Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
tero
Varsinkin maksimipaineella pumpatessa (vettä ei enää venttiilistä ruiskua ulos) harjoituksen loppupäässä (viimeiset 10min) kalu on todella venynyt ja paisunut, näyttää siltä että iho paikoitellen ei anna periksi. Paikoitellen kalu on paksumpi eri kohdista mistä iho ilmeisesti antaa periksi enemmän.

Tänään treenatessa 20cm raja saavutettu. Next target 23cm.
Moi Aatu. siisti mitta, yep. alat olla aika lähellä mua.Mitattu 23,7, mikä on jossain mun vanhassa viestissä. Jatka vaan treeniä, Suosittelen, että
rasvaat ennen treeniä. Silloin sun iho antaa enemmän periksi ja voi vaikuttaa myönteisesti kehitykseen. t. Tero
 
Viimeksi muokattu:
Aatu32vee
Moi Aatu. siisti mitta, yep. alat olla aika lähellä mua.Mitattu 23,7, mikä on jossain mun vanhassa viestissä. Jatka vaan treeniä, Suosittelen, että
rasvaat ennen treeniä. Silloin sun iho antaa enemmän periksi ja voi vaikuttaa myönteisesti kehitykseen. t. Tero
Täytyy kokeilla tota rasvaamista. Minkä mittaisia sessioita itse muuten harjoitat? Mulla treeni n. 30-50 min tällä hetkellä. Joka päivä ei kerkeä, mutta n. 4 krt viikkoon yritän ehtiä "rentoutumaan".
 
Viimeksi muokattu:
aloittelija
Moi Aatu. siisti mitta, yep. alat olla aika lähellä mua.Mitattu 23,7, mikä on jossain mun vanhassa viestissä. Jatka vaan treeniä, Suosittelen, että
rasvaat ennen treeniä. Silloin sun iho antaa enemmän periksi ja voi vaikuttaa myönteisesti kehitykseen. t. Tero

Käytätkö rasvaamisen vesiliukoista liukkaria vai onko parempaa suositella?
 
Viimeksi muokattu:
tero
Täytyy kokeilla tota rasvaamista. Minkä mittaisia sessioita itse muuten harjoitat? Mulla treeni n. 30-50 min tällä hetkellä. Joka päivä ei kerkeä, mutta n. 4 krt viikkoon yritän ehtiä "rentoutumaan".

Yep. Noin. 4 krt vk mullakin ja puoli tuntia kerrallaan. Jos laiskistuu niin homma menee käsistä.Oon yrittänyt pitää säännällisyyttä yllä, niinkun puntiksellakin. Muuten ei tapahdu mitään kehitystä.
 
Viimeksi muokattu:
Aatu32vee
Moro. Ihan apteekista saatavaa Apobase rasvaa.Käy moneen muuhunkin tarkoitukseen.

Nonii. Koitettu Apobase rasvan kanssa. Vinkkinä: ei kannata rasvata palleja tai ihan kyrvän juuresta, koska silloin iho liukuu/liikkuu helpommin ja jatkuvasti sai varoa kassejaan imeytymästä putkeen. Ens kerralla taas kokemusta viisaampana. Selkeästi helpommin ja nopeammin tuli saavutettua entinen "ennätysmitta", harmi että piti lopettaa kesken kun kassit jatkuvasti karkailivat putkeen. :)
 
Viimeksi muokattu:
tero
Nonii. Koitettu Apobase rasvan kanssa. Vinkkinä: ei kannata rasvata palleja tai ihan kyrvän juuresta, koska silloin iho liukuu/liikkuu helpommin ja jatkuvasti sai varoa kassejaan imeytymästä putkeen. Ens kerralla taas kokemusta viisaampana. Selkeästi helpommin ja nopeammin tuli saavutettua entinen "ennätysmitta", harmi että piti lopettaa kesken kun kassit jatkuvasti karkailivat putkeen. :)
Ok. Mulla ei ole ollut tota ongelmaa, mutta kiitti vinkistä. Kun vielä sais vähän pituutta lisää niin saisin itseltäni suihin. Joku tavoite pitää aina olla. t.Tero
 
Viimeksi muokattu:
Harrastuksista
Nonii. Koitettu Apobase rasvan kanssa. Vinkkinä: ei kannata rasvata palleja tai ihan kyrvän juuresta, koska silloin iho liukuu/liikkuu helpommin ja jatkuvasti sai varoa kassejaan imeytymästä putkeen. Ens kerralla taas kokemusta viisaampana. Selkeästi helpommin ja nopeammin tuli saavutettua entinen "ennätysmitta", harmi että piti lopettaa kesken kun kassit jatkuvasti karkailivat putkeen. :)

Ei millään pahalla mutta sallikaa minun nauraa: " kun kassit jatkuvasti karkailivat putkeen".
 
Viimeksi muokattu:
Ville Pekka
Annappa kaveri hyviä joogaohjeita. Kinnostaisi.Oon kyllä aika hoikka ja notkea jä käyn salilla ja uimassa. Ilmeisesti pitää tehdä jotain uudentyyppisiä lihas-sarjoja? t. Tero
Kysymys Terolle.

