K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli vaan aika raskasta avata äsken tämä ketju ja huomata, että heti aamusta alkaen keskustelu on koskenut lähinnä eilisiä viestejä ja jankattu niistä. Sen lisäksi on metsästetty ja syytetty muita trolleiksi jne. jne. Minusta tuollainen sitä trollailua ja spämmäilyä vasta onkin, kun täytetään koko ketju negatiivisella valituksella. Syyllistyn siihen nyt itsekin, mutta ketjun henki on vaan todella raskas.
Jos joskus keskusteltais muustakin kuin valittamisesta ja siitä, kuka on oikeassa, ois kiva🙏

vierailija
Mä en löydä yhtään sellaista kommenttia, jossa B:tä olisi tänään jotenkin solvattu törkeästi?
Mä en käyttänyt sanoja solvattiin törkeästi, ne on ihan omiasi. Sanoin että ikävämpää viestiä alkoi tulla heti siihen perään. Niin kuin alkoikin. Ja niitä ikäviä oli edellisenä päivänä vaikka kuinka paljon. Ne ei siis valitettavasti lopu vaan ignooraamalla asia, niin kuin joskus ajatellaan. Mut mä en ainakaan kommentoi enää tähän aiheeseen mitään, ei tää keskustelu lopu muuten millään.

vierailija
Onko se joku kompostin tyyppi, joka käy ilmiantamassa kaikki vauvan viestit. Nytkään tänään ei ole yhtään viestiä, kun ne kaikki on poistettu. Täällä puhuttiin poistelutalkoista.

vierailija
Mä en käyttänyt sanoja solvattiin törkeästi, ne on ihan omiasi. Sanoin että ikävämpää viestiä alkoi tulla heti siihen perään. Niin kuin alkoikin. Ja niitä ikäviä oli edellisenä päivänä vaikka kuinka paljon. Ne ei siis valitettavasti lopu vaan ignooraamalla asia, niin kuin joskus ajatellaan. Mut mä en ainakaan kommentoi enää tähän aiheeseen mitään, ei tää keskustelu lopu muuten millään.
Jankuti Jankuti vänk vänk.

Yhteistyössä