Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset


Sunnuntai 25 .5 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



maaruska............6/28............yk 8..........kolmas.........ei vielä mtn
Piglet...................6/27...........yk7..........esikoinen..ter.+clomit+met.
Aurora72.............8/30-39.......yk3.........1.yhteinen...primilut+clomit
Solina83..............10/28.............yk13........kolmas..........clomit+luget
Sydänö................11/n.27..........yk20kk.....toinen...........ei vielä mtn.
mama-84.............12/28............yk19........toinen...........ei vielä mtn
Milo......................13/??............yk 5.........esikoinen......clomit
suikku..................14/29-32......yk12........esikoinen......clomit+terot
JJ-t.......................15/n.32.........yk07/07...esikoinen......clomit
Rouva Pikkumyy...18/28-29......yk 2.........1. yhteinen....luget
pilvilinna...............18/28-?........yk10........esikoinen.....clomit+luget
juttis.....................24/??...........yk1..........esikoinen
haavemamma73...26/26-32.....yk11........esikoinen.....clomit
Rosetta................26/38-48.....yk 9..........esikoinen.....ei vielä mtn.
Linna....................28/28-78.....yk4..........esikoinen......clomit
Tähtisäde.............32/26..........11/07.......esikoinen......clomit+
....................................................................terot+femostanit
Milliäinen..............32/35...........yk??........esikoinen.....clomit
Velvet Kiss...........34/30...........11/07......esikoinen.....clomit
Julietta.................38/37...........yk 1.........esikoinen.....ei vielä mtn
Stella82...............40/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
Nuusku................43/26............yk...........neljäs...........clomit+terot
ertsi

Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............
Sirpula.............17.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
[/colour]



 
Onpas ollut ihanan aurinkoinen päivä! Mä oon pöyhiny kukkapenkkejä minkä vaan kerenny :)
Linna Mul comit tehos ekan kierron jollon ultrattiinkin vaikutusta. Seuraavas kierros en bongannu ovista ja kiertokin muistaakseni veny. Soittelin lekurille ja seuraavassa kierrossa taas ultrattiin ja todettiin ettei siinäkään muniksia kasvanu. Annosta nostettiin, mut en tikuttanu ovista ja taas kierrot veny. Sit otettiinki kehiin ne piikit. Sinällään se ei ollut niin kummallista eikä mulle niistäkään oireita tullu, mut se piikittäminen oli kauheeta. :( Ja ärsyttävää oli ku piikit piti ottaa illalla ja aamulla samaan aikaan ni piti aina järkätä niin et oli kotona (taisin joskut töissäkin joutua laittaa - vuorotyö) Ja sit sekotella niitä ampulleja ja jahkata sen piikin kans puoli tuntia ku en ikinä uskaltanu työntää sitä tarpeeks syvälle mahanahkaan. Jos tota ois tehny pitempään ois siihenkin varmasti rutiini tullu. Onneks päästiin yhellä kierrolla!!! Jos sulla kerran clomit toimii, niin et kai sä sit piikitteleen ittees joudu - ellet sit joudu ivf:än joskus. Ja sitähän ei tietenkään toivota!!!
suikku Onnittelut ovisplussasta!! :flower: Nyt sit vaan inssiä ootteleen! Mulle se ainakin oli täysin kivuton kokemus ja äkkiä ohi, joten ei sitä kannata jännittää. Jännätään sit lopputulosta!!
 
iltaa kaikille :wave: uusiakin on tullut mukaan, tervetuloa :flower: :D tosiaan täälä tastailtu ja varmaan edelleen jatkuu..kiitos linna päivityksistä, voit jatkaa jos vaan jaksat :D

kp. 15 ja testasin aamulla ja ei minkäänlaista viivaa :/ viimeksi alkoi näinä päivinä jo tulemaan, en tiedä sitten pitää katsoa huomenna uudestaan. viimeksi ovis kp. 18. toisaalta kovaa kipuilua ollut munisten kohdalla, varsinkin vasemman että eiköhän siellä jotain tapahdu :D

joku kyseli sivuoireista ja itsekkin mietin että eikö niitä tosiaan tuu enää ekan kierron jälkeen paljoa..? mulla viime kierrossa tässä vaiheessa oli ollut jo vaikka mitä, mutta nyt ei mitään muuta kun aivan järkyttäviä kuumia-aaltoja ajoittain :eek:

mulla on ollut kiireinen viikko ja edessä toinen samanlainen. töissä 10 tuntista päivää ja melkein joka päivä salille ja pari kertaa oon ollut solariumissa rentoutumassa B) lauantaina oltiin syömässä ja leffassa ja tänään shoppailemassa :D koko ajan oon menossa ja mieli on paljon parempi ja virkeempi, kun en ajattele näitä asoita, suosittelen!!! (siis eihän sitä voi olla ajattelematta, mutta ettei koko aikaa vatvo jokaista pikkujuttua) ja ilmat on aivan ihanat :D miehen kanssa saatin puhuttua perinpohjin tätä juttua ja meidän suhdetta pohdiskeltiin, siinä samassa huomasin että olen onnellinen! pitää osata arvostaa sitä mitä jo on ja tulevaisuudessa sitä mitä tulee saavuttamaan :heart:

ihanaa ja aurinkoista viikkoa kaikille :wave:
 
Muisku78: Edellisellä annoksella clomeja ei ainakaan saatu ovista. Nyt on annos tuplattu, katsotaan, mitä käy..

