Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Tervetuloa uusille

Kirjoista tuli mieleen, että luin juuri kirjan Puolinainen. En nyt muista kirjoittajaa, mutta oli ihan lukemisen arvoinen, kertoi naisesta jolla oli toistuvia keskenmenoja.

Mie vein tänä aamuna pissipurkin labraan klamydiatestiä varten :)
 
laitoin lääkärilleni mailia noista lugeista. Ja hän suostuu vaihtoon, mutta sanoo että terolutit olisivat tehokkaampia. Mitä ihmettä tässä nyt pitäisi tehdä? Kumpi olisi minulle parempi vaihtoehto? Terot,jotka lääkärini mukaan ovat tehokkaampia, mutta joista minulle ei ole ollut mitään hyötyä. Vaiko luget?

Laitoin tästä jo oman aloituksen. Auttakaas minua nyt päättämään kumpaa minä otan.
 
Tervetuloa uudet ja morjesta vanhat! :)

Kirja on ihan mieletön idea...Tsemppiä!

Itselläni on nyt sellainen tilanne, että jään varmasti hieman taustalle. Nyt tuli eteen paha polven vammautuminen ja en tiedä miten tästä jatketaan. Olen kuitenkin hengessä mukana ja käyn teitä aina silloin tällöin moikkaamassa... :hug: kaikille!
 
oikeessahan ne jomotukset taas kerran oli,.. kp1 :'( fiiliksistä ei varmaan sen kummemmin tarvi kertookaan.. Mutta siis Terolutit odottaa kaapissa alottamistaan. Varmaan soitan l-polillekin jo jatkosta jollei leikkausaikaa oo enskuun alussa. Aivan riittävän kauan tässä on odoteltu ja koitettu vielä hampaat irvessä sitä normaalikeinoin onnistumista. Taas kerran se aika kuusta kun tuntuu että antaa olla, ei tuu niin EI. :( (niin varmaan, katotaan vaan 10 päivää eteenpäin, kuitenki taas kyttäämässä jotain ovulaatioo, ja sama 2 viikon sykleissä pyörivä noidankehä jatkuu ja jatkuu...) |O
 
Sydänyö, harmin paikka. :hug:

plääh, mä en tiedä kummat noista lääkkeistä ottaisin, terot vai luget. Jommat kummat pitäisi valita. Laitan hattuun ja arvon :p


Otatteko te mitään omia lääkkeitä? Tarkoitan siis viitamiineja yms.

Itse syön clomien ja ?? lisäksi e-epa kalaöljyä ja multitapsin raskausmonivitamiinia. Jospa niistä jotain hyötä olisi kun jää tuo oma syöminenkin välillä vähäiseksi. Tuskinpa niistä ainakaan haittaa on.


Mutta sanokaa kumman lääkkeet mä otan. Teroista ei tosiaan ole ollut mulle aiemminkaan mitään hyötyä. Mutta jos ne kerran on tehokkaammat kuin luget niin tuskinpa lugetkaan auttaa mitään.

Mies löysi netistä englanniksi tietoa että terot imeytyvät paremmin kuin luget. Mutta toisaalta taas... en tiedä.
 
Solina ei kai siinä mitään menetä jos pyydät luget alakautta laitettavia vaan jos ne imeytyy paremmin kun suun kautta.. eikä s evarmaan mitään ihan hirveetä oo laittaa niitä.. kun terot ei auta niin kai se on sama vaik kokeilet toisia.. ja mist sitä tietää vaik saisitkin apua siitä.. toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan?
 
Joo Suikku, ymmärrän. tämä on vain yllättävän hankala päätös. Vaikka niiden lugejen puolelle alan kallistumaan itsekkin. Kaippa mie sitä vielä tän illan pähkäilen ja huomenna sitten soitan lääkärille päätöksestäni.

