Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
tero
Alkuperäinen kirjoittaja Jäykkä Janne;11334638:
Moro vaan pitkästä aikaa.

Pumppailut ollu yli vuoden tauolla. Kotona sattui aikoinaan tapaturma ja ollaan jouduttu muuttamaan pariin kertaan. Tänään kaivoin Bathmaten esiin ja pumppailin. piti edellisiä viestejäni selailla jostain sivulta 24-25 ja voin sanoa, ettei maksimi ole enää sama. En tosin pumpannu kuin 10minuuttia tosta pitkästä tauosta johtuen. Nyt pituus tyssäs johonkin 16 tietämille (bathmaten asteikko), mutta paksuudessa eron jo taas huomas.

Josko taas jaksaisi pumppailla aktiivisemmin. Mukava huomata että vielä samoja hemmoja kirjoittelee. Esim. Bigger-John ja kirjoituksista voi päätellä, että isompi on ;)
moro. mulla on edelleen se 23,7, mutta paksuutta pitäisi saada vielä lisää. täytyy vaan jaksaa pumpata. toi tauko on paha. se "kuihtuu" sulla. mä yritän tota paksuutta saada.t.tero
 
mr.maksa
Morot!

Taas melko pitkään mennyt edellisestä kirjotuksestani, kun täpinöin tuosta Andro-penistä vastaavasta extenderistä. Se tosiaan toimi todella hyvin ja lopulta löytyi melko mukavat kiinnityssysteemitkin. Mutta tuollaisen n. 3kk venytysharjoitteiden jälkeen tuntui, että olisi hankalampi saada erektio, tunnottomuutta sekä erektiokulman laskua. Hyvinkin mahdollista, että puhtaasti psyykkisiä oireita, mutta enpä halunnut riskeerata ja jätin venyttelyt sikseen. Pelkäsin jo aiheuttaneeni pysyviä vaurioita, mutta kegel, jelg- ja pumppausharjotukset on nyt saaneet hepin taas huippuiskuun. :D

Tuon venytyslaitteen aikaan erektio oli parhaillaan n. 19,5cm ja bathmatessa päästiin tuonne 21cm tuntumaan. Nyt ilman venytyksiä tulokset on about sentin pienemmät. Lähtömittojen ollessa sen nipin napin 16cm, voin kyllä ensimmäisen vuoden kehitykseen olla varsin tyytyväinen. Melkolailla ennakkoarvailuijen mukaisestihan se meni, että 2-3cm pitäisi aktiivitreenillä olla melko helposti saavutettavissa. Kasvuhan on sen verran hidasta, ettei sitä itse juurikaan huomaisi, kuten ei muijakaan. Tosin aiempaan muutoksena, että aivan viime aikoina ollaan kuitenkin ruvettu tässäkin taloudessa yltämään sinne emännän kuuluisaan pohjaan asti... :) Kovasti tekisi mieli koittaa tuota venytintä vielä uudemman kerran, mutta kyllä se sen verran säikäytti, että taidan malttaa olla koittamatta.

Mites muilla entisillä aktiivikirjoittajilla, bigger-johnilla, jokulla &kumppaneilla, vieläkö olette aktiivisesti jumpanneet?
 
Bigger-John
Morot!
Mites muilla entisillä aktiivikirjoittajilla, bigger-johnilla, jokulla &kumppaneilla, vieläkö olette aktiivisesti jumpanneet?
Moro!
Nyt on valitettavasti jäänyt vähemmälle tuo pumppailu, melko satunnaisesti tullut tehtyä vain.
Tunnun jämähtäneen tuohon 19cm:iin. Alkanut usko horjua, että jääkö se maaginen 20cm ikuiseksi haaveeksi.
Mutta kuten sanottua, pitäisi pumpata aktiivisemmin.
Sen sijaan kegel-harjoittelu on tuottanut tuloksia. Sperma lentää komeissa kaarissa. Tuossa kun filmattiin vaimon kanssa viimeksi seksisessiomme, niin omassa orgasmissani laskin 12 ruiskausta, kun vaimo runkkasi minut loppuun. Oli kyllä yksi voimakkaimmin orgasmi, mitä olen koskaan saanut.
Vaimokin ihailee kuinka voimakkaasti ruiskuttelen. :) Mukava tulla tisseillä tai kasvoille, kun spermaa tulee paljon ja voimalla.
 
