?
:(
Vieras
Sain kuulla että entisellä miesystävälläni on todettu c-hepatiitti, joka on ilmeisesti ollut hänellä vuosia. Hän on villissä nuoruudessaan käyttänyt huumeita suonensisäisesti mutta vakuutti minut että hänellä ei ole siitä johtuvia sairauksia. Toisin kuitenki kävi. Nyt olen itse aivan paniikissa, vaikka tiedän että c-hepa tarttuu vain veriteitse. Olimme kuitenkin niin monta vuotta yhdessä että riski siitä että minullekkin olisi tarttunut se, on olemassa. Kaikenlisäksi minulla on pieni lapsi uuden miehen kanssa ja haluaisinkin tietää, kuinka suuri mahdollisuus on siihen että se olisi myös pojallani? (siis jos itse kannan sitä) Olen kuullut että c-hepatiitti voidaan hoitaa? Itse en ole koskaan käyttänyt huumeita suonensisäisesti, mutta tiedän terveydenhuollon työntekijöiden automaattisesti ajattelevan niin jos menen vaatimaan testejä! En halua kuulla asiasta kauhutarinoita, vaan haluan kuulla asiasta sellaisilta ihmisiltä joilla on varmaa tietoa asiasta. En ole uskaltanut kertoa asiasta miehelleni, koska pelkään hänen reaktiotaan. Auttakaa ja kertokaa mitä voin tehdä!!