Toisaalta tekisi mieli uskoa lääkärin mielipidettä ja sitä jos ne on tehokkaammat. Mutta toisaalta taas tekisi mieli koettaa toistalääkettä. Ehkä mä ne luget otan. Tai en tiedä.


Mies hermostu jo mun pähkäilyihin ja käski ottaa ne kummat on nätimmän väriset :LOL:
 
Voiko niitä käyttää samaan aikaan ..? :p ;) Joo, kaipa mäkin niitä Lugesteroneja haluisin kokeilla jollei toisista ois ollu apua useemmankaan kuukauden jälkeen. Eikös ne imeydy emättimen eikä kohdun limakalvon kautta.. eihän niitä sentään kohdunkaulan läpi työnnetä :eek:
 
Hehee, tuota mäkin mietin että josko niitä voisi ottaa samaan aikaan :D Mutta ei varmaan.

Joka tapauksessa päätös on nyt tehty ja lääkärille soitettu. Minä otan luget =) Toivotaan nyt että päätös on oikea.

Menkat tekevät tuloaan, saas nähdä alkavatko jo tänään vai meneekö huomiselle. Mutta hyvä vain että alkavat. Pääseepä uuteen kiertoon. Jossa siis mennäänkin sitten clomeja 2 tabl päivässä ja lugeja, noh se selviää sitten.


 

Lauantai 17 .5 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



suikku..............6/29-32....yk11........esikoinen.........clomit+terot
JJ-t...................7/n.32.........yk07/07....esikoinen........clomit
pilvilinna..........10/28-?........yk10..........esikoinen........clomit+luget
Piglet..............51/27..........yk6.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Solina83.........2/28..........yk13........kolmas...........clomit+luget
mama-84........2/28..........yk19........toinen............ei vielä mtn
Linna...............20/28-78............yk4.........esikoinen.......clomit
Julietta............30/37............yk 1...........esikoinen.......ei vielä mtn
Rouva Pikkumyy..10/28-29......yk 2.........1. yhteinen....luget
Pilviini.................??/??........yk??..........toinen.......ei vielä mtn
maaruska........23/28...........yk 7..........kolmas.......ei vielä mitään
Nuusku..............35/26.......yk.............neljäs..........clomit+terot
Sydänö.............30/n.27.....yk20kk......toinen..........ei vielä mtn.
Tähtisäde........24/26..........11/07........esikoinen.....clomit+terot+femostanit
Rosetta.............18/38-48......yk 9...........esikoinen....ei vielä mtn.
Milliäinen..............24/35........yk??........esikoinen.....clomit
Velvet Kiss............26/30........11/07.....esikoinen......clomit
Milo......................5/??..........yk 5........esikoinen....clomit
Aurora72............27/??...........yk2.........eka yhteinen...primilut+clomit
Stella82.............32/30-32.......yk 9........esikoinen.....terot
ertsi


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........6.12.2008...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............
Sirpula.............17.1......................yk10........esikoinen




POISTIN LISTALTA SELLASIA, JOTKA EI OO KIRJOTELLUT KUN SUUNNILLEEN SEN KERRAN!!! mukaan tietty pääsee jos haluaa, ihan kuka vaan :D

[/quote]

[/quote]

 
rosetta kerroppa kuka sen kirjan kirjoitti niin voisin käydä ostaan sen!! kuulostaa just sellaselle, minkä haluaisin lukea :D

kamala kiire töissä, huimaa clomien takia ja vasemmalta on alkanut jo nippaileen! viimeksi ovis kp 18, olispa tällä kertaa aikasemmin ajattelin alkaa tikuttaan kp 14 niin ei mene ohi!! ja vuoto on oikeestaan jo loppunut, jee jee!! :D

mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Piti päästä äkkiä kirjottaan. Eli eilen oli soittoaika lääkärin kans. Toimintasuunnitelma: Provera lopetetaan, koska ei auttanut Teroja kummemmin, ku kuukautoset jäi yhen päivän mittasiks :kieh: . Turha siis niitä napsia! Se yks menkkapäivä laskettiin kumminki kiertopäivä 1:seks. Ja HUOMENNA ALOTAN EKAA KERTAA CLOMIT!!! :eek: Mä oon vissiin liika innoissaan! Jännittää sivuvaikutukset ja eniten tietty, josko ne nyt vaikka toimis! (yritän täällä hillitä itteeni.. vaikea pitää ittesä penkissä..) Hui, ku JÄNNÄÄ! Mut joo, kirjottelen enempi, ku on aikaa. Pitää lähteä tien päälle, ajaa ystävän avuks.

Kivaa, ku täällä saa jakaa ajatukset ja tunteet. Muutki napsii Clomeja, ei tartte yksin märehtiä!

Ja niin..mulle saa siis listaan laittaa kiertopäiväks 4 ja avuks Proveran tilalle Clomit. KIITTI!
MOI! :wave:
 
Minulle voi listaa muuttaa kp 1/28 yk 13 ja apuina clomit+luget

Sunnuntaina pääsen sitten aloittamaan clomit tupla annostuksella. vähän kieltämättä jänskättää että tuleeko pahojakin oireita.

Kiva lukea JJ-t että olet positiivisella mielellä lähdössä uuteen kiertoon.


Milo, samat fiilikset, vaikka mulle clomit onkin jo tuttuja mutta nyt kun annos tuplataan... niin hui. Saitko muuten jo clomifenia vai onko clomhexalia edelleen myynissä?
Tämä on oikein hyväpaikka jakaa tuntoja ja ajatuksia. On ainakin ihmisiä ketkä ymmärtävät ja kokevat saman.

mam-84 :hug:


Muttah, hyvää viikonloppua kaikille.
 
sydänyö. mama-84 ja solina :hug: hali kaikille tädistä!!

solina toivotaan että luget tois toivotun tuloksen!! climifen on edelleen lopuunut, ainakin tampereen tukusta. clomhexalia oli tukussa 200 pakettia kun tiistaina kävin..kannattaa hakee nopeesti, eihän sitä tiedä kuinka paljon sitä nyt menee, kun clomifen on loppu :eek: millä annostuksella muuten otat??

milo onnea ekaan clomikiertoon!! mulla on jo oireita clomeista, vaikka tokaa päivää otan..ärsyttävää ja tätä oloa jatkui ainakin viime kierrossa koko ajan, kunnes muuttui raskausoireiksi :ashamed: jotka sitten hävis samantein kun vuoto alkoi..outoa!!

kaikille ihanaa viikonloppua, vaikka onkin huono ilma!! KAIKKI TSEMPPAAMAAN SUOMI VOITTOON TÄNÄÄN!!! :D (vai oonko ainoo, jota kiinnostaa :ashamed: ) :D
 
JJ-t Kiitos, vaikka eipä tämä mulle mikään pettymys ollut vaan odotettu juttu, kiitos noiden tuhrujen. Hyvä vain että alkoi niin pääsee uuteen kiertoon. Jos nyt olis jotain mahiksiakin....
Mulla on jo clomit varastossa enskiertoon :D ihan uteliaisuuttani kysyin vaan että saako klomifeniä vieläkään.
2 tabl eli 100mg otan päivässä.


Mullakan kanssa on alkanut aina clomeista oireet samantien. Kuumat aallot nyt pahimpana. Ja pahoinvointia loppukierrosta jota typeränä kuvittelee raskausoireeksi, vaikka clomeistahan se vaan johtuu. Ja samoin jatkuvaa vessassa ravaamista.

