Lukaisin juuri tämän ketjun läpi ja kappas, pääsin oikein reaaliaikaan kommentoimaan! Mulle tuli oikeastaan yksi ainoa ajtus mieleen.. Tai kai niitä nyt tuli muutamakin, mutta yki päälimmäisenä
Jaksatko itse sitä, että mies harkitsee, miettii ja pohtii? Jos sinä olet kuitenkin päättäväinen, tietoinen "tykkäämisestäsi", eteenpäin selkeästi pyrkivä?
Itse huomasin nettideittailua aikoinani harrastaneena, että huomasin miltei heti, mikäli mies ei sopinut minulle. Olen kovin mustavalkoinen ihminen itse ja jollakin tavalla tunnistin samankaltaisia piirteitä sinussa. Mä näen asian niin (nyt lähinnä siis omasta kokemuksesta), että jos on kiinnostunut, niin kyllä sen vaan tietää! Jos olin itse kiinnostunut jostakin miehestä, mutta hän mietiskeli suuntaan ja toiseen, niin annoin olla. Ehkä jonkun mielestä turhan jyrkkää, mutta itse katson tällaisten asioiden olevan aika selviä pelejä. Kyllä sen vaan tietää! Toisekseen, jos mies ei tunne samaa kiinnostusta ja fiilistä, niin voihan olla että hän toimii ja tuntee hitaammin ja harkitsevammin. Sekin omalta osaltaan taas kertoo minulle, että emme elä samanlaisella sykkeellä ja tavalla. Näin siis minulla..
Viimeiset treffinne kuulostavat kuitenkin oiekin kivoilta ja mies näyttää toimineen täysin toivomustesi mukaan. Hän kertoi itsestään ja kyseli sinusta, eli tutustui ns. kaikin voimin! Tuntuiko sinusta edelleen, että teillä synkkasi?