Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

|O Miten sitä osaakin väsyttää näin paljon. Hädintuskin silmät pysyvät auki. Johtuukohan clomeista? Aiemmin ei ole kyllä tullut väsymystä mutta onhan tuo annostuskin nyt isompi.

Haavemamma ja Juttis, tervetuloa mukaan. Ja toivotaan että pääsette pian poiskin täältä.
Tämä on kyllä sellainen ryhmä jonka toivoisin kuivuvan kasaan koska kaikki pääsisivät onnellisesti plussanneisiin +++++++++++++++++++++++

JJ-t Niin nuo ovistestit näyttää. silloin alkuvuodesta kun söin ne parikiertoa clomeja niin silloin ovis oli kp 12/13 mutta nyt kaksi edellisistä kiertoa on näyttänyt ovista kp 11

Huomenna on se lääkäri niin aionkin kysyä että onko liian aikaisin. Kerkiääkö munikset muka kasvaa tarpeeksi.
Ja paljon on muutakin kysyttävää. Sitä olen kanssa nyt miettinyt että irtoaakohan multa munasolu varmasti.
Sillä ne harvinaiset kierrot jolloin olen varmasti ovuloinut, niin tuhru on alkanut vasta kp 20. Ja muuten se alkaa kp 13 eli selvästi liittyy ovikseen.... eli voiskohan sen irtoamisen kanssa olla jotain häikkää (kaiken muun lisäksi)

Ja se raskauspahoinvointi on vain hyvä juttu. yleensä jos on pahoinvointia on kaikki hyvin. sillä istukan erittämä hormooni aiheuttaa pahoinvoinnin. Ja jos istukka toimii, on kaikki hyvin.
Toki kaikki voi olla hyvin vaikkei pahoinvointia olekkaan. Ja vaikka pahoinvointia olisikin niin ei se mitään takaa.
Mutta minä ainakin aion sitten joskus nauttia jokaisesta oksennuksesta ja yökötyskohtauksesta :D

Maaruska, ajattelitko testailla milloin? Pidetään peukkuja ja lähetetään plussasäteitä +++++++
Mutta kiva kuulla että sinulla ei nyt ole tuhrua. Itsekkin kun siitä kärsin ja nyt tästä kierrosta aloitan joskus reilun viikon päästä, ekaa kertaa luget. Toivotaan nyt kovasti että niistä olisi apua.


Mutta nyt miun on pakko mennä nukkumaan että jaksaa lähteä huomenna sinne lääkärille. Ja toivottavasti sieltä tulee sitten paljon viisaampana takaisin.
 
Solina: Sanoinkin tänään jo miehelle, että taidan alkaa pikkuhiljaa jotain äitiyshousuja sillä silmällä katselemaan sillä jos näillä viikoilla tuntuu jo että housut kirraavat, niin kuukauden-kahden päästä ne vasta mahtavatkin kirrata... ;)

Solina & JJ:t: Voi kyllä minäkin mielelläni ottaisin heti vaikka enemmänkin raskausoireita, vähän innoissani niitä jo odottelenkin enemmälti saapuviksi... :heart: :D
Välillä jännästi yököttää, mutta ei varsinaisesti okseta.
 
Olen Pigletin kanssa samoissa, paitsi että nyt tulee vielä tuhrua ja luulen, että mulle voi merkitä huomiseksi kp 1 (PERKELE!)...No ainut positiivinen asia on, että pääsenpä nyt ainakin magneettikuvaukseen tuon polven takia!
:wave:
 
JJ-t : Ihana kun joku oikiasti ymmärtää miltä se on tuntunut ja tuntuu vieläkin...:|

Mutta mutta ! Eilenpä testasin ja plussan testistä sain ! Toivottavasti nyt olisi liimaa sen verran, että pikkuinen pysyisi matkassa<3 Laskettu aika tulisi nyt sitten varmaan jonnekkin tammikuun loppupuolelle. Elikkäpäs kunhan listaa seuraavan kerran korjailette nii voisi päivitellä nuita tietoja :)

Nyt ollaan kyllä täällä niin iloisia ! :):)
 
Pigletille ja Velvet Kissille :hug: ja onnea uuteen kiertoon. Velvet Kiss, toivottavasti saat jalkasi kuntoon.

