Apua, mokasinko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanna_n
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla siis näyttää toi mielikuvitus laukkaavan aina aika raisusti ;) Kun olen tiedän ajatuksianne lukenut, niin ainoa ajatukseni on, että nyt pitää relata ja antaa ajan kulua. Ottaa yhteyttä jos haluaa, ainakin oli kivaa!

Lukaisin juuri tämän ketjun läpi ja kappas, pääsin oikein reaaliaikaan kommentoimaan! Mulle tuli oikeastaan yksi ainoa ajtus mieleen.. Tai kai niitä nyt tuli muutamakin, mutta yki päälimmäisenä :)

Jaksatko itse sitä, että mies harkitsee, miettii ja pohtii? Jos sinä olet kuitenkin päättäväinen, tietoinen "tykkäämisestäsi", eteenpäin selkeästi pyrkivä?

Itse huomasin nettideittailua aikoinani harrastaneena, että huomasin miltei heti, mikäli mies ei sopinut minulle. Olen kovin mustavalkoinen ihminen itse ja jollakin tavalla tunnistin samankaltaisia piirteitä sinussa. Mä näen asian niin (nyt lähinnä siis omasta kokemuksesta), että jos on kiinnostunut, niin kyllä sen vaan tietää! Jos olin itse kiinnostunut jostakin miehestä, mutta hän mietiskeli suuntaan ja toiseen, niin annoin olla. Ehkä jonkun mielestä turhan jyrkkää, mutta itse katson tällaisten asioiden olevan aika selviä pelejä. Kyllä sen vaan tietää! Toisekseen, jos mies ei tunne samaa kiinnostusta ja fiilistä, niin voihan olla että hän toimii ja tuntee hitaammin ja harkitsevammin. Sekin omalta osaltaan taas kertoo minulle, että emme elä samanlaisella sykkeellä ja tavalla. Näin siis minulla..

Viimeiset treffinne kuulostavat kuitenkin oiekin kivoilta ja mies näyttää toimineen täysin toivomustesi mukaan. Hän kertoi itsestään ja kyseli sinusta, eli tutustui ns. kaikin voimin! Tuntuiko sinusta edelleen, että teillä synkkasi?

No - mun ajatukset ovat tämmöiset: meillä oli hirmu kivaa - ja koen, että mies otti mut huomioon jättämällä lääppimiset sikseen ja kyselemällä kiinnostuneena mun elämästäni. Minähän ikäänkuin kieltäydyin seksistä heti - ei tuntunut aidosti hyvältä vieraan kanssa - ja sanoin sen miehelle. Nyt hän oli tosi hyvällä tuulella, kuten minäkin, ja piti näpit erossa musta. Silti oli kivaa ja aallonpituus oli olemassa, tykkään sellaisesta! tuli sellainen olo, että vaikka hän pitää mun käpälöinnistä, niin näpit pysyivät irti silti - kenties juuri siksi, että hän halusi kunnioittaa mua?

Eli jos tiivistän, niin tuntuu siltä, että tuo muutaman päivän tauko teki terää molemmille. Oltiin hyvällä tuulella ja selvästi haluttiin tavata toisemme. Silti molemmat oltiin selvästi tahoillamme funtsittu toisillemme antamaamme kritiikkiä ja mun mielestä jopa otettu siitä vähän oppia. Kumpikin tuntui aidosti kunnioittavan toisen toiveita, se oli ainakin kivaa!

No sehän kuulostaa sitten kaikin puolin hyvältä. Hän soittaa kyllä, jos on kiinnostunut! Joskus voit tapaamisen jälkeen sanoa, että sinä soitat, niin sinun ei tarvitse aina olla se, joka odottaa. Anna hänen joskus odottaa..

Mies osoitti fyysisen kontaktin puuttumisella tosiaan sinua ja toiveitasi kunnioittavan. On nyt hyvä olettaa, että sinun on tehtävä aloite seuraavaan fyysiseen kontaktiin siinä vaiheessa, kun se sinulle sopii.

Toivottavasti otat myös miehen toiveita huomioon, etkä keskity ainoastaan siihen mitä saat. Kannattaa ottaa niistä toiveista selvää tapaamisilla juttelun lomassa.

Joo, koin sen niin ja tuntui tosi kivalta. Haluan toki ottaa miehen toiveet huomioon, ehdottomasti. Kyllä mä ainakin koen niin, että mulle tuli tuosta kunniotuksesta hyvä mieli ja haluan miehenkin saavan sitä samaa. Jos vielä tavataan, niin uskallan luottaa häneen enemmän ja siten myös halu fyysiseen läheisyyteen on olemassa.

Luin koko ketjun ja ajattelin, että kylläpä on vaikeeta. Moisesta pohtimisesta olisi jo tullut päänsärky. Olet kuitenkin erittäin symppis, ap ja toivotan sinulle onnea miesrintamalla. Tämän tuttavuuden tai sitten jonkun toisen kanssa.

