Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Sirpula. Myönnettävä se on että kateellinen olen sinulle, minäkin tahdon tuohon tilanteeseen. Mutta onnellinen puolestasi. Tuo on niin ihana asia. Onnea.


Rosetta Se lääkäriajan odottaminen on kyllä tuskallista. Aika vain matelee ja tahtoisi saada selkoa tilanteeseen.
Minullakin vielä viikko.... Olen tässä aikani kuluksi :D kirjoitellut listaa että mitäs kaikkea sitä pitääkään kysyä lääkäriltä.
Eipähän jää sitten mikään harmittamaan.


Kp 25 menossa, loppusuoralla onneksi ollaan. Pian pääsee uuteen kiertoon vahvemmilla lääkkeillä. Toivotaan, toivotaan.....
 
ai niin Rosetta. Terolutit ne taitavat olla yleisin millä kiertoja tasoitellaan. Tai ainakin minulla niin.
Esikoisemme saisin niinkin helpolla alkunsa kuin vuoden yrittämisen jälkeen ekasta terolut kierrosta.
voi kun sitä silloin vielä pääsi niin helpolla.
 

Torstai 15 .5 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



suikku..............4/29-32....yk11........esikoinen.........clomit+terot
JJ-t...................5/n.32.........yk07/07....esikoinen........clomit
pilvilinna..........8/28-?........yk10..........esikoinen........clomit+luget
Piglet..............49/27..........yk6.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Solina83.........26/28..........yk12........kolmas...........clomit
mama-84........29/28..........yk18........toinen............ei vielä mtn
Linna...............18/28-78............yk4.........esikoinen.......clomit
Julietta............28/37............yk 1...........esikoinen.......ei vielä mtn
Rouva Pikkumyy..8/28-29......yk 2.........1. yhteinen....luget
Pilviini.................??/??........yk??..........toinen.......ei vielä mtn
maaruska........21/28...........yk 7..........kolmas.......ei vielä mitään
Nuusku..............33/26.......yk.............neljäs..........clomit+terot
Sydänö.............28/n.27.....yk20kk......toinen..........ei vielä mtn.
Tähtisäde........22/26..........11/07........esikoinen.....clomit+terot+femostanit
Rosetta.............16/38-48......yk 9...........esikoinen....ei vielä mtn.
Milliäinen..............23/35........yk??........esikoinen.....clomit
Velvet Kiss............24/30........11/07.....esikoinen......clomit
Milo......................??/??..........yk 5........esikoinen....Provera
Aurora72............25/??...........yk2.........eka yhteinen...primilut+clomit
Stella82.............30/30-32.......yk 9........esikoinen.....terot
ertsi


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........6.12.2008...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............
Sirpula.............17.1......................yk10........esikoinen




POISTIN LISTALTA SELLASIA, JOTKA EI OO KIRJOTELLUT KUN SUUNNILLEEN SEN KERRAN!!! mukaan tietty pääsee jos haluaa, ihan kuka vaan :D

[/quote]

 
huomenta :wave: rosetta mulle ainaskin annettiin eka tero-kuuri että saatiin ne menkat aikaseksi ja sitten seuraavasta clomit, kun niiden syönnissä on tärkeetä ottaa kierron alussa oikeina päivinä.

jes, löin kyynerpääni lasihyllyyn kun tulin suihkusta ja nyt ei käsi taivu ollenkaan :kieh: toivottavasti menee ohi kun pitäs sinne salille raahautua :saint:
 
huomenta kaikille!

äsken otin ekan clomin.. kamalaa kun sitä jo kierron alussa rupee toivoo että kunpa jo tässä kierrossa + tulisi, kunpa se inssi auttaa, kunpa kunpa.. yleensä vast oviksen jälkeen.. huoh..
 
ilmoitti rakas 3v tyttäreni kun tuli vessasta. Ei muutakuin äkkiä katsomaan. Vessanpönttö tulvii yli laitojen kun sinne oli sullottu vessapaperirulla ja vedetty sen jälkeen.


noh, nyt se on auki taas. Ja miehen turjake vain nauroi kun soitin sille....


Suikulle tsemppiä tulevaan. Pidetään peukut pystyssä ja toivotaan parasta.
 