Viimeksi muokattu:
tero
Mr Maksalle ja Bigger Johnille. Mä sain 1,5 vuodessa 2 cm lisää ja edelleen on23,7.cm.
Paksuuteen tähtään nyt, se on tavoite. Mutta liikaa ei kannata tehdä. Kyrpä väsyy ja voi toisiaan tulla ongelmia, varsinkin kusella. Hyvä kuulla, että muutkin ovat kehittyneet.
 
Seisoo
Moro!
Nyt on valitettavasti jäänyt vähemmälle tuo pumppailu, melko satunnaisesti tullut tehtyä vain.
Tunnun jämähtäneen tuohon 19cm:iin. Alkanut usko horjua, että jääkö se maaginen 20cm ikuiseksi haaveeksi.
Mutta kuten sanottua, pitäisi pumpata aktiivisemmin.
Sen sijaan kegel-harjoittelu on tuottanut tuloksia. Sperma lentää komeissa kaarissa. Tuossa kun filmattiin vaimon kanssa viimeksi seksisessiomme, niin omassa orgasmissani laskin 12 ruiskausta, kun vaimo runkkasi minut loppuun. Oli kyllä yksi voimakkaimmin orgasmi, mitä olen koskaan saanut.
Vaimokin ihailee kuinka voimakkaasti ruiskuttelen. :) Mukava tulla tisseillä tai kasvoille, kun spermaa tulee paljon ja voimalla.

Mitä tarkalleen ottaen teet tuossa Kegel-treenissä?
 
Viimeksi muokattu:
Super Hessu
Morientes kylpykaiffat. Aattelinpa laittaa viestiä omista kokemuksista Bm:n. kanssa. Nyt takana vähän reilu 4kk. reeniä. Tuloksiakin on tullut ja näyttäis olevan pysyvää, koska oon mittaillut pitkällä aikavälillä, eli ainakin 1cm. lisää pituutta ja paksuutta n. puol senttiä. On se kumma kun tuntuu siltä et Hercules ei enään riitä tohon paksuuteen kun reunat ottaa vastaan ja pituudessa on pelivaraa vielä reilusti. Vasta nyt muutaman pvän. ajan oon vetänyt maksimit eikä ainakaan liian pahalle tunnu. Voishan tuossa Goliathissa olla myös pumpputehossa enempi varaa ja nythän on tullut myös markkinoille se uus Bm:n. kilpailija, joka rupes kyllä kiinnostaan kun tuntuu olevan kehittyneempi versio muutenkin. Aiemmin tein ainakin sen 3 krt. viikossa n. 20 min. Nyt ollu reeni jo pitkän aikaa 6 krt. vko ja yx huilipäivä. Oma reenimetodi on sellanen et suihkussa lämmittelyt ja sit kuumalla vedellä n. 10-15min. pumppaukset melkeinpä maksimiin ja 1 min. vähän reilu tai alle aina pitoa tietyssä paineessa ja sit taas pikku hiljaa lisää painetta. Sit härpäke pois ja muutama min. suihkuttelua, rentoutusta ja pientä venyttelyä sekä verrytystä. Tän jälkeen kuumempi vesi putkiloon pumppailua rauhallisemmin ja pidemällä aikavälillä eli vaik. 2-3 min. aina asetetussa paineessa, voi mennä loppuun asti painetta pumpaten, mut lopussa lyhyempi pito eli vain joku 30 tai 45 sekkaa. Harjoituksen kesto ainakin 7min. Max. 8-12 min. Sit suihkun jälkeen Bm:n kuivaus ja kaappiin. Niin ja muuten tuo Kegel treeni kuullostaa aika mielenkiintoiselta..
 
tero
Moi Bathmate.

