heippa :wave:
tervetuloa mukaan
haavemamma ja
juttis olitkin juuri kirjoittanut kun päivitin, joten lisään sut huomisen listaan
pantaloimon kiva kun käyt kertomassa kuulumisia!! :saint: voimia vaikeeseen aikaan, toivottavasti olisi myös jotain hyvää tulossa ja vaikka luomuna
solina onko sulla tosiaan ovis jo kp 11??
kun mulle lääkäri sano että tulee 5-10 päivää vikasta clomista ja netissä lukee että noin viikko vikasta. viimeks tikutin oviksen kp 18 eli oli varmaan kp 19, siis sen 10 päivää vikasta clomista :/ toisaalta on tääkin yksilöllistä ja eri kierroissa voi olla monenkin päivän heittoja..
nooraska olen todella pahoillani :'( itse keskenmenon kokeneena voin sanoa, että tiedän miltä susta tuntuu :hug: sitä alkaa heti plussan nähtyään suunnittelemaan tulevaa ja rakastamaan sitä pientä. sitten kun se otetaan pois niin kaikki romahtaa :'( uusi rakaus olisi ainakin minulle parasta lääkettä! toivotaan että teillä tärppää pian!! :saint:
sirpula kuulostaa niin ihanalta sun oireilus :hug: kateellisena odotan omia, voi kun saiain voida pahoin
kaikki raskauspahoinvoinnit tulen kyllä kestämään jos se palkinto siitä meille suodaan!! niin ja turvotusta tulee kyllä heti alussa,mulla oli turvotusta siitä kemiallisestakin
huomas kun sormukset ei lähteny irti..
jahas..vika clomi tänä iltana ja siitä sitten lähdetään!! oon ottanu tosi rauhallisesti tän alkukierron, en oo hirveesti ressannut, mutta katotaan taas loppukierrosta :headwall:
onkos clomien popsijoilla aina vuorotellen irronnut folli ekaks oikeelta ja sitten vasemmalta??? mulla on samanlaisia jomotuksia taas oikeella puolella, kun viimeks se irtos oikeelta niin mietin voiko nytkin irrota vai mitä tää on??