Hei kaikille,

Minäkin ilmoittautuisin tähän pinoon. Olen samassa tilanteessa kuin moni teistä.
Mukava jakaa vähän tuntemuksia ja koemuksia. :D

Minulla yk2 (jätin kyllä ehkäisyn 11/07) muttei olla yritetty kuin pari kiertoa vasta. Viime kierto olikin sitten ennätyspitkä 60pv. :eek:
Kävin yksityisellä tarkistuksessa ja kaikki ultrassa ok. Lääkäri kirjoitti Primolut nor kuurin tasoittamaan kiertoa. Nyt menossa Kp 25 ja tänään viimeinen primolut. Katotaan kurvaako täti kylään. Clomit kirjoitti myös ja tarkoitus olisi ensi kierrossa aloittaa. Minulla 3 lasta entuudestaan (8,10 ja 13v.) nyt uuden avoparini kanssa kuumeillaan yhteistä lasta.
 
Kiitos, Linna! =)

Solina: Kateus on aika normaalia, kysy vain kuinka monesti minä täältä palstoilta olen kyyneleet silmissä lukenut toisten plussista ja oma sydän huutanut vauvaa elämään koko ajan. Kyyneleet olleet osaksi ilon kyyneleitä toisen puolesta, osaksi katkeruuden kyyneleitä. Jospa se plussa teillekin tulisi, ja onhan sinulla kuitenkin siellä ainakin tuo 3-v vessanpöntön tukkeuttaja-tyttö... :D :LOL:

Aurora: Tervetuloa joukkoon kuumeilemaan! :wave:

).(: Tein äsken yhden testin mikä kaapista löytyi (joku mammaksilta tilattu) ja kaksi viivaa siihenkin tuli vaikka päiväpissasta tein. Tuolla toisella palstalla joku jo pelotteli, että siinä minkä eilen tein, olisi joku viivanpaikka eikä muutenkaan olisi ollut kovin luotettava testi... :attn: ..mutta nyt on testattu toisellakin plussa! ;)

Soitin tänään neuvolaan ja 11.6. sain ajan, silloin olisi viikot heidän laskureidensa mukaan 8+5. Terveydenhoitaja sanoi nyt viikoiksi aika tarkat 4+5 kun puhelimessa haastatteli ensin. Toivon niin valtavasti, että neuvolassa olisi kaikki niinkuin pitääkin! :heart:
 
Hei!

Taidan minäkin kuulua tänne... Mukava lukea muiden samassa tilanteessa olevien tarinoita, asiasta kun on niin vaikea jutella sellaisten ystävien kanssa, jotka eivät vauvakuumetta pode.

Eli, meillä yhteiseloa takana viitisen vuotta ja esikoista yritetään nyt jo yhdeksättä kuukautta. Ovistestejä olen tehnyt ja ovulaatiota bongaillutkin, raskaustestit vaan jatkuvasti negaa. Mulla on pillereiden lopettamisen jälkeen ollu tosi epäsäännölliset kuukautiset ja vuoden alusta alkaen ollu Terolutit käytössä. Niillä kierto ollut heti säännöllinen, 30-32 päivää. Painoa olen yrittänyt pudottaa, tuloksetta, jos se helpottaisi raskautumista. Pitäisi saada jokin motivaation kipinä tehokkaaseen painonpudotukseen.

Vauvakuume on hirmuinen, varsinkin kun nyt kevään korvalla kaveripiirissä on ollut paljon vauvauutisia. Vaikka oikeasti olen iloinen toisten puolesta, kyllä se aina jotenkin surumieliseksikin vetää hetkeksi kun itsellä ei ole tärpännyt. Missään tutkimuksissa ei olla vielä oltu, mitä nyt multa on otettu kilpirauhaskokeet (normaalit) ja tehty munasarjojen uä-tutkimus (normaali) epäsäännöllisten kuukautisten vuoksi. Täytynee hakeutua kunnalliselle lääkäriin, jos mitään ei nyt lähiaikoina tapahdu.

Nyt kp. 30 menossa, joten tätiä odotellaan...
 
kirjoittelemaan vaan sitten tunteista ja kyselemään jos mieltä painaa.. jos joku osaa jotain vastata :D

täällä kun ei tapahdu mitään.. aaaargh :headwall: alku kierto on niiin turhauttavaa.. ja siinä inssissäkin vaan 15-20% mahkut onnistua.. arvatkaa vaan onko meillä nii hyvä tuuri.. blaah.. kertokaa miten saa laihdutettua hyvin ja nopeasti?
 
