Pettäjistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras ap"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras ap"

Vieras
Tuossa toisessa ketjussa hämmästyin kuinka jyrkät mielipiteet ihmisillä on sinkkunaisista, joilla on suhde varattujen miesten kanssa. Toki en itsekään pidä tuollaista käytöstä hyvänä, mutta silti ihmettelen sitä, että heitä pidetään niin täysin moraalittomina ja tunteettomina oman edun ajajina.

Itse olen kerran harrastanut seksiä varatun miehen kanssa. Meillä on yhteistä historiaa, ei kuitenkaan olla koskaan oltu varsinaisesti suhteessa. Tapahtumahetkellä olin itse sinkku, mies asui eri maassa kuin vaimonsa ja petti häntä useiden naisten kanssa ja vaimo oli tietoinen tästä. Tapasimme miehen kanssa vuosien tauon jälkeen ja päädyimme. Tiedän, että se oli väärin hänen vaimoaan kohtaan ja en todellakaan pidä sitä minään hienona hetkenä elämässäni. En kuitenkaan myöskään kadu tekoa.

En voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä kenenkään muun varatun kanssa. Olen hyvä ystävä, enkä mistään hinnasta koskisi ystävien miehiin. En ikinä voisi pettää omassa parisuhteessa, en edes kyseisen miehen kanssa. En lintsaa töistä, en ole koskaan varastanut mitään, en ole edes kokeillut huumeita, autan ystäviä ja sukulaisia, teen vapaaehtoistyötä. Olenko mielestäsi täysin moraaliton? Jos olisit ystäväni, laittaisitko välit poikki, jos saisit kuulla asiasta?

Miehen kumppani oli tietoinen miehen duunailuista muiden kanssa ja pariskunta asui eri maissa. Minusta tuo kuulostaa avoimelta suhteelta? Jos ajattelen omalle kohdalle, että tietäisin mieheni sekstailuista muiden kanssa ja ettei hän aikoisi lopettaa, mutta itse en ottaisi eroa niin olisin hyväksynyt tilanteen ja kummallakin olisi oikeus harrastaa seksiä myös suhteen ulkopuolella. Avoin suhde, ei pettämistä.

Jos mun mies pettäisi mua, viha ei todellakaan kohdistuisi viattomaan naiseen vaan mieheeni, jolla on suhde ja side minuun. Kummallista, että ihmiset aina ulkoistaa kaiken ja syyt on aina jossain muualla.

[QUOTE="vieras.";29418691]Ai vähän niinkuin että "Luotan kyllä mieheeni, mutta en niihin naisiin jotka tyrkyttävät baareissa itseään ja siksi mies ei saa mennä ilman minua ulos"?[/QUOTE]

Saa hän mennä ulos ja elää omaa elämäänsä, mutta toki tietää etten pidä tietyistä asioista joten hän välttelee niitä, mikä lienee aika normaalia toimintaa lojaajilta ja hyvältä mieheltä.

Saa hän mennä ulos ja elää omaa elämäänsä, mutta toki tietää etten pidä tietyistä asioista joten hän välttelee niitä, mikä lienee aika normaalia toimintaa lojaajilta ja hyvältä mieheltä.

Sama jankutus alkamassa taas.:D Viimeksi äly välähti ekaa kertaa konmenteissasi ja myönsit itse olevasi vain liian epävarma ihminen ja asia on ongelma, ei mikään normaali hyvän miehen lässylää.

Sama jankutus alkamassa taas.:D Viimeksi äly välähti ekaa kertaa konmenteissasi ja myönsit itse olevasi vain liian epävarma ihminen ja asia on ongelma, ei mikään normaali hyvän miehen lässylää.

No asiat ei ole mustavalkoisia. Varmasti moni mies olisi jo sanonut pari valittua sanaa mutta mun dominoivaan luonteeseen kun yhdistää äärettömän kiltin miehen niin yhtälö on se että minä päätän. Luuletko, että parisuhteissa ongelmien syy on aina pelkästään jommassa kummassa? Tai että hyvä suhde on yhtä kuin tasapaksu elämä jossa ei ole koskaan riitoja?

[QUOTE="vieras.";29418698]Joten siksi ulkoistat ja etsit syyt muualta vaikka se sinusta samaan aikaan on kummallista?[/QUOTE]

Miten niin ulkoistan? En ole todellakaan haukkumassa sinkkunaisia siitä että heitä kiinnostaa baarissa iskeä miehiä ja tapailla, harrastaa seksiä myös varattujen kanssa jotka eivät ilmoita tyttöystävästään/vaimostaan.:O

Miten niin ulkoistan? En ole todellakaan haukkumassa sinkkunaisia siitä että heitä kiinnostaa baarissa iskeä miehiä ja tapailla, harrastaa seksiä myös varattujen kanssa jotka eivät ilmoita tyttöystävästään/vaimostaan.:O

Ulkoistat parisuhteesi luottamuspulan tai oman epävarmuutesi, kummasta nyt sitten olikaan kyse, naisiin, jotka flirttailevat ja tyrkyttävät itseään baarissa ja joihin et luota, kun kerroit syitä, miksi et tykkää siitä, että miehesi käy ulkona ilman sinua.

