Astrolabe ja Data!

• Viestiketjun aloittaja riittää jo
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26623365]Samaa mieltä! Mulla rupee näkymää punasia palloja näkökentässä jo kun nään tuon nikin etusivulla![/QUOTE]

Suosittaisin ulkopuolista apua. Jos kyseessä olisi vastaavan suuruinen positiivinen tunne niin asiat olisivat hyvin, mutta negatiivinen tunne...

Tämä onkin hyvä esimerkki, ketjuissa haukutaan toisia ihan ohi aiheen mutta rakkaudentunnukset olisivat sitten pannassa?

iik
[QUOTE="vieras";26623375]MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ!!! Prkl![/QUOTE]

No pakko tähän kyllä kompata, että mistä ihmeestä tuo nainen tietää, että seuraavatkin 19-vuotta olisi mennyt hyvin? Voi hyvin olla, että mies olisi ollut eri mieltä.

"Nelikymppinen"
[QUOTE="akka";26623322]Eikä se pika-avioliitto aina mene pieleen.Tätini kihlautui 16 vuotiaana kahden viikon tuttavuuden jälkeen,oli aviossa 17 vuotiaana ja edelleenkin saman miehen kanssa naimisissa ja ikää pitkälti yli 70 vuotta.Hän aina sanoi vaan ihmettelijöille että kun se kerralla osui ja kolahti niin mitä sitä sen kummempia miettimään. :D:D:D[/QUOTE]

*tykkää*

No ei! Mä tapasin mieheni ja puolen vuoden päästä muutin jo toiselle paikkakunnall hänen luokseen, kesän loppupuolella olin raskaana ja seuraavana kesänä mentiin naimisiin ja esikoinen kastettiin. No ei nyt ihan pikapikatoimintaa ollut ehkä, mutta mulle kylläkin, sillä olin pitkään ollut sinkkuna (mitä nyt jotakin "juttuja" oli) edellisen suhteen päättymisen jälkeen, ja olin jo niin tottunut asumaan yksin, että toisen kanssa asuminen arvelutti.

Mut kun se kolahti niin kolahti :)

Ihan sama, onko ällöttävää vai ei. Se on kuitenkin sanottava, että en ole koskaan nähnyt Datan tai Astrolaben täällä haukkuvan muita, saati aloittavan haukkumis- ja ihmettelyketjuja, vaan mielestäni heidän viestinsä näyttävät keskittyvän yleiseen pohdintaan ja omien asioiden jakamiseen. Se on sentään ymmärrettävämpää kuin toisille naureskelu, toisten haukkuminen ja pahan toivomiseen itselle vieraille ihmisille.

Ihan sama, onko ällöttävää vai ei. Se on kuitenkin sanottava, että en ole koskaan nähnyt Datan tai Astrolaben täällä haukkuvan muita, saati aloittavan haukkumis- ja ihmettelyketjuja, vaan mielestäni heidän viestinsä näyttävät keskittyvän yleiseen pohdintaan ja omien asioiden jakamiseen. Se on sentään ymmärrettävämpää kuin toisille naureskelu, toisten haukkuminen ja pahan toivomiseen itselle vieraille ihmisille.
No tästä ei voi olla kuin samaa mieltä, vaikka itse en edes kertoisi menneeni naimisiin, etenkään tällä palstalla...mutta jokainen kulkekoot oman polkunsa vei sitten minne tahansa.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa ja Data
Pakko kyllä sanoa näiden ihanian pika-avioliittouutisten jatkoksi, että omani ei ollut ihan niin onnistunut. Kun tapasin entisen mieheni toukokuussa, niin heinäkuussa olin jo raskaana, ja syyskuussa
muutimme yhteen. Vuoden kuluttua menimme naimisiin lapsen ollessa puolen vuoden ikäinen. Kaikki oli aikansa hyvin, mutta , 1,5 vuoden kuluttua tapaamisestamme miehen alkoholismi ja väkivaltaisuus ryöstäytyivät käsistä ja tekivät elämästäni helvettiä. Pian syntyi sitten se toinenkin lapsi. Nuoremman lapsen ollessa 5kk muutimme pysyvästi erilleen.

On ihanaa, että on tarinoita, joissa on oltu vuosikausia onnellisesti yhdessä lyhyen tuntemisen perusteella, mutta toisaalta on hyvä tiedostaa, että on myös toisenlaisia tarinoita. En tiedä, miten tarinamme olisi ollut estettävissä, mutta varmaan pidemmästä tutustumisajasta ei ainakaan olisi haittaa ollut. Toki toivon ja uskonkin, ettei Datan ja astrolaben tarina ole tällainen, mutta tulipahan vaan mieleen tuoda tämäkin kanta esiin.