Olet jo kotona yksin tosi varhaiseen aikaan. Ette koskeneetkaan toisiinne. Sekö on sinun näkemys täydellisistä treffeistä? Gsus, se mies meni näiden treffien jälkeen. Nainen, joka ei halua mitään fyysisyyttä, ei kiehdo ketään miestä. Älä odota, että mies ottaa enää yhteyttä. Jos hänen mielestään olisi ollut "kivaa", ei olisi vielä poistunut mihinkään.

No - mieshän tietää, että haluan häntä - itse sanoa täräytin sen hänelle puhelimessa ja jos luit noita edellisiä viestejä, niin mopo oli karata käsistä muutenkin. Mutta sanoin myös, että olen todennut haluavani henkisen yhteyden ennen seksiä. Fyysinen on jo testattu aika pitkälle, nyt tuntuu hyvältä saada se henkinen samalle tasolle. Sanoin puhelimessa miehelle, että en ole kokenut fyysistä kemiaa _aikoihin_ ketään muuta kuin häntä kohtaan ja että olen siksi hänestä kiinnostunut.

Ja jos miehen mielestä olisi ollut tylsää, niin hän olisi voinut poistua jo heti piknikin jälkeen - mutta hän halusi tulla minun kotiini ja lähteä vielä kävelylle yhdessä. Koska tahansa tuossa välissä hän olisi minun mielestäni hyvin voinut livistää :)

Tai - kun oltiin kaupassa, hänelle soitti tuleva yhtiökumppani, jolle hän lupasi soittaa vielä saman iltana ja jutella firman perustamisesta. Kuulin hänen puhuvan siitä puhelimessa ja sanovan, että palaa asiaan vielä samana iltana. Enkä usko puhuneen naiselle :) mies kertoi myöhemmin tästä ihan eri asiayhteydessä ja mainitsi, että kaupassa muuten soitti ko. henkilö, jolle hän lupasi soittaa myöhemmin tänään. Joten iltaysi - kymppi taitaa olla myöhäisin ajankohta sille, jos rauhassa haluaa puhua.

Mutta - en jaksa nyt sitten enää jännittää tai miettiä, mistä on kyse. Joten en jää miettimään, vaan lähden nukkumaan ja annan elämän mennä omalla painollaan. Hyvää yötä teillekin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mutta - en jaksa nyt sitten enää jännittää tai miettiä, mistä on kyse. Joten en jää miettimään, vaan lähden nukkumaan ja annan elämän mennä omalla painollaan. Hyvää yötä teillekin.

Hyvä tyttö. Hyvää yötä sinullekin ja kultaisia unia.

Treffit kuulostivat hyvältä, ja varmaan olisit aistinut jos pidättäytyminen ei olisi ollut aitoa ts. jos mies olisi halunnut vain taktikoida, että saa sinut "puolelleen" esittämällä herrasmiestä!

Eli päivä kerrallaan rennolla mielellä, kiva, että oli kivaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Oikein. Älä mene näiden ongelma-automaattien maailmaan. Unta palloon ja turhat murheet pois, että jaksaa nauttia elämän hyvistä puolista. Tämä ns. "aikaisin" treffien lopettaminenkaan ei ole mikään ongelma ja se voi johtua miljoonasta ja yhdestä syystä. Päättelit jo yhden niistä. Ei pidä koskaan tekemällä tehdä ongelmia asioista, jotka eivät oikeasti ole ongelmia.

Kun ottaa positiivisen ja rennon asenteen deittailuun, niin mahdollisuudet hyvän suhteen saamiseen nousevat huomattavasti.

Ei perusteta ei, mutta niistä voidaan puhua. En osaa enkä jaksa vatvoa tätä, mun intuitio kertoo siitä, että mies on luotettava. Hän on tähän asti pitänyt kaiken lupaamansa ja toi "aikaisin" lähteminen nyt varmaan liittyi siihenkin, että mäkin olen aina halunnut lähteä tapaamisilta pois suht aikaisin ja että tarkoituksen ei edes ollut mikään intiimi läheisyys tällä kertaa. Sade sotki suunnitelmia (piknikillä ei ehditty halailemaan ja kävelyllä tuli kiire juosta sadetta pakoon) jne. Ei näitä juttuja voi netissä edes avata ihan vieraille ihmisille ja aina kaikesta löytyy huolestuttavia piirteitä jos alkaa oikein raaputtaa. Ehkä isoin opetus on mulle se, että yritän asennoitua positiivisesti tähän juttuun ja uskaltaa mahdollisimman paljon. Ja ottaa rennosti vielä pitkään: jos tämä mies ei ole kiinnostunut, niin toki jossain vaiheessa kolahtaa jonkun kanssa :)