Vähän samaa kun sulla. Mulla on kyllä vähän eri lä
htökohdat kun on synnynäisesti isokyrpäinen, mutta paksuutta haluan lisää.
Kesästä asti oon #treenannut# ja kyllähän se tulosta on tuonut.Viime aikoina oon antanut mennä loppuun asti ja kyllä sekin varmaan jeesaa.
Se uusi kilpaileva laite kuullostaa ihan mielenkiintoiselta ja täytyy selvittää, mistä sen saa.
Ite aion treenata niin kauan, kunnes saan itseltäni kunnolla suihin, siihen voi mennä vielä aikaa.
Sit voi pitää taukoa. Jos tiedät enemmän siitä kilpailevasta laitteesta, kerro ihmeessä. t.Tero
PS. Aion myös kokeilla Kegeliä.



Morientes kylpykaiffat. Aattelinpa laittaa viestiä omista kokemuksista Bm:n. kanssa. Nyt takana vähän reilu 4kk. reeniä. Tuloksiakin on tullut ja näyttäis olevan pysyvää, koska oon mittaillut pitkällä aikavälillä, eli ainakin 1cm. lisää pituutta ja paksuutta n. puol senttiä. On se kumma kun tuntuu siltä et Hercules ei enään riitä tohon paksuuteen kun reunat ottaa vastaan ja pituudessa on pelivaraa vielä reilusti. Vasta nyt muutaman pvän. ajan oon vetänyt maksimit eikä ainakaan liian pahalle tunnu. Voishan tuossa Goliathissa olla myös pumpputehossa enempi varaa ja nythän on tullut myös markkinoille se uus Bm:n. kilpailija, joka rupes kyllä kiinnostaan kun tuntuu olevan kehittyneempi versio muutenkin. Aiemmin tein ainakin sen 3 krt. viikossa n. 20 min. Nyt ollu reeni jo pitkän aikaa 6 krt. vko ja yx huilipäivä. Oma reenimetodi on sellanen et suihkussa lämmittelyt ja sit kuumalla vedellä n. 10-15min. pumppaukset melkeinpä maksimiin ja 1 min. vähän reilu tai alle aina pitoa tietyssä paineessa ja sit taas pikku hiljaa lisää painetta. Sit härpäke pois ja muutama min. suihkuttelua, rentoutusta ja pientä venyttelyä sekä verrytystä. Tän jälkeen kuumempi vesi putkiloon pumppailua rauhallisemmin ja pidemällä aikavälillä eli vaik. 2-3 min. aina asetetussa paineessa, voi mennä loppuun asti painetta pumpaten, mut lopussa lyhyempi pito eli vain joku 30 tai 45 sekkaa. Harjoituksen kesto ainakin 7min. Max. 8-12 min. Sit suihkun jälkeen Bm:n kuivaus ja kaappiin. Niin ja muuten tuo Kegel treeni kuullostaa aika mielenkiintoiselta..
 
Viimeksi muokattu:
Jori
ANDROBATH pumppu on tullut markkinoille uutuutena ja siinä on toinen putki sisällä, joka suojaa kiveksiä ja hepin juurta, ettei rinkuloita pääse tulemaan kalun juureen. Kooltaan pumppu näyttää olevan batmate herkuleksen kokoa ja isompaa mallia ei taida vielä olla joka vastaisi goliath pumpun kokoa, joten ei soveltune liioin yli 20cm peniksille. Näin ollen isoheppiset saa edelleen käyttää goliath pumppua koon kasvattamiseen.
ANDROBATH HAULLA LÖYTYY NETISTÄ LISÄÄ TIETOA JA VIDEOITA SEN KÄYTÖSTÄ.
 