"Nelikymppinen"
Pakko kyllä sanoa näiden ihanian pika-avioliittouutisten jatkoksi, että omani ei ollut ihan niin onnistunut. Kun tapasin entisen mieheni toukokuussa, niin heinäkuussa olin jo raskaana, ja syyskuussa
muutimme yhteen. Vuoden kuluttua menimme naimisiin lapsen ollessa puolen vuoden ikäinen. Kaikki oli aikansa hyvin, mutta , 1,5 vuoden kuluttua tapaamisestamme miehen alkoholismi ja väkivaltaisuus ryöstäytyivät käsistä ja tekivät elämästäni helvettiä. Pian syntyi sitten se toinenkin lapsi. Nuoremman lapsen ollessa 5kk muutimme pysyvästi erilleen.
Voih! Olen pahoillani :(

Toivottavasti olet kuitenkin nyt löytänyt tasapainoa ja kenties onneakin elämääsi.

riittää jo!
Tämän ketjun tarkoitus ei ollut arvuutella kauanko liitto tulee kestämään! Mun omat vanhemmat laittoi mut heti ekana iltana alulle ja ovat vieläkin, yli 32v. jälkeen onnellisesti yhdessä.
Pointti oli edelleenkin se, että tarviiko toisten ketjuihin tulla levittämään omaa juttuaan, jos se ei ketjuun mitenkään liity.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Tottakai toisen voi tuneta, mutta oletko nyt niin naivi, että kuvittelet ihmisen pysyvän muuttumattomana lähes 20-vuotta?
Oletko itse muka se sama ihminen, kuin 20 vuotta sitten?
En toki. Mutta jos ensimmäinen mieheni ei olisi kuollut niin olisin tyystin sttoutunut häneen vielä nytkin 29 avioliittovuoden jälkeen. Hyviä ja huonoja aikoja tulee jokaisessa pitkässä suhteessa (onneksi), mutta Rakkaus on jotain aikoja isompaa.

Ikävä, jos et ole sitä saanut kokea.
:(

No tästä ei voi olla kuin samaa mieltä, vaikka itse en edes kertoisi menneeni naimisiin, etenkään tällä palstalla...mutta jokainen kulkekoot oman polkunsa vei sitten minne tahansa.

Niin, hehkutetaan täällä monenlaisia asioita. Lapsen syntymistä, synnytyksen alkamista, koiran tai kissanpennun saamista, uuteen ystävään tutustumista, palstakänniä ja milloin mitäkin. Siksipä en pidä erikoisena rakastumisen ja naimisiinmenonkaan hehkuttamista.

iik
En toki. Mutta jos ensimmäinen mieheni ei olisi kuollut niin olisin tyystin sttoutunut häneen vielä nytkin 29 avioliittovuoden jälkeen. Hyviä ja huonoja aikoja tulee jokaisessa pitkässä suhteessa (onneksi), mutta Rakkaus on jotain aikoja isompaa.

Ikävä, jos et ole sitä saanut kokea.
:(
Ei tarvitse käydä ilkeilemään. Et tiedä minusta ja suhteistani mitään, saati edes sitä, onko minulla edes ikää niin paljon, että olisin kerennyt 20:n vuoden suhteessa olemaan, joten turha yrittää loukata.
Voit toki tuntea itsesi ja oman sitoutumisesi, mutta et voi millään tietää, miten miehesi olisi ajatellut 20 vuoden jälkeen, vai kuinka? Tässä valossa, tuo sanomasi oli hiukan naivia.

Alkuperäinen kirjoittaja riittää jo!;26623501:
Tämän ketjun tarkoitus ei ollut arvuutella kauanko liitto tulee kestämään! Mun omat vanhemmat laittoi mut heti ekana iltana alulle ja ovat vieläkin, yli 32v. jälkeen onnellisesti yhdessä.
Pointti oli edelleenkin se, että tarviiko toisten ketjuihin tulla levittämään omaa juttuaan, jos se ei ketjuun mitenkään liity.
En tiedä, tarviiko???? Toisaalta, eihän se kiellettyäkään ole. Ihmiset kun vaan rönsyilevät. Ehkä se sinusta ei ole kivaa, mutta..?

Data ja Astrolabe eivät ole tuohon vastanneet, että miksi pitää "pilata" muiden ketju. Jos joku kysyy vaikka leivän paistamisesta niin ei siihen tarvitse tulla kirjoittamaan: D: I love my Astrolabe A: Mie rakastan miun Dataa, Data on miun muru. D: Astrolabe tuo elämäni ihanin rakkaus. A: Ikävä on niin kova, mie haluan mieheni jo kotiin. D: Muruseni täältä minä tulen, jaksathan odottaa. A: Mie odotan miestäni vaikka maailman loppuun asti. Tämä on rakkaus joka kestää. D: Astrolabe on niin ihana nainen, minun oma rakkauteni.

Ja nämä eivät liittyneet aiheeseen mitenkään. Keksittyjä nuo lainaukset, mutta toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitan.

Yritän ainakin vähentää tuota :)

Kepsis
Data ja Astrolabe eivät ole tuohon vastanneet, että miksi pitää "pilata" muiden ketju. Jos joku kysyy vaikka leivän paistamisesta niin ei siihen tarvitse tulla kirjoittamaan: D: I love my Astrolabe A: Mie rakastan miun Dataa, Data on miun muru. D: Astrolabe tuo elämäni ihanin rakkaus. A: Ikävä on niin kova, mie haluan mieheni jo kotiin. D: Muruseni täältä minä tulen, jaksathan odottaa. A: Mie odotan miestäni vaikka maailman loppuun asti. Tämä on rakkaus joka kestää. D: Astrolabe on niin ihana nainen, minun oma rakkauteni.

Ja nämä eivät liittyneet aiheeseen mitenkään. Keksittyjä nuo lainaukset, mutta toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitan.
Mä annan sulle muuta mietittävää, MJ oli pedofiili.

Yhteistyössä