Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

moikka kaa :wave: mikäs teillä on tilanne muuten?? eikös meillä ollut samaan aikaan ne keskenmenot kun alkuvuodesta kirjoteltiin?? ja molemmat vieläkin kärvistellään täälä :kieh: on tää epäreilua!!! tervetuloa mukaan vaan ja toivottavasti joku apu teille löytyy, mullahan selvis etten km:n jälkeen ovuloinut ollenkaan :eek:
 
Kaa
heips JJ-t!

Samoja aikojahan me elettiin silloin, ikävä kyllä... mun rivistö on tällä hetkellä jo KM 11/07 KM 04/08 ja yritystä 9 kk. Eli kärvistellään siis. Itse taisin ovuloida ensimmäisen kerran juuri tuossa huhtikuun kierrossa, joka sekin sitten meni kesken. Eli apuja olin ajatellut kysellä lääkäriltä tuonne keltarauhaspuolelle, auttamaan kiinnittymisessä. Meikäläisen kroppa kun näyttää hylkivän uutta elämää... :'(

Onnistumisen ajatuksia sinulle ja minulle, kyllä meillä ensi talvena se pikkuinen on, ihan varmana! :hug:
 
joo, mulla eka ovis clomien kanssa ja "raskaana" olin 6 päivää :'( vuto alkoi siis sunnuntaina. kemiallinem raskaus, mukana tissien luonnoton kasvu :LOL: huono-olo, kahvi ei maistunut, mielialat heitteli..eli kaikki oireet ja hormoonia silti niin vähän että vaan herkät testit näytti plussaa. kyllä mä tota oikeestaan keskenmenona pidän, luulin jo että nyt me onnistuttiin :'(

on se epäreilua kun meitä koetellaan näin :kieh:
 
Moi kaikki! Käytiin eilen jatkohoidon suunnittelussa ja siellä oli eri lääkäri kun viimeksi. Clomiannos vaan nostettiin kokonaiseen tablettiin ja oon niin pettynyt, edellinen lääkäri puhui lääkityksen vaihdosta yhdistettynä inssiin :( no, jotain hyvääkin eli yksi munasolu oli kasvamassa ihan spontaanisti, siis ilman lääkitystä. Nyt vaan ovista bongaileeen ja perään teroluttia..
 
Linna olo ihan ok.. flunssa helpottamaan päin.. hermoja vaan kiristelee..

JJ-t joo teki kyllä mieli mennä vaan piiloon koko maailmalta.. se inssikin pelottaa.. epäilen sen hyötyjä kun ei muutenkaan ole onnistanut..

Sirpula paljon paljon onnea :flower: kyllä se pieni mukana pysyy :heart:

täälä vaan pieni masennus vaivaa.. sain pestä tänä aamuna jo lakanan ja petauspatjan.. aamulla nousin sängyssä istumaan ja niistämään ni valskas yli :eek: (taas sellanen yök yök asia mikä kaikkia kiinnostaa) mutta mulla ei oo kun joskus teininä viimeks ollu tollast.. ja hyytymiä tosi paljon :x
 
Kiirettä pukkaa..miten se oikeesti on noitten kelt.rauhashorm.lääkkeitten kans tuo alotus?! Eli MIKÄ ON PÄIVÄ 1?? Ku eka alotin ton Proven laskun selkeestä kuukautisvuotopäivästä, mut nyt viimesin ja eri (TK-lääkäri) sano, et lasku alotetaan siitä, ku ekat merkit vuodosta ilmaantuu. Ja ku teillekki oon kertonu, mulla tiputtelee se pari vkoa, jonka jälk./aikana se yks kuukautispäivä. Miten laskeminen on teille neuvottu??

