O
Oinas -71
Vieras
Olen kohta nelikymppinen mies. Vaimon kanssa olemme pitäneet kimppaa kohta 18 vuotta. Noin 2,5kk sitten vaimo sanoi yhtäkkiä että nyt riittää. Hän ei jaksa enää. Se oli tosi hilkusella että hän ei olisi jättänyt minua. Meillä on kaksi lasta.Taustana tässä on se että olen aina ollut huono auttamaan kotona. Vaimo yritti mainita asiasta jo aikaisemmin mutta silloin en sitä asiaa kuunnellut ja sama toistui toisen kerran. Vasta kolmannella kerralla kun hän uhkasi minut jättää otin asiasta vaarin. Vaimo sanoi että ei jaksa enää pitää yksin huushollia pystyssä. Se hyvä puoli tässä on että tuli tehtyä itselle herätys ja olen ruvennut auttamaa. Huono puoli on se että vaimo kehui ihastuksellaan ja kuinka mukava mies on riitamme alkuaikoina ja minä olen ns. seonnut siitä.Tiedän että hän ei ole pettänyt minua. Vaimoni sanoo että hän tykkää minusta, mutta hänen sanojansa lainaten olisi väärin sanoa että hän rakastaa minua, on kyllä sanonut aikaisemmin.Olen ollut aina ollut mustasukkaista tyyppiä, mutta nyt tämä on yhtä helvettiä. Ikinä en ole naista lyönyt enkä lyö. Pahimman riitamme aikana siirsin vaimoni paikasta a paikkaan b ja hänellä jäi nahka oikeasta kädestä väliin. Pahimpana asiana hän kuitenkin mainitsi sen kuinka vihainen olin, ja olinhan minä. Tällä hetkellä teen jokaisesta kärpäsestä sellaisen härkäsen kun en saa pidettyä suutani kiinni. Tiedän että tälläiset asiat vaativat aikaa, mutta mies ilmeisesti on niin pirun mustavalkoinen että se on joko tai. Se tässä vähän ihmetyttääkin. Tiedän että asiat paranevat ajan kanssa, mutta ihankuin minulla ei olisi malttia odottaa. Haluaisin neuvoa siihen miten minun pitää toimia. En ihan helpolla ajatellut kirjoittavani tälläiselle osastolle, mutta kun alkaa oikeasti keinot loppumaan. Tiedän itse pahentavani jokaisella riidanalulla tätä tilannetta, mutta en oikeasti halua mitään muuta kuin että asiat olisivat hyvin. Rakstan vaimoani yli kaiken.