Tervetuloa uusille!
Kauhistus näyttääkö mun kp:t jo noin suurilta? No loppuviikosta täällä sitten odotellaan sitä tätiä kylään. Saas nyt nähdä kuin käy.
Huomenna mennään kumpainen hierojalle ensin minä ja sitten mies perässä. Seuraavaksi taidankin mennä oikein kasvohoitoon, kun viime kerrasta on aikaa. On vaan vaikea päättää minne menisi, kun se jolla viimeksi olin ei enää ota vastaan samassa paikassa.
 
laihdutettua saa nopeasti ihmedieetti kaalikeiton avulla, mutta vaatii kuria ja hermoja käyttää sitä, mutta vähintään 5kg tippuu sillä olikohan se 10:ssä pvssä....siitä kun jatkaa terveellisillä elämäntavoilla, paino pyssyy poissa. Kokeilla kannattaa! :p

onnea painonpudotukseen! :flower:
 
aurora ja stella tervetuloa mukaan!!! täällä on hyvä keskustella muiden kanssa jotka popsii samoja lääkkeitä, toisinsanoen pudpttaa maanpinnalle kun kuvittelee lääkkeistä johtuvat oireet raskausoireiksi :LOL: tälä yksi sellanen :wave: :ashamed:

piglet oon odottanutkin että kirjottaisit!! ei siis oo menkat vieläkään tullu...? harmi kun venyy, sanoiko lääkäri siihen jotain syytä ja saitko clomien lisäksi teroja tai lugeja??

suikku joo sma juttu täälä,tylsää!!! sitten vielä surettaa kaikki jutut mitä mulle on tapahtunut, niitä tuli mietittyä koko yö ja en paljo nukkunut :ashamed:

tiettökös mitä: alotin tänään kirjottaan ns. kirjaa. kirjotan mun elämästä viimesenvuoden aikana ja katotaan mitä saan kasaan. aion kirjottaa sitä niin pitkään kunnes mulla on oma lapsi sylissä. oon itse kaivannut jotain sen tapaista teosta, enkä ole löytänyt niin ajattelin että jos siitä olis jollekin apua. en oo kirjottanut sitten lukion niin tulee oleen aika työlästä, mutta aikaa on :D sitäpaitsi tää on aika terapeuttista, toisaalta surullista muistella kaikki ne vaiheet mitä oon kokenut :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
aurora ja stella tervetuloa mukaan!!! täällä on hyvä keskustella muiden kanssa jotka popsii samoja lääkkeitä, toisinsanoen pudpttaa maanpinnalle kun kuvittelee lääkkeistä johtuvat oireet raskausoireiksi :LOL: tälä yksi sellanen :wave: :ashamed:

piglet oon odottanutkin että kirjottaisit!! ei siis oo menkat vieläkään tullu...? harmi kun venyy, sanoiko lääkäri siihen jotain syytä ja saitko clomien lisäksi teroja tai lugeja??

suikku joo sma juttu täälä,tylsää!!! sitten vielä surettaa kaikki jutut mitä mulle on tapahtunut, niitä tuli mietittyä koko yö ja en paljo nukkunut :ashamed:

tiettökös mitä: alotin tänään kirjottaan ns. kirjaa. kirjotan mun elämästä viimesenvuoden aikana ja katotaan mitä saan kasaan. aion kirjottaa sitä niin pitkään kunnes mulla on oma lapsi sylissä. oon itse kaivannut jotain sen tapaista teosta, enkä ole löytänyt niin ajattelin että jos siitä olis jollekin apua. en oo kirjottanut sitten lukion niin tulee oleen aika työlästä, mutta aikaa on :D sitäpaitsi tää on aika terapeuttista, toisaalta surullista muistella kaikki ne vaiheet mitä oon kokenut :'(
Hienoa tuo kirjoittaminen! Vaikka kirjaa ei ikinä julkaisisikaan, on siitä varmasti paljon apua itselle. Mä ainakin pystyn kirjoittamalla käsitteleen paljon paremmin niitä ajatuksia mitä päässä liikkuu. Jotenkin helpompaa ku näkee ne asiat paperilla. :)
 
JJ-t Siis joo teroja nyt popsin ja sit ois odotettavis se täti punainen kylään sunnuntaina.
Sit vissiin alkaa viimonen clomikierto, kun niillä ei ole saavutettu juuri mitään. Täytyy nyt kattoa mitä alkukuusta ultrassa näkyy, näkyykö mitään.
 
Stella: Hieno ajatus minustakin tuo kirjoittaminen ja varmasti on apua myös omaan surutyön käsittelemiseen, ja miksei vastaisuudessa myös muille! Voimia varmasti raskaaseen, mutta hyödylliseen harrastukseen! :hug:
 
Stella, tervetuloa mlukaan.

Suikku ja JJ-t niinpä, tämä odottaminen on niin tylsää, ensin odottaa ovista, ja sitten menkkoja, tai sitä ettei niitä tulee. Yhtä odottamista siis tosiaan. Tylsää....

Piglet, pidetään ensikiertoon peukkuja, meille molemmille.



t: Solina joka herätettiin tänään aivan liian aikaisin....
 

Yhteistyössä