Arvaillaan: Ketkä palstalaiset voisivat olla ainoita lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Blume

Vieras
... Tai esikoisia / kuopuksia / isosta perheestä?

Tytsin kanssa ajateltiin kysellä tämmöistä, voisi olla ihan mukavaa ajanvietettä.
Eli hänen sanoin: "Arvaillaan palstalaisten syntymäjärjestystä suhteessa sisaruksiinsa!"

Huonoin tapa ilmaista tämä: "Arvaillaas palstalaisten 'titteliä' sisarusparvessaan (esikoinen, kuopus vaiko ainoa lapsi jne.)"
Ja kyllä, Blume tykkää tällä hetkellä arvailla teidän kanssa kaikenlaista. (:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Ap taitaa olla ainokainen. Pitääkö näitä perustella? :)

Ei pidä, mutta saa tietysti. Ainahan se tekee tästä mielenkiintoisempaa ja saadaan ehkä jokin riitakin aikaiseksi. :D

Ei riitoja. :D Musta tuntuu että nämä arvausketjut on ainoita, missä ei olla riidelty aikoihin.
 

Yhteistyössä