Nooraska onnea onnea onnea :hug:


Sitten omaa napaa. Tänään oli se lääkäri, eipä siellä oikein mitään uutta. Jotain vastauksia sain kysymyksiini. Kaikki näytti hyvältä.

Nyt kp 5/28 menossa ja munikset näytti hyviltä. Oikealla puolella oli neljä selvää. Joista kaksi vähän isompaa. Sen enempää nyt ei vielä näin aikaisessa vaiheessa voida sanoa. Mutta hyvältä näytti.

Luget sain :D jee, 100mg aamulla ja 200mg illalla. Jos ovis on taas kp 11 niin aloitan ne jo kp 12 illalla. Kun se tuhru alkaa silloin kp 13, niin jospa noin aikaisin aloitettu pitäisi sen poissa.
Ja kun elimistöhän alkaa sitä keltarauhasta tuottamaan kuitenkin heti kun ovis on tapahtunut niin noinhan se varmaan luonnollisestikkin menisi.....

Vielä 2päivää clomeja jäljellä ja sitten ovista odottelemaan. Toi lugejen aloitus kyllä jänskättää. Mutta jospa tässä hengissä selvitään. huoh, jospa sitä joskus meitäkin taas onni kohtaisi.
 
tervetuloa kaikille uusille :)

blaah.. täällä ei mitään.. taustalla ollut ja varmaan olenkin.. oon kyllä lukenu kaikkien viestit mut jotenkin masentaa :| jännittää jo ensi viikko kun se inssi on vaikka kovasti epäilen ja pelkään ettei onnistu :( v*tuttaa, väsyttää hirveesti.. ei jaksais mitään.. onneks parin viikon päästä alkaa kesäloma..
 

Tiistai 20 .5 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



suikku..............9/29-32....yk11........esikoinen.........clomit+terot
JJ-t...................10/n.32.........yk07/07....esikoinen........clomit
pilvilinna..........13/28-?........yk10..........esikoinen........clomit+luget
Piglet..............1/27..........yk7.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Solina83.........5/28..........yk13........kolmas...........clomit+luget
mama-84........7/28..........yk19........toinen............ei vielä mtn
Linna...............23/28-78............yk4.........esikoinen.......clomit
Julietta............33/37............yk 1...........esikoinen.......ei vielä mtn
Rouva Pikkumyy..13/28-29......yk 2.........1. yhteinen....luget
maaruska........27/28...........yk 7..........kolmas.......ei vielä mitään
Nuusku..............38/26.......yk.............neljäs..........clomit+terot
Sydänö.............6/n.27.....yk20kk......toinen..........ei vielä mtn.
Tähtisäde........27/26..........11/07........esikoinen.....clomit+terot+femostanit
Rosetta.............21/38-48......yk 9...........esikoinen....ei vielä mtn.
Milliäinen..............27/35........yk??........esikoinen.....clomit
Velvet Kiss............29/30........11/07.....esikoinen......clomit
Milo......................8/??..........yk 5........esikoinen....clomit
Aurora72............30/??...........yk2.........eka yhteinen...primilut+clomit
Stella82.............35/30-32.......yk 9........esikoinen.....terot
haavemamma73...20/26-32....yk11....esikoinen....clomit
juttis................19/??..............yk1.....esikoinen
ertsi


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............
Sirpula.............17.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen








[/quote]

[/quote]

 
Paljon onnea Nooraska

Kiitos Solinalle tsempin toivotuksesta, mutta nytpä Velvet Kiss jää tauolle. Polveni ei ole vielä kunnossa, ja sain jalkaani veritulpan!!! Niinpä minun täytyy unohtaa clomifenit ja vauvahaaveet ainakin muutamiksi kuukausiksi, koska luulenpa että minun täytyy mennä leikkaukseen, ja raskausmahdollisuus ei sovi siihen projektiin.

