Takapakkiakin on tullut. Nimittäin tuossa nelosvaiheessa on ne yhden jalan nostot (toinen jalka 10 cm etäisyydellä maasta ja toinen kohotettuna kohti kattoa) ja ne on ihan mahdottomia mulle! En pysy tasapainossa sitten millään; koko kroppa tärisee hillittömästi kun pitää pyöreällä pepulla pysytellä samalla kun supistaa vatsaa. Ja sääriä mun on mahdoton saada edulliseen kulmaan niissä kahden jalan nostoissa, kun ei vain taivu :ashamed:
Onko muilla tapahtunut samanlaista? Nyt eilen jouduin ihan ensimmäistä kertaa pitämään taukoja toistojen välissä... Ja olen "huijannut" noissa nelosvaiheen kahden jalan nostoissa sen verran että tuen varovasti käsilläni polven takaa niitä jottei taipumattomuudesta johtuva tärinä ole ihan mahdoton. Pidin tässä yhden välipäivänkin, että josko olisivat vaan rasittuneet liikaa nuo vatsalihakset kun olen yhtä päivää lukuunottamatta tehnyt treenin jokaikinen päivä.
Mietin että josko sekin vaikutti tuohon eilen ilmaantuneeseen "taantumiseen" että tein ensimmäisen kerran illalla treenin kun yleensä olen sen tehnyt lasten päiväuniaikaan - ja olin aika vasta syönyt iltaruuan. Oletteko huomanneet sillä vaikutusta?
Aion kuitenkin jatkaa ohjelman loppuun asti tottakai, siirrän itseni vain päiväaikaan. Eikä nuo jo saavutetut ulkonäköedut ole onneksi kadonneet mihinkään