6v.olen ollut kotiätinä,eli 7v.kotona kun laskee siitä,kun esikoista aloin odottamaan..Tänään sitten olin ekaa kertaa muualla,töissä!Aloitin siivousalan osa-aikaisena,tänään tuli siivottua 4t putkeen ja siihen vielä matkat kävellen töihin ja takaisin, yhteensä 6km.Olo oli aikas nuutunut,töihin lähdin jo ennen viittä,ja nukuin jonkun 3t.Muutenkin,kun oli eka päivä niin siinä oli jännitys ja kaikki uutta..Arvatkaa vaan,kuinka outo olo mulla on!?
Ja kun vielä esikollakin alkoi tänään uusi arki,eskari niin muutos on aika valtava meidän perheelle.Vaikka lapset yhä ovatkin silti kotihoidossa(teen töitä miehen työvuorojen välissä)niin silti olo on outo,kummallinen..Joku aika jäi taakse ja uusi alkaa..Väsyttää! |O Mutta kuitenkin mukavaa,kun sain jotain vaihtelua tähän jo..
Saas nähdä,kuinka vetää stressiksi,jos vielä alkaa monimuotokoulutus laitoshuoltajaksi,johon haen peruutuspaikalle,alkaa 1.9..
Tästä se lähtee,vähitellen..
Ja kun vielä esikollakin alkoi tänään uusi arki,eskari niin muutos on aika valtava meidän perheelle.Vaikka lapset yhä ovatkin silti kotihoidossa(teen töitä miehen työvuorojen välissä)niin silti olo on outo,kummallinen..Joku aika jäi taakse ja uusi alkaa..Väsyttää! |O Mutta kuitenkin mukavaa,kun sain jotain vaihtelua tähän jo..
Saas nähdä,kuinka vetää stressiksi,jos vielä alkaa monimuotokoulutus laitoshuoltajaksi,johon haen peruutuspaikalle,alkaa 1.9..
Tästä se lähtee,vähitellen..