Julle
Onko kukaan käyttänyt uutta Bathmatea X 30, jossa erillinen
harmaa pehmusteosa? Vähänkinkin kun enemmän yritän
painetta pumppuun niin imu vetää ilmaa harmaan osan
raosta pumppuun ja pumpussa alkaa pulputtamaan.
Muilla kokemuksia?
 
santeri
Onko kukaan käyttänyt uutta Bathmatea X 30, jossa erillinen
harmaa pehmusteosa? Vähänkinkin kun enemmän yritän
painetta pumppuun niin imu vetää ilmaa harmaan osan
raosta pumppuun ja pumpussa alkaa pulputtamaan.
Muilla kokemuksia?
Muistitko ajella karvoitusta vähemmäksi kalun juuresta? Tuntuu aivan vastaalkajan tyyppioireelta. jos on runsas karvoitus ja sitä jää tiivisteen alle, niin sieltä menee ilmaa pumppuun, joka näkyy kuplimisena. seurauksena on ,että paine laskee pumpun sisällä ja ylhäällä oleva ilmakupla suurenee.
 
Viimeksi muokattu:
Super Hessu
Sen verran tosta Androbathista vielä, et ainakaan viime vuoden lopulla siitä ei ollut käyttäjä arvioita tai esittelyjä. Eikä netti foorumeistakaan löytynyt aiheesta tai laitteesta keskustelua. Joku olikin jo täällä kirjoittanut siitä kaiken oleellisen ja sen verran lisään siihen vielä että Androbathissa on esittelyn mukaan tarkempi ja selkeämoi mittataulukko paineelle ja pituudelle, muuta en siitä osaa sanoa kun en ole testannut ja lisätietoa siitä ei oikein näytä olevan, ainakaan vielä. Mut treeni Bathmaten kanssa jatkuu. Enkä usko että ihan heti lähden vaihtamaan, koska Bm:n pelittää, ainakin vielä..
 
Kenzu
Moikka!

Olen pari vuotta silloin tällöin pumppaillut, ja eilen oli taas se päivä. Mulla lähtömitta pari vuotta
sitten oli n.16,5cm erektiossa, olen myös säännöllisesti työmatkalla puolisen tuntia venytellyt käsin, ja silloin tällöin
vessassa käydessä "venyttänyt" kovalla voimalla käsin n pari minuuttia, ja nyt olen jostain syystä päässyt 18,8cm erektiossa ,ja kun maxpaine on putkessa päällä, terska käy jo putken yläpäässä olevaan seinään, eli n, 21cm, ptäisköhän siirtyä seuraavaksi Goliath malliin... koska maxpaineella myös paksuus vastaa putken seinämiin.Eli suosittelen pumppausta kun maltilla
alkaa eikä heti maxpainetta käytetä.On ihan selvää et siittimen saa isommaksi jo säännöllisesti venyttää ja joskus pumppaa. Olisi mukava kuulla Goliath kokemuksia niiltä jotka käyttää sitä!
 
Bigger-John
Päivitys pitkästä aikaa...
Tänään pumppasin pitkästä aikaa Herculeksella. Yllätys oli suuri, kun kulli ylsi reippaasti asteikon yli, about 21senttiin. Ei ole enää pitkästi pumpun päähänkään.
Pakko uskoa että kasvua on tullut. Noin vuoden olen junnannut samoissa mitoissa, mutta nyt Gokiath treenien jälkeen havaitsin selvästi kasvua palatessani testimielessä Hervulekseen.
Uudella innolla kohti uusia mittoja!
 
legendaa
Voehan vittu, ei se siitä muuksi muutu, mut jos antaa fiilikset niin antakaa palaa..
:)) ihan mahotonta legendaa..
ku yläpääs ei liiku mikään niin eiku vatkaamaan kikkeliä suuremmaks, ja vielä uskoo asiaansa ei ole todellista.
 