Kun käyt uimahallissa, niin käyt varmaan saunassakin siellä. Onko sulle koskaan huomauteltu kalun koosta tai tuijoteltu syrjäsilmällä? Varmaan sullakin on tuo lepomitta aikamoinen. Onko kuinka pitkä?

Minulle on huomauteltu ja tuijoteltu, kun lepomittani on 19 cm. Käytössä on kans goliath pumppu. Niin eihän sitä erektiomittaa siellä kukaan nää, kun ei se kyrpä siellä ala jöpöttämään. Mun lepomittani on kyllä venähtänyt vuoden aikana aika paljon. Erektiomittaa ja paksuutta koetan kasvatella.
 
Viimeksi muokattu:
tero
Kysymys Terolle.

Kun käyt uimahallissa, niin käyt varmaan saunassakin siellä. Onko sulle koskaan huomauteltu kalun koosta tai tuijoteltu syrjäsilmällä? Varmaan sullakin on tuo lepomitta aikamoinen. Onko kuinka pitkä?

Minulle on huomauteltu ja tuijoteltu, kun lepomittani on 19 cm. Käytössä on kans goliath pumppu. Niin eihän sitä erektiomittaa siellä kukaan nää, kun ei se kyrpä siellä ala jöpöttämään. Mun lepomittani on kyllä venähtänyt vuoden aikana aika paljon. Erektiomittaa ja paksuutta koetan kasvatella.
Moi Ville-Pekka,

On huomauteltu monia kertoja ja sama kävi intin saunassa Öbiksessä. Ei mua haittaa
Mulla on saman mittainen levossa kuin sulla ja paksutta riittävästi.
Ainut tavoite on enää, että sais vähän pituuta lisää ja kuten aiemmassa viestissäni, että saisin iteltäni suihin.
 
Viimeksi muokattu:
tero
Moro Tero,

Mitäs jos hommaisit itsellesi naisen joka ottaisi suihin? Eikös se olisi paljon mukavempaa kun joku vain imisi eikä tarvitsisi itse tehdä mitään? Vaikutat niin retardilta että voisit alkaa kehittää tuota yläpäätä vähän enemmän.
 
Ville-Pekka
Moi Ville-Pekka,

On huomauteltu monia kertoja ja sama kävi intin saunassa Öbiksessä. Ei mua haittaa
Mulla on saman mittainen levossa kuin sulla ja paksutta riittävästi.
Ainut tavoite on enää, että sais vähän pituuta lisää ja kuten aiemmassa viestissäni, että saisin iteltäni suihin.
Mietin tuota vastaustasi ja pohdin mikä on tuo Öpis. Tarkoititko kenties Upinniemeä? Olen aivan toiselta laidalta Suomea, että en ole oikein tietoinen siitä.

Pumppailtu on jo aamuharjoitukset ja illalla lisää. Säännöllisyys on tärkeää.
 
Viimeksi muokattu:
tero
Mietin tuota vastaustasi ja pohdin mikä on tuo Öpis. Tarkoititko kenties Upinniemeä? Olen aivan toiselta laidalta Suomea, että en ole oikein tietoinen siitä.

Pumppailtu on jo aamuharjoitukset ja illalla lisää. Säännöllisyys on tärkeää.

Moro. Ok. Joo, Öbis on Upinniemi. Minäkin jatkan pumppailua tossa alkuillasta.
 
Viimeksi muokattu:
Jani37v
Moro!

Tuli alkuviikosta hetken mielijohteesta hommattua tuo Hercules. Yllätyin oikein kuinka paljon tuo veden kanssa venyttää kalun huikeisiin mittoihin, en olisi uskonut, että pumpun asteikolla venyy heti näin alkupäivinä peräti 18,5 cm kohdille. Paksuuttakin pukkaa aika paljon, joten jos tuo oikeasti kasvattaa niin eihän tuossa ole pituusvaraa kuin noin 2 cm ja paksuutta ei paljoakaan kun tulee seinämät vastaan... Huomaa kyllä hyvin, miten kalu on piristynyt jo muutaman käytön jälkeen, vapaa-ajalla roikkuu enemmän ja sykähtelee. Mielenkiintoista nähdä tuleeko mittoihin parannuksia... :)
 
Bigger-John
Tänään uusi enkka Herculeksella. Pitkälti yli 20cm pumpun asteikolla, ei ole enää pitkästi että ottaa nuppi päätyyn
kiinni. Todella hyvä fiilis kun näkee kehitystä.
Onneksi on jo tuo Goliath, koska Herculeksessa alkaa tosiaan vara loppua.We
 
puppaaja
joo eli alotin puppmppauksen tiistai iltana. Olen pumppaillut tähänmennessä 2 kertaa päivässä kerran aamulla ja kerran illalla 15-20min. Tuloksiakin huomaa jo. Ajattelin vain kysyä, että onko tuo 2 kertaa päivässä liikaa vai pitäisikö jättää pumppaus kertaan / päivä? Kulli meinaa välillä muuttua sinertäväksi jos täysillä paineilla pumppailee, eli onko tuosta haittaa? pitäisikö aloitella pienemillä paineilla? mitään kipuja ei ole tullut mutta väri muuttuu pumpusta poisotettaessa täysillä paineilla palautuu kuitenkin nopeasti normaaliksi. Kyseessä siis bathmate hercules pumppu. Arvostaisin jos joku kehtaisi vastata. Kiitos
 