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti ei nähdä tässä pinossa, kun tulen takaisin! :LOL:

:wave:
 
On ollut hirveän kiireistä pari päivää, joten en ole edes palstalla ehtinyt käymään.. Täällä ei ole tosin mitään raportoitavaa. Iloitsen kyllä siitä, että ainakaan vielä ei clomeista tullut mitään oireita!

Nooraska: Paljon onnea uudesta raskaudesta!! :flower:

Velvet Kiss
: Pikaista paranemista ja tervetuloa takaisin myöhemmin!
 
Sain selville etten saanu enskuun alun leikkausaikaa vaan siirtyy jälleen, nyt se olis vasta syyskuussa :( Mutta arvatkaa vaan jaksanko enää odottaa ja lykätä hoitojen alotusta sen takia.. en todellakaan, varsinkin kun voi siirtyä sitten taas jos tulee joku akuutimpi tapaus ja menee edelle, mikä tosin on tietysti ihan ymmärrettävää. Mutta jos nyt jotain ihmeellistä (en uskalla edes toivoo niin paljoo..) tässä 3 kk sisään tapahtuu niin oispa sentään kunnon syy miks sillä kertaa siirtyis.. =) Tulee jos tulee!
 
Tähtisäde
Paljon onnea Nooraska!
Velvet Kiss: Toivottavasti kaikki selviää pian parhain päin! Jospa vaikka Clomien vaikutus jatkuisi (kuten kuulemma tekee) ja saisitte sinut luomuraskaaksi! Niitä ihmeitä aina kuulee tapahtuvan. Miksi se ei muuten koskaan tapahdu omalle kohdalle?


 
Hei kaikille,

JJ-t laitatko minulle kp 4/30-39.

Nooraska oikein paljon ONNEA! :flower:

Velvet Kiss toivottavasti paranet pian ja pääset taas kuumeilemaan meidän joukkoon. =)

Solina83 kiitos tiedoista. Eka clomi otettu eilen tai siis clomit oli loppu ja sain jonkun toisen valmistajan vastaavaa tuotetta. Minulle ei lääkäri puhunut seuranta ultrasta mitään?? :eek:
Mitäs jos siellä on kohta useampi salamatkustaja :D hymy vois toisaalta hyytyä..olisi se niin kova urakka. |O

Onko teillä ollut seuranta ultraa? Kaikesta pitää itse huolehtia..nuo lääkärit on välillä niin vailla huolen häivää.
 
Kiitos Tähtisade ja Linna...Ajattelin etten enää vastaile, vaan lueskelen silloin tällöin kuulumisianne, mutta näin hyvin pystyn olemaan täältä poissa :LOL:

Aurora 72 Mulle lääkäri ei kanssa määrännyt mitään seurantaultraa ja kaikki (siis niille kavereilleni, ketkä ovat olleet samassa tilanteessa ja tiesivät tilanteestamme) ystäväni oli siitä kauhuissaan. No kolme clomikierto ehdin nyt siis syömään ja tähän viimeiseen kiertoon tilasin itse "seurantaultran". Tuntuu vaan, että näitä lääkäreiden ohjeita ja neuvoja on niin paljon erilaisia kuin on lääkäreitäkin.
 
Arvatkaapa kellä on pahoinvointia. Tai eilen illalla oli. Johtuu ilmeisesti ihan noista clomeista, mistäpä muustakaan tässä vaiheessa kiertoa.

Ovat nämä lääkkeet vain ihania. Mutta hyvänasianpuolestahan tässä kärsitään.

Suikku :hug: koetahan jaksaa välillä kirjoitella kuulumisiasi. Kovasti onnea inssiin.

maaruska, ihana tosiaan lukea että sinulla on luget auttaneet. Antaa toivoa että jospa minullakin. Vaikka tällähetkellä ei kyllä jaksa uskoa. Mutta eihän sitä ikinä tiedä.
Onnea uuteen kiertoon.