,,,mmm,,
Tuosta tuli mieleen.
Voiko pumppu aiheuttaa siemensyöksyn?

taatusti..miehen aivothan on siellä kikulin päässä...ainakin tällä pastalla ku lukee, taitaa tosin eukotkin olla muissa atmosfääreissä jotka näiden kans on...elämääkin suurempi asia penis pumppu...;)) tokihan meitä kaikkia kiinnostaa tietää kuinka paljon joku on kehitellyt itseään;))
 
Viimeksi muokattu:
Bigger-John
taatusti..miehen aivothan on siellä kikulin päässä...ainakin tällä pastalla ku lukee, taitaa tosin eukotkin olla muissa atmosfääreissä jotka näiden kans on...elämääkin suurempi asia penis pumppu...;)) tokihan meitä kaikkia kiinnostaa tietää kuinka paljon joku on kehitellyt itseään;))

Näyttää kiinnostavan, kun tätä ketjua sinäkin seuraat.
 
Bigger-John
Voehan vittu, ei se siitä muuksi muutu, mut jos antaa fiilikset niin antakaa palaa..
:)) ihan mahotonta legendaa..
ku yläpääs ei liiku mikään niin eiku vatkaamaan kikkeliä suuremmaks, ja vielä uskoo asiaansa ei ole todellista.
No parin vuoden ajan olen tänne kirjoitellut, selaa lokia. Pakko ei ole uskoa, en minäkään uskonut ja siksi päätin itse
kokeilla, akateemisessa mielessä.
Joulukuussa 2010 on mun eka kirjoitus.
 
Viimeksi muokattu:
Aatu32vee
Moro!

Hankin heti samantien Kesällä 2012 Goliath mallin, koska paksuuden puolesta Hercules olisi ollut pieni. Pituutta meisselillä oli alkuun 15cm, nyt n. 6 kk jälkeen 18,5cm seisokissa (Pumppu imuissa hamutaan 20 cm:n maagista rajaa). Paksuutta tullut kans lisää selkeesti, en ole mitannut. Vaimokin vinkuu ihan erilailla sängyssä :)

Goliathista pari sanaa:

Karvat kannattaa ehdottomasti ajella kokonaan veks, koska laajempi kehäinen pumpun suuosa hörppii ilmaa jos kaikkea ei ole trimmattu pois.

Imut ovat kovat, ja kannattaa aloitella varovasti. Vieläkin joskus 2-3 päivää peräkkäin (n. 20-50 min mittaiset sessiot) innostuu liian kovilla paineilla imuttelemaan ja sitten on vaikea tehdä hyvää treeniä seuraavana neljäntenä päivänä kun ei pysty vetämään lähellekään "maksimimittoja".

Pumppu toimii, vaikkakin epäilen vielä noita pysyviä vaikutuksia. Kun on viikon tai pari ilman pumppailuja niin tuntuu ainakin ton paksuuden puolesta palaavan normi mittoihin takas.


Kokemuksia muilta Goliath käyttäjiltä olis jees kuulla.
 
tero
Moikka!

Olen pari vuotta silloin tällöin pumppaillut, ja eilen oli taas se päivä. Mulla lähtömitta pari vuotta
sitten oli n.16,5cm erektiossa, olen myös säännöllisesti työmatkalla puolisen tuntia venytellyt käsin, ja silloin tällöin
vessassa käydessä "venyttänyt" kovalla voimalla käsin n pari minuuttia, ja nyt olen jostain syystä päässyt 18,8cm erektiossa ,ja kun maxpaine on putkessa päällä, terska käy jo putken yläpäässä olevaan seinään, eli n, 21cm, ptäisköhän siirtyä seuraavaksi Goliath malliin... koska maxpaineella myös paksuus vastaa putken seinämiin.Eli suosittelen pumppausta kun maltilla
alkaa eikä heti maxpainetta käytetä.On ihan selvää et siittimen saa isommaksi jo säännöllisesti venyttää ja joskus pumppaa. Olisi mukava kuulla Goliath kokemuksia niiltä jotka käyttää sitä!
Moro,