Mitähän nyt tulee kun aloittaa ne lugetkin. Pitää yrittää pitää pääkylmänä eikä kuvitella mitään.
 
heippa :wave: onpas ollut hiljaista viikonlopun aikana..itsellä koko päivä menoa ja vasta tunti sitten pääsin istumaan paikalleeni :eek: huh huh mikä päivä!! huomenna odottaa siivous ja kuntosali, toivottavasti jaksan :saint: nyt istun löhötuolissa ja juon punkkua ja katson peliä :D mukavaa että pojat tällä kertaa pelaa hyvin :D se venäjä peli olikin katastrofi!!

juu paksuna leffa oli kyllä hyvä!!! alkoi kyllä siitäkin miettiin kuinka helppoa se joillakin vaan on saaha se lapsi maiilmaan :ashamed:

mitäs kuuluu linnalle onko ovis bongattu ja hyödyttetty?? entäs piglet jokos ne menkat alkoi?? toivotaan että pääsette pian uuteen kiertoon :saint: mites sirpula kuinka voit?? joko alkaa pikkuhiljaa uskoa että sieltä se on tulossa..? onnea vielä kerran!! rosetta kysyin jo siitä kirjasta..muistatko kuka sen kirjoitti niin löydän sen helpommin..?! ja solina koitetaan pitää pää kylmänä ja lääkkeistä oikeesti tulee PALJON oireita!! pahimpia mulla öilliset heräilyt jaa hiki..mummotauti iskenyt :ashamed:

ja nyt kannustamaan suomi voittoon!!! :D :attn: :attn: :attn:
 
JJ-t: Mitään erityisiä ovis-oireita ei ole ollut, joten ei ole bongattu. On kuitenkin hyödynnetty, jos se tällä kertaa tuli! :)

Solina83: Minäkin tykkäsin siitä leffasta! Siinä on kuulemma kaikkien aikojen parhaat extrat! Ootko kattonut niitä? Oliko niin hyvät? Mullakin on menossa eka tupla-annoskierto (onko toi sana!?). Tavallisellakin annoksella tuli hirveät oireet, mutta tähän mennessä ainakin on mennyt helpommin. Outoa.. Tosin kuuma on koko ajan! Toivottavasti Lugeista on sulle apua!

milo: Varaudu siihen, että Clomit aiheuttaa tyypillisesti loppukierrossa kaikenlaisia raskausoireita! Ne voi olla tosi ärsyttäviä, mutta onneksi kaikki eivät kärsi niistä! =)
 
Nyt on ekat clomit otettu. Jännittää. Vaikka onhan mulle tämä clomien syöminen jo tuttua puuhaa, mutta nyt on tuplasti isompi annos. Mielenkiinnolla odotan mitä tästä tulee.

Ja sitten ne luget... tästä tulee mielenkiintoinen kuukausi. Minä jo miehelle sanoinkin että jos alan jotain kuvittelemaan niin palauttaa minut maanpinnalle vauhdilla.

Tiistaina on sitten se lääkäri. Mulla onkin jo pitkä lista kysymyksiä sille. Toivottavasti saan kaikkeen vastauksen.


JJ-t oliskin, jos joskus tulisi vahingossa raskaaksi. Pääsis helpolla, eikä olisi aina tätä monenkuukauden piinaa edessä.
 
Linna, en ole vielä extroja kerennyt katsoa, eilen vasta ostin sen leffan... oletko tikuttanut ovista? toivotaan parasta.
Voihan se olla niiin että sitten kun annostus on kohillaan niin ei oireitakaan tule. Eihän sitä ikinä tiedä.
Kiitos, kyllähän tässä itsekkin kovasti nyt toivoo että vihdoinkin olisi löytynyt minulle oikea annostus. Toisaalta kyllä se myös pelottaa. Sillä noi kaksi lasta mitkä meillä jo on. Ovat molemmat saaneet alkunsa ekasta kierrosta kun lääkitys saatiin kohdilleen.
Niin tottakai sitä toivoo että nytkin kävisi niin. Mutta pelottaa että jos ei käykkään niin se pettymys tulee olemaan kamala.
 

Yhteistyössä