Bigger-John
joo eli alotin puppmppauksen tiistai iltana. Olen pumppaillut tähänmennessä 2 kertaa päivässä kerran aamulla ja kerran illalla 15-20min. Tuloksiakin huomaa jo. Ajattelin vain kysyä, että onko tuo 2 kertaa päivässä liikaa vai pitäisikö jättää pumppaus kertaan / päivä? Kulli meinaa välillä muuttua sinertäväksi jos täysillä paineilla pumppailee, eli onko tuosta haittaa? pitäisikö aloitella pienemillä paineilla? mitään kipuja ei ole tullut mutta väri muuttuu pumpusta poisotettaessa täysillä paineilla palautuu kuitenkin nopeasti normaaliksi. Kyseessä siis bathmate hercules pumppu. Arvostaisin jos joku kehtaisi vastata. Kiitos
Suosittelen yhtä kertaa päivässä. Ja ei välttämättä edes joka päivä. Juuri tuon ihon tummumisen takia kannattaa rajoittaa.
Liian nopeita tuloksia ei kannata yrittää hakea, peniksen kasvatus on, vuosien projekti ja vaatii paljon aikaa ja kärsivällisyyttä.
 
Viimeksi muokattu:
pumppump
joo eli alotin puppmppauksen tiistai iltana. Olen pumppaillut tähänmennessä 2 kertaa päivässä kerran aamulla ja kerran illalla 15-20min. Tuloksiakin huomaa jo. Ajattelin vain kysyä, että onko tuo 2 kertaa päivässä liikaa vai pitäisikö jättää pumppaus kertaan / päivä? Kulli meinaa välillä muuttua sinertäväksi jos täysillä paineilla pumppailee, eli onko tuosta haittaa? pitäisikö aloitella pienemillä paineilla? mitään kipuja ei ole tullut mutta väri muuttuu pumpusta poisotettaessa täysillä paineilla palautuu kuitenkin nopeasti normaaliksi. Kyseessä siis bathmate hercules pumppu. Arvostaisin jos joku kehtaisi vastata. Kiitos

Joo mustelmia voi tulla ja muutakin, mutta kyllä ne sit häippäsee, kun jatkaa vaan. Sinertäminen on merkki siitä, että tehoo se.
Mä ostin toin Androbath pumpun ja mmulla alko kalu kasvamaan heti. pelkkää positiivista on vain sanottavaa. on nääs uus tuote markkinoilla. tos just vetäsin 15 min. ja komeelta näyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Bigger-John
Eilen illalla Goliathilla pitkästä aikaa pumpatessa huomasin yhden jutun.
Verrattuna Herculekseen, imu tuntui "syvemmällä", eli aivan tuolla kyrvän juuressa tuntui vetoa ulospäin. Pidän tätä hyvänä. Tuolla mulkun juuressa on juurikin sitä varaa venymiseen, sieltähän leikkauksetkin pituutta tekevät.
Alan pumpata Goliathilla nyt useammin, vaikka se onkin laitteen koon vuoksi työläämpää kuin Herculeksella.
 
Ville-Pekka
Moro. Ok. Joo, Öbis on Upinniemi. Minäkin jatkan pumppailua tossa alkuillasta.

Moro Tero. Kiitos vastauksesta. Oletko koskaan kokeillut pumpata goliathilla niin ,että päästät pallit pumppuun? Painetta pumpataan vähitellen isommaksi ja annetaan imun vetää koko penistä pallien takaa.
Tuntuu ihan mukavalta, kun pallit turpoo isoksi. Tohon goliathiin sopii kyllä sisään. Rasvaa kannattaa käyttää silloin palleihin myös,että liukuu paremmin pumppuun. Kasvattelen nyt myös palleja isommaksi.
 
Viimeksi muokattu:
HuuHaata
Moro Tero. Kiitos vastauksesta. Oletko koskaan kokeillut pumpata goliathilla niin ,että päästät pallit pumppuun? Painetta pumpataan vähitellen isommaksi ja annetaan imun vetää koko penistä pallien takaa.
Tuntuu ihan mukavalta, kun pallit turpoo isoksi. Tohon goliathiin sopii kyllä sisään. Rasvaa kannattaa käyttää silloin palleihin myös,että liukuu paremmin pumppuun. Kasvattelen nyt myös palleja isommaksi.

Kaiken edellisen humpuukin lisäksi nyt tuli pohjat. "Kasvattelen nyt myös palleja isommaksi." Kivekset saattavat hetken olla turvoksissa mutta et niitä tuolla tavalla kasvata.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä