V
vuokra
Vieras
Jos vuokrasopimuksessa lukee, että vuokra 480+vesi 15/kk, saanko vedestä palautusta jos kulutus on pienempi? Jos kulutus on isompi, niin silloinhan pitää maksaa lisää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitääkö? Siis lukeeko tuo vuokrasopimuksessa? Jos ei lue, niin vesimaksu on 15 ihan riippumatta siitä, paljonko vettä käytät.Jos vuokrasopimuksessa lukee, että vuokra 480+vesi 15/kk, saanko vedestä palautusta jos kulutus on pienempi? Jos kulutus on isompi, niin silloinhan pitää maksaa lisää.