H
HAMMURAPI
Vieras
Iltaa kaikille. Ajattelin laittaa tänne sepustukseni kun täällä on paljon mielenkiintoisia mielipiteitä. Olen 39 v mies ja olin aviossa 14 v. Minulla on kaksi tytärtä;-12 ja 10 v. Nyt kävi vuosi sitten niin että vaimoni jäi kiinni suhteesta salarakkaaseen. Asian tekee ikäväksi se että hänellä oli ollut jo vuosia sitten suhde samaan mieheen ja silloin luulin että homma olisi ollut ohi. Kävi ilmi että vaimoni oli pitänyt suhdetta yllä salaa vuosia. Vuoden erossa olleena vaimo haluaisi kuitenkin minut takaisin mutta olen varma ettei hän pysty olemaan erossa tuosta miehestä. Kuitenkin tiedän jotenkin että hän on rakastanut myös minua muttei enää sata prosenttisesti......Erossa jaoimme omaisuuden ja sovimme lasten huollosta ym... Ihme juttu että kaipaan melkein kaikessa vaimoani ja mennyttä yhteistä aikaa....Tiedän mitä mieltä monet ovat
itää jättää vaimo totalisesti ja peittää petoksen löyhkä. Taidan olla varsinainen nössö kun en vain pysty unohtamaan.....Mitenköhän kauan tätä raastavaa mielentilaa kestää? Onko kukaan ollut samassa tilanteessa?