B
Blume
Vieras
... Tai esikoisia / kuopuksia / isosta perheestä?
Tytsin kanssa ajateltiin kysellä tämmöistä, voisi olla ihan mukavaa ajanvietettä.
Eli hänen sanoin: "Arvaillaan palstalaisten syntymäjärjestystä suhteessa sisaruksiinsa!"
Huonoin tapa ilmaista tämä: "Arvaillaas palstalaisten 'titteliä' sisarusparvessaan (esikoinen, kuopus vaiko ainoa lapsi jne.)"
Ja kyllä, Blume tykkää tällä hetkellä arvailla teidän kanssa kaikenlaista.
Tytsin kanssa ajateltiin kysellä tämmöistä, voisi olla ihan mukavaa ajanvietettä.
Eli hänen sanoin: "Arvaillaan palstalaisten syntymäjärjestystä suhteessa sisaruksiinsa!"
Huonoin tapa ilmaista tämä: "Arvaillaas palstalaisten 'titteliä' sisarusparvessaan (esikoinen, kuopus vaiko ainoa lapsi jne.)"
Ja kyllä, Blume tykkää tällä hetkellä arvailla teidän kanssa kaikenlaista.