(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HAMMURAPI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HAMMURAPI

Vieras
Iltaa kaikille. Ajattelin laittaa tänne sepustukseni kun täällä on paljon mielenkiintoisia mielipiteitä. Olen 39 v mies ja olin aviossa 14 v. Minulla on kaksi tytärtä;-12 ja 10 v. Nyt kävi vuosi sitten niin että vaimoni jäi kiinni suhteesta salarakkaaseen. Asian tekee ikäväksi se että hänellä oli ollut jo vuosia sitten suhde samaan mieheen ja silloin luulin että homma olisi ollut ohi. Kävi ilmi että vaimoni oli pitänyt suhdetta yllä salaa vuosia. Vuoden erossa olleena vaimo haluaisi kuitenkin minut takaisin mutta olen varma ettei hän pysty olemaan erossa tuosta miehestä. Kuitenkin tiedän jotenkin että hän on rakastanut myös minua muttei enää sata prosenttisesti......Erossa jaoimme omaisuuden ja sovimme lasten huollosta ym... Ihme juttu että kaipaan melkein kaikessa vaimoani ja mennyttä yhteistä aikaa....Tiedän mitä mieltä monet ovat:-pitää jättää vaimo totalisesti ja peittää petoksen löyhkä. Taidan olla varsinainen nössö kun en vain pysty unohtamaan.....Mitenköhän kauan tätä raastavaa mielentilaa kestää? Onko kukaan ollut samassa tilanteessa?

kun maito on kaatunut maahan se on siellä ja pysyy.
älä etes ajattele ottavasi entistä muijaasi takaisin, se mikä on mennyt se mennäjoutaa, lauloivat jouko ja kosti 30v sitten ja se pitää paikkansa.
olen itsekkin eronnut parikertaa ja ei tulisi pieneenmieleenkään
ottaa ex vosuja takaisin!
EI NIIN NÖSSÖ VOI OLLA ETTÄ EI OSAA ETTIÄ UUTTA MUIJAA ITELLEEN!!

Minkä ihmeen takia alkuperäisen pitäisi edes yleensä ottaa uusi muija? Pettäjiä ovat kuitenkin kaikki. Erosin itse viitisen vuotta sitten ja en ole sen jälkeen yhtään muijaa kaivannut. Hyvin olen pärjännyt. Pimperoa saa baarista milloin haluaa.

Pyykkini osaan itse pestä ja ruokaa tehdä. Mihin sitä enää vakituista akkaa kaipaa?

aivan!
mutta sillä tuntuu olvan yksinäistä ja alkaa kohta vollottaan ex:ää takaisin kun ei osaa olla yxin.
baarit on pimperoisia pullollaan.
ap, mene baariin ja hae sieltä irtopillu ja homma alkaa kulkemaan ja vanha vosu unohtuu!!

ainenkin sinun tulisi vakavasti ottaa se huomioon, että jos palaatte yhteen, saattaa muutamakin vuosi mennä oikein hyvin, mutta todennäk. vaimosi tekee myöhemmin saman uudelleen, jos ei tämän saman miehen kanssa, niin uuden sitten.

harkitse vakavasti kestätkö sitten aikaan sen, ei riitä että eroaisitte taas, teillä on yhteisiä lapsia ja pitää ottaa heidät huomionn, ei vanhemmat voi antaa turhaa toivoa lapsille, palata yhteen ja erota taas. lasten takia pitää olla erittäin varma jos yhteen palaa.

Jos sinä todella kaipaat vaimoasi ja itse uskallat yrittää vielä yrittää yhteiseloa, niin yritä !

Aluksi vaikka seurustellen, jos olette jo muuttaneet erillenne ja vaikka alussa salaa lapsiltanne, etteivät pettyisi taas, jos ero tuleekin.

Mieti myös, että kestäisitkö sinä uuden eron exästäsi !

Joillakin uusi yritys onnistuu... :)

Tunnustelepa itseäsi: kaipaatko vierellesi nimenomaan vaimoasi, vai vain seuraa. Seuran kaipuuseen riittäisi uusikin kumppani :)

Hmmmm...kiitos vastauksista. Kyllähän sitä seuraa saa, ei siitä nyt ollutkaan kyse. Joillekin ero vanhasta on vain helppoa, minulle merkitsi tämä avioliitto niin paljon. Se on kyllä totta että se mikä on mennyt on mennyt sitä ei takaisin saa. On otettava itseään niskasta kiinni ja katsottava eteenpäin vaikka lasten vuoksi joudunkin pakosta tekemisiin exän kanssa. Kysyinkin että mitenkähän kauan tämä v..utus kestää. En nimittäin vähään aikaan halua/pysty mihinkään uuteen suhteeseen. Mutta kiitos neuvoista kumminkin.

Olen pahoillani puolestasi:(

Kuka täällä loppujen lopuksi on paras toistaan neuvomaan...

Ehdottaisin kuitenkin, että antaisit itsellesi aikaa. Aikaa käydä läpi mahdollinen ero ja siihen johtaneet pettymykset. Aikaa käydä läpi kaikki ne pettymykset, vihan ja katkeruuden tunteet, ettet suinkaan vie niitä seuraavaan suhteeseen, tai sellaisen naisen eteen, joka olisi suhteeseen valmis kohdatessaan Sinut.

..Ja löytääksesi sen tosiasian, että elät itse omien arvojesi mukaisesti, uskollisesti.

Yhteistyössä