Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
Super Hessu
Minä kyllä tiedän miten pumppu toimii, mutta sinä et tunnu tietävän. Toistelet vain mainoksista lukemiasi kohtia ja luulet tietäväsi kaiken. Arvaan ,että et ole edes käyttänyt bathmatea. Jos olen väärässä, niin todista tuloksesi ja kerro miten se sinulla toimii?
No jooh, laitoin vain esimerkkejä noihin aikaisempiin viesteihin siitä että mikä sai minut tilaamaan ja kokeilemaan Bathmatea. Ja sitäpaitsi huomionarvoinen asia ylipäätään Bathmatesta on se että "Jenkkilässä" tuotetta markkinoidaan hyvinkin paljon ja kaikkihan varman tietävät kuinka kärkkäästi siellä nostetaan oikeusjuttuja aiheesta kuin aiheesta, joten voisi ajatella tämän vempulan olevan melko toimiva, koska ei oo kuulunt rapakon takaa pahemmin mittään negatiivista. Mutta nyt sitten siihen "todisteluun" mitä herra Messipoika niin kovasti kaipailee: eli verenkierto parantunut, erektio on kovempi, voimakkaampi ja parempi, kalu näyttää ja tuntuu muhkeammalta, orgasmi on paaaljoon voimakkaampi kuin ennen ja spermaa tulee niin pirusti, kun ejakuloi. Laitteen yhtäjaksoista käyttöä takana n. 5 vkoa. mutta pitää ottaa huomioon välipäivät ja muut kiireet eli oon pyrkinyt pitämään minimin viikossa siinä 3 kerrassa. Jos Messipoika edelleen haluaa dissata muiden ja tässä tapauksessa allekirjoittaneen viestejä, mikä tuntuu olevan hänen missionsa. Ni älä jaksa vaan keksi jotakin parempaa ja rakentavampaa tekemistä tai kirjoitettavaa tälle foorumille..
 
Viimeksi muokattu:
pumper
Moikka, hommasin Bathmaten tässä kesän alussa, mutta en ole sitä oikeastaa yhtään käyttänyt, koska se tuntuu jotenkin hakalalta...? Täytän pumpun kokonaan vedällä isken mulkun sisään ja lyön pumpun minuun kiinni ja painan kerran siintä, että tulee painetta. Pitää(kö) tuo tehdä noin? :U

Mites onko siinä jokin aika raja, että milloin pumppaa lisää painetta? itse olen tavallaan heti pumpannut painetta niin paljon, että vettä ei enään edes lennä pumpusta pois, onko silloin max paineet? Vai onko pumppuun jäännyt vain ilmaa?

Millaisia tuloksia teillä alottelijoilla on tullut esim. 6vk sisällä? Kuinka pitkiä treenejä teette päivässä?

Olen 17- Vuotias joten saatan tästä vielä kasvaa, koska murrosikä ei ole minulla edes kunnolla vielä alkanut. Kainalossa ei kasva karvat, eikä parrasta/ viiksistä ole tietoakaan. Joten voisiko siintä olla jotain hyötyä tässä hommassa, eli pumppaus edistäisi peniksen kasvua? :)

Pitääkö penis laittaa pumppuun löysänä, semi- stondiksessa vai hard stondiksessa?

Kertokaa vielä, että minkä kokoiset penikset teillä oli ennen, kuin aloititte pumppauksen ja minkä kokoinen, kun olette pumpannut. Itselläni on noin 14cm penis erektiossa, toivoisin, että saisin pari senttiä lisää pituutta ja paksuutta. Thanks!

Kannattaa aloittaa jo nuorena pumppailu, varmasti kasvaa.Ei kannata maksimi paineita pumpata, niin paljon että ei tunnu kipua.Ilman kyllä näkee pumpussa.Tuo on tehty veden alla käytettäväksi niin ei sinne ilmaa pääse.Laita pumpatessa laitteen pää veden alle, niin ei mene ilmaa.Paremmin tietenkin toimii, kun on kunnon seisokki aloitettaessa.Kokoa en ole itseltä mitannut, näkee silmillä jo olevan isompi kuin ennen.
Paksuutta saat varmasti lisää.
http://alastonsuomi.com/pumper/images/1198571
 