[QUOTE="vieras.";29418714]Ulkoistat parisuhteesi luottamuspulan tai oman epävarmuutesi, kummasta nyt sitten olikaan kyse, naisiin, jotka flirttailevat ja tyrkyttävät itseään baarissa ja joihin et luota, kun kerroit syitä, miksi et tykkää siitä, että miehesi käy ulkona ilman sinua.[/QUOTE]

En ulkoista, koska en haukkuisi ja puhuisi yhtään alentavasti naisista jonka kanssa mieheni pettäisi mua siis jos niin olevinaan olisi. Toisin kun ap kertoi, että edellisessä keskustelussa naiset olivat lytänneet ihan täysin sinkkunaiset, jotka hommailevat varattujen miesten kanssa. Minusta se on ainoastaan fiksua napata mies ketä kiinnostaa ja toki heidän kuuluukin niin toimia.

En ulkoista, koska en haukkuisi ja puhuisi yhtään alentavasti naisista jonka kanssa mieheni pettäisi mua siis jos niin olevinaan olisi. Toisin kun ap kertoi, että edellisessä keskustelussa naiset olivat lytänneet ihan täysin sinkkunaiset, jotka hommailevat varattujen miesten kanssa. Minusta se on ainoastaan fiksua napata mies ketä kiinnostaa ja toki heidän kuuluukin niin toimia.

Mutta käytät näitä naisia syynä olla päästämättä miestä ulos, vaikka kyse on suhteenne luottamuspulasta/omasta epävarmuudestasi = ulkoistamista.

Keskeytän tämän typerän taisteluketjun ihmettelemällä, että et kai ollut tosissasi, kun kirjoitit "koNmeteissasi."........... Olihan se vahinko. KuMpa se olisi vahinko. NiiMpä.

Aarrgghhhhhhh :D

[QUOTE="vieras.";29418720]Mutta käytät näitä naisia syynä olla päästämättä miestä ulos, vaikka kyse on suhteenne luottamuspulasta/omasta epävarmuudestasi = ulkoistamista.[/QUOTE]

Se on tekijä jonka otan huomioon, koska se on minusta huomionarvoinen asia mutta en ulkoista esimerkiksi pienten lasten hoitoa päiväkodeille tai heikkoja arvosanojani yliopiston niskaan tms. Se on ulkoistamista mielestäni.

Mä olen samaa mieltä Happygirlin kanssa. Jos mun mies pettäisi, ei mua niinkään kiinnostaisi kenen kanssa tai onko se nainen sinkku. Ei se nainen mua petä, minulla ei ole minkäänlaista suhdetta siihen naiseen. Mieheeni purkaisin kaiken vihan ja pettymyksen.

Tämä ei silti tarkoita, että kahlehdin miehen kotiin tai murjotan jos hän lähtee ilman mua. Ei mulla ole mitään syytä epäillä hänen pettävän, vaikka hän onkin baareissa lähes joka viikonloppu ja kumpanakin iltana

Jos tietoisesti menee sänkyyn varatun kanssa (vielä perheellisen) se kertoo kyllä ihmisen moraalista. Se että oman hetken huuman takia (tai siis oikeasti vain tunteekseen valheellisesti olevansa hotimpi kuin vaimo) on valmis menemään ällöttävän, lieron miehen kanssa sänkyyn..
No jotku jättää kesäkissoja metsään kuolemaan, toiset tekee tuollaista.. Ja päälle vielä selitetään että kun minulla on oikeus, se on miehen vika!

Se on vaan itsekästä ja epäempaattista itsensä arvon nostamista vielä huonolla keinolla.
Koska se toinen nainen miehelle on 90% tapauksissa tiskirätin arvoinen..

Eli nainen tekee moraalisesti väärin, on epäempaattinen toisia kohtaa ja alentaa itsensä käyttöesineeksi..
Miksi haluaisin olla tälläisen ystävä? Meillä ei ole mitään yhteistä jos arvot ovat näin erit. Ja mulle on tärkeä se että voin kunnioittaa ja luottaa toiseen. Tuollaiseen ihmiseen ei ole luottamista, jos moraali on noin löyhää ja itsetunto noin huono..

Mies on se joka tekee vaimoa kohtaan väärin(ja sellaisesta miehestä olis liuta sanottavaa) mutta tässä nyt perustelin tuota naisen roolia ja miksi en haluaisi olla ystävä sellaisen naisen kanssa.

Avoin suhde ei ole pettämistä, tässä siis kyse silloin kun vaimoa petetään.

Kyllä olet siinä mielessä moraaliton, että olet osallistunut pettämiseen, olet ollut pettämässä. Et omaa miestä, mutta miehen vaimoa (ellei heillä ollut sitten avoin suhde).

Jokainen pettäjä on moraaliton tuossa asiassa.
Tietysti mies on suuremmassa vastuussa, koska hän pettää omaa rakasta vaimoaan, sinä sen sijaan petät hänen vaimoaan ja mahdollisia lapsiaan, jota et ehkä edes tunne. Silti petät.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29419038:
Kyllä ne pettäjät sen seksinsä jostain saa, sitten vaikka huorista jos ei muualta.

Ei välttämättä. Eivät kaikki pettäjät ole sarjapettäjiä, jotka panevat kaikkea mikä liikkuu. On myös olemassa satunnaisia tapauksia, jossa vaikkapa kolmas osapuoli piirittää varattua ja varattu jossain vaiheessa "lankeaa". Pettämistä yhtä kaikki, mutta tuollaisessa tapauksessa pettäminen jäisi tapahtumatta, jos kolmas osapuoli ei olisi aloitteellinen tai periaatteesta ei sekaantuisi varattuun.

Joten maailman huonoin selitys on "kyllä se kuitenkin jostain seksinsä hakee (sama se on saada minulta?)"

Yhteistyössä