Vilho
Ai niin. Jelkkaamiseen ja pumppaamiseen käy liukasteeksi ihan halvimmat perus ruokaöljyt. Rypsi-ja auringonkukkaöljy esimerkiksi. Karvat pitää ajella.
Ei mulla muuta.
Ei mulla muuta.
Mittailen yleensä ns. bone pressed tyylillä, jottei mittailutavasta ainakaan seuraisi vaihtelua, mutta itselläkin tuo heittelee helposti usean sentin välillä. 11cm tuolla tavalla on lepopituus lyhyimmässä päässä. Omat erot sitten noin visuaalisen ja bone pressed mittojen välillä ei tosin ole kuin noin sentti.Oliks toi lepopituus visuaalinen vai mitta työnnettynä tiukasti häpykumpuun? Itsellä visuaalinen pituus vaihtelee tilanteesta riippuen 10-13cm. Rasvaa ja löysää nahkaa löytyy häpykummun kohdalta eli kullin juuresta noin 3 senttiä.
Mulla kävi juuri noin vuosia sitten. Silloin ei ollut markkinoilla kuin Hercules jaa Goliath. G vaikutti ihan liian isolta ja jäi kaupan hyllyyn. Pumppaaminen jäi muutamaksi vuodeksi. Sitten tuli x40 ja oli mainio koko herculeksen jälkeen. Kokeilin piruuttaan Herculestä viime kesänä ja todella kauheat ja pitkään kipeät jäljet haitarista. Nyt alkaa olemaan vähän samansuuntaisia ongelmia x40 kanssa. Eli isompaa tarvitsee ihan kohta. Goliath vai x50? Siinä mietittävä. Osta x40. Et pety.Ei pysty käyttämään enää Herculesta jää nahka väliin ja tulee ihan törkeen kipeet jäljet kullin varteen , eli paksuudessa on tapahtunnut muutos varmaankin. Kannattaako siirtyä isompaan Bathmateen, mitä suosittelisitte.
Saitko yhtään lisää ympärysmittaa erektiopaksuuteen (ilman pumppausta)?Kannattaa oikeasti miettiä tarkkaan, että alkaako käyttää Bathmatea tai vastaavaa. Itse käytin säännöllisesti 2kk ja huomasin jossain vaiheessa, että kalu alkoi tummua käytössä. Jatkoin kuitenkin kun ajattelin, että siellä on vain jotain pientä verenpurkaumaa, joka aiheuttaa tummenemisen. Nyt olen 1,5kk ollut kokonaan ilman laitetta ja kullini näyttää vieläkin joltain latinomunalta. Siinä menee aivan selvä raja (todella iso ero) minkä näkee kauempaakin. Toivotaan, että aika parantaa vielä tämän, mutta en kyllä enää ikinä kaluani tommoiseen tunge! Olisi tietenkin kannattanut selvittää asioita enemmän ennen kun aloin käyttämään, mutta nyt on sen näkönen vehje, ettei sitä edes kehtaa missään ottaa esille. Mieti tarkkaan haluatko kaksivärisen kalun ennen kuin alat käyttämään. Ihan pikkasen ottaa kyllä päähän.
Saitko yhtään lisää ympärysmittaa erektiopaksuuteen (ilman pumppausta)?
Uskon, että väri palautuu kyllä ajan kanssa ennalleen. Vaikea kuvitella, että parin kuukauden käytöllä saisi pysyvää muutosta aikaan.