Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali::wave:
Sinä oot esikoinen. Tai ainoa lapsi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali::wave:
Sinä oot esikoinen. Tai ainoa lapsi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali::wave:
Sinä oot esikoinen. Tai ainoa lapsi![]()
Peesi!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Entäpä :wave:
Hmmm... toiseksi vanhin?
En =)
sinä oot kuopus
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ap taitaa olla ainokainen. Pitääkö näitä perustella?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åeessi:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ap taitaa olla ainokainen. Pitääkö näitä perustella?![]()
peesi. on vaan jotenkin niin mahdottomantärkeää ja aina pitää itse olla äänessä. ei vaikuta ihmiseltä joka jakaa muillekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku::wave:
Sä oot esikoinen, ja sulla on yksi sisarus.
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Alkuperäinen kirjoittaja åeessi:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ap taitaa olla ainokainen. Pitääkö näitä perustella?![]()
peesi. on vaan jotenkin niin mahdottomantärkeää ja aina pitää itse olla äänessä. ei vaikuta ihmiseltä joka jakaa muillekin.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole ainoa lapsi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mädchen:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku::wave:
kuopus, useampi sisarus
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja Mädchen:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku::wave:
kuopus, useampi sisarus
No näin. Yksi sisko ja kolme veljeä, minun ja seuraavaksi nuorimman väliä on 16 v.
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja Mädchen:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku::wave:
kuopus, useampi sisarus
No näin. Yksi sisko ja kolme veljeä, minun ja seuraavaksi nuorimman väliä on 16 v.
Ahaa, no sekin selittää jotain =)
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja Mädchen:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku::wave:
kuopus, useampi sisarus
No näin. Yksi sisko ja kolme veljeä, minun ja seuraavaksi nuorimman väliä on 16 v.
Ahaa, no sekin selittää jotain =)
Apua - MITÄ se selittää?!
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:entäs minä :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kaikki taitaa jo tietää, mikä minä olen?Olen "muutaman" kerran maininnut. =)