Viimeksi muokattu:
BLS30
Mä ostin tämän bathmate:n muutama viikko sitten. Pari viikkoa olen sitä aktiivisesti käyttänyt, päivittäin n.20min/1kerta päivässä. No pysyviä tuloksia ei tietenkään ole vielä tullut, mutta sen oon huomannu että alkaa ottaa eteen ihan erilailla kuin ennen. Siis ei tarvii kuin ajatella hieman, niin on jo jorma pystyssä.
Tässä luin näitä tekstejä ja huomasin, että joillekin on tullut tuloksia toisille taas ei. Mulla itellä on about 16cm seisokissa pitkä, mutta melko kapea. Ostinkin bathmate:n juuri sen takia kun sitä kehuttiin, että se toisi paksuutta erektioon?? Niinpä kyselisinkin onko teillä tullut paksuutta lisää? En ole omaani mitannu, mutta meinasin nyt alkaa mittailee. Löysänä näyttää heti käytön jälkeen huomattavasti isommalta kuin normaalisti ja ehkä on sellainen olo, että tämä laite on vaikuttanut juuri siihen löysänä olevaan paksuuteen jo nyt. Toivottavasti tästä on apua, nuo mainosten lupailemat kuitenkin uskon olevan täyttä fuulaa..
Käyttäjät vastailkaa kiitos..
 
pumper
Mä ostin tämän bathmate:n muutama viikko sitten. Pari viikkoa olen sitä aktiivisesti käyttänyt, päivittäin n.20min/1kerta päivässä. No pysyviä tuloksia ei tietenkään ole vielä tullut, mutta sen oon huomannu että alkaa ottaa eteen ihan erilailla kuin ennen. Siis ei tarvii kuin ajatella hieman, niin on jo jorma pystyssä.
Tässä luin näitä tekstejä ja huomasin, että joillekin on tullut tuloksia toisille taas ei. Mulla itellä on about 16cm seisokissa pitkä, mutta melko kapea. Ostinkin bathmate:n juuri sen takia kun sitä kehuttiin, että se toisi paksuutta erektioon?? Niinpä kyselisinkin onko teillä tullut paksuutta lisää? En ole omaani mitannu, mutta meinasin nyt alkaa mittailee. Löysänä näyttää heti käytön jälkeen huomattavasti isommalta kuin normaalisti ja ehkä on sellainen olo, että tämä laite on vaikuttanut juuri siihen löysänä olevaan paksuuteen jo nyt. Toivottavasti tästä on apua, nuo mainosten lupailemat kuitenkin uskon olevan täyttä fuulaa..
Käyttäjät vastailkaa kiitos..
On mulla ainaki tullu paksuutta lisää, en ole pumppaillu hetkeen, on pysynyt paksuna.Tilasin extenderin, jos saisi
pituutta lisää.No noin puoli vuotta kun venyttää joka päivä niin venyy se.
Puolimetriä on tavoitteeni.
 
Viimeksi muokattu:
sami
Hojohojo!

Edellisestä viestistäni on päivää yli kuukausi, eli venytyslaite ollut käytössä nyt vajaata 5 viikkoa. Ja täytyypä muuten todeta, että toimii!

Tuota en aloittanut käyttämään andropeniksen suosittelemalla hitaasti etenevällä harjoitusohjelmalla, vaan asensin laitteen heti sen omien ohjeiden mukaisesti noin sentin penikseni venytyspituutta pidempään mittaan, jolloin vetovastus on noin 900g. Alkuun todella kivuliasta ja sitä se on kieltämättä välillä vieläkin. Ensi alkuun vetoa ei kovinkaan pitkään pystynyt pitämään, nykyisin päivässä tulee pidettyä n. 6h laite välillä irrottaen.

Muut treenit ovat melko minimiin kiireiden takia jääneet, mutta pitkästä aikaa vetäisin pumppuun maksimipaineet ja mitttatarran yli meni että heilahti (ehkä vajaalla sentillä ylitys)! Maksimi erektiopituus häpyluusta vähän auki 19 cm. Venytys tankoja on pystynyt lisäämään vajaalla parilla sentillä ja erektiopituus on siis kasvanut vajaan sentin. Rock'n roll!! Venytellään, venytellään...
Aloitan myös venetyksen, kiva kuulla, että toimii.
 
Viimeksi muokattu:
Velmu
Tervehdys!
Itselläni on Bathmate ollut varmaan vuodesta 2009.
Taisin käyttää laitetta 2-viikkoa alkuun säännöllisesti ja sitten käyttö jäi.
Myöhemmin olen hyvin satunnaisesti (joskus mielijohteesta) käyttänyt.
Itselläni on erektio ongelma ja lääkärin määräämistä pillereistäkään ei ole ollut
juuri apua (lieneekö syy humalatilassa, vai jännittämisestä).
Olen kuitenkin hieman pelännyt laitten säännöllistä käyttöä, mutta uusia viestejä
lukiessani, voisi olla järkevää kokeilla kuukauden tai parin säännöllistä pumppausta,
jos sillä olisi erektio-ongelmiini apua.

Onko muilla kokemuksia?
 
Tero
Aloitan myös venetyksen, kiva kuulla, että toimii.
Moro. Mä oon kanssa käyttänyt n. puoli vuotta säännöllisesti. Mulla on perinteinen hk:n bleu eli pitkä ja paksu velttona. Nyt mulla on velttonakin aika jämäkkä ja stondiksessa vähän yli 22 cm kova.
Pitää vaan olla kärsivällinen ja tehdä alkuvenytystä (runkata) ja vetää maksimipaineet vaikka vähän sattuukin. Kyllä musta toimii hyvin ja tulosta tulee koko ajan lisää. Tavoite on, että ylettyisi joku päivä ottaan iteltä suihin. En kuitenkaan suosittele tekemään hommaa loppuun asti putkella, koska se on vähän tuskallista.