JJ-t: Mielelläni autan päivittelyssä, kun on aikaa. Tosin mulla on enää muutama päivä ja kesäloma alkaa. Sitten lähdenkin jo reissuun. Samaan aikaan loppuu tää yritys tältä kertaa, meni syteen tai saveen.. Mulla ei tässä kierrossa ole ollut oireina oikeastaan muuta, kun nuo kuumat aallot. Jee! =)
 
Täällä ovis bongattu eilen tikuilla =). Testiviiva oli, jopa vahvempi kuin kontrolli. Simpatkin laitettiin matkaan ja tänään vielä varmaan varmistellaan. Aika pitkä kierto taas tulossa, kun nyt jo kp27, mutta onneksi keskiviikkona pääsen tohtorille.
 
Helou kaikille :) , onpas täällä tapahtunut vaikka ja mitä. Mulla KP 26 ( kiitti Linna päivittelystä ) ja odotan postinkantajaa, josko se toisi tuloksen viime torstaisesta verikokeesta ( onko ovis tapahtunut).

Pari kysymystä:
Syökö joku muu clomeja 3 x pvä?
-Mä nimittäin syön. Kuumat aallot öisin ainoita oireita joita olen bongannut

Milloin voisin testailla raskautta, milloin sen tulisi näkyä plussana?

Oletteko yritysaikana miten hanakasti vältelleet paheita, siis alkoholia esim?
-itsellä kun esim tuli otettua perjantaina, niin hirvittää jos olisinkin raskaana. Toisaalta hoitoalalla työskentelevä ystäväni sanoi että ekaan pariin viikkoon ei hätää.

Aurinkoa kaikille :heart:
 
Rosetta: Onnea oviksesta!

haavemamma73: Yleensä raskaustestit näyttävät raskauden, kun kuukautisten pitäisi alkaa eli 2 viikkoa oviksesta. Tosin tässä on ihmisillä eroja. Todella herkät raskaustestit voivat näyttää raskauden jo aiemmin. Alkoholista ei tarvitse murehtia noin aikaisessa vaiheessa.

Minä sain äsken lahjaksi kavereilta (,jotka eivät tiedä yrityksestämme) lahjaksi hauskan paidan, jossa lukee Baby Inside - coming soon! :LOL: Ne oli nähneet paidan ja tykänneet siitä paljon ja halunneet ostaa sen minulle. Hassua! Toivottavasti tämä on hyvä enne :hug:
 
Moikka!!

Onkos muilla kierrot venynyt clomien kanssa miten??? Mulla oli eka clomikuuri, eikä plussaa näy, muttei myöskään tätiä ja kp:t on kohta jo 40!!! MIstähän mahtais johtua? Voiko olla etten sitten ovuloinutkaan vaikka follikkeleita oli kasvamassa lääkärin sanoin monia kymmeniä? Ärsyttää kun se ei terojakaan mulle laittanut....

Mutta töihin on pakko lähtä taas. Palailen myöhemmin lukemaan kuulumisenne.
 
Linna No toivottavasti clomit tehoo nyt sit tupla-annoksella. Eihän ne tosiaan joka kierrossa välttämättä toimi vaikka sit taas välillä toimis. Niin mulle sanottiin. Kiva kun alkaa loma! Lepuutat sit hermojas kunnolla ja unohdat nää jutut. Se tosiaan tekee hyvää :)
haavemamma ei tuo alkoholin nauttiminen varhaisessa vaiheessa vielä haittaa mitään. Eikös se ala vaikuttaan vasta kun istukka kehittyy ja sillon kyllä useimmat jo tietävät olevansa raskaana. Mä myönnän että join siideriä samana päivänä kun tein testin :ashamed: Tosin tiesin tarkkaan millon hedelmöitys oli tapahtunu ja oikeestaan testasin vähän ajoissa jo kun sinä päivänä oli juhlat ja halusin tietää ennen iltaa jos jotain jo näkyis testissä ja plussa siinä oli! Anoppini tarjos mulle siideriä niin oli juotava ettei se heti alkais ihmetteleen. No, mut en mä sit enempää juonu. Ja sanovathan ne että raskausaikanakin voi ottaa joskus oluen tai lasin viiniä ilman mitään mahdollista haittaa. Mulla kyllä oli tiukka linja sen illan jälkeen, mut ei sitä sun tosiaan tarvi murehtia.
 
