A
"a p"
Vieras
Meinaan viedä irtisanomisilmoituksen toimiston postilaatikkoon.Silloinhan olen sen tänään tehnyt, koska vuokrasopimuksessa ei sanottu että se pitäisi tehdä toimistoaikana.Pystytkö faxaamaan vuokranantajallesi (tai skannaamaan ja lähettämään sähköpostitse) kirjallisen, allekirjoitetun vuokrasopimuksen irtisanomisilmoituksen? Jos vuokranantajallasi ei ole tarjota valmista pohjaa, niin etsi netistä. Niistä selviää, mitä tietoja ilmoitukseen pitää laittaa.
Muista, että allekirjoitus tarvitaan ilmoitukseen kaikilta sopimusosapuolilta, siis sinun lisäksi esim. puolisolta jos on aikoinaan nimen vuokrasopimukseen laittanut.
Oleellista on, milloin olet tuon irtisanomisesi lähettänyt ja vielä on tätä päivää jokunen tunti jäljellä.