Velvet Kiss toivottavasti saat polvesi kuntoon. Minullakaan ei ole seurantaultraa ollut, mutta jotenkin en niitä ole edes kaivannut. Mutta kaippa sen takia kun meillä jo yksi clomi lapsi on.

Sydänyö no höh, harmi että se leikkaus siirtyi. Odottelu on kyllä kurjaa.



Huomasin tässä muuten että tämä vauvahaave kyllä vaikutttaa kesän suunnitelmiin. Oviksen aikoihin pitää pysytellä kotona, ja samoin menkkojen aikoihin. Rajaa kummasti viikonloppuja milloin voisi reissata. Mutta mukavahan sitä on olla kotonakin.
 
Solina oon huomannu saman et tää rajoittaa kesälomailua.. oon nyt jo miettiny et täytyy aina laskee millon ovis et osaa olla kotona ukon luona..

Velvet Kiss harmillinen sattuma mutta pidetään peukkuja et tuutkin luomustu raskaaksi..

Maaruska onnea siis siitä että luget auttoi..

Pantalaimon olipas kiva kuulla susta :wave: pinon perustajaystäväni :D käväise useamminkin kertoilemassa kuulumisia..

Mulla oli viime torstaina hammaslääkäri niin nyt on toinen leukanivel (vai mikä lie) ihan sairaan kipee.. pysty aukasee suuta.. hemmetin vaikee syödä.. kipeytynyt koko ajan sen lääkärin jälkeen.. soitin sille niin lääkekuuri.. heti rupesin etten ota mitään mikä vaikuttaa raskautumishaaveisiin :D :saint: ovistakin jo varuiksi testailen ja viel negaa.. ens tiistaina varmaan inssi ja joudun ottaa lomapäivän töistä kun on reissupäivä töissä enkä pääsis sinne muuten..
 
Pidetään rouva pikkumyylle peukkuja pystyssä.

Suikku, niinpä niinpä... minen ainakaan tahdo olla oviksen aikoihin missään anoppilassa käymässä ;) :D
Paranemisia hammassärkyyn ja onnea tulevaan. Me varmaan päästään sitten suht samoihin aikoihin jännäilee, kun minulla ovis oletettavasti maanantaina.


Sitä piti tulla kertomaan kun muistui eileen. Eilen siellä lääkärissä. Kun olivat tehneet hoitosuunnilman ensin. Olivat miettineet pitäisikö miehen simpat tutkia. Ja arvatkaapa miksi, olettivat että on eri isä!!!
Kun kuuli että sama isä on edelleen totesi ettei tartte sitten tutkia.

Luulisi että oletuksena on että lapset tehdään samanmiehen kanssa. Mutta oletettiin suoraan että on eri isä. Olin vähän hölmistynyt.
Siis onhan sekin ihan ok jos on eri isä. Mutta kun olettavat automaattisesti. Vai onko se sitten tätä nykypäivää kun on jo uusioperheitä niin paljon. Ei ole enää se sama isä itsestään selvyys.

Nojoo, hämmästyin vain tuollaisesta olettamuksesta.


Huomenna vikat clomit, yllättävän vähän sivuoireita tullut, sitten vain ovista odottelemaan ja toivomaan parasta.
 
Moi kaikille! Näin uutena on vielä mahdoton olla kärryillä kaikkien tilanteista, mutta toivotan zemppiä kaikille tilanteesta riippumatta!
Tänään on sitten verikoe, KP 22, eli saan tietää sitten kirjeitse onko ovulaatio tapahtunut vaiko nou. Mä tosiaan tikuttelin la-ti ( = KP:t 17-20 ) positiivista. Se ti oli ehkä jo haaleampi, toisaalta oli eri tikutkin jo silloin, joten vaikea sanoa.
Ensimmäistä kertaa koin 'vauvan tekohommat' työlääksi ja sunnuntain jälkeen ei ole puuhasteltu niissä merkeissä. Sitä ennen reilu viikko varuiksi, joten puultahan se alkoi maistua :/
Nyt on ihan silmitön ruokahalu ja turvotusta, mistä lie sekin->liiallisesta kahvin juonnista kait..
 
