J
jadal
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:entäs minä :wave:
Sulla on useita sisaruksia ja oot keskimmäinen tai yksi keskimmäisistä.
paljon on sisruksia, mut en oo keskeltä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:entäs minä :wave:
Sulla on useita sisaruksia ja oot keskimmäinen tai yksi keskimmäisistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kaikki taitaa jo tietää, mikä minä olen?Olen "muutaman" kerran maininnut. =)
Mä en tiedä! Arvaan että olet esikoinen?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kaikki taitaa jo tietää, mikä minä olen?Olen "muutaman" kerran maininnut. =)
Mä en tiedä! Arvaan että olet esikoinen?
Oikein!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Joku saattaa tietääkin, kun onhan siitä ollut puhetta.
Mutta mikä mä olen =) ?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Joku saattaa tietääkin, kun onhan siitä ollut puhetta.
Mutta mikä mä olen =) ?
Pikkusisko!
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu::wave: Arvatkee mutkin![]()
Esikoinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:No näin. Yksi sisko ja kolme veljeä, minun ja seuraavaksi nuorimman väliä on 16 v.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kaikki taitaa jo tietää, mikä minä olen?Olen "muutaman" kerran maininnut. =)
Mä en tiedä! Arvaan että olet esikoinen?
Oikein!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Hyppään arvattavaksi. :wave:
Ainoa lapsi?
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mä taas sanon et Lunis on isosisko ( jolla on pikkuveli ).
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Hyppään arvattavaksi. :wave:
Ainoa lapsi?
No en, sinne päinkään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja N:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Lunatic on kuopus?
No, Lunatic?!