A
"a p"
Vieras
Kun en vaan ymmärrä. :-(
Eli koska vuokrasopimukseni päättyy, kun olen tänään saanut tietää saaneeni uuden asunnon, ja vanhan asunnon vuokrasopimuksessa lukee näin:
Vuokralaisella on oikeus irtisanoa vuokrasopimus 14 päivän irtisanomisajalla. Irtisanomisaika lasketaan sen kalenterikuukauden viimeisestä päivästä, jonka aikana irtisanomisaika on suoritettu.
Kyse on työsuhdeasunnosta, ja asuntotoimisto meni tänään kiinni klo 14. Sain tietää asunnon saamisesta klo 14.30. Laitoin toimistoon sähköpostia asunnon saamisesta ja vanhan irtisanomisesta, käykö sähköposti irtisanomiseksi teistä, vai täytyykö minun maksaa 1,5 kk vuokra vielä, jos pääsen vasta maanantaina käymään itse siellä asuntotoimistolla?
Eli koska vuokrasopimukseni päättyy, kun olen tänään saanut tietää saaneeni uuden asunnon, ja vanhan asunnon vuokrasopimuksessa lukee näin:
Vuokralaisella on oikeus irtisanoa vuokrasopimus 14 päivän irtisanomisajalla. Irtisanomisaika lasketaan sen kalenterikuukauden viimeisestä päivästä, jonka aikana irtisanomisaika on suoritettu.
Kyse on työsuhdeasunnosta, ja asuntotoimisto meni tänään kiinni klo 14. Sain tietää asunnon saamisesta klo 14.30. Laitoin toimistoon sähköpostia asunnon saamisesta ja vanhan irtisanomisesta, käykö sähköposti irtisanomiseksi teistä, vai täytyykö minun maksaa 1,5 kk vuokra vielä, jos pääsen vasta maanantaina käymään itse siellä asuntotoimistolla?