Kaa
On se kumma, vaikka en tähän ketjuun edes kuulu, käyn lukemassa vähän väliä. =) Kaipa sitä on jotenkin asennoitunut siihen, että apuja tässä alkaa kaivata. Jostain syystä mun elimistö vaan "hylkii" niitä vauvanalkuja. Mutta eipä siinä mitän, pari kiertoa mennään vielä avutta ja sitten mietitään asiaa uudestaan. Siihen asti olen täällä satunnainen vierailija. B)
 

Torstai 22 .5 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



suikku.............11/29-32....yk11........esikoinen.........clomit+terot
JJ-t...................12/n.32.........yk07/07....esikoinen........clomit
pilvilinna..........15/28-?........yk10..........esikoinen........clomit+luget
Piglet..............3/27..........yk7.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Solina83.........7/28..........yk13........kolmas...........clomit+luget
mama-84........9/28..........yk19........toinen............ei vielä mtn
Linna...............25/28-78............yk4.........esikoinen.......clomit
Julietta............35/37............yk 1...........esikoinen.......ei vielä mtn
Rouva Pikkumyy..15/28-29......yk 2.........1. yhteinen....luget
maaruska........3/28...........yk 8..........kolmas.......ei vielä mitään
Nuusku..............40/26.......yk.............neljäs..........clomit+terot
Sydänö.............8/n.27.....yk20kk......toinen..........ei vielä mtn.
Tähtisäde........29/26..........11/07........esikoinen.....clomit+terot+femostanit
Rosetta.............23/38-48......yk 9...........esikoinen....ei vielä mtn.
Milliäinen..............29/35........yk??........esikoinen.....clomit
Velvet Kiss............31/30........11/07.....esikoinen......clomit
Milo......................10/??..........yk 5........esikoinen....clomit
Aurora72............5/30-39...........yk3.........eka yhteinen...primilut+clomit
Stella82.............37/30-32.......yk 9........esikoinen.....terot
haavemamma73...22/26-32....yk11....esikoinen....clomit
juttis................21/??..............yk1.....esikoinen
ertsi


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............
Sirpula.............17.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
[/colour]
 
heippa :wave: kuten oote varmaan huomannu, oon tässä taustaillut.päivityskin on vähän jäänyt :ashamed: jos joku voisi päivitellä olisi ihan kiva, en välttämättä joka päivä ehdi. töissä on tulipalokiire, salilla oon käynyt ja muutenkin tehnyt kaikkea muuta kun ajatellut tätä vauvantekoa :D

nyt kun alkaa ovis lähestyyn alkaa taas paineet tuleen, että pakko pupuilla oikeena paivänä ja muuta :headwall: hyvin oon pärjännyt alkukierron ajattelematta, mutta nyt alkaa taas tutkaileen itteensä ja stressi alkaa :ashamed:
herranjumala mitä kuumia-aaltoja mulla on ajoittain :eek: ovis on tulossa viimestään viikon päästä...

mukavaa viikonloppua kaikille :D
 
Ressiaika alkaa olla täälläkin käsillä taas tossa ensviikon alkupuolella.. kun toisaalta ei enää YHTÄÄN jaksas nähdä mitään ylimäärästä vaivaa homman eteen kun tietää että sellanen johtaa vaan pahempaan turhautumiseen ja masennukseen :( toisaalta, pakko sitä kai ois yrittää, ajotushan siinä kuitenki kaikkein oleellisin edellytys ois sille että mitään vois ylipäätään tapahtuakaan :headwall: suoraa sanoen kyrpii koko touhu.. välillä vaan on jo niin varma että tästä ei VOI tulla mitään enää normaalitavoin, miks edes yrittää jne. |O tekis mieli vaan luovuttaa ja antaa p**kan olla.

No, onneks on sitä ennen viikonloppu ja kaikkee muuta tekemistä eikä tarvi vielä uhrata ajatustakaan tolle B)
 

Yhteistyössä