Jotenki monimutkasesti tais tulla tuo kysymys. :ashamed:
 
Ärsyttää, ku lääkärit ei voi antaa selkeitä ohjeita asioista. Ja ku ne ryökäleet on useesti vielä asioista TÄYSIN eri mieltä ja ohjaavat ristiin.. EI KIVAA OLLENKAAN! :| Milliäinenki joutunu kokea ristiriitoja lääkäreitten kans..RAIVOSTUTTAVAA OIKEESTI!! :kieh:
 
milo mulla ainakin clomien kanssa neuvottu että eka KUNNON vuoto päivä on se kp.1, mutta se voi tietty eri lääkkeiden ja eri ihmisten kanssa olla eri juttu :/ että tosiaankin vaikeeta :kieh:

suikku ok..mullakin kp 3 ja ylihuomenna alan clomit, puhuin just gynen kanssa ja saan alottaa ne :D eikä se nähny mitään syytä ottaa rinnalle teroja tai lugeja koska mun luteaalivaihe on oikeen pitunen eikä oo tuhruttelua :/ no niinhän se on.. päästään taas yhdessä jännäileen kun on samat kiertopäivät :D mites teillä menikään ne hoidot tässä kierrossa??
 
JJ-t mä alotan syömää clomeja kp3 eli huomenna.. sit taas testailen ovista et millon tulee ja kun + tulee soitan gynelle seuraavaks tai samaks päiväks aikaa inssiin.. sit sillon samalla käynnillä katotaan syönkö enää teroja kun ei välttämättä tarvetta.. mut mietin lugeja ite.. et varmaan kyselen niistä.. et sellasta.. kiva jännäillä taas sun kans samaa aikaa :D luulla clomi oireita r.oireiks :kieh: :LOL:
 
Sirpule :hug: , voi onnea :flower: :flower: Ihana kuulla. Kovasti onnea sinulle ja pienelle tarrasukkia ja vauvaliivaa matkaan. Nautihan nyt olostasi. Ihania uutisia.

Linna, valitettavastihan se noin on. Että uskomattoman monet raskaudet päättyvät keskenmenoon. Mutta tuossa luvussahan on mukana nekin missä alkio hedelmöittyy mutta ei ikinä kiinnity. Ja sitä varmasti tapahtuu paljon.

Välillä sitä miettii että miten ihmeessä sitä on ikinä voinut saada lapsia. Raskaaksi tulo on vaikeaa ja sitten keskenmenonkin riskit ovat aika suuret. Yhtä tuuripeliähän tämä on.
Tuon esikoisen kanssa sitä ei jotenkin edes osannut pelätä. Oli vielä onnellisen naiivi ja tietämätön kaikesta.
Poikaa odottaessa taas, noh minähän sain keskemenon. Odotin kaksosia joista toinen menehtyi heti alkuunsa. Ja vuosi sitten pois. Voitte vain uskoa kuinka pelkäsin.
Onneksemme pojan kuitenkin saimme.

Rosetta, kiva että sinulle jäi hyvät fiilikset. Ja että asia lähti nyt etenemään. Kyllä se siitä :)


Milliäinen höh, se on ärsyttävää kun lääkärit ovat erimieltä. Mutta hyvä että annostusta kuitenkin nostettiin. Jospa siitä jotain apua olisi. Ja onnea muniksen kasvamisesta

;)


Voi Suikku, millähän me saatais sut piristymään. Koeta jaksaa uskoa että inssistä olisi teille hyötyä. Eikös se ole jotain 85% ketkä lapsen saavat hoitojen avulla. Tai enemmänkin. Pitää vain ensin löytää se oikea hoito. Ja vähän arpapeliähän sen etsiminen on.

Milo, kyllä minäkin sen ajattelin niin että kp 1 on se kunnon vuotopäivä. Eli mullahan alkaa se tuhru kp 13 ja vuotaa sitten menkkojen alkuun asti. Niin sitten se eka kunnon vuotopäivä on kp 1. Mut mullahan tulee aina kunnon menkat. Joten jos sä vuodat vain yhden päivän kunnolla niin onhan sitä varmasti vähän hankalampi laskea.


