi muuten enää etes hyötyä! :)
Äätä, tässä sulle vähän toistoja päivittäin
/ =vaihe vaihtuu eri tasolle:
verryttely käsivarsille 25 30 40 50 /30 40 50 60 75/50 60 70 80 90 100
kaulan venytykset 2 3 4 5/5 joka päivä/5 joka päivä
vatsaliikkeet 25 30 35 40/ 30 40 50 60 70/50 60 70 80 90 100
venytys lattialla laskien...asti 30 45 60 60/60 joka päivä/50 joka päivä
pään ja niskan taivutukset 1 päivittäin kaikilla tasoilla

4 vaiheessa 100 toistoa kaikissa paitsi kaulan alueen venytyksissä, venytys lattialla 60 laskien. Kaiken kaikkiaan siis 30 päivää koko ohjelman läpiviemiseen, tauko päivät poislukien.

Eri tasoilla vaikeustaso muuttuu, asento muuttuu raskaammaksi. Siitä syystä aloitetaan kevyemmin ja vartalo muokkaantuukin asteittain. Esim. vatsalihakset rakentuu sit ylhäältä alaspäin ja alussa näyttää siltä että alavatsa pömpöttää. Reisissä sama juttu, massat lähtee liikkeelle vähäsen kerrallaan ja yksi kohta pullottaa hetken enemmän.

Liikunnan iloa :wave:
 

Äätä, tässä sulle vähän toistoja päivittäin
/ =vaihe vaihtuu eri tasolle:
verryttely käsivarsille 25 30 40 50 /30 40 50 60 75/50 60 70 80 90 100
kaulan venytykset 2 3 4 5/5 joka päivä/5 joka päivä
vatsaliikkeet 25 30 35 40/ 30 40 50 60 70/50 60 70 80 90 100
venytys lattialla laskien...asti 30 45 60 60/60 joka päivä/50 joka päivä
pään ja niskan taivutukset 1 päivittäin kaikilla tasoilla

4 vaiheessa 100 toistoa kaikissa paitsi kaulan alueen venytyksissä, venytys lattialla 60 laskien. Kaiken kaikkiaan siis 30 päivää koko ohjelman läpiviemiseen, tauko päivät poislukien.

Eri tasoilla vaikeustaso muuttuu, asento muuttuu raskaammaksi. Siitä syystä aloitetaan kevyemmin ja vartalo muokkaantuukin asteittain. Esim. vatsalihakset rakentuu sit ylhäältä alaspäin ja alussa näyttää siltä että alavatsa pömpöttää. Reisissä sama juttu, massat lähtee liikkeelle vähäsen kerrallaan ja yksi kohta pullottaa hetken enemmän.

Liikunnan iloa :wave:
[/quote]

Kiitos tosi paljon!! :hug: nyt pitää alkaa iha tosissaan tekeen ja treenaan, jospa miekin niitä tuloksia saisin! :D
 
Hei ja auttakaa minua te jotka teette ohjelmaa kirjasta 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa...eli siis tuo pakara-ja lantioliike 2..tuntuu olevan ihan mahoton saada jalka ylös niin että lantion on edessä...eli kuinka kauan meni ennekuin tätä liikettä pystyi tekemään eds jollakin lailla..olisin toooosi kiitollinen vastauksista...että tietäis ittekkin milloin voi odottaa jonkinlaista suoritusta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 14:58 Almiina kirjoitti:
Hei ja auttakaa minua te jotka teette ohjelmaa kirjasta 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa...eli siis tuo pakara-ja lantioliike 2..tuntuu olevan ihan mahoton saada jalka ylös niin että lantion on edessä...eli kuinka kauan meni ennekuin tätä liikettä pystyi tekemään eds jollakin lailla..olisin toooosi kiitollinen vastauksista...että tietäis ittekkin milloin voi odottaa jonkinlaista suoritusta.
moi! =) Mie lainasin saman kirjan maanantaina ja tuskailin myös saman liikkeen kanssa. Eka joutuin toisella kädellä nostaan jalan ylös ja sit liikettä pysty tekeen ihan ohjoitten mukaan. Kyl mie kauan aikaa sitä kokeilinkin! "tunnin" ohjelmaan sain tuhlattua 2tunti, enkä edes tehny kaikkia toistoja, enemmänkin vaan harjottelin asenteja.! Nyt olen kolmena iltana tehny sitä ja enään ei ole ongelmia nostaa jalkaa. B) Kyllähän se eka nosto tuntuu vielki raskaimmalta, mut kyl se jalka jo kohuaa!! Jaksat vaan yrittää niin kyllä se siitä lähtee! :) Tsemppiä harjoitteluun! :hug:
Tuossa yllä on muuten joulusentit pois laittanu tasot ihannevartalo 30 päivässsä -kirjan mukaan jos haluat jaksottaa harjoittelua!
 
