Demiseksuaali ja ei pidä ottaa tai antaa mitään vastoin tahtoaAlkuperäinen kirjoittaja ihmeissään;26624198:Mikäs seksuaali hän oli ja nyt ihastunut mieheen. Varmaankin joutuu ottamaan mulkkua ja ei pitänyt ottaa.
Demiseksuaali ja ei pidä ottaa tai antaa mitään vastoin tahtoaAlkuperäinen kirjoittaja ihmeissään;26624198:Mikäs seksuaali hän oli ja nyt ihastunut mieheen. Varmaankin joutuu ottamaan mulkkua ja ei pitänyt ottaa.
Mikä kohta meni ohi hilseen?Alkuperäinen kirjoittaja hääääääääääääh?;26624980:mitä vittuuuuu???????
Ei ollut pedofiili!
Kiitos, nyt en nuku enää koskaan xDAlkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;26625068:
ei jessus sulla on marmorikuulat kadoksissaEi ollut pedofiili! Asia on todettu mm. oikeudenkäynnissä, kaikissa todistuksissa jne. Mm. Jordy Chandler väitti Michaelia ympärileikatuksi, vaikka Michael oli ympärileikkaamaton.
Ja Astrolabe vielä tykkäämässä tuosta Kepsiksen kommentista. Astrolabe, joka esittää niin suvaitsevaista, mutta samalla haukkuu syytöntä miestä. Uskomatonta.
ja onko joku niin naivi ettei ymmärrä että ihmisen kasvaa ja muuttuu 20 vuoden aikana, mutta siinä kasvetaan ja muututaan yhdessä ja samaan suuntaan.Tottakai toisen voi tuneta, mutta oletko nyt niin naivi, että kuvittelet ihmisen pysyvän muuttumattomana lähes 20-vuotta?
Oletko itse muka se sama ihminen, kuin 20 vuotta sitten?
Mitähän se "ulkopuolinen apu" mahtais tuumata, jos menisin valittamaan:Suosittaisin ulkopuolista apua. Jos kyseessä olisi vastaavan suuruinen positiivinen tunne niin asiat olisivat hyvin, mutta negatiivinen tunne...
Tämä onkin hyvä esimerkki, ketjuissa haukutaan toisia ihan ohi aiheen mutta rakkaudentunnukset olisivat sitten pannassa?
Ei välitäkään. Älä ota kunniaa itsellesi. Tuossa tarkoitettiin Mummeliisaa.Minusta on tavallaan erikoista, että joku random-tyyppi välittäisi minusta niin paljon edes negatiivisessa mielessä, että hänen mieltään voisin kiristää.
Kaikki eivät ole niin yksinkertaisia ja oman tuttavapiirisi mukaan analysoitavissa...En ilkeile, mutta jotain suhteistasi ja kyvystäsi suhteisiin saati kumppanisi tuntemiskyvystäsi tiedän viestiesi perusteella.
Ja olen syvästi pahoillani puolestasi.
Aina et näköjään pysty olemaan ilkeilemättä, vaikka haluaisit. Varmasti läheisillesi ajoittain raastavaa. Tai no, enpä voikaan tietää saati kuvitella teidän elämäänneEn halunnut ilkeillä ja olen aidosti pahoillani siitä, ettet suhteessasi voi luottaa sen kummemmin itseesi, suhteeseen kuin kumppaniisikaan. Itse en ole koskaan ole moista tilannetta kokenut, mutta voin kuvitella miten raastaavaa se pohjimmiltaan on.
:hug: