Arvaillaan: Ketkä palstalaiset voisivat olla ainoita lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Alkuperäinen kirjoittaja åeessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Ap taitaa olla ainokainen. Pitääkö näitä perustella? :)

peesi. on vaan jotenkin niin mahdottomantärkeää ja aina pitää itse olla äänessä. ei vaikuta ihmiseltä joka jakaa muillekin.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole ainoa lapsi. :)

Mä sanoisin että sä olet kuopus =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja Mädchen:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:

kuopus, useampi sisarus

No näin. Yksi sisko ja kolme veljeä, minun ja seuraavaksi nuorimman väliä on 16 v.

Ahaa, no sekin selittää jotain =)

Apua - MITÄ se selittää :D?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja Mädchen:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:

kuopus, useampi sisarus

No näin. Yksi sisko ja kolme veljeä, minun ja seuraavaksi nuorimman väliä on 16 v.

Ahaa, no sekin selittää jotain =)

Apua - MITÄ se selittää :D?!

No että oot niin esikkomainen - tai sitten vähän pikkuvanha koska kasvanut vanhempien sisarusten kanssa :D Ei mitään pahaa =)
 

Yhteistyössä