Talviomena
niin ja mä haluisin tosta 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa kirjasta tietää että miten hitossa ton ohjelman voi muistaa ulkoa vai miten te sitä jumpaatte..Ja sitten kun tossa on noita tanko liikkeitä niin kis ne hoidatte..ei mulla ainakaan ole kotona rekkiä ja puolapuita siitä tangosta puhumattakaan
:ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 15:25 Talviomena kirjoitti:
niin ja mä haluisin tosta 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa kirjasta tietää että miten hitossa ton ohjelman voi muistaa ulkoa vai miten te sitä jumpaatte..Ja sitten kun tossa on noita tanko liikkeitä niin kis ne hoidatte..ei mulla ainakaan ole kotona rekkiä ja puolapuita siitä tangosta puhumattakaan
:ashamed:
Mie roikun yleesä pöydässä...ihan sama kait se on kuha jostain kiinni saa. oon miettiny iha samaa et mitehä sit ku kirja pitää palauttaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 14:58 Almiina kirjoitti:
Hei ja auttakaa minua te jotka teette ohjelmaa kirjasta 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa...eli siis tuo pakara-ja lantioliike 2..tuntuu olevan ihan mahoton saada jalka ylös niin että lantion on edessä...eli kuinka kauan meni ennekuin tätä liikettä pystyi tekemään eds jollakin lailla..olisin toooosi kiitollinen vastauksista...että tietäis ittekkin milloin voi odottaa jonkinlaista suoritusta.
mulla kanssa tuotti vaikeuksia saada jalka ylös, mut nyt jo nousee hyvin. en myös saanut avva sulje liikkeestä jalkoja ylös,nyt pystyn tekemään jo 4 kertaa 10. itse sain tosi hyviä tuloksia. mahasta ei niinkään lähe mutta lantiosta on mennyt joku 16cm ja reidestä noin 8cm.nyt oon alkanut taas uudestaan tekee kun on tossa välissä vähän laiskistuttanut :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 15:28 Dietorelle kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 14:58 Almiina kirjoitti:
Hei ja auttakaa minua te jotka teette ohjelmaa kirjasta 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa...eli siis tuo pakara-ja lantioliike 2..tuntuu olevan ihan mahoton saada jalka ylös niin että lantion on edessä...eli kuinka kauan meni ennekuin tätä liikettä pystyi tekemään eds jollakin lailla..olisin toooosi kiitollinen vastauksista...että tietäis ittekkin milloin voi odottaa jonkinlaista suoritusta.
mulla kanssa tuotti vaikeuksia saada jalka ylös, mut nyt jo nousee hyvin. en myös saanut avva sulje liikkeestä jalkoja ylös,nyt pystyn tekemään jo 4 kertaa 10. itse sain tosi hyviä tuloksia. mahasta ei niinkään lähe mutta lantiosta on mennyt joku 16cm ja reidestä noin 8cm.nyt oon alkanut taas uudestaan tekee kun on tossa välissä vähän laiskistuttanut :ashamed:
missä ajassa sie nui hyvät tulokset sait? osaankohan tehä niitä oikein ku tuntuu et vatsa liikkeistä tulee vaa kylkiluitten kohalta kipiäx, mutta ite mahassa ei tunnu mint???
 
