V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei niihin ole mikään ulkopuolinen voima vaikuttamassa.
Onko toi todistettavaa faktatietoa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei niihin ole mikään ulkopuolinen voima vaikuttamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:On se jumala mukava heppu, jos lähettää mut helvettiin sen takia, etten häneen ole uskont. Mitäs se jumalalta on pois jos en usko, mutta elän kuitenkin elämäni muita vahingoittamatta ja jos nyt en täysin siveellisesti ja synnittömästi (ja nythän olisi synnittömällä hyvä hetki heittää se eka kivi... ) niin kuitenkin suhteellisen normaalisti. Mikä sen jumalan tehtävä olikaan? Auttaa heitä jotka häntä palvoo ja rankaista muita, vaikka he olisivat kuinka hyviä ihmisiä. Tuollaista jumalaa en omakseni haluaisikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en usko itteeni, enkä kehottas muitakaan uskomaan itteensä. Kattositte edes rehellisesti peiliin niin näkisitte mitä paskoja tässä on itse kukin. Voima löytyy sisältä, joo. Toivottavasti sitten löytyy, kun sitä tarvitaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei niihin ole mikään ulkopuolinen voima vaikuttamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en usko itteeni, enkä kehottas muitakaan uskomaan itteensä. Kattositte edes rehellisesti peiliin niin näkisitte mitä paskoja tässä on itse kukin. Voima löytyy sisältä, joo. Toivottavasti sitten löytyy, kun sitä tarvitaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos kerran ateistien elämää ei hallitse ketään ei mikään, itse ei hallitse eikä Jumala hallitse, niin miten se elämä sitten etenee juuri niin kuin se etenee?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en usko itteeni, enkä kehottas muitakaan uskomaan itteensä. Kattositte edes rehellisesti peiliin niin näkisitte mitä paskoja tässä on itse kukin. Voima löytyy sisältä, joo. Toivottavasti sitten löytyy, kun sitä tarvitaan.
Minä en ole mikään paska. Todella ilkeää ja röyhkeää käytöstä sinulta
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en usko itteeni, enkä kehottas muitakaan uskomaan itteensä. Kattositte edes rehellisesti peiliin niin näkisitte mitä paskoja tässä on itse kukin. Voima löytyy sisältä, joo. Toivottavasti sitten löytyy, kun sitä tarvitaan.
Rehellisesti nimenomaan. Itse tiedän omat virheeni ja vikani, itse tiedän omat vahvuuteni, tiedän ketä rakastan, tiedän että asiat ei suju niinkuin itse haluan. Elämässä sattuu ja tapahtuu, kaikkeen ei voi itse vaikuttaa, mutta oma asenne merkitsee enemmän kuin moni tuntuu tajuavan.
Lainaukset meni yhteen näköjään =)
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Rehellisesti nimenomaan. Itse tiedän omat virheeni ja vikani, itse tiedän omat vahvuuteni, tiedän ketä rakastan, tiedän että asiat ei suju niinkuin itse haluan. Elämässä sattuu ja tapahtuu, kaikkeen ei voi itse vaikuttaa, mutta oma asenne merkitsee enemmän kuin moni tuntuu tajuavan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei niihin ole mikään ulkopuolinen voima vaikuttamassa.
todennäköisempi vaihtoehto kuin jumalan olemassaolo. Ns perhosvaikutus näet.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en usko itteeni, enkä kehottas muitakaan uskomaan itteensä. Kattositte edes rehellisesti peiliin niin näkisitte mitä paskoja tässä on itse kukin. Voima löytyy sisältä, joo. Toivottavasti sitten löytyy, kun sitä tarvitaan.
Aika paljon paskaa on tullut kahlattua läpi ja hengissä olen. Onnellinenkin jopa.
Hieman hyökkäävän oloinen vastaus sulta, mä yritin kirjoittaa tuon aikaisemman vastauksen sulle ihan hyvässä hengessä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei niihin ole mikään ulkopuolinen voima vaikuttamassa.
todennäköisempi vaihtoehto kuin jumalan olemassaolo. Ns perhosvaikutus näet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onko sulla mikroskooppi?
Samoin minulla. Minä olen myös ollut magneettikuvassa, tt-kuvassa, röntgenissä ja vaikka misää mutta mitään sielua ei ole kumma kyllä löytynyt..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös tämänkin teorian kirjoittanut ihminen kuten Raamatunkin? Mikä siis saa sinut uskomaan tämän teorian, mutta ei Raamatun sisältöä?
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Minusta on mukavaa kun tietää itse olevansa vastuussa omasta elämästään.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei ollut tarkoitus hyökätä ketään vastaan. Sori vaan. Itse kukin tarkoitta sitä, että myös minä muiden muassa olen paska. vai eikö ihminen, joka ostaa muovipusseja, käyttää raikasta vettä ja syö yllinkyllin kun toisella puolella maailmaa ollaan nälässä ja kurjuudessa ole loppujen lopuksi aika paska? En tiedä ketään, joka ei olisi paska, paitsi pieni lapsi. En tunne ketään, joka tekisi aina sen, mitä toisten eteen pitäisi tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en usko itteeni, enkä kehottas muitakaan uskomaan itteensä. Kattositte edes rehellisesti peiliin niin näkisitte mitä paskoja tässä on itse kukin. Voima löytyy sisältä, joo. Toivottavasti sitten löytyy, kun sitä tarvitaan.
Minä en ole mikään paska. Todella ilkeää ja röyhkeää käytöstä sinulta
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Minusta on mukavaa kun tietää itse olevansa vastuussa omasta elämästään.
Sama.![]()
Kyllä! Erittäin hyvä pointti! Niin siis jos koko kirjoitus itsessään ei perustuisi iankaikkisen vanhoihin valheisiin.. Voisi antaa jo sen Jeesuksen levätä rauhassa.Alkuperäinen kirjoittaja ut:Raamatussa sanotaan että meidän hyvät teotkin on Jumalan silmissä kuin likainen vaate. Omilla hyvillä teoilla ei voi ansaita taivaspaikkaa, siksihän Jeesus kuoli puolestamme koska Jumala näki ettei meistä koskaan omilla teoilla siihen olisi. Raamattu sanoo yksiselitteisesti ja selkeästi että vain uskomalla Jeesukseen voi pelastua ja muuta ei sitten tarvitakkaan. Uskoakaan ei ansaita, eli olet hyvä uskovainen jos olet hyvä ihminen, ei todellakaan. Usko saadaan lahjana. Hyvillä teoilla ei ansaita yhtään mitään! Ihminen on Jumalan silmissä aina syntinen ( jota kuitenkin rakastaa ) vain Jeesuksen vuodatettu veri voi "puhdistaa " ihmisen ja silloin ihminen on taivaskelpoinen. Eli vain uskomalla Jeesukseen voi pelastua.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Olisiko "Hei Kristin_uskon_vastustajat" ollut osuvampi.