Onx jollain kommentteja. t.Tero
 
Viimeksi muokattu:
pumper
Moro. Mä oon kanssa käyttänyt n. puoli vuotta säännöllisesti. Mulla on perinteinen hk:n bleu eli pitkä ja paksu velttona. Nyt mulla on velttonakin aika jämäkkä ja stondiksessa vähän yli 22 cm kova.
Pitää vaan olla kärsivällinen ja tehdä alkuvenytystä (runkata) ja vetää maksimipaineet vaikka vähän sattuukin. Kyllä musta toimii hyvin ja tulosta tulee koko ajan lisää. Tavoite on, että ylettyisi joku päivä ottaan iteltä suihin. En kuitenkaan suosittele tekemään hommaa loppuun asti putkella, koska se on vähän tuskallista.

Onx jollain kommentteja. t.Tero
Mulla tulee sellasia nesterakkuloita terskaan ym. jos oikein kovat alipaineet.Mutta on tuo kokoa kasvattanut.Paljon paksumpi ja noin 2 cm pidempi.Ei tuo 16 cm hirveen iso ole, paksuus varmaan onkin tärkeämpää.
 
Viimeksi muokattu:
pumper
Mulla on stondiksessa vähän yli 22 cm ja paksuus samaa luokkaa kuin sulla.
Hyvässä suihinotossa paksuus vielä vähän lisääntyy.Mulla ei kyllä ole tullut mitään rakkuloita.
Kovalla alipaineella ja liialla käytöllä mulle tulee.No ne paranee nopeasti.Olisipa mullakin 22cm, tuo on jo iso.Sulla on sitte Goliath.Ei tuollanen monsteri mahdu pienempään Bathmateen.
 
Viimeksi muokattu:
tero
Kovalla alipaineella ja liialla käytöllä mulle tulee.No ne paranee nopeasti.Olisipa mullakin 22cm, tuo on jo iso.Sulla on sitte Goliath.Ei tuollanen monsteri mahdu pienempään Bathmateen.

Jep. Isompi versiohan mulla on. En kyllä tiedä haluanko enää lisää pituutta (ei muuten enää uppoo nieluun), mutta vähän paksuutta lisää niin ois jepa. t.Tero
 
Viimeksi muokattu:
Tero
Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa, kun pumppaa noin 15min isoilla paineilla niin mulkku on hetken aikaa vähän musta, kun sen ottaa pois pumpusta?
Joo sama juttu. Se on tosiaan varmaan ,että paisuvaiskudoksista tihkuu nestettä, mutta en usko, että on vaarallista. Mulla ainakin menee aika nopeasti ohi, varsinkin jos suihkuttaa lämpimällä vedellä homman jälkeen tai antaa homman mennä "loppuun asti".
 
Viimeksi muokattu:
Tero
Kudokset menevät kuolioon ja koko vehje putoaa pois.

Ei sitä pelkoa ole, mutta väsyneenä ei kannata tehdä. Kun tekee ohjeiden mukaisesti, on lopputulos se mitä suurinpiirtein odottaa.Enkä usko itsekään, että jatkuva esim vuoden pituinen säännöllinen käyttö on eduksi. Taukoakin pitää olla ja liian usein ei pidä tehdä hommaa loppuun asti.
 
Viimeksi muokattu:
Jori
BATHMATE HYDROPUMPPU ON SAANUT MARKKINOILLE KILPAILIJAN. ANDROBATH PUMPUSTA. kuvassa näyttää paljon samannäköiseltä kapistukselta.ON SIINÄ JOITAIN PARANNUKSIA KEKSITTY. Onko jo joku huomannut uutisen ?
 
Jäykkä Janne
Moro vaan pitkästä aikaa.

Pumppailut ollu yli vuoden tauolla. Kotona sattui aikoinaan tapaturma ja ollaan jouduttu muuttamaan pariin kertaan. Tänään kaivoin Bathmaten esiin ja pumppailin. piti edellisiä viestejäni selailla jostain sivulta 24-25 ja voin sanoa, ettei maksimi ole enää sama. En tosin pumpannu kuin 10minuuttia tosta pitkästä tauosta johtuen. Nyt pituus tyssäs johonkin 16 tietämille (bathmaten asteikko), mutta paksuudessa eron jo taas huomas.

Josko taas jaksaisi pumppailla aktiivisemmin. Mukava huomata että vielä samoja hemmoja kirjoittelee. Esim. Bigger-John ja kirjoituksista voi päätellä, että isompi on ;)
 

Yhteistyössä