Talviomena
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 15:28 äätä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 15:25 Talviomena kirjoitti:
niin ja mä haluisin tosta 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa kirjasta tietää että miten hitossa ton ohjelman voi muistaa ulkoa vai miten te sitä jumpaatte..Ja sitten kun tossa on noita tanko liikkeitä niin kis ne hoidatte..ei mulla ainakaan ole kotona rekkiä ja puolapuita siitä tangosta puhumattakaan
:ashamed:
Mie roikun yleesä pöydässä...ihan sama kait se on kuha jostain kiinni saa. oon miettiny iha samaa et mitehä sit ku kirja pitää palauttaa...
No mä ostin just huutonetistä ton kirjan omaks,postikuluineen maksoi 11e,kun ei meidän kirjastossa ollu kun sellanen selkäjumppa.
Mut miten sie siitä pöydästä roikut??Ei meillä ole niin korkeita pöytiä :whistle: vaikka en olekkaan kuin 156cm pitkä :LOL:
Ei mut oikeesti vinkkejä miten ootte toteuttaneet nuo hommat.. :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 15:30 äätä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 15:28 Dietorelle kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 14:58 Almiina kirjoitti:
Hei ja auttakaa minua te jotka teette ohjelmaa kirjasta 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa...eli siis tuo pakara-ja lantioliike 2..tuntuu olevan ihan mahoton saada jalka ylös niin että lantion on edessä...eli kuinka kauan meni ennekuin tätä liikettä pystyi tekemään eds jollakin lailla..olisin toooosi kiitollinen vastauksista...että tietäis ittekkin milloin voi odottaa jonkinlaista suoritusta.
mulla kanssa tuotti vaikeuksia saada jalka ylös, mut nyt jo nousee hyvin. en myös saanut avva sulje liikkeestä jalkoja ylös,nyt pystyn tekemään jo 4 kertaa 10. itse sain tosi hyviä tuloksia. mahasta ei niinkään lähe mutta lantiosta on mennyt joku 16cm ja reidestä noin 8cm.nyt oon alkanut taas uudestaan tekee kun on tossa välissä vähän laiskistuttanut :ashamed:
missä ajassa sie nui hyvät tulokset sait? osaankohan tehä niitä oikein ku tuntuu et vatsa liikkeistä tulee vaa kylkiluitten kohalta kipiäx, mutta ite mahassa ei tunnu mint???
mä mittasin itseni 4 kerran jälkeen ja uudestaan 6 kerran jälkeen. oli kahdessa päivässä lähtenyt lantiosta 8cm ja reidestä 5cm.
sen jälkeen ei lähtenyt enää niin nopeasti, mutta noi kaikki sentit on lähtenyt noin kuukaudessa. ei kyllä moni muu jumppa tuo tälläisiä tuloksia. ei mullakaan mahassa tunnu mitään seuraavana päiovänä ja maha ei ole edes pinentynyt monta senttiä. onkohan kukaan saanut mahasta paljon pois?olis just se kohta mistä haluasin mieluiten pois.

ja niin mä jätän vallan sen ensimmäisin jutun missä roikutaan ni pois ja sit sen pakaraliikkeen mitä kielletään jos on ollut iskiasta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 15:31 Talviomena kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 15:28 äätä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 15:25 Talviomena kirjoitti:
niin ja mä haluisin tosta 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa kirjasta tietää että miten hitossa ton ohjelman voi muistaa ulkoa vai miten te sitä jumpaatte..Ja sitten kun tossa on noita tanko liikkeitä niin kis ne hoidatte..ei mulla ainakaan ole kotona rekkiä ja puolapuita siitä tangosta puhumattakaan
:ashamed:
Mie roikun yleesä pöydässä...ihan sama kait se on kuha jostain kiinni saa. oon miettiny iha samaa et mitehä sit ku kirja pitää palauttaa...
No mä ostin just huutonetistä ton kirjan omaks,postikuluineen maksoi 11e,kun ei meidän kirjastossa ollu kun sellanen selkäjumppa.
Mut miten sie siitä pöydästä roikut??Ei meillä ole niin korkeita pöytiä :whistle: vaikka en olekkaan kuin 156cm pitkä :LOL:
Ei mut oikeesti vinkkejä miten ootte toteuttaneet nuo hommat.. :flower:

Riippuu liikkeestä. Esim siin auki-kiinni liikkeessä piän käjet lattiassa ja sit niis pakara jutuissa otan pöyän kulmasta kii tai sit työnnä toisel käel lattiasta. Eihä ne mee kyl niitten ohjoitten mukaan ku ei oo olkapäät pyöreenä, jne. mut kyl se silti tuntuu iha oikiass paikassa.
=) Pitäs käyä itekki kahtomasa josko siellä ois mullekki sellanen. eile oli, mut en sit kumminkaan huutanu sitä vaa aattelin et jos sinne tulis se ihannevartalo 30 päivässä -kirja, mut sama tuo taitaa olla kumpi on. Melkein samat liikkeet niis kumminkin on! :)
 
kiitos äätä ja dietorelle! ihana kuulla ettei se muillakaan onnistu heti..että ei tässä auta muuta kuin jatkaa...

