Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinpä, mutta ei nämä jotkut sitä tajua. Ei pitääsi kaivella kenenkään napaa mitä sillä rahallaan ostaa kunhan vuokrat, sähköt yms. on maksettu. Mitä se kenelläkään kuuluu mitä ruokaa joku ostaa?
mie en polta, mut onhan siinä älyä- jos se 100e on ennen mennyt tupakkaan - nicorettesta kuitenkin päästään jossain vaiheessa eroon kokonaan, eikö? näin oon mainoksista käsittänyt että siitä sitten luovutaan asteittain?
pakko seurata tätä ketjua, tää on jotenkin niin hauskaa et joukolla anonyymina lynkkaamaan toista![]()
ok, en tosiaan tiedä ko. tapauksen taustoja, eikä ne ehkä mun mielestä tähän liitykään - rahoillaan saapi tehdä mitä tykkää.
Tosin, jos tilanne on se, et ruoka on viikon päästä loppu ja rahaa tulee taas kolmen viikon kuluttua, niin sitten kannattaisi miettiä, pitäisikö kulutustottumuksia muuttaa. Mut jos sen rahan saa riittämään, niin mulle on aika sama ostaako toimeentulotuella hummeria vai kaurapuuroa, niinkuin joku taisi sanoakin.
Tiukkoja kausia on varmaan joka perheessä, niin myös meillä, vaikka töitä on, niin kyllä silti joskus pitää miettiä, miten ens viikolla kaupassa käydään - mut siitä taas oppii, että ens kuussa pitää laskea tarkemmin tulot / menot.
mun ruat kestävät varmaan kolmisen viikoa, vain maitoa ja hedelmiä+ vihanneksia täydennetään. seuraava rahapäivä on 4.5. Laskut mulla on maksettu ja toukokuun vuokrakin, joten minusta meillä on asiat ihan hyvin nyt. Sitähän en tiedä mitä on sit kesäkuussa kun tytöstä ei makseta enää lasilisää
Eikö se just ole sellainen juttu, minkä etukäteen tietää ja voi varautua?
Sitähän minäkin, ei se yllärinä voi tulla.
Rahapula varmaan on työssäkäyvilläkin joskus, ja silti sitä vaan osta muovipusseja ja perunasipulisekoitusta
Rollolainen, pk-seudulla tms jos elettäisi niin ei meilläkään toki auto olisi, me asutaan vaan ihan pikkukaupungissa, jossa välimatkan on joskus pidempiä ja julkisia ei ns kaupungin sisäisesti kulje. Olishan se iso säästö meilleki jos ei autoa tarvittaisi, mut kaipa oon peruslaiska, ja mies kans- menee töihin aina autolla, mie oon se joka välillä polkasee lapset hoitoon pyörällä, oliskohan sinne nelisen kilsaa matkaa aina per suunta. Ja omiin töihini menen pyörällä, kahteen autoon ei oo varaa kuitenkaa![]()
mun ruat kestävät varmaan kolmisen viikoa, vain maitoa ja hedelmiä+ vihanneksia täydennetään. seuraava rahapäivä on 4.5. Laskut mulla on maksettu ja toukokuun vuokrakin, joten minusta meillä on asiat ihan hyvin nyt. Sitähän en tiedä mitä on sit kesäkuussa kun tytöstä ei makseta enää lasilisää
Paljonko tulot putoaa kuukaudessa kun lapsilisä jää pois?
enne klo 8 jos alkaa työt ei meiltä esim pääse bussilla töihin.eipä Rovaniemelläkän kulje bussit hyvin. on poaikkoja jonne ei kesäaikaan kulje yhtään bussia tai esim klo 16 jälkeen ei enää pääse kaupungista. Välilä Ounasrinne -Korkalovaara korkalovaara -rantavitikka kulkee hyvin bussit , muulla alueella tosi huonosti.
sata euroa, mutta taas toisaalta helpottaa siten, että tyttö saa sitten opintotukea ja maksaa suurimman osan kirjoistaan itte