JJ-t harmi ettet saanut lugeja rinnalle. Googletappa disperiini hoidosta. Sitähän käytetään alkuraskauden keskenmenoja hoitamaan joissain tapauksissa. En kyllä tiedä uskaltaako sitä ominlupinensa syödä. Mutta jotkut sanoo ettei siitä haittaakaan ole....



hrrr... varmaan flunssa tulossa muutaman päivän jo tullut sellaisia aaltoja, että alkaa väsyttää ja paleltamaan ihan sikana. Hytisen oikein tuolta sisältä asti.
Mies onneksi kotiutuu tunnin päästä niin sitten tämä tyttö menee ottamaan kuuman suihkun.

Koetan tässä samalla netistä etsiä tietoja tuosta disperiin hoidosta ja raskausmyrkytyksen ennaltaehkäisystä. Kun minulla on noita molempia lapsia odottaessa tullut myrkytys niin hyvin suurella todennäköisyydellä se tulee uudestaa jos meille joskus kolmas lapsi suodaan.
Ja nyt on ihan vasta saatu selville että raskausmyrtkytys luultavasti johtuu jo alkuraskaudesta kun istukka kehittyy ja siihen tulee toimintahäiriö. Disperiini ehkäisisi tätä ja parantaisi istukan verenkiertoa.

Pitää sitten tiistaina kysyä lääkäriltä tuostakin. Kun jos joskus nyt raskaaksi tulen. Niin se tulee olemaan riskiraskaus. Joten tahtoisi jo etukäteen tehdä kaikkensa jotta pääsisi itse edes vähän helpommalla ja että vauvalla olisi sitten kaikki hyvin.

Ohops, kaippa sitä on lähdettävä ruuanlaittoon.
 
ainiin, se unohtui vielä mainita. Nyt 2päivää polttamatta ja hyvin menee. Eilen teki kyllä mieli mutta tänään ei ole edes tehnyt mieli. Enemmän tää on ollut vain pahatapa mulla.

Yllättävän helppoa. Eiköhän tämä tästä ja pitää toivoa että tästä olisi jotain hyötyä vauvarintamalla.
 
solina kävin googlettamassa ja löytyi kyllä hyviä kokemuksia :D en oo kyllä varma uskallanko alkaa ominpäin kuiteskaan ottaan :/

suikku sulla tulee oleen jännää tässä kierrossa :D nyt vaan toivotaan parasta!!

makaronilaatikko uunissa :p on tässä tultu jo maattua ja syötyä hyvin niin ihan kiva sitä mennä töihin vaikka inhottaakin pomon säälivät katseet :ashamed: huomenna alkaa salilla käynti ja tupakkalakko pitää edelleen!!!!!!
 
JJ-t pomon säälivät katseet? no joo jännää ja jännää.. ei siinä vissii sen suurempi mahku oo tulla raskaaks ku luomusti joten.. paitsi jos on kohdunlimassa joku siittiöille huonompi homma ni sit on.. ei oo musta tutkittu tota.. saas nähdä.. pitäs kans alkaa laihduttaa.. mut töiden jälkeen niin puhki ettei jaksa mitää.. avustettavaa kun saa kynsin ja hampain voimalla pitää kiinni kun se raivarin saa ja se kun kestää 30min kerrallaan.. mut kohta ne loppuu jos sit sais niskast kii.. jos joka aamu aikasi kävis lenkillä.. hmm.. no se nähdään taas sitten :LOL:
 
Kiitos, Solina! Välitän liimat ja tarrasukkaterveiset masuun =)

).(: Tämän päivän oireena tullut pari uutta; koko päivän oon notkunut jääkaapin pielessä ja miettinyt että mitä söisin kun koko ajan on nälkä. Ja sitten kuitenkin kun olen alkanut jotakin syömään, niin ei olekaan maistunut ja syönnin päälle on tullut huono/etova olo. Ja iltamassa alkoi jatkuva painon tunne alamahalla, ensin oikealla puolella, ja nyt molemmilla puolilla.

Saas nähdä nukkuuko tämä nainen ensi yönä ollenkaan, kun niin onnesta sekaisin olen... :heart: :D
 

Yhteistyössä