Ai niin jokos suikku oot kyselly inssistä??? Koska sulla se nyt on?
Julietta Musta kans sun kiertos alkaa jo venyä pitkäks jos kerran et oo plussannukaan. Luulenpa että ovista ei oo tapahtunu :| Se ainakin näyttäs todennäkösimmältä tossa vaiheessa ja itellä oli myös aina noin et jos en ovuloinu niin kierto veny tosi pitkäks. Minäs kiertopäivänä se lekuri sulla näki paljon niitä muniksia? Eihän niitäkään kyllä sais olla ovulaation lähestyessä kuin pari korkeintaan...siis isompaa.
 
Julietta: Mikä päivä otit clomit? Jos söit kp 5.-9. niin periaatteessa viimeinen päivä, jolloin ovis olisi on kp. 18. Kuukautisten siis pitäisi alkaa viimeistään kp. 32, jos ovis on tapahtunut. Mulla kävi samalla tavalla ekalla clomi-kierrolla, ei näkynyt kuukautisia eli ovista ei ollut tapahtunut. Raskauden mahdollisuus suljettiin vielä pois verikokeella, koska jollain raskaushormooni erittyy hitaasti. Eli siis todennäköisesti et ole lainkaan ovuloinnut tai kuulut siihen ryhmään, jolla hormooni erittyy hitaasti ja olet raskaana. Toivotaan tietysti jälkimmäistä, mutta se kyllä varmaan se epätodennäköisempi vaihtoehto..

haavemamma73: Kyllä ne kaverit varmaan arvaa ainakin, että vauvakuumetta on, kun aina otan vauvat syliin ja kyselen kaikkea tosi tarkasti äidiltä. Toisaalta meidän elämäntilanne on sellainen, että varmaan jo monikin odottaa vauvauutisia.

 
pikaisesti: otin clomit kp:t 3-5 2 päivässä ja kp 14 oli lekuri, jossa näytti että johtofollikkeli oli 14,7mm. Lääkäri meinasi että ovis ois 5 päivän päästä. Mulla on pco ja kai sen takia oli niin monta follikkelia kasvamassa. Ja siksi koska niitä oli niin monta en saa kahteen seuraavaan kiertoon clomeja ottaa. Mutta en kyllä tiedä... pitää varmaan taas mennä sinne gynelle... ottaa päähän.
 
Linna jospa oli enne se paita! toivotaan :D

Muisku mies kävi aamulla luovuttamassa uimarit ja mulla oli aika 11.30.. kamala miten jännitin.. viime yönä saanut ees kunnolla nukuttua kun varmaan jännitin jo sillon.. työkavereilla oli aamulla hauskaa katsoa ku jännitin.. naputtelin pöytää ym huomaamattani.. kovasti tsemppasivat.. se sattui.. työnsivät sen "ruutan" kohdun suusta ni se sattu.. mut uimarit oli tosi hyviä ja niitä oli paljon, oikealla just puhkeamassa munasolu joten gyne sanoi että lähtökohdat on loistavat.. nyt vaan odotellaan.. mä niiiiiiin toivon että ne osais mennä oikeeseen paikkaan..
 
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti

Mut voi siirtää siis suosiolla taustalla Pantalaimon kanssa. Polveni eturistiside on siis poikki ja pohkeessani veritulppa. Nämä yhdessä aiheuttavat sen etten voinut aloittaa uudelleen clomeja (nyt siis kp 6/30). Saapa nähdä miten mun kierron kanssa käy muutenkin. Lisäksi lääkärimme on pyytänyt unohtamaan vauvahaaveet ja raskausmahdollisuudetkin unholaan ainakin kesäksi. Katsotaan sitten kun tulppa on ohi ja polvi leikattu. Nyt on harmittanut niin pirusti, mutta ehkä tämä alkaa tästä hieman helpottamaan. Minä kun olen niin "kaikki-tässä-ja-heti" tyyppi. Olen koko elämäni odottanut vauvakuumetta ja nyt kun olen päättänyt, että olkoon minusta voi tulla äiti, niin ensin todetaan PCO ja nyt vielä tämä polvihomma...Kyllä mua koetellaan. Toivotaan, että tulen takaisin syksyllä sitäkin innokkaammalla mielellä! Lueskelen siis kuulumisianne taustalla ja toivotan teille oikein ihanaa plussaista kesää! :flower:
 
Voi Velvet Kiss :hug: Kyllä muakin harmittais toi ihan älyttömästi. Tosta PCO:sta ei kannata viä lannistua, mut tietty se polvijuttu onkin paha. Jaksamisia sulle ja jos nyt taukoileen joudut kerran niin otahan "lomailun" kannalta ja rentoudut.
Suikku Ihanaa! Nyt jännäileen sitten!!
 

Yhteistyössä