dietorelle..sinähän olet ihan konkari kun noin paljon oot saanu senttejä veke.. :flower: onnea!...ehkä minäkin joskus.. =)

niin vielä mistä mä voisin tietää/tuntea että teen ko. liikkeen oikein. koonnatteko oikein ajatuksen kans lantiota? ja tuntuuko liike paikallisesti pakarassa polttavalta..ku mulla oikeestaan vaam silloin ku olen liikkeen saanu tehtyä niin tuntuu pakarassa että jotain on tapahtunu. =)
välillä tuntuu että teenkö mä noi pakaraliikkeet väärin..kyllä minäkin asentoa olen parannellut ja keskittyny oikeen kunnolla...että luulen kuitenki että olen ihan oikeassa asennossa..mut en sitte tiiä.
nyt taas kun jumppa on ohi niin pakaroissa ei oikein tunnu miltään...vatsassa ainoastaan vähän..kuuluuko jumpan jälkeen olla olo kuin maratonin jälkeen ... =) sekavaa juttua..mut hos joku ymmärtää niin hyvä :LOL:
 
Arvoisat jumppaajat!
Tein tänään ekan kerran sen callanetics-jumpan. Ja ei tuntunu liikkeitten aikaan juuri missään miltään...siispä epäilin. Mutta nyt, noin 30min jälkeenpäin koko vartalo valahti ihan veltoksi ja lihaksissa tuntuu sellanen ovela tunne...en vaan osaa sitä sanoin kuvata.
Onko tämä nyt siis oikein??? Miltä teistä on tuntunu jumpan jälkeen?
Miten ihmeessä tällä jumpalla voi saada noin nopeesti tuloksia kuten te ootte saanu? siis monia monia senttejä lähteny muutamassa päivässä....Usko mulla kyllä on nyt kovalla koetuksella!
 
teenkö jotain väärin ku en saa kunnolla tuntumaan? toistoja oon pystyny lisäämään, mutta tuntuu aika ouvolta kun harjoittelun jälkeen tuntuu tosi vähä aikaa ja sit ei mitn enää... aika outoo! vai tuntuuko teillä muillakaan?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 08:26 minnu kirjoitti:
kyllä siitä pitäs huomata kun tulee se tutina/tärinä liikkeitä tehdessä että on kunnolla tehnyt!!
eile sain eka kerran tuntumaan just sen mahottoman (!!!) tärinän! JEEEE!!! Viikkoha tosa tais mennä harjotellessa, mut jospa nyt alkas luistaan=) Minäkö muka joteki hias oppimaan... :p Ja eiku jumppaan! :D
 
äätä !
hieno homma..taidat olla yhtä hidasoppinen kun mä..sainku sainkin tuntumaan nuo pakaraliikkeet nyt jossakin..tärisyttää ja vapisuttaa..ja yli viikkohan siin meni. muut on kyllä onnistunu het melkeen alussa..nuo pakaraliikkeet vähän hakusessa..ehkäpä tämä tästä nyt..vaikka en ole senkoommin mitään muutosta huomannut kropassa. ehkä hieman housut löystyny...

entä miten muilla sujuu? yks kyssäri painosta...mulla ollu ruokavalio rempassa ja nyt 2 viikkoa ilman mitään makeaa ja muutenki tosi kevyttä sapuskaa...eli painoa ois pitäny lähtä..mutta ei! samassa junnaa..johtuuko tämä tosiaan tästä jumpasta? jumpasta ollu ehkä hieman kaventava vaikutus.
kuinkas muilla kuinka nopeaa tulos on näkyny? onko mahdollista että tuloksia voi tulla vielä rajummin kun aikaa menee?
mulla siis mitat 169cm ja 67kg ja haaveenani olisi tuo 60kg eli 7 kiloa kun sais niin aah..ihanaa... :kieh:

iloisia jumppahetkiä!!! ja kertoilkaa kuulumisia.
 

Yhteistyössä