Arvatkaa jänskättääkö? Meen töihin ekaa kertaa yli 3 vuoteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Juuh meni tuo reilu kolme vuotta tosi nopeesti ja nyt on huomenna eka päivä lapsilla tarhassa ja mulla töissä. Ja ihan uus paikka on huh huh kun vanhaa ihmistä jänskättää :o

Ääh mutta kun pitää olla sisällä koko päivä :/ kolme vuotta on oltu aamupäivä ulkona ja syöty ja nukuttu ja iltäpäivä ulkona ja syöty ja nyt vaan sisällä nuutuukohan sitä ihan täysin :D

mulla tuli 4,5 vuoden tauko.

Mutta "sain" heti ekana työpäivänä pakkosiirron toiselle osastolle, ja vedin siitä melkoiset kilarit ja siinä adrenaliinihuuruissa menikin muutama aika...

Tsemppiä! Hyvin se menee!

Mulla oli viime viikolla eka työpäivä 2,5 vuoteen. Työpaikkaa en ole vaihtanut, mutta hoitovapaani aikana oli kaksi yrityskauppaa ehtinyt tapahtua ja firma on siis muuttunut kaksi kertaa näiden vuosien aikana.
Toimisto on uusi, samoin 90% työkavereista. Työtehtävät on uudet jne. Ja mä olen nyt jo ihan kyllästynyt :ashamed:

Joo no kyllä se siitä =) tuskin se mummojen pesu on muuttunu miksikään sitte opiskeluaikojen =) Mut silti jänskättää hirveesti :whistle:
Nii ja seki vielä että tiedän tossa paikassa olevan osastoja joissa opiskelijat ja sijaiset ruokailee eriaikaan eri huoneessa jne. toivottavasti tuo ei oo sellanen osasto :( Tällanenki vaan tässä illan mittaan putkahti mieleen jostaki opiskeluaikaisista muistoista :(

Yhteistyössä