Siirryin Goliathiin vuoden vaihteesa (ref edelliset viestit). Toimii sika hyvin. Mulla on jo lähes 22 cm japaksuuttakin tullutl lisää. Ainut ongelma, että sladdi tahtoo olla vähän arka päivän käsittelyn jälkeen. Suosittelen, kun sullakin alkaa olla samat mitat kun mulla.
 
Viimeksi muokattu:
Aatu32vee
Moro,

Siirryin Goliathiin vuoden vaihteesa (ref edelliset viestit). Toimii sika hyvin. Mulla on jo lähes 22 cm japaksuuttakin tullutl lisää. Ainut ongelma, että sladdi tahtoo olla vähän arka päivän käsittelyn jälkeen. Suosittelen, kun sullakin alkaa olla samat mitat kun mulla.
Tosiaan, vehje on todella turvoksissa 30 min käsittelyn jälkeen ja kestää yön yli ja helpottaa seuraavaan iltaan mennessä (jotta pääsee taas pumppailee).

Ehdottomasti suosittelen kanssa Goliath-pumppua niille, joilla paksuutta enemmän kuin Herculekseen suosituksissa mainitaan. Imut kovat ja kehitystä näyttää tulevan.

Tero: mites nahkan/ihon venyttely? Itsellä tuntuu varsinkin pumppauksen jälkeen tosi kireeltä ja luulen että iho asettaa jopa vähän esteitä "paremmalle paisumiskoolle". Kai se ajan kanssa venyy ja antaa tilaa lisäkasvulle.
 
Viimeksi muokattu:
tero
Tosiaan, vehje on todella turvoksissa 30 min käsittelyn jälkeen ja kestää yön yli ja helpottaa seuraavaan iltaan mennessä (jotta pääsee taas pumppailee).

Ehdottomasti suosittelen kanssa Goliath-pumppua niille, joilla paksuutta enemmän kuin Herculekseen suosituksissa mainitaan. Imut kovat ja kehitystä näyttää tulevan.

Tero: mites nahkan/ihon venyttely? Itsellä tuntuu varsinkin pumppauksen jälkeen tosi kireeltä ja luulen että iho asettaa jopa vähän esteitä "paremmalle paisumiskoolle". Kai se ajan kanssa venyy ja antaa tilaa lisäkasvulle.

Moro Aatu32. Mulla ei toi iho/nahka ole ongelma, koska mulla on tosi pitkä löysä esinahka.Vaikka olisi millainen stondis tai arka kyrpä, ei se ole koskaan aiheuttanut ongelmia. Ymmärrän kyllä, että jos sulla on "tiukka", se ei välttämättä jousta loputtomiin. t.Tero
 
Viimeksi muokattu:
Aatu32vee
Moro Aatu32. Mulla ei toi iho/nahka ole ongelma, koska mulla on tosi pitkä löysä esinahka.Vaikka olisi millainen stondis tai arka kyrpä, ei se ole koskaan aiheuttanut ongelmia. Ymmärrän kyllä, että jos sulla on "tiukka", se ei välttämättä jousta loputtomiin. t.Tero
Varsinkin maksimipaineella pumpatessa (vettä ei enää venttiilistä ruiskua ulos) harjoituksen loppupäässä (viimeiset 10min) kalu on todella venynyt ja paisunut, näyttää siltä että iho paikoitellen ei anna periksi. Paikoitellen kalu on paksumpi eri kohdista mistä iho ilmeisesti antaa periksi enemmän.

Tänään treenatessa 20cm